Ja maar om daar de hele dag mee te lopen is ook vervelend. En het moet ook een beetje gauwdiefstal-veilig zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Als je er niet uit wil zien als een AOW-gerechtigde sekstoerist op weg naar Bangkok moet je gewoon een big shopper van de action pakken.
Oh nice dit is ook een goeie ja. En van Nike dat past wel bij de rest van mijn kleding. Een 'bumbag' nooit van gehoord. Ziet er wel heel klein uit alleen? Past daar wel genoeg in of echt alleen een telefoon of zo? Zou natuurlijk wel chill zijn als je ook ruimte hebt voor een flesje water van 0,5lquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon een normale bumbag.. tenzij je bejaard bent. (35+), dan past t niet meer bij je
[ afbeelding ]
Bumbag is gewoon het britse woord voor heuptasje, maar die van Nike vind ik er altijd wel mooi uitzien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oh nice dit is ook een goeie ja. En van Nike dat past wel bij de rest van mijn kleding. Een 'bumbag' nooit van gehoord. Ziet er wel heel klein uit alleen? Past daar wel genoeg in of echt alleen een telefoon of zo? Zou natuurlijk wel chill zijn als je ook ruimte hebt voor een flesje water van 0,5l
Maar het is geen heuptasje. Het is iets dat over je schouder hangt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bumbag is gewoon het britse woord voor heuptasje, maar die van Nike vind ik er altijd wel mooi uitzien.
Is best groot. In mijn huidige zit mijn zonnebril, flesje zonnebrandcreme, telefoonoplader, telefoon... en er past prima een halve liter flesje in, als is het dan wel wat krap met al het andere spul.
Het is gewoon een heuptasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar het is geen heuptasje. Het is iets dat over je schouder hangt.
Ik zoek dus geen nektasje en geen heuptasje
[ afbeelding ]
Dus dan zou dit een goede optie kunnen zijn?
Ja, dat is dezelfde.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waar je die dingen normaal dan, als je niet op vakantie bent?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:11 schreef SuperNeger het volgende:
Iets wat dus gewoon neutraal is en praktisch voor je sleutels, telefoon en portemonnee?
NEE. Het is gewoon een heuptasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:27 schreef SuperNeger het volgende:
Maar het ziet er wel anders uit
- Een heuptasje draag je als een riem
- Een nektasje draag je om je nek
- Een bumbag draag je dus zo schuin over je schouder
dan toch?
Dit ziet er toch niet uitquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon een normale bumbag.. tenzij je bejaard bent. (35+), dan past t niet meer bij je
[ afbeelding ]
Nou in m'n broek, maar ik ga zwembroek dragen dus ja dan past het nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En waar je die dingen normaal dan, als je niet op vakantie bent?
Want exact deze 3 dingen heb ik altijd bij me in m'n broekzakken, 1 zak voor sleutels en portemonnee en 1 zak voor telefoon.
Nee het is een bumbag want het hangt dus half om je schouder en niet om je heup dus dan is het wel een optie voor mij althansquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Het is gewoon een heuptasje.
Hoezo niet?quote:
Ik vind het ideaal. Is veel comfortabeler dan een rugtas en best stijlvol. (Nouja, de oudere mensen vinden van niet)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een rugzak van een paar liter.
[..]
Dit ziet er toch niet uit
Het is een heuptasje. Of je dat nou leuk vindt of niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nou in m'n broek, maar ik ga zwembroek dragen dus ja dan past het niet
[..]
Nee het is een bumbag want het hangt dus half om je schouder en niet om je heup dus dan is het wel een optie voor mij althans
Omdat het een heuptasje is dat op een debiele manier gedragen wordt.quote:
Dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een heuptasje. Of je dat nou leuk vindt of niet.
Gast, bum bag betekent letterlijk heuptasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
1. Ga naar google images, zoek op heuptasje
2. Ga naar google images, zoek op bumbag
Allebei zijn het dus verschillende dingen.
Hoezo debiel? Ik vind het juist veel stijvoller dan een heuptasje of een nektasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het een heuptasje is dat op een debiele manier gedragen wordt.
Dat is dus letterlijk niet zo en je kan het bewijzen door te googlen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, bum bag betekent letterlijk heuptasje.
Beste idee ever. Gewoon alles daarin mieteren en klaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Als je er niet uit wil zien als een AOW-gerechtigde sekstoerist op weg naar Bangkok moet je gewoon een big shopper van de action pakken.
Ik loop wel altijd bet een big shopper van de Action in Nederland rond als ik naar het strand ga, maar ik ga niet zo'n ding meenemen op vakantie ik wil gewoon iets praktischer zoals een bumbag. Ik ben serieus aan het overwegen om er eentje te halen nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:34 schreef YoopY het volgende:
[..]
Beste idee ever. Gewoon alles daarin mieteren en klaar
Een wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik loop wel altijd bet een big shopper van de Action in Nederland rond als ik naar het strand ga, maar ik ga niet zo'n ding meenemen op vakantie ik wil gewoon iets praktischer zoals een bumbag. Ik ben serieus aan het overwegen om er eentje te halen nu.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus letterlijk niet zo en je kan het bewijzen door te googlen.
[ afbeelding ]
Voor vandaag had ik nog nooit van bumbag gehoord ook.
Dat is dus blijkbaar iets wat zowel geen heuptasje is als geen nektasje en ziet er best nice uit. Check foto's hierboven.quote:
Ja dat is de vertaling maar het is dus wel een ander soort tasje. Je kan toch de foto's zien.quote:
Het is GEEN ander soort tasjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar iets wat zowel geen heuptasje is als geen nektasje en ziet er best nice uit. Check foto's hierboven.
[..]
Ja dat is de vertaling maar het is dus wel een ander soort tasje. Je kan toch de foto's zien.
Mweh. Ziet er best wel gay uit?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar iets wat zowel geen heuptasje is als geen nektasje en ziet er best nice uit. Check foto's hierboven.
[..]
Ja dat is de vertaling maar het is dus wel een ander soort tasje. Je kan toch de foto's zien.
Hoe ze het in Engeland noemen is ook totaal niet relevant voor dit topic.
Ik geef het op ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet maken, ik heb nota bene foto's laten zien maar goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is GEEN ander soort tasje
Op de foto's zie je duidelijk heuptasjes. Op een andere manier gedragen.
Ja dag is nu te laat.quote:
En dan heb je maandag of dinsdag een heuptasjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik geef het op ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet maken, ik heb nota bene foto's laten zien maar goed.
Ik heb dus die zwarte Nike Bumbag besteld en als het goed is komt hij maandag of dinsdag binnen.
Dit is echt 60+ Zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:18 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zat zelf aan zoiets te denken. Feitelijk ook een nektasje, of schoudertas, maar het is niet zo cringe als een nektasje-nektasje als je begrijpt wat ik bedoel. Wat bepaalde types hier in Nederland dragen. En het is ook niet zo boomer ouderwets als een heuptasje. Dus er valt niet echt een stempel op je te plakken en daarom zou het misschien wel een goede optie zijn?
[ afbeelding ]
Ja precies. Uitgelachen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef herverwijderd het volgende:
HAmg je wel een Labubu aan je heuptasje straks? Anders word je uitgelachen.
Als je het niet om je hoofd, schouder of heup wilt dragen, hoe dan?!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is al te laat. Hij is hommo geworden. Sorry.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op AliExpress vind ik altijd wel mooie leren tasjes:
https://nl.aliexpress.com(...)productlist.search.0
Even de riem doorsnijden.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:14 schreef Cruzinats het volgende:
[ [url=https://images.asos-media.com/products/adidas-originals-adicolor-crossbody-tas-in-zwart-wit/206066415-1-black?$n_640wwid=513&fit=constrain[/img]
Zoiets als dit heb ik.
Telefoon, pasjes en sleutels passen er allemaal in. Ideaal en ook op vakantie, geen enkele dief die hier iets uit gaat kunnen stelen.
Onpraktisch ook. Sleutels en telefoon in je broek en de rest gewoon in de rugtas. Past veel meer in. Want als je wil winkelen loop je alsnog met plastic/kartonnen/ tasjes te sjouwenquote:Op maandag 16 juni 2025 00:04 schreef oppiedoppie het volgende:
Moet wel even zeggen dat 99% van de hetero mensen zo'n tasje enorm gay vind.
Niet alle mannen maar toevallig is deze TS er eentje die hier vaak zelf over begint en daar ook vaak percentages bij verzint, vandaar mijn opmerking, zelf denk ik helemaal niet op die manier.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de hersengymastiek die mannen doen omdat ze misschien overkomen als gay lachwekkend.
Hetero mannen onder elkaar houden het gewoon in stand dat je dus geen tasje kan dragen. Wat een wereld.
Angst hebben omdat je denkt dat een tasje je er als homo uit laat zien laat vooral zien dat je een onzekere flikker bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:11 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens op vakantie (spannend) en nu wil ik een handig maar klein tasje meenemen. Het probleem is alleen dat er geen opties zijn voor mannen die niet gay zijn. Een heuptasje is bijvoorbeeld cringe en meer iets voor oude aziatische toeristen. En een nektasje dan ben je net zo'n wannabe mocro. Al helemaal als het van eastpack of louis vuton is of zo dat kan gewoon echt niet.
Dus wat is nou een acceptabel klein tasje voor mannen waardoor je dus niet cringe of gay of kansloos bent?
Iets wat dus gewoon neutraal is en praktisch voor je sleutels, telefoon en portemonnee?
Alleen maar omdat iets gay is hoeft het nog niet te betekenen dat het ook homo is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Angst hebben omdat je denkt dat een tasje je er als homo uit laat zien laat vooral zien dat je een onzekere flikker bent.
Je bent echt heel erg onzeker.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alleen maar omdat iets gay is hoeft het nog niet te betekenen dat het ook homo is.
Vind je het goed dat ik dit ook even aan iemand anders vraag kijken wat zij zeggen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je bent echt heel erg onzeker.
Sinds wanneer heet zo’n tasje geen fanny pack meer?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bumbag is gewoon het britse woord voor heuptasje, maar die van Nike vind ik er altijd wel mooi uitzien.
Is best groot. In mijn huidige zit mijn zonnebril, flesje zonnebrandcreme, telefoonoplader, telefoon... en er past prima een halve liter flesje in, als is het dan wel wat krap met al het andere spul.
Je bent echt heel erg onzeker.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:25 schreef SuperNeger het volgende:
Vind je het goed dat ik dit ook even aan iemand anders vraag kijken wat zij zeggen?
Je vind het dus belangrijker wat anderen vinden dan je eigen mening.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik dit ook even aan iemand anders vraag kijken wat zij zeggen?
Dan is anale seks met een vrouw dat ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alleen maar omdat iets gay is hoeft het nog niet te betekenen dat het ook homo is.
Een simpele google search laat dus zien dat dit niet klopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:19 schreef Lenny77 het volgende:
TS: je kan er van maken wat je wil en het noemen wat je wil maar het is toch gewoon echt een heuptasje.
Dat het op een andere manier gedragen wordt maakt het geen ander tasje. Het IS en blijft een heuptasje.
Als ik een rugzak achterstevoren draag, dan blijft het evenzeer een rugzak, ook al hangt ie op mijn buik
Het is allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Een simpele google search laat dus zien dat dit niet klopt.
quote:What is a Bum Bag?
Bum bag is a British term for a small bag attached to a belt. It is used to hold small or valuable objects. In America it is known as a fanny pack. It is also known as a waist wallet, belt bag, belly bag, chaos pouch, buffalo pouch, hip sack, butt pack, moon bag and in France as a sac banane. Originally designed to be worn around the waist or hips it is now worn in any way which the wearer can devise: slung across the shoulders, draped around the neck or used as a belt on top of a raincoat.
Als jij je hier beter bij voelt dan moet je dat lekker geloven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Een simpele google search laat dus zien dat dit niet klopt.
Broekzak?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:11 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens op vakantie (spannend) en nu wil ik een handig maar klein tasje meenemen. Het probleem is alleen dat er geen opties zijn voor mannen die niet gay zijn. Een heuptasje is bijvoorbeeld cringe en meer iets voor oude aziatische toeristen. En een nektasje dan ben je net zo'n wannabe mocro. Al helemaal als het van eastpack of louis vuton is of zo dat kan gewoon echt niet.
Dus wat is nou een acceptabel klein tasje voor mannen waardoor je dus niet cringe of gay of kansloos bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |