SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
In de bergen is het wel aangenamer en beter te verdragen. Vorstgrens ligt morgen op bijna 3800m zal wel drukker zijn in die regio vanwege de ultra trails. Vriend van mij is gisteravond 20 uur gestart en loopt nog steedsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig koelt het altijd redelijk goed af 's nachts in de bergen. Wel nog 28-29 graden nu
Morgen nog een 30er, dus ik ga lekker bovenop de Zugspitze en de gletsjer (wat er nog van over is) vertoeven denk ik. 10-15 graden daar dan.
Hij liever dan mij, zeker met dit weerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de bergen is het wel aangenamer en beter te verdragen. Vorstgrens ligt morgen op bijna 3800m zal wel drukker zijn in die regio vanwege de ultra trails. Vriend van mij is gisteravond 20 uur gestart en loopt nog steeds
Gekke Henkie
Misschien over een jaartje of 30 een keer als klimaatverandering doorzet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:32 schreef Haags het volgende:
Hoelaat begon dat wegvagen van de randstad nou precies? @:nattekat
Dit vind ik altijd zo kansloos, dat ze de cijfers van het moment van het bereiken van een grens of record laten staan.quote:Eerste tropische dag van het jaar
Het is vandaag officieel de eerste
tropische dag van het jaar.Op het
weerstation in De Bilt is rond 12.30
uur 30,1 graden gemeten,meldt
Weeronline.In Gilze-Rijen werd met 31
graden de hoogste temperatuur gemeten.
Gemiddeld worden er in De Bilt vijf
tropische dagen per jaar gemeten.
Bron: TT
Dat wordt straks een grote witte pannenkoek op de satelliet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:20 schreef ACT-F het volgende:
Het begint te ontploffen:
https://imweather.com/nl?(...)45&lng=4.4276&z=5.21
Een reis, die duurt een leven langquote:
Hoeft niet. Ligt gewoon aan de aanvoer/windquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:01 schreef Alpha0 het volgende:
Waarom is in NL met deze temperaturen de luchtvochtigheid graad altijd zo hoog?
Geldbelgquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:04 schreef Paul het volgende:
We krijgen hier live uitleg of er onweer komt
Bekijk deze YouTube-video
Bij 20 per seconde ervaar je het bijna als contant lichtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:34 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Het is daar wel goed aant pruttelen daar in Noord-Frankrijk.
1200 ontladingen per minuut... ofwel 20 per seconde. Dat zou in het donker een leuke stroboscoop zijn.
ik voorspel, geen druppelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:18 schreef kree het volgende:
geen onweer hier in ZW denk? of hagelstenen van 2 cm en code geel?
Amsterdam West Genotquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk nieuw hollandsch weertje vandaag, echt genieten. Luide Turkse tinnitus muziek uit een stilstaande auto voor het stoplicht toen ik naar huis fietste. Drukte bij de lokale moskee met galmen voor het vrijmibo gebed. Bij thuiskomst bezweet en al struikelend over grof vuil bestaande uit een perzisch tapijt, een witte leren bank en wat kapotte waterpijpen. Een notificatie van de huismeester in het arabisch.
Tijdens het koken van de piepers, wat groente en een slavink, luide arabische muziek en geschreeuw verderop uit de straat. Nu een lekker luide Eritreerse BBQ met exotische geuren en lawaaierige mannen. Het is heerlijk vertoeven in ons landje tegenwoordig. Met deze tempraturen erbij waan je jezelf in de sahel, nieuw hollandsch genieten.
Nog even geduld tot 8:30 wanneer het helemaal losbarst. Daarna kun je rustig slapenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk nieuw hollandsch weertje vandaag, echt genieten. Luide Turkse tinnitus muziek uit een stilstaande auto voor het stoplicht toen ik naar huis fietste. Drukte bij de lokale moskee met galmen voor het vrijmibo gebed. Bij thuiskomst bezweet en al struikelend over grof vuil bestaande uit een perzisch tapijt, een witte leren bank en wat kapotte waterpijpen. Een notificatie van de huismeester in het arabisch.
Tijdens het koken van de piepers, wat groente en een slavink, luide arabische muziek en geschreeuw verderop uit de straat. Nu een lekker luide Eritreerse BBQ met exotische geuren en lawaaierige mannen. Het is heerlijk vertoeven in ons landje tegenwoordig. Met deze tempraturen erbij waan je jezelf in de sahel, nieuw hollandsch genieten.
denken jullie krijgen we in katwijk nog wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:29 schreef Flory- het volgende:
Heerlijke woei en wat druppels hier in Brugge nu, veel geflits ook maar dat lijkt meer van de kust te komen.
Ah daar is de eerste donder ook
Je woont daar ook?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:29 schreef Flory- het volgende:
Heerlijke woei en wat druppels hier in Brugge nu, veel geflits ook maar dat lijkt meer van de kust te komen.
Ah daar is de eerste donder ook
Helaas, maar ben je dan Nederlandsch of Vlaams?quote:
Zeeuws Vlaamse, wonende in West Vlaanderen waar het nu heerlijk regent en meer onweertquote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:44 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Helaas, maar ben je dan Nederlandsch of Vlaams?
Heerlijk om vrouwelijk Vlaamse accenten te horen....
en zo richting Noordzee gaat hahaha. het trekt beetje langs denk ik behalve puntje van Zeeland.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaamse, wonende in West Vlaanderen waar het nu heerlijk regent en meer onweert
Ik heb hem ooit op 500 meter gehad, op een oude schoorsteen, dat was kneiterhard, een collega woonde op nog geen 100 meter en werd letterlijk uit zijn bed geblazen. Een andere indrukwekkende was op een bouwkraan op museumplein, was zo een inslag bij helder weer waar je maar 1 inslag hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 04:23 schreef chufi het volgende:
Dat was de meest harde knal ooit die ik net hoorde...
Ik vind airconditioning voor Nederland vaak een beetje overkill voor het gros van de dagen en nachten. Maar afgelopen nacht had ik er wel eentje gehad willen hebben. Het is nu wel weer ok.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 02:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit soort nachten kunnen me gestolen worden, vies plakkerig warm zonder enige actie.
Sowieso op rooftop bar in Arnhem bier drinken vanmiddagquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik doe helemaal NIX NADA NOPPES vandaag!
[ afbeelding ]
Zo, en nu koffie!
Vanaf maandag gaan er nachten gelukkig weer een stuk frisser worden. 10-14 graden is stukken beter en kan het raam tenminste open. Overdag veelal 24-26 dus gewoon aangenaam normaal zomer weer en niet te heetquote:Op zaterdag 14 juni 2025 02:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit soort nachten kunnen me gestolen worden, vies plakkerig warm zonder enige actie.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik doe helemaal NIX NADA NOPPES vandaag!
[ afbeelding ]
Zo, en nu koffie!
Ik durfde absoluut niet daarop te gokken, verdommequote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:55 schreef kree het volgende:
volgens mij is het hier droog gebleven in ZH. LOL
Voordeel van de bergen en wat hoger zitten. Ik zit eind juli op 1100 meter.quote:
Het is zo benauwd dat mijn airco het niet eens kouder krijgt momenteelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:59 schreef Dutch_view het volgende:
Opbokken met die hitte
*zet airco nog wat lager*
Een lagere LV is al een genot.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo benauwd dat mijn airco het niet eens kouder krijgt momenteel
Het is gewoon een gevecht tegen de luchtvochtigheid die ie godzijdank wel flink naar beneden heeft gekregen.
Zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Een lagere LV is al een genot.![]()
Ik zie op t platte dakje waar de afvoer van de airco uitkomt al een flinke plas water
Dat prutsding van jou mag dan ook niet de naam airco dragenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon een gevecht tegen de luchtvochtigheid die ie godzijdank wel flink naar beneden heeft gekregen.
Lekker, de Schesaplana op toch? Via welke hut ga je? Totalphütte , Schesaplanahütte of de Mannheimer Hütte (DAV lid toevallig?).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voordeel van de bergen en wat hoger zitten. Ik zit eind juli op 1100 meter.
Hier afgelopen nacht bijna overal 18-20 graden
Hij conditioneert de lucht, dus welquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat prutsding van jou mag dan ook niet de naam airco dragen
Maar dat is in mijn mening het voornaamste toch? Wij hebben overal split units hangen uiteraardquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanavond en morgen heb je wel de nodige kansen. Verwacht dat je wel enkele terreur buien kan verwachten, maar eerder vannacht en morgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gekozen voor de Seebensee. Flink wat zon en blauw, maar her en der toch wat dikke wolken al zichtbaar. Benieuwd of we een mooie lichtshow krijgen dit weekend.
Ik vermoed via de Totalphutte. Ik start dan wel bij de kabelbaan van de Lunersee en niet vanaf het dorp. Vanaf kabelbaan is het nog bijna 1100meter stijgen en heeft lange aanloop, dus nog wel 3-4 uur onderweg, gok ik. Ik loop alleen (met de overige wandelaars). Moet wel vanaf de top weer helemaal naar het dorp afdalen. M'n pa is namelijk mee en die loopt niet meer zulke stukken omhoog met z'n 74 jaar, maar 1000 meter dalen gaat nog wel. Betekent wel dat ik 2000 meter moet dalen, dus dat is ook geen pretje. Maar hij kan en wil nog mee, dus die tijd pakken we samen. Zal ook pittige wandelingen alleen gaan doen, maar niet erg. Schesaplana is de hoogste beloopbare berg in de buurt, dus die moet sowieso. De rest verzin ik daar ter plekke wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker, de Schesaplana op toch? Via welke hut ga je? Totalphütte , Schesaplanahütte of de Mannheimer Hütte (DAV lid toevallig?).
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar dat is in mijn mening het voornaamste toch? Wij hebben overal split units hangen uiteraardmaar ik heb ze standaard in de 'dry mode' staan en nooit koeler dan 26 graden.
Dan heb je uiteindelijk 26c binnen met 48% rv ofzo. Ideaal, geen druppeltje zweet dan hoor.
Dat is een alarmsignaal. Snel je bunker in.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:26 schreef heywoodu het volgende:
vooral merels die druk aan het zingen zijn...voelt onheilspellend, maar wel interessant
Ik zit al in mijn zolderkamerbunker, het is geniet0n.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een alarmsignaal. Snel je bunker in.
Achter je warme pc weerkaartjes kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit al in mijn zolderkamerbunker, het is geniet0n.
quote:
lekker zweten nuquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:50 schreef kree het volgende:
[..]![]()
jaja weer alarm voor het westen enzo
Hahahaha. had wel zin in lekker onweersbuitje eigenlijk. Gister al.
naja.
valt dat hier ook nog mee, hoewel zie plukje op de buienradarquote:
Nah, lekker wil ik het niet noemen. Gister was beter te doenquote:
Ongekend noodweer gehad hier aan de kust. Jaar in jaar uit hetzelfde liedje hier. Pleurt verdomme eens op naar het oosten met die buienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Het druppelt, is dit de onweer des doods die de Randstad weg gaat vagen?
23c vind ik te fris jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wat minder goed aangepast aan het Spaanse klimaat
Was 24,1 en 64%, bijna vergelijkbaar met wat jij nu hebt.
25, zo warm wordt het bij ons binnen niet eens zonder aircoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
23c vind ik te fris ja25 is wel echt de ondergrens qua airco voor mij.
Heey Zitterd, in een gehuchtje ernaast kon de riolering het maar net aan, mn tuinafvoer stokte tegen het einde van de bui, even 5cm water in de tuin gehad, nog nooit gebeurd.quote:
Ik kom voorlopig nog niet terug danquote:Op zondag 15 juni 2025 11:07 schreef DemonRage het volgende:
Na volgend weekend weer nieuwe kansen denk ik:
[ afbeelding ]
Ohjah.. de oper en control komen weer erg dicht in de buurt van de 40°C. Daar hoort dit schroeiplaatje bij:
[ afbeelding ]
Hier vr slechts 25quote:Op zondag 15 juni 2025 19:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We rennen week 25 binnen..
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
Komende week is het nog goed te doen, maar die week erna (23-30juni) zijn geen leuke kaarten. Hopelijk zakt dat nog in, want heel lange termijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op maandag 16 juni 2025 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie 72% bij 21 graden.
Wij hebben momenteel 65% bij 29 graden.
[ afbeelding ]
@:nattekat
Tussen oktober en maart kunnen we dit spelletje weer andersom spelen. Zo houden we het mooi in stand he.quote:
Heerlijk weer vandaag. Niks te klagen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo hoog als vrijdag gelukkig
Gewoon een herhaling van deze lente.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tussen oktober en maart kunnen we dit spelletje weer andersom spelen. Zo houden we het mooi in stand he.
Ja, maar dan schijnt hier de zon vrijwel nietquote:Op maandag 16 juni 2025 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tussen oktober en maart kunnen we dit spelletje weer andersom spelen. Zo houden we het mooi in stand he.
Het nieuwe normaal (en dat is prima).quote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef Elan het volgende:
Ach, we zitten maar 15 graden boven het langjarig gemiddelde komende week. Volkomen normale omstandigheden
Neeneeneeeneeenee, niet weer die benauwdheidquote:Op maandag 16 juni 2025 22:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Kans op een hittegolf neemt wel toe.
[ afbeelding ]
Dauwpunt is op zich nog te doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neeneeneeeneeenee, niet weer die benauwdheid
Best veel lijntjes gaan weer richting 20.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dauwpunt is op zich nog te doen.
Of dat zo blijft is afwachten uiteraard...
Op de een of andere manier lopen die dauwpunt berekeningen altijd achter of zo.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dauwpunt is op zich nog te doen.
Of dat zo blijft is afwachten uiteraard...
15? Ja precies jaquote:Op maandag 16 juni 2025 22:02 schreef Elan het volgende:
Ach, we zitten maar 15 graden boven het langjarig gemiddelde komende week. Volkomen normale omstandigheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Rip aan alle Hollanders zonder split unit in hun slaapkamerAch, het is zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beter dan dat wisselvallige gepruts. Keer een bui regen is niet erg, maar vorig jaar en jaar daarvoor hebben we ook wekenlang enorm wisselvallig weer gehad en karige temperaturen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Was dat dan in Juli? Want ik was vorig jaar 2,5 weken in Augustus daaro, zoals je weeet, en ik heb echt misschien een a twee dagen echt matig weer gezien en verder vrijwel dagelijks heel veel zon en tussen 23- 27 graden. Was ideaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ach, het is zomer. Beter dan dat wisselvallige gepruts. Keer een bui regen is niet erg, maar vorig jaar en jaar daarvoor hebben we ook wekenlang enorm wisselvallig weer gehad en karige temperaturen.
We hebben echt een prima zomer (en vooral herfst) gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ach, het is zomer. Beter dan dat wisselvallige gepruts. Keer een bui regen is niet erg, maar vorig jaar en jaar daarvoor hebben we ook wekenlang enorm wisselvallig weer gehad en karige temperaturen.
September was een zeer puike maandquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben echt een prima zomer (en vooral herfst) gehad.![]()
Of je moet het kunnen onderbouwen met statistieken, maar ik heb wekenlang in een rokje gelopen.
Kan het ook verwarren met een jaar eerderquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Was dat dan in Juli? Want ik was vorig jaar 2,5 weken in Augustus daaro, zoals je weeet, en ik heb echt misschien een a twee dagen echt matig weer gezien en verder vrijwel dagelijks heel veel zon en tussen 23- 27 graden. Was ideaal.
Ik wordt niet vrolijk van die wittige kleurenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:48 schreef INViCTuS het volgende:
Gaan we alweer...zondag wellicht 35/36
https://x.com/Kachelmannw(...)E0SOsJyb_5Ajtdg&s=19
Wat ben je toch ook een lekker huisvrouwtje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een kutweer op komst in Nederland.
Wel goed voor de gewassen die van warmte houden. Als ik terugkom is er al veel oogst uitgedeeld gok ik zo.
(Snack)komkommers gaan nu al met 100+ per dag heb ik vernomen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Rip aan alle Hollanders zonder split unit in hun slaapkamerSharp mobiele airco genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Vorig jaar was het niets dan ellende tot jij hier kwam. De eerste week van de Olympische Spelen waren echt treurig gewoon, terwijl de tweede week volle bak zomer was.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Was dat dan in Juli? Want ik was vorig jaar 2,5 weken in Augustus daaro, zoals je weeet, en ik heb echt misschien een a twee dagen echt matig weer gezien en verder vrijwel dagelijks heel veel zon en tussen 23- 27 graden. Was ideaal.
Kan wel janken, verschrikkelijk als dit uitkomtquote:Meerweekse verwachting GEFS Extended (t/m 20 juli) ook zeer extreem.
Bericht van: Jelmer (Vlaardingen) , 17-06-2025 15:27
Naast ECMWF heeft ook het GEFS een meerweekse verwachting, waarvan de data gemakkelijk openbaar beschikbaar is, en zo ziet de pluim er dan uit voor Eindhoven (dit zijn de minimum- en maximumtemperaturen zoals in de uitvoer).
De meeste leden tonen tot en met 20 juli – dus de start van de hoogzomer – al tussen 18 en 29 zomerse dagen (gemiddeld 22.7), wat ver boven de klimatologie van Eindhoven is (~11 zomerse dagen). Het aantal tropische dagen varieert bij de meeste leden tussen 4 en 15 (gemiddeld 8.5), en ook dat is veel hoger dan de klimatologie voor Eindhoven in dezelfde periode (~3 tropische dagen). Er zijn 10 leden (ongeveer één-derde van het ensemble) die de grens van 35 graden niet bereiken in deze periode, maar 12 leden laten juist 3 of meer extreem warme dagen zien.
Er zit één heel extreem lid bij (#29) met 20 tropische dagen in de periode t/m 20 juli, waarvan 9 keer 35°C of meer en op 4 dagen temperaturen boven de 40 graden. Aan de andere kant laad lid #19 geen enkele tropische dag zienen 'slechts' 8 zomerse dagen. Daarmee is dit het enige lid met een benedengemiddeld aantal zomerse en tropische dagen in de verwachting voor Eindhoven t/m 20 juli.
De waarde van individuele runs/leden is natuurlijk beperkt, maar het geeft wel aan dat er behoorlijk sterke signalen zijn voor aanhoudend (bijzonder) warm zomerweer, en de kans op langdurig koeler weer voorlopig klein is.
Om in te werken wel jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een kutweer op komst in Nederland.
Wel goed voor de gewassen die van warmte houden. Als ik terugkom is er al veel oogst uitgedeeld gok ik zo.
(Snack)komkommers gaan nu al met 100+ per dag heb ik vernomen.
Recordjaar komt weer met rasse schreden dichterbij.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Nagenoeg geen neerslag tot het einde van de maand.
Jep op deze manier wel, maar het valt nog te bezien of deze droogte in juli door gaat zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Recordjaar komt weer met rasse schreden dichterbij.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het niets dan ellende tot jij hier kwam.
Ik ben inmiddels wel over gegaan op aircogenot hier ja. Ergens verpest je jezelf er wel enorm mee want zodra je praktisch een hele werkdag in je comfy 25c 40% rv werkkamer hebt gezeten en je loopt dan de 34 graden klamme middellandse zeewalm in dan wil je daar echt direct niet meer mee dealenquote:
Gebruik hem eigenlijk alleen in de nachten want precies wat jij zegt eigenlijk wil je anders niet meer naar buiten..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel over gegaan op aircogenot hier ja. Ergens verpest je jezelf er wel enorm mee want zodra je praktisch een hele werkdag in je comfy 25c 40% rv werkkamer hebt gezeten en je loopt dan de 34 graden klamme middellandse zeewalm in dan wil je daar echt direct niet meer mee dealen
Heb het alleen voor de slaapkamer, heb ook naar een split unit gekeken, maar dat was me te duur en te veel werk voor deze woning.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel over gegaan op aircogenot hier ja. Ergens verpest je jezelf er wel enorm mee want zodra je praktisch een hele werkdag in je comfy 25c 40% rv werkkamer hebt gezeten en je loopt dan de 34 graden klamme middellandse zeewalm in dan wil je daar echt direct niet meer mee dealen
Nee inmiddels staat ie overdag ook aan, ik werk vanuit huis. Anders is het gewoon niet te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebruik hem eigenlijk alleen in de nachten want precies wat jij zegt eigenlijk wil je anders niet meer naar buiten..
Of het moet echt extreem worden met 35+ en thuiswerken maar slapen met hitte is echt vreselijk. Slaapkamer op het Zuiden en plat dak helpen ook niet mee.
Het is natuurlijk zorgwekkend, maar iedereen hier zwetend achter zijn keyboard elke 10 minuten checken of we de 40 al aantikte was wel 1 van de leukere tijden van dit subforumquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:05 schreef Elan het volgende:
Zag dit op Weerwoord:
[ afbeelding ]
De pluim van 6 jaar terug, toen de op een na warmste 3e decade juni.
2025 hold my beer.
Die dag was echt bizar. De 40 verdween als sneeuw voor de zon van de thermometer toen er hier zeemist opkwam. Op gegeven moment was het hier nog maar 18 gradenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zorgwekkend, maar iedereen hier zwetend achter zijn keyboard elke 10 minuten checken of we de 40 al aantikte was wel 1 van de leukere tijden van dit subforum
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag richting de 40 gradenBetonnen jungles
Ik zit zondagavond in de Johan Cruijff Arenaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag richting de 40 gradenBetonnen jungles
Dat is je eigen foutquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit zondagavond in de Johan Cruijff Arena
180¤ voor Robbie Williams bij 40 gradenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit zondagavond in de Johan Cruijff Arena
Afgelopen weekend sliep ik als een roos met die warmte en werd ik wakker, telkens weer, van het onweer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zonneschijm is leuk, maar het moet wel afgesloten worden met omweer.
30-35 is altijd kutweer. Je kunt niks (fatsoenlijk) doen buitenquote:
Daarvoor kun je me altijd waker makenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend sliep ik als een roos met die warmte en werd ik wakker, telkens weer, van het onweer.
Bier drinken kan wel. Heb ik afgelopen zaterdag ook gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
30-35 is altijd kutweer. Je kunt niks (fatsoenlijk) doen buiten
Kan het net zo goed regenen, bij beide word je nat
Echt he. Altijd maar dat geforceerde gejank over dat je dingen ‘moet kunnen doen’ buiten. Alsof je altijd maar druk bezig moet zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bier drinken kan wel. Heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan
Binnenkant van je ogen bekijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he. Altijd maar dat geforceerde gejank over dat je dingen ‘moet kunnen doen’ buiten. Alsof je altijd maar druk bezig moet zijn.
Goed argument hoor, kunnen we dat ook gebruiken als mensen klagen over de regenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he. Altijd maar dat geforceerde gejank over dat je dingen ‘moet kunnen doen’ buiten. Alsof je altijd maar druk bezig moet zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:04 schreef Evangelion het volgende:
Ik ga zondag gewoon 30+ km hardlopen. KLETSNAT genot. Shirtje uitwringen.
Veel plezier! geniet ervanquote:Gisteren was het raak in Leiden en Leeuwarden, mede door de temperatuur van meer dan 20 graden. Meerdere hardlopers werden onwel, één deelnemer overleefde het zelfs niet. Hardlopen bij tempraturen boven de 30 graden verhoogt de kans op hartfalen zelfs met bijna 50%
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier! geniet ervanskill issueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterlijk figuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:04 schreef Evangelion het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:04 schreef Evangelion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Heerlijk idd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is wel een nagenoeg perfecte zomerdag zo. Volle bak zon, windstil - zeer licht briesje maar toch niet achterlijk warm.
Luchtvochtigheid mag iets lager, dat wel. Verder appetijtelijk weertjequote:
Waar merk je dat aan? Ik merk het pas als we sky high gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid mag iets lager, dat wel. Verder appetijtelijk weertje
Aan wat de meetstations aangeven, maar eigenlijk nog meer tijdens werk. Soms merk ik dat bij dezelfde werkzaamheden of inspanning je veel meer zweet en energie kwijtraakt in vergelijking met dagen met een lage lvquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar merk je dat aan? Ik merk het pas als we sky high gaan.
Wat je hier omschrijft noemt men ook wel de overgang.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Aan wat de meetstations aangeven, maar eigenlijk nog meer tijdens werk. Soms merk ik dat bij dezelfde werkzaamheden of inspanning je veel meer zweet en energie kwijtraakt in vergelijking met dagen met een lage lv
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier! geniet ervanAl die evenementen afgelastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen maar omdat minstens de helft idioten zijn die denken met 3 keer trainen wel mee te kunnen doen.
Lijkt gewoon 25+ te blijven zie ik. Dat is toch juist prima voor de zomerliefhebbers?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:09 schreef RamboDirk het volgende:
Volgende week lijkt een leeg lopende ballon qua tempraturen....
Niet stokeren. @GGMM @Cocoquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:09 schreef RamboDirk het volgende:
Elfstedentocht ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:09 schreef RamboDirk het volgende:
Dat zou nog eens een goed welkom thuis voor @Geschiedkundige zijn.quote:
Zou direct de auto instappen bij zulke temperaturenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een goed welkom thuis voor @:geschiedkundige zijn.
Hahaquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Helaas hier ook 25-28 graden
Sorry, ik heb alleen hoge luchtvochtigheid en klamme nachten voor je in de aanbieding.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:31 schreef cherrycoke het volgende:
Zo mag het de reat van het jaar, overdag lekker warm en als de zon eenmaal weg is koelt het hard en snel af.
In het dal. Daar zit ik dan ook niet de hele tijd. Vandaag bijna de hele dag op de Zugspitze rondgedwaald. Graadje of 12quote:
Ik had gehoopt de dertigers van komend weekend in week 26 vast te houden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lijkt gewoon 25+ te blijven zie ik. Dat is toch juist prima voor de zomerliefhebbers?
Waarom, wat heb je eraan? 27 ofzo is toch veel beter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik had gehoopt de dertigers van komend weekend in week 26 vast te houden.
Flaneren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom, wat heb je eraan? 27 ofzo is toch veel beter.
Je flaneert maar wat weg op je zolderkamerquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Flaneren.
Check deze fluitketel @:pisces29
opbokken met zaterdagquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie voor zaterdag een minimum van 20 graden.
Dat wordt leuk.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je krijgt maandag en dinsdag terug, voor 26 graden
Ik verbleef eens in Vent om van daaruit die kant op te gaan. Sölden ook meermaals geweest. Eigenlijk elk dal daar wel. Prima wandelen naar 3000+ meter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In het dal. Daar zit ik dan ook niet de hele tijd. Vandaag bijna de hele dag op de Zugspitze rondgedwaald. Graadje of 12![]()
Morgen ff richting Sölden, daarna misschien nog naar Süd Tirol. Eerst maar eens omhoog bij de Wildspitze, graadje of 4 zag ik
Vent, ja dan ben je bijna aan het eindequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik verbleef eens in Vent om van daaruit die kant op te gaan. Sölden ook meermaals geweest. Eigenlijk elk dal daar wel. Prima wandelen naar 3000+ meter.
Vuurdoop voor mijn nieuwe aircootjequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie voor zaterdag een minimum van 20 graden.
Dat wordt leuk.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen hoge luchtvochtigheid en klamme nachten voor je in de aanbieding.
Welkom bij #teamaircoquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vuurdoop voor mijn nieuwe aircootje
Ohja, als je huurt is het vaak een andere situatie, dat snap ik ja. Ik had een koophuis...quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mag geen airco van de woningbouw plaatsen, niet toegestaan.
Heb zelf maar een simpele oplossing bedacht en dat is de ventilator met bevroren flessen strategisch geplaatst.
Wel fijn dat de nachten koel zijn maar hier binnen is het gemiddeld 27 graden.
Vind wel zwaar
Ja precies, dat is het dan ook. Valt tegenquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja, als je huurt is het vaak een andere situatie, dat snap ik ja. Ik had een koophuis...
En in flats enzo kan het ook nogal eens een issue zijn omdat je dan buren hebt die gaan janken dat ze last hebben van het gezoem van de buiten unit (krijg je de rijdende rechter situaties haha)
Mobiele airco is een optie. Met een goede raamkit scheelt dat echt een hoop hitte. Ik woon ook in een huurhuis (sociaal). Tuurlijk is het minder efficient dan split unit. Maar het is echt een levensredder hier, elke keer weer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mag geen airco van de woningbouw plaatsen, niet toegestaan.
Heb zelf maar een simpele oplossing bedacht en dat is de ventilator met bevroren flessen strategisch geplaatst.
Wel fijn dat de nachten koel zijn maar hier binnen is het gemiddeld 27 graden.
Vind wel zwaar
En maandag 14 graden koelerquote:
Beter.. dit soort tropische temperaturen is geen doen.quote:
Ik heb met 42 graden in een woestijn gestaan. Maar heb liever droge warmte met sterke afkoeling s'nachts, dan 30+ met vochtigheid en nachten waarin het nauwelijks beter is. Ik kijk ook zeker niet uit naar evt. 40 graden in NL. Dan krijgen we situaties zoals in India met die natteboltemperaturen.quote:
Zijn er ook stille mobiele airco'squote:Op donderdag 19 juni 2025 13:55 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Mobiele airco is een optie. Met een goede raamkit scheelt dat echt een hoop hitte. Ik woon ook in een huurhuis (sociaal). Tuurlijk is het minder efficient dan split unit. Maar het is echt een levensredder hier, elke keer weer.
Het is best een end naar Gilze Rijenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Woensdag is het hier in Gilze-Rijen weer 28.
Sangria. Manana.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:08 schreef Evangelion het volgende:
Jullie maken je te veel druk joh, daar krijg je het nog warmer van.
32 graden op zaterdag is prima te doen. Tranquilo. Despacito.
Bedoel je nou het geluid voor jezelf of voor je buren? En ik snap ook niet wat het stadsaanzicht ermee te maken heeftquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zijn er ook stille mobiele airco's? Want anders is het al geen optie (stadsaanzicht en zit in het centrum). Ja is echt kut die slang /warmte moet toch afgevoerd worden. Toch bedankt voor het meedenken.
Ja het is zo van wat je vanaf de straat ziet dan zien ze zoiets zitten. Als een normale airco niet mag en die meeste mobiele airco's zijn best luid dan vind ik mezelf toch verkeerd bezig. Als ze al zeggen het mag niet. Maar het is wel een optie wellicht, idd afwegen. Ik ben op van slecht slapen dus het heeft wel zijn weerslag.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:23 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Bedoel je nou het geluid voor jezelf of voor je buren? En ik snap ook niet wat het stadsaanzicht ermee te maken heeftvanwege de slang naar buiten?
Er zijn niet echt stille mobiele aircos nee, maar de een is wat stiller dan de ander. Ik vind het niet vervelend, want het is een constant geluid en het filtert geluid van buiten en m'n buren weg waardoor ik beter kan slapen.
Het geluid van de lucht die naar buiten geblazen wordt via de slang zou ik me ook niet druk om maken. Dat stelt niet zoveel voor.
De vraag is wat je liever wilt, geven om het stadsaanzicht terwijl het waarschijnlijk nacht en dus donker is (maar liggen baden in je eigen zweet), of goed slapen.
Als ik een split unit zou willen, zou ik ook toestemming moeten vragen bij de woningbouw. Echter, veel mensen plaatsen het gewoon. Geen haan die ernaar kraait. Alleen in theorie zouden ze het weer terug moeten brengen naar de originele staat als ze verhuizen (lees: airco weghalen). Maar misschien niet eens als de volgende bewoner het over wil nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja het is zo van wat je vanaf de straat ziet dan zien ze zoiets zitten. Als een normale airco niet mag en die meeste mobiele airco's zijn best luid dan vind ik mezelf toch verkeerd bezig. Als ze al zeggen het mag niet. Maar het is wel een optie wellicht, idd afwegen. Ik ben op van slecht slapen dus het heeft wel zijn weerslag.
Ok ja je hebt wel gelijk, en je spreekt uit ervaring.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:39 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Als ik een split unit zou willen, zou ik ook toestemming moeten vragen bij de woningbouw. Echter, veel mensen plaatsen het gewoon. Geen haan die ernaar kraait. Alleen in theorie zouden ze het weer terug moeten brengen naar de originele staat als ze verhuizen (lees: airco weghalen). Maar misschien niet eens als de volgende bewoner het over wil nemen.
Voor een mobiele airco hoef je geen toestemming te vragen. Het is geen (structurele) aanpassing aan het huis. Het doet niets met het stadsaanzicht. Er staat geen compressor op je dak. Die zit in de mobiele airco. Dus buitenshuis heb je vrijwel geen geluid. Bij een split unit juist wel en is het binnen stiller.
Het is gewoon een apparaat op wieltjes. En het slangetje uit je raam komt op hetzelfde neer als de was ophangen in je raamopening aan een rekje. Of met koningsdag een vlag ophangen. Ik zie het probleem niet. Pijnig jezelf niet zo en schaf die heerlijke airco aan.
Het word gewaardeerdquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:44 schreef DutchBlend het volgende:
@:borrelnootje00 misschien heb je nog niet genoeg geleden.
Nog niet genoeg slapeloze nachten gehad.
Ik wel. Dus ik was er klaar mee.
Jij komt ook wel op dat punt denk ik. Ik probeer je alleen wat sneller die drempel over te krijgen
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]wel sneu als dit je zomer weer is. tref je het echt totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Dit is dan ook de allerslechtste plek in heel Europa om te wonen als je niet @geschiedschrijver bentquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
wel sneu als dit je zomer weer is. tref je het echt totaal niet
Ons november weer, maar dan in juni. Pohquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is dan ook de allerslechtste plek in heel Europa om te wonen als je niet @:geschiedschrijver bent
Wel mooi dit!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie statistiek, nog nooit zo'n zonnige eerste 6 maanden gehad (de komende 10 dagen komen er uiteraard nog bij):
[ afbeelding ]
quote:Zaterdag in zuiden en midden van Nederland kans op smog door ozon
Op zaterdag 21 juni 2025 wordt de luchtkwaliteit “slecht” in het midden en zuiden van Nederland vanwege smog door ozon. Mensen die gevoelig zijn voor smog kunnen hier last van hebben. Het RIVM adviseert hen binnen te blijven en zware lichamelijke inspanning te beperken. Dit advies geldt vooral in de namiddag en vroege avond, omdat de lucht dan het meest verontreinigd is.
https://www.rivm.nl/n/nie(...)ns-op-smog-door-ozon
Lv ligt hier amper op 40. 25/26 graden. Redelijk perfect welquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Lichte bries, lage LV. 24 a 25 graden. Dit is wat mij betreft het mooiste (zomer)weer
Mja, wel wat veel regen. Maar beter dan 30+quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is dan ook de allerslechtste plek in heel Europa om te wonen als je niet @:geschiedschrijver bent
Nah, zelfs dat niet. Met een lage lv is 30 dan zelfs beter. Daar zie ik alleen maar bewolking en mist. Vet saaiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja, wel wat veel regen. Maar beter dan 30+
Voor de doorsnee mens is dat zo wellicht. Voor mij niet, dan maar saaiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nah, zelfs dat niet. Met een lage lv is 30 dan zelfs beter. Daar zie ik alleen maar bewolking en mist. Vet saai
Het is wel bizar ja dit jaarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie statistiek, nog nooit zo'n zonnige eerste 6 maanden gehad (de komende 10 dagen komen er uiteraard nog bij):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Tramspoor gaat raar doen met de hitte of het schrikt van het idee dat Trump volgende week komt.
Jammer dat ze hem blokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Sluierbewolking heet dat. Vocht in de bovenste luchtlaagquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem blokken.
[ afbeelding ]
Nee, dat is te logisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sluierbewolking heet dat. Vocht in de bovenste luchtlaag
ja tochhhhquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sluierbewolking heet dat. Vocht in de bovenste luchtlaag
Je bent zelf een wappiequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wappie. Blijf toch weg met je kansloze bnw onzin iedere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |