Ik zou de tv gewoon uit hebben gezet als die mazzel had gehad.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
Die FCY komt voor de #51 net niet goed uit. Paar honderd meter verder en die auto had een zeer gunstige stop kunnen maken
Was waarschijnlijk verantwoordelijk voor het wisselen van het wiel dat eraf vloog.quote:
Ze hebben wel degelijk mazzel, want de anderen moesten op de rechte stukken langzaam rijden terwijl de #51 meer in het bochtige gedeelte zatquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou de tv gewoon uit hebben gezet als die mazzel had gehad.
Ja, maar met een FCY hadden ze de leiding kunnen heroveren.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk mazzel, want de anderen moesten op de rechte stukken langzaam rijden terwijl de #51 meer in het bochtige gedeelte zat
Nu rijden ze denk ik op een virtuele 2e positie?quote:Op zondag 15 juni 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar met een FCY hadden ze de leiding kunnen heroveren.
Niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou de tv gewoon uit hebben gezet als die mazzel had gehad.
Hebben ter inspiratie Le Mans 66 gekeken waar Ford management er alles aan deed Ken Miles NIET Le Mans te laten winnenquote:Op zondag 15 juni 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Strategisch sterk spel? Ferrari doet al 20 uur hun best om het weg te gooien en rijdt nog steeds 1-2-3.
Hangt af van het type stop.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu rijden ze denk ik op een virtuele 2e positie?
De #6 zit al enorm te drukken bij de #50quote:Op zondag 15 juni 2025 12:40 schreef Starflyer het volgende:
Een gevecht tussen de #50 en #51 incoming
Het is echt heerlijk.quote:
Serieus, kom volgend weekeinde ook meekijken, dan kun je dit ook verwachtenquote:
Op vakantie, daarom mis je posts van mijquote:Op zondag 15 juni 2025 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu dat er vorig jaar 9 topics waren terwijl de halve race achter de SC was. Nu maar 4. Waar is iedereen?
Nou ja, ik zat hier de halve nacht alleenquote:Op zondag 15 juni 2025 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu dat er vorig jaar 9 topics waren terwijl de halve race achter de SC was. Nu maar 4. Waar is iedereen?
Nou nee, de #50 zit er voorquote:Op zondag 15 juni 2025 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Misschien tikken de 50 en 51 elkaar nog van de baan #durftehopen
quote:Op zondag 15 juni 2025 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat hier de halve nacht alleen![]()
En daar kijk ik jou ook op aan
Dit hele circus al live gezien in Qatar dit jaar ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, kom volgend weekeinde ook meekijken, dan kun je dit ook verwachten
Waar kijk jij de rest van de races van de WEC?quote:Op zondag 15 juni 2025 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, kom volgend weekeinde ook meekijken, dan kun je dit ook verwachten
Zelf kijk ik meestal gewoon de samenvattingen op YouTube via het officiële kanaalquote:Op zondag 15 juni 2025 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar kijk jij de rest van de races van de WEC?
Ah, goed om te weten. Heb vaak moeite om iets te vinden terwijl ik wel graag kijk. Abonnement op HBO dusquote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf kijk ik meestal gewoon de samenvattingen op YouTube via het officiële kanaal
Maar HBO heeft hier in elk geval rechten (wellicht dat het dus ook soms op Eurosport is).
Eerlijk is eerlijk, met een abonnement op HBO kun je wel echt voor heel veel dingen daar terechtquote:Op zondag 15 juni 2025 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten. Heb vaak moeite om iets te vinden terwijl ik wel graag kijk. Abonnement op HBO dus
Schijnt dat je dan punten verliestquote:Op zondag 15 juni 2025 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat hier de halve nacht alleen![]()
En daar kijk ik jou ook op aan
Wat nog meer dan? Vergeef me dat ik zelf niet kan Googlen, dat trekt mn wifi hier niet met die stream aanquote:Op zondag 15 juni 2025 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, met een abonnement op HBO kun je wel echt voor heel veel dingen daar terecht
Als ik nu kijk zie ik dit:quote:Op zondag 15 juni 2025 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Vergeef me dat ik zelf niet kan Googlen, dat trekt mn wifi hier niet met die stream aan
Als je een beetje op de hoogte was van de tech, had je niet eens in overweging genomen dat het een mogelijkheid wasquote:Op zondag 15 juni 2025 13:07 schreef Red_85 het volgende:
Ondanks dat er pittig doorgeknald kan worden, zit het afstandsrecord er niet in.
3 uur = 10800 seconden
Rondje = rond de 210 seconden
Ongeveer 50 ronden
Afstandsrecord is 397. We zitten nu in 340
Ze zijn per ronde gemiddeld een seconde of 5 te langzaam om het mogelijk te makenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:07 schreef Red_85 het volgende:
Ondanks dat er pittig doorgeknald kan worden, zit het afstandsrecord er niet in.
3 uur = 10800 seconden
Rondje = rond de 210 seconden
Ongeveer 50 ronden
Afstandsrecord is 397. We zitten nu in 340
Niet zo doen he...quote:Op zondag 15 juni 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beetje op de hoogte was van de tech, had je niet eens in overweging genomen dat het een mogelijkheid was
Rijderswissel geweestquote:Op zondag 15 juni 2025 13:15 schreef Starflyer het volgende:
Porsche #6 wel veel tijd verloren in de pits. Ligt nu 28s achter de #50
#50 heeft geen bandenwissel gedaan volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:15 schreef Starflyer het volgende:
Porsche #6 wel veel tijd verloren in de pits. Ligt nu 28s achter de #50
Ik heb tv en live timing wel continue open staan maar ben hier minder actief.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Dikke slurrie door een klein gaatje.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat olie bijvullen kost meer tijd dan alleen de peut bijvullen
Ik wilde iets zeggen over hoe de combinatie van energy drink en borrelnootjes en chips en chocolate chip cookies en melk en noodles valt, maar laat maar.quote:
Ik kan nu iets zeggen over mijn lichamelijke toestand vorig jaar richting het einde van de race. Niet als het gevolg van al die snacks, maar denk niet dat het heeft geholpenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over hoe de combinatie van energy drink en borrelnootjes en chips en chocolate chip cookies en melk en noodles valt, maar laat maar.
Dank!quote:Op zondag 15 juni 2025 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik nu kijk zie ik dit:
[ afbeelding ]
Kleine kanttekening: sommige dingen zijn nog overblijfselen van de Olympische Spelen, waar ze letterlijk alles hadden, judo zenden ze bijvoorbeeld niet (meer) uit verder. Verder hangt het natuurlijk allemaal heel erg af van wat je graag kijkt
Logisch, Engineer Pazzi vraagt hem om 2,5 uur door te jakkeren (6 stints).quote:
Dat zijn 4 stints.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
Logisch, Engineer Pazzi vraagt hem om 2,5 uur door te jakkeren (6 stints).
Denk het. Verder niets gezien.quote:
En dat vinden wij erg fijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Deze caution viel voor de #83 weer gunstiger dan de #50
ik zeg je: de #6 gaan straks doorschuiven naar P2 en wat doe je dan als Ferrari?quote:
uiteraardquote:Op zondag 15 juni 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Gaat RTL nou echt weer een inhaalactie missen?
Prima actie van de Porsche Matt Campbell.quote:
Nu is er een zeer grote kans dat het de #6 wordt als de #83 het niet wordt, dus ze doen dat niet meerquote:
Al dat gedoe alleen omdat het niet het 'officiële' fabrieksteam is?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is er een zeer grote kans dat het de #6 wordt als de #83 het niet wordt, dus ze doen dat niet meer
Blijkbaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Al dat gedoe alleen omdat het niet het 'officiële' fabrieksteam is?
Jaquote:Op zondag 15 juni 2025 14:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Al dat gedoe alleen omdat het niet het 'officiële' fabrieksteam is?
Niet maar ze hebben motorproblemen volgens Allardquote:Op zondag 15 juni 2025 14:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Al bekend waar ze mee gesjoemeld hebben?
14:18:56 Race Control CAR 63 - 10 SECONDS ADDED TO THE NEXT PIT STOP - DRIVING STANDARDS AT PIT ENTRYquote:
Oh, dacht dat er 83 stondquote:Op zondag 15 juni 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
14:18:56 Race Control CAR 63 - 10 SECONDS ADDED TO THE NEXT PIT STOP - DRIVING STANDARDS AT PIT ENTRY
Nee?
Dan was het gelijk klaar geweest voor die carquote:
Dit was die Mercedes die een ander van de baan drukte bij het binnenkomen van de pitquote:
Dan was hun voorsprong 10s in plaats van 20s.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan was het gelijk klaar geweest voor die car
Die jaquote:Op zondag 15 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was die Mercedes die een ander van de baan drukte bij het binnenkomen van de pit
Ze hebben niet veel meer te kiezen als ze de Porsche niet de winst willen gevenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
50 en 51 enorm teruggevallen maar 83 mag niet winnen![]()
ze gaan ongeveer 389 of 390 ronden halenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
We gaan het halen? Kunnen ze niet rekenen ofzo?
37 ronden vereist. Dat is gemiddeld nog geen 3 minuten per ronde
Ik kwam uit op 386.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze gaan ongeveer 389 of 390 ronden halen
Niet op die manierquote:Op zondag 15 juni 2025 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is de op één na snelste op de baan momenteel
Helaas ook op Eurosportquote:Op zondag 15 juni 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
WAAROM IEDERE KEER RECLAME ALS HET LEUK WORDT
Komt nog een stop hè.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ontzettend dom, had dat ding dan 90% volgetankt
Dat begrijp ik, maar als de Ferrari er voor zit hebben ze de race compleet in handen en kunnen ze pacen met de #51quote:
De #50 haalt nu de #51 in, dus ik had gewoon gelijkquote:
Rekenen kunnen ze niet bij RTL7quote:Op zondag 15 juni 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Als Kubica tot 10.16 in de auto zat en daarna vanaf 12.20 weer, dan komt hij dus precies binnen de maximale stinttijd.
Om 12:27:12 stipt reed hij de pit uit.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Als Kubica tot 10.16 in de auto zat en daarna vanaf 12.20 weer, dan komt hij dus precies binnen de maximale stinttijd.
Daarom wilden ze de teambaas naar de F1 halen. Alsof dat de problemen oplostquote:Op zondag 15 juni 2025 14:56 schreef Sabata het volgende:
Ik begrijp in ieder geval nu waarom Ferrari er zo weinig van bakt in de F1, alle resources gaan naar Le Mans want daar wordt wél om de prijzen gereden
Het is ook wel echt precies op het randje, hebben ze keurig uitgekiend, één ronde eerder instappen (of later uitstappen) en het had mogelijk niet gekundquote:
Auto van Zak, dus dat is niet ergquote:
Oh ja, ze zeiden drie voor half, dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 12:27:12 stipt reed hij de pit uit.
quote:
De #51 is op de baan ingehaald, en #50 is qua strategie erachter gekomen (maar vooral op pace).quote:Op zondag 15 juni 2025 15:10 schreef Gremen het volgende:
Watskebeurt, uur geleden lag ferrari nog 1,2 en 3?
Bij ES zijn ze al minuten aan het bedenken wat het team al dan niet gaat doen als de #50 de Porsche in haalt. Lijkt me simpel: peut erin en daarna werkt geen enkele radio meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Dat hele #83 team moet nu sowieso een dikke middelvinger naar de fabriek opsteken.
De teambaas is ook al meerdere malen gevraagd om teambaas van het F1 team te worden maar die heeft daar geen zin in.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:56 schreef Sabata het volgende:
Ik begrijp in ieder geval nu waarom Ferrari er zo weinig van bakt in de F1, alle resources gaan naar Le Mans want daar wordt wél om de prijzen gereden
en terecht. Het F1-team is een slangenkuil en het WEC-team staat net iets verder van de fabriek af, waardoor de druk lager isquote:Op zondag 15 juni 2025 15:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De teambaas is ook al meerdere malen gevraagd om teambaas van het F1 team te worden maar die heeft daar geen zin in.
Dan heb je volgend jaar geen auto.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Dat hele #83 team moet nu sowieso een dikke middelvinger naar de fabriek opsteken.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan heb je volgend jaar geen auto.
Of heeft Ferrari geen team. AF Corse runt alle auto's.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar heb je wel Le Mans gewonnen. Beter dan nu definitief weten dat je überhaupt altijd voor spek en bonen mee moet doen.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voorlopig zit de Porsche ertussen dus slim om nu alvast binnen te komen. Dan is het verder aan de coureurs.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me ook makkelijker om een team van 3 rijders aan te sturen dan Hamilton die alleen aan zichzelf denkt.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en terecht. Het F1-team is een slangenkuil en het WEC-team staat net iets verder van de fabriek af, waardoor de druk lager is
Whut?quote:
De druk is gewoon lager en het gaat er om dat Ferrari goed scoort, niet dat één auto per se voor de andere moet eindigenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me ook makkelijker om een team van 3 rijders aan te sturen dan Hamilton die alleen aan zichzelf denkt.
Nog heel even 8 minuten pick de flicture en op videoland!quote:
Kubica zal alles negeren. Echt welquote:Op zondag 15 juni 2025 15:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij ES zijn ze al minuten aan het bedenken wat het team al dan niet gaat doen als de #50 de Porsche in haalt. Lijkt me simpel: peut erin en daarna werkt geen enkele radio meer.
Hoezoquote:Op zondag 15 juni 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
En we missen een gigantisch spannende pitstop
"Haha, grapje jongens"quote:Op zondag 15 juni 2025 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Giovinazzi gaat plotseling wel weer snel
Porsche er ruim voor geblevenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
En we missen een gigantisch spannende pitstop
83 met nieuwe banden dus die gaan zo wegrijdenquote:
Helaas heeft de camera wat anders gezienquote:Op zondag 15 juni 2025 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
Fuoco 5 seconden verloren in verkeer
Ligt eraan hoe moe Kubica is. Die rijdt al een tijdje.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef wdn het volgende:
[..]
83 met nieuwe banden dus die gaan zo wegrijden
Prima!quote:Op zondag 15 juni 2025 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Seconde of 20 achter de #83. Pier Guidi vindt dit niet leuk.
Ik geloof eigenlijk ook niet dat de #83 orders krijgt het weg te gooien als de #50 nu toch voorbij de Porsche gaatquote:
Zo ff pitten voor F1 begint, bohquote:
Bijna net zo mooi als in Canada 2007 megahard crashen en dan in Canada 2008 je eerste (en achteraf enige) F1-zege pakkenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we feliciteren Robert KOEBIETSA met de overwinning
We hebben wel eens een Toyota in de laatste ronde zien stilvallen dus laten we de huid nog niet verkopenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier een die hard die nog helemaal niet gepit heeft.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht dat we nu klaar waren met pitten
jinxedquote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeroen Bleekemolen heeft zijn verhaal al verteldquote:Op zondag 15 juni 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit hier een die hard die nog helemaal niet gepit heeft.
Of dat heel goed verborgen heeft gehouden.
Ik heb nog niet gepitquote:Op zondag 15 juni 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit hier een die hard die nog helemaal niet gepit heeft.
Of dat heel goed verborgen heeft gehouden.
Huldequote:
Ja, makkelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Gaat Peugeot het nog 14 minnuten redden met 23% energie
Max moet vanavond pasquote:Op zondag 15 juni 2025 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max zesde positie voor Nederlanders? Ach
In alle klassen zesde nu, ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max zesde positie voor Nederlanders? Ach
Dat zou wel enorm treurig zijnquote:Op zondag 15 juni 2025 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi laat zich terugzakken om zo op de finishfoto te komen?
Hopelijk beter dan zesdequote:
6e, wauwiequote:Op zondag 15 juni 2025 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi laat zich terugzakken om zo op de finishfoto te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |