SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ZoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met slagroom?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een simpele kersenvlaai taartHow can I make this topic about me?![]()
Nieuwe mode.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei... Dat komt er helemaal verkreukeld uit nu.Oeh, feliciteer hem maar even van mij.quote:![]()
Dit doet me er aan herinneren dat ik er recentelijk achter kwam dat we een spoelenwinder op werk hebben waar ik gebruik van kan maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de veiligheid wel inderdaad. Naja, bij gebrek aan beter ga ik wel met mijn tesla coil spelen.
Wel eerst nog even een handvol andere dingen afmaken voor ik aan de tesla coil begin tho.
🐙![]()
Lekkere puntjesquote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom jij mij bolken
mijn puntjes
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Handig. Op de boormachine met stukje tape op de trigger werkt ook redelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me er aan herinneren dat ik er recentelijk achter kwam dat we een spoelenwinder op werk hebben waar ik gebruik van kan maken.
Wel eerst nog even een handvol andere dingen afmaken voor ik aan de tesla coil begin tho.![]()
Gelukkig is het dan niet mijn hoofdquote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat de hoofd er niet helemaal op staat
How can I make this topic about me?![]()
Die heeft geen haarquote:Op zondag 15 juni 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan niet mijn hoofd
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ztiekem is de bovenkant van het hoofd nog een koffiekopjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk nou maar uitquote:Op zondag 15 juni 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Teslacoil beste coil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:47 schreef bondage het volgende:
Teslacoil beste coil
Ziet er gaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelt wel windingen tellen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Handig. Op de boormachine met stukje tape op de trigger werkt ook redelijk.🐙![]()
Wat voor lawaai maakt t dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind ik ook maar alleen zoveel lawaai (en ozon)
Teslacoil beste coil
gave plaatjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk hard zoemend. Als in een hoogspanning electriciteitskast?quote:How can I make this topic about me?![]()
Dudje gaat vandaag voor gemak en heeft jullie avondeten bereid in de ping.quote:
Dan weet ik nog niet echt wat voor geluid dat isquote:Op zondag 15 juni 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk hard zoemend. Als in een hoogspanning electriciteitskast?
we hebben geen magnetronquote:Op zondag 15 juni 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dudje gaat vandaag voor gemak en heeft jullie avondeten bereid in de ping.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoiets denk ikquote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet echt wat voor geluid dat is
Bekijk deze YouTube-videoHow can I make this topic about me?![]()
Ik wil graag bolken, maar ik word verzocht om op de bank te gaan zitten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Fijn geluid welquote:Op zondag 15 juni 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets denk ik
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf de bank dan maar bolkenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag bolken, maar ik word verzocht om op de bank te gaan zitten.
bankbolken it is thenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag bolken, maar ik word verzocht om op de bank te gaan zitten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je elektriciteitskast zo'n geluid maakt is er iets goed mis gegaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk hard zoemend. Als in een hoogspanning electriciteitskast?🐙![]()
Klopt, tellen is een ding... Al bepaal ik het aantal windingen ook op basis van metingen als ik het circuit ervoor ontwerp en pas componenten daarop aan. Meest belangrijk is een ideale resonantie frequentie van de spoel te verkrijgen welke redelijk makkelijk te genereren is.quote:![]()
Wrapquote:Op zondag 15 juni 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
de ping was de airfryer voor dino zijn wrap![]()
![]()
Ik werd onderweg nog even van top tot teen gekeurd en nagestaard door een stel vieze ventjes.
Waarom zijn ze zo?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ja maar deze is met mozzarella en kipquote:
niet wulpse rondingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dikke vette kortsluiting.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je elektriciteitskast zo'n geluid maakt is er iets goed mis gegaan.
Uhuquote:Op zondag 15 juni 2025 19:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar deze is met mozzarella en kip
niet wulpse rondingen![]()
Maar mozzarella en kip is ook niet verkeerd![]()
![]()
Omdat mensenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd onderweg nog even van top tot teen gekeurd en nagestaard door een stel vieze ventjes.
Waarom zijn ze zo?![]()
![]()
Daar had ik even andere ideeën bij. Maar, dit ging over eten.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef bondage het volgende:
Mooi verwoord trouwens, 'wulpse rondingen'How can I make this topic about me?![]()
Krijg jij wulpse rondingen van eten?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had ik even andere ideeën bij. Maar, dit ging over eten.![]()
![]()
Klopt, wrap met mozzarella en kipquote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had ik even andere ideeën bij. Maar, dit ging over eten.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Teslacoil beste coil
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik heel veel eet, wel. En dat moet ik er dan weer aftrainen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik zie dat we beide wel van de ingewikkelde hobbies zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, tellen is een ding... Al bepaal ik het aantal windingen ook op basis van metingen als ik het circuit ervoor ontwerp en pas componenten daarop aan. Meest belangrijk is een ideale resonantie frequentie van de spoel te verkrijgen welke redelijk makkelijk te genereren is.🐙![]()
Ho biDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Zo had ik vanmiddag een bescheiden tosti ham/kaas, en vanavond een eenvoudige pizza. Dus het valt allemaal wel mee.
Same here tegenwoordig.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik heel veel eet, wel. En dat moet ik er dan weer aftrainen.
En daardoor is mijn koptelefoon vandaag dus naar de klote gegaan.....
Minder vreten is beter voor mijn audio-apparatuur!![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo had ik vanmiddag een bescheiden tosti ham/kaas, en vanavond een eenvoudige pizza. Dus het valt allemaal wel mee.!
![]()
Wikkelen kan op zoveel manierenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dat we beide wel van de ingewikkelde hobbies zijn.![]()
Wat hoogvoltage betreft, heb ook deze:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja, prachtig deze kerel. Dat die man nog leeftquote:Op zondag 15 juni 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoHij blijft geweldig!
(Skip naar het hoogtepunt.
)
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, prachtig deze kerel. Dat die man nog leeftMet name na die elektrische gitaar van hem bijvoorbeeld!
Hij zal wel precies weten wat nog net veilig is en wat niet. Zolang het maar niet door het hart heen gaat enzo.![]()
![]()
Beetje hetzelfde als in het filmpje wat gebrokenglas liet zien?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Geknetter op een hoge frequentie. Niet fijn voor de oren."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jup, zoietsquote:Op zondag 15 juni 2025 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als in het filmpje wat gebrokenglas liet zien?![]()
![]()
Nice.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Wikkelen kan op zoveel manieren![]()
Wat hoogvoltage betreft, heb ook deze:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb vooral een HV verlanglijstje op het moment. Zo'n flyback zou ik wel willen om een Jakobsladder mee te bouwen. En een Marxgenerator staat ook nog op het lijstje.🐙![]()
woonkamer 23.3 °C
buiten: 20.8 °C
zolder inmiddels 24.4 °C
en de schuur ook nog maar 27.4 °C graden.How can I make this topic about me?![]()
HopperdepooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: