Het is echt heerlijk.quote:
Serieus, kom volgend weekeinde ook meekijken, dan kun je dit ook verwachtenquote:
Op vakantie, daarom mis je posts van mijquote:Op zondag 15 juni 2025 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu dat er vorig jaar 9 topics waren terwijl de halve race achter de SC was. Nu maar 4. Waar is iedereen?
Nou ja, ik zat hier de halve nacht alleenquote:Op zondag 15 juni 2025 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu dat er vorig jaar 9 topics waren terwijl de halve race achter de SC was. Nu maar 4. Waar is iedereen?
Nou nee, de #50 zit er voorquote:Op zondag 15 juni 2025 12:50 schreef PierreTT het volgende:
Misschien tikken de 50 en 51 elkaar nog van de baan #durftehopen
quote:Op zondag 15 juni 2025 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat hier de halve nacht alleen![]()
En daar kijk ik jou ook op aan
Dit hele circus al live gezien in Qatar dit jaar ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, kom volgend weekeinde ook meekijken, dan kun je dit ook verwachten
Waar kijk jij de rest van de races van de WEC?quote:Op zondag 15 juni 2025 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, kom volgend weekeinde ook meekijken, dan kun je dit ook verwachten
Zelf kijk ik meestal gewoon de samenvattingen op YouTube via het officiėle kanaalquote:Op zondag 15 juni 2025 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar kijk jij de rest van de races van de WEC?
Ah, goed om te weten. Heb vaak moeite om iets te vinden terwijl ik wel graag kijk. Abonnement op HBO dusquote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf kijk ik meestal gewoon de samenvattingen op YouTube via het officiėle kanaal
Maar HBO heeft hier in elk geval rechten (wellicht dat het dus ook soms op Eurosport is).
Eerlijk is eerlijk, met een abonnement op HBO kun je wel echt voor heel veel dingen daar terechtquote:Op zondag 15 juni 2025 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten. Heb vaak moeite om iets te vinden terwijl ik wel graag kijk. Abonnement op HBO dus
Schijnt dat je dan punten verliestquote:Op zondag 15 juni 2025 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat hier de halve nacht alleen![]()
En daar kijk ik jou ook op aan
Wat nog meer dan? Vergeef me dat ik zelf niet kan Googlen, dat trekt mn wifi hier niet met die stream aanquote:Op zondag 15 juni 2025 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, met een abonnement op HBO kun je wel echt voor heel veel dingen daar terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |