Broekzak?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:11 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens op vakantie (spannend) en nu wil ik een handig maar klein tasje meenemen. Het probleem is alleen dat er geen opties zijn voor mannen die niet gay zijn. Een heuptasje is bijvoorbeeld cringe en meer iets voor oude aziatische toeristen. En een nektasje dan ben je net zo'n wannabe mocro. Al helemaal als het van eastpack of louis vuton is of zo dat kan gewoon echt niet.
Dus wat is nou een acceptabel klein tasje voor mannen waardoor je dus niet cringe of gay of kansloos bent?
Iets wat dus gewoon neutraal is en praktisch voor je sleutels, telefoon en portemonnee?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet gay staan. Ik heb wel andere associaties bij die types die met die kledingmerken op van alles rondlopen.
Tja, ik zou er niet mee gaan lopen als man. Maar goed, soms denk ik ook wel eens met warm weer, waarom kunnen wij mannen niet in jurk lopen? Een jurk is best praktisch volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet gay staan. Ik heb wel andere associaties bij die types die met die kledingmerken op van alles rondlopen.
Misschien ben je te oud en vastgeroest om dat nog anders te zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:10 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik zou er niet mee gaan lopen als man. Maar goed, soms denk ik ook wel eens met warm weer, waarom kunnen wij mannen niet in jurk lopen? Een jurk is best praktisch volgens mij.
Dat zou zeer goed kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien ben je te oud en vastgeroest om dat nog anders te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |