abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217965474
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat allemaal gegaan is. Volgens Victor was het gewoon een vraag, maar aangezien ze natuurlijk enorm baalden dat de zusjes hadden gewonnen zal het wel een enorme steek onder water zijn geweest.
Victor kwam dus al zuigend vragen aan Marit wat de reden was dat zij het plafond in hun woonkamer niet af gekregen hadden. Daar zou ik ook van uit mijn plaat gaan.
pi_217965489
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:46 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Ik ben het er volledig mee eens.

Aan de andere kant denk ik dat -binnen de spelregels- je hakken in het zand zetten het enige is wat je kan doen? Terugschelden zorgt voor deze situatie, achter mensen hun rug om lopen huichelen moet je maar net kunnen en dan moet je de eerste zijn die het doet etc.

Wilfred en Edith zouden bijvoorbeeld nooit in deze ruzie belanden als ze dit appartement hadden, maar niemand zou ook maar een greintje respect hebben voor het niet constant in hun werk ruimte rondbanjeren.
Dat schelden hebben we niet kunnen beoordelen helaas, ik denk wel dat wat er al eerder is gezegd dat het emmertje van Marit vol was. En Victor kennende was het hun aanspreken na de overwinning niet een felicitatie. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217965507
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
Ik snap wel dat Naomi en Anoek Edith erbij willen hebben. Die trekt haar mond toch niet open en vind alles prima. :')
Oh achteraf kan ze wel haar mening geven (voor de camera zonder die twee miepen)
Die Edith met haar zijige stemmetje werkt inmiddels ook op mijn zenuwen, lafjes allemaal.
pi_217965518
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Victor kwam dus al zuigend vragen aan Marit wat de reden was dat zij het plafond in hun woonkamer niet af gekregen hadden. Daar zou ik ook van uit mijn plaat gaan.
Misschien of nou ja wel zeker is het niet helemaal duidelijk waar de oplevering op beoordeeld is. Laten ze maar verhaal halen op de jury ipv het winnende koppel. Was met de badkamer ook zo, de beoordeling was hoe het resultaat was ivm met de verkoopwaarde. Dat was duidelijk die van de zusjes, zo ook met de woonkamer. De afwerking was volgens mij niet echt in het oordeel meegenomen. Anders zou Victor niet nu pas de plee afkitten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217965526
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Pffff het gaat maar door. Victor kan het niet aan dat Marit voor de tweede keer gewonnen heeft. En nu krijgt ze alle wrok over zich heen. Maurits is helemaal een sukkel.

Zag ik nou Anouk onder het t-shirt van Naomi over haar rug kriebelen?
Wat zag dat er ...vreemd...uit. Zouden het swingers zijn? :D _O-
pi_217965562
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat zag dat er ...vreemd...uit. Zouden het swingers zijn? :D _O-
Meeloper kan al niet wachten tot Broer Konijn zijn wortel schiet :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217965573
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar waarom werkten ze vandaag niet aan dat extra appartement…?
Het enige wat ik gezien heb dat Edith, Naomi en Anouk aan tafel over de styling aan het kletsen waren. De rest van de dag hebben ze volgens mij (naast dat gezeik) nog iets zitten afwerken in hun eigen appartement.
  maandag 16 juni 2025 @ 23:13:29 #283
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_217965643
wat een naar programma is het Blok aan het worden
ik wil klussende mopperende deelnemers zien
zien hoe niets iets gaat worden

in het begin vond ik vic en noomie sympathiek leuk stel
maar ach je leert ze beter kennen en de ware aard komt snel boven
zeker ook uit de kaartenbak 'we willen bekend worden' getrokken
net als die zingende bouwvakker die ze vorige week hadden die net alleskunner-duo's erop had zitten

en dan dat kleefaan-stel die steeds niet winnen en dat hoop ik nog meerdere malen mogen meemaken

bah bah

#TeamMarit&Roelie *O* *O*
(ook al zijn die misschien ook niet de makkelijkste, maar wel een easy target)
... en huiver mee
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juni 2025 @ 23:16:17 #284
862 Arcee
Look closer
pi_217965672
Wat een onsympathieke kutaflevering. :{

Valt me tegen van bewoners die de kant van de Zure Vier kiezen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 16 juni 2025 @ 23:18:01 #285
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_217965687
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef Arcee het volgende:

te bang en te laf om vic tegen zich te krijgen
... en huiver mee
pi_217965712
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef Arcee het volgende:

Faisel was de enige die zei, ophoepelen dan maar, doen we het zelf wel. Maar ja, die kreeg niet zoveel vertrouwen van de rest om iets af te kunnen maken. Eigenlijk hadden ze allemaal moeten gaan staken, zo van, steek dat appartement maar in jullie productiehol.
pi_217965714
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:18 schreef Giggio het volgende:

[..]
te bang en te laf om vic tegen zich te krijgen
Ja zijn werkmaatjes zijn belangrijker.
pi_217965729
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Faisel was de enige die zei, ophoepelen dan maar, doen we het zelf wel. Maar ja, die kreeg niet zoveel vertrouwen van de rest om iets af te kunnen maken. Eigenlijk hadden ze allemaal moeten gaan staken, zo van, steek dat appartement maar in jullie productiehol.
Jammer maar Faisel maakt er ook een enorme puinhoop van. Ik denk wel dat ze sterk hadden kunnen staan en dat misselijke viertal een poepie hadden kunnen laten ruiken. Maar Mark en Heidy zitten al te ver in zijn reet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juni 2025 @ 23:28:23 #289
862 Arcee
Look closer
pi_217965766
Ja, valt me tegen van Mark en Heidy. Die zouden toch sterk genoeg in hun schoenen moeten staan voor wat tegengas aan de Zure Vier.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 16 juni 2025 @ 23:28:40 #290
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217965768
Nou, ik heb hem net teruggezien... en ik heb nog niet alle reacties hierboven gelezen (doe ik morgen), maar de volgende dingen zijn wel duidelijk:

- de ware aard van de Victator komt naar boven (nee, ik zal niet zeggen: 'Told ya!' ;) )

- Marit moet psychologisch kapot. Nee, echt kapot

- de 'schreeuwpartij' tussen de Vieze Victor en Marit was duidelijk een smoesje om een oorlog te beginnen

- de Filthy Four is eigenlijk gewoon boos dat Marit & Roelie gewonnen hebben, en niet zij

- Marit staat op het punt om te breken (zat al in het voorstukje voor morgen, maar dat zag je tijdens de uitzending ook al)

- Mark & Heidy liften mee met de Fuile Fier omdat ze een hekel hebben aan M&R (Mark op het terras met de Filthy Four met een cynische opmerking)

- Anouk en Naomi kunnen niet van elkaar afblijven en Victor niet van Anouk. Screenshots volgen morgen :s)

- je ziet goed hoe schadelijk het is als mensen geen standpunt in nemen als ze gechanteerd worden.

- ik vind het walgelijk om te zien hoe met name Edith & Wilfred meegaan met het uitkotsen van Marit als penningmeester. Ik kan er nauwelijks nog naar kijken. En dan later bij het bed opmaken verzuchten dat het allemaal zo moeilijk is :(

- hetzelfde geldt voor C&F, maar in iets mindere mate.

- wat de Fucking Fout aan het doen is, is niet anders dan wat er in de internationale politiek fout gaat... parallellen te over om op te noemen... :{

- ik weet niet of het wel zo leuk vind om naar te kijken hoe iemand psychisch kapot wordt gemaakt.... (en dat meen ik helaas ook... -O- )

- ik hoop dat ze vanuit Het Blok ingrijpen...

- ik mag het niet zeggen, maar stiekem hoop ik dat Maurits morgen heel slecht nieuws krijgt. De kans is wel dat de Fucking Four dan in de slachtofferrol gaat zitten en zichzelf zielig gaan vinden....

- ik ben nu volledig in Kamp Marit, alhoewel ik haar behoorlijk vervelend vond, maar iemand wegtreiteren en uitkotsen zoals de Fucking Four nu doet, daar hou ik niet van..

- dat was wat ik even kwijt wilde, voordat ik ga slapen :s) :W
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217965917
Ja ook heel appart ja, gaf Victor nou een zoen :??
  dinsdag 17 juni 2025 @ 00:05:47 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217965937
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:58 schreef __Fokker__ het volgende:
Ja ook heel appart ja, gaf Victor nou een zoen :??
Ja.
pi_217966282
Ik ben wel benieuwd of het budget van het kleine appartement klopt. Want je kan de stijl van M&R mooi vinden of niet, het lijkt er op dat zij er voor kiezen meer geld uit te trekken voor de styling. En, vast een impopulaire mening, als ik dat huis koop wil ik een kwalitatief goed huis en geen goed gestyled huis. Datzelfde lijkt nu bij het kleine appartement te zijn gebeurd; veel geld voor inrichting en weinig voor verbouwing. En dat terwijl het zo klein en raar is dat het om maatwerk schreeuwt.

Over de ruzies: ja de groep doet flauw en draaft soms door, maar Marit kan heel goed slachtoffer spelen. En ze bespeelt Faisel en die goedzak denkt echt dat hij de vredestichter kan zijn. Voor mij heeft Marit ook wel afgedaan toen ze bij ray stond te drammen over die bouwdroger. Iets wat door anderen al gebruikt wordt kan je dus niet lenen, punt. En als je echt perse zo'n ding nodig hebt, koop em. Desnoods verkoop je em na een dag weer zodat de rest er niet van kan profiteren.

Iets anders opvallends: Ray geeft de lijst met punten aan F&C en maakt daarbij de opmerking dat Faisel Chris niet steeds alleen moet laten waarop Faisel zegt 'maar ik moet werken'. Dat doet ie dus in Almere telkens met die bakwagen :o
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  dinsdag 17 juni 2025 @ 07:46:14 #294
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217966494
.

[ Bericht 99% gewijzigd door V. op 17-06-2025 07:49:05 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 12:33:30 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217968721
Dat bankje wat Anouk en Bimbo en Edith hadden uitgezocht, dat is een soortgelijk bankje als waar Marit en Roelie de eerste opdracht mee wonnen, die ‘eyecatcher’, alleen zij hadden hem in het groen. 😜
  dinsdag 17 juni 2025 @ 12:41:53 #296
124676 RobertoCarlos
pi_217968798
Nou, net alles teruggelezen en (gelukkig,) ik ben niet de enige die er zo over denkt :)
Ik kijk het wel per dag aan of hier naar blijf kijken, moet ik eerlijk zeggen. Ik ga niet voor mijn lol kijken naar hoe mensen naar de kloten worden geholpen door achterbakse, asociale klootzakken. Dat gebeurt al vaak genoeg in het echt.... :(

Anyway: hier nog de beloofde screenshots van de Fucking Four:

dinsdag 17 juni 2025 @ 12:48:04 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217968836
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, net alles teruggelezen en (gelukkig,) ik ben niet de enige die er zo over denkt :)
Ik kijk het wel per dag aan of hier naar blijf kijken, moet ik eerlijk zeggen. Ik ga niet voor mijn lol kijken naar hoe mensen naar de kloten worden geholpen door achterbakse, asociale klootzakken. Dat gebeurt al vaak genoeg in het echt.... :(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat vond jij van de kamer van Edith en Wilfred?
pi_217968848
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

Meeloper zit hier als een soort cuck bij terwijl z'n Grote Held zijn vrouw bepotelt _O- _O- _O-

Tja, je moet er iets voor over hebben om mee te tellen... })
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 17 juni 2025 @ 12:51:20 #299
124676 RobertoCarlos
pi_217968861
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 06:42 schreef d.k. het volgende:
Over de ruzies: ja de groep doet flauw en draaft soms door, maar Marit kan heel goed slachtoffer spelen. En ze bespeelt Faisel en die goedzak denkt echt dat hij de vredestichter kan zijn. Voor mij heeft Marit ook wel afgedaan toen ze bij ray stond te drammen over die bouwdroger. Iets wat door anderen al gebruikt wordt kan je dus niet lenen, punt.
Ik zie dit niet als "flauw doen" en "soms doordraven".... ik schrik er echt van dat je er zo makkelijk over denkt..... :X Ook helemaal los van wat Marit allemaal doet
pi_217969076
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat bankje wat Anouk en Bimbo en Edith hadden uitgezocht, dat is een soortgelijk bankje als waar Marit en Roelie de eerste opdracht mee wonnen, die ‘eyecatcher’, alleen zij hadden hem in het groen. 😜
Die winnende eyecatcher moest toch in het gezamenlijke appartement?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')