Ja maar om daar de hele dag mee te lopen is ook vervelend. En het moet ook een beetje gauwdiefstal-veilig zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Als je er niet uit wil zien als een AOW-gerechtigde sekstoerist op weg naar Bangkok moet je gewoon een big shopper van de action pakken.
Oh nice dit is ook een goeie ja. En van Nike dat past wel bij de rest van mijn kleding. Een 'bumbag' nooit van gehoord. Ziet er wel heel klein uit alleen? Past daar wel genoeg in of echt alleen een telefoon of zo? Zou natuurlijk wel chill zijn als je ook ruimte hebt voor een flesje water van 0,5lquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon een normale bumbag.. tenzij je bejaard bent. (35+), dan past t niet meer bij je
[ afbeelding ]
Bumbag is gewoon het britse woord voor heuptasje, maar die van Nike vind ik er altijd wel mooi uitzien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oh nice dit is ook een goeie ja. En van Nike dat past wel bij de rest van mijn kleding. Een 'bumbag' nooit van gehoord. Ziet er wel heel klein uit alleen? Past daar wel genoeg in of echt alleen een telefoon of zo? Zou natuurlijk wel chill zijn als je ook ruimte hebt voor een flesje water van 0,5l
Maar het is geen heuptasje. Het is iets dat over je schouder hangt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bumbag is gewoon het britse woord voor heuptasje, maar die van Nike vind ik er altijd wel mooi uitzien.
Is best groot. In mijn huidige zit mijn zonnebril, flesje zonnebrandcreme, telefoonoplader, telefoon... en er past prima een halve liter flesje in, als is het dan wel wat krap met al het andere spul.
Het is gewoon een heuptasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar het is geen heuptasje. Het is iets dat over je schouder hangt.
Ik zoek dus geen nektasje en geen heuptasje
[ afbeelding ]
Dus dan zou dit een goede optie kunnen zijn?
Ja, dat is dezelfde.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waar je die dingen normaal dan, als je niet op vakantie bent?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:11 schreef SuperNeger het volgende:
Iets wat dus gewoon neutraal is en praktisch voor je sleutels, telefoon en portemonnee?
NEE. Het is gewoon een heuptasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:27 schreef SuperNeger het volgende:
Maar het ziet er wel anders uit
- Een heuptasje draag je als een riem
- Een nektasje draag je om je nek
- Een bumbag draag je dus zo schuin over je schouder
dan toch?
Dit ziet er toch niet uitquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon een normale bumbag.. tenzij je bejaard bent. (35+), dan past t niet meer bij je
[ afbeelding ]
Nou in m'n broek, maar ik ga zwembroek dragen dus ja dan past het nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En waar je die dingen normaal dan, als je niet op vakantie bent?
Want exact deze 3 dingen heb ik altijd bij me in m'n broekzakken, 1 zak voor sleutels en portemonnee en 1 zak voor telefoon.
Nee het is een bumbag want het hangt dus half om je schouder en niet om je heup dus dan is het wel een optie voor mij althansquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Het is gewoon een heuptasje.
Hoezo niet?quote:
Ik vind het ideaal. Is veel comfortabeler dan een rugtas en best stijlvol. (Nouja, de oudere mensen vinden van niet)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een rugzak van een paar liter.
[..]
Dit ziet er toch niet uit
Het is een heuptasje. Of je dat nou leuk vindt of niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nou in m'n broek, maar ik ga zwembroek dragen dus ja dan past het niet
[..]
Nee het is een bumbag want het hangt dus half om je schouder en niet om je heup dus dan is het wel een optie voor mij althans
Omdat het een heuptasje is dat op een debiele manier gedragen wordt.quote:
Dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een heuptasje. Of je dat nou leuk vindt of niet.
Gast, bum bag betekent letterlijk heuptasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
1. Ga naar google images, zoek op heuptasje
2. Ga naar google images, zoek op bumbag
Allebei zijn het dus verschillende dingen.
Hoezo debiel? Ik vind het juist veel stijvoller dan een heuptasje of een nektasje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het een heuptasje is dat op een debiele manier gedragen wordt.
Dat is dus letterlijk niet zo en je kan het bewijzen door te googlen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, bum bag betekent letterlijk heuptasje.
Beste idee ever. Gewoon alles daarin mieteren en klaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:13 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Als je er niet uit wil zien als een AOW-gerechtigde sekstoerist op weg naar Bangkok moet je gewoon een big shopper van de action pakken.
Ik loop wel altijd bet een big shopper van de Action in Nederland rond als ik naar het strand ga, maar ik ga niet zo'n ding meenemen op vakantie ik wil gewoon iets praktischer zoals een bumbag. Ik ben serieus aan het overwegen om er eentje te halen nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:34 schreef YoopY het volgende:
[..]
Beste idee ever. Gewoon alles daarin mieteren en klaar
Een wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik loop wel altijd bet een big shopper van de Action in Nederland rond als ik naar het strand ga, maar ik ga niet zo'n ding meenemen op vakantie ik wil gewoon iets praktischer zoals een bumbag. Ik ben serieus aan het overwegen om er eentje te halen nu.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus letterlijk niet zo en je kan het bewijzen door te googlen.
[ afbeelding ]
Voor vandaag had ik nog nooit van bumbag gehoord ook.
Dat is dus blijkbaar iets wat zowel geen heuptasje is als geen nektasje en ziet er best nice uit. Check foto's hierboven.quote:
Ja dat is de vertaling maar het is dus wel een ander soort tasje. Je kan toch de foto's zien.quote:
Het is GEEN ander soort tasjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar iets wat zowel geen heuptasje is als geen nektasje en ziet er best nice uit. Check foto's hierboven.
[..]
Ja dat is de vertaling maar het is dus wel een ander soort tasje. Je kan toch de foto's zien.
Mweh. Ziet er best wel gay uit?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar iets wat zowel geen heuptasje is als geen nektasje en ziet er best nice uit. Check foto's hierboven.
[..]
Ja dat is de vertaling maar het is dus wel een ander soort tasje. Je kan toch de foto's zien.
Hoe ze het in Engeland noemen is ook totaal niet relevant voor dit topic.
Ik geef het op ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet maken, ik heb nota bene foto's laten zien maar goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is GEEN ander soort tasje
Op de foto's zie je duidelijk heuptasjes. Op een andere manier gedragen.
Ja dag is nu te laat.quote:
En dan heb je maandag of dinsdag een heuptasjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik geef het op ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet maken, ik heb nota bene foto's laten zien maar goed.
Ik heb dus die zwarte Nike Bumbag besteld en als het goed is komt hij maandag of dinsdag binnen.
Dit is echt 60+ Zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:18 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zat zelf aan zoiets te denken. Feitelijk ook een nektasje, of schoudertas, maar het is niet zo cringe als een nektasje-nektasje als je begrijpt wat ik bedoel. Wat bepaalde types hier in Nederland dragen. En het is ook niet zo boomer ouderwets als een heuptasje. Dus er valt niet echt een stempel op je te plakken en daarom zou het misschien wel een goede optie zijn?
[ afbeelding ]
Ja precies. Uitgelachen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef herverwijderd het volgende:
HAmg je wel een Labubu aan je heuptasje straks? Anders word je uitgelachen.
Als je het niet om je hoofd, schouder of heup wilt dragen, hoe dan?!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is al te laat. Hij is hommo geworden. Sorry.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op AliExpress vind ik altijd wel mooie leren tasjes:
https://nl.aliexpress.com(...)productlist.search.0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |