Victor kwam dus al zuigend vragen aan Marit wat de reden was dat zij het plafond in hun woonkamer niet af gekregen hadden. Daar zou ik ook van uit mijn plaat gaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat allemaal gegaan is. Volgens Victor was het gewoon een vraag, maar aangezien ze natuurlijk enorm baalden dat de zusjes hadden gewonnen zal het wel een enorme steek onder water zijn geweest.
Dat schelden hebben we niet kunnen beoordelen helaas, ik denk wel dat wat er al eerder is gezegd dat het emmertje van Marit vol was. En Victor kennende was het hun aanspreken na de overwinning niet een felicitatie.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:46 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ik ben het er volledig mee eens.
Aan de andere kant denk ik dat -binnen de spelregels- je hakken in het zand zetten het enige is wat je kan doen? Terugschelden zorgt voor deze situatie, achter mensen hun rug om lopen huichelen moet je maar net kunnen en dan moet je de eerste zijn die het doet etc.
Wilfred en Edith zouden bijvoorbeeld nooit in deze ruzie belanden als ze dit appartement hadden, maar niemand zou ook maar een greintje respect hebben voor het niet constant in hun werk ruimte rondbanjeren.
Die Edith met haar zijige stemmetje werkt inmiddels ook op mijn zenuwen, lafjes allemaal.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
Ik snap wel dat Naomi en Anoek Edith erbij willen hebben. Die trekt haar mond toch niet open en vind alles prima.
Oh achteraf kan ze wel haar mening geven (voor de camera zonder die twee miepen)
Misschien of nou ja wel zeker is het niet helemaal duidelijk waar de oplevering op beoordeeld is. Laten ze maar verhaal halen op de jury ipv het winnende koppel. Was met de badkamer ook zo, de beoordeling was hoe het resultaat was ivm met de verkoopwaarde. Dat was duidelijk die van de zusjes, zo ook met de woonkamer. De afwerking was volgens mij niet echt in het oordeel meegenomen. Anders zou Victor niet nu pas de plee afkitten.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Victor kwam dus al zuigend vragen aan Marit wat de reden was dat zij het plafond in hun woonkamer niet af gekregen hadden. Daar zou ik ook van uit mijn plaat gaan.
Wat zag dat er ...vreemd...uit. Zouden het swingers zijn?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Pffff het gaat maar door. Victor kan het niet aan dat Marit voor de tweede keer gewonnen heeft. En nu krijgt ze alle wrok over zich heen. Maurits is helemaal een sukkel.
Zag ik nou Anouk onder het t-shirt van Naomi over haar rug kriebelen?
Meeloper kan al niet wachten tot Broer Konijn zijn wortel schietquote:Op maandag 16 juni 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat zag dat er ...vreemd...uit. Zouden het swingers zijn?![]()
Het enige wat ik gezien heb dat Edith, Naomi en Anouk aan tafel over de styling aan het kletsen waren. De rest van de dag hebben ze volgens mij (naast dat gezeik) nog iets zitten afwerken in hun eigen appartement.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar waarom werkten ze vandaag niet aan dat extra appartement…?
te bang en te laf om vic tegen zich te krijgenquote:Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef Arcee het volgende:
Wat een onsympathieke kutaflevering.
Valt me tegen van bewoners die de kant van de Zure Vier kiezen.
Faisel was de enige die zei, ophoepelen dan maar, doen we het zelf wel. Maar ja, die kreeg niet zoveel vertrouwen van de rest om iets af te kunnen maken. Eigenlijk hadden ze allemaal moeten gaan staken, zo van, steek dat appartement maar in jullie productiehol.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:16 schreef Arcee het volgende:
Wat een onsympathieke kutaflevering.
Valt me tegen van bewoners die de kant van de Zure Vier kiezen.
Ja zijn werkmaatjes zijn belangrijker.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
te bang en te laf om vic tegen zich te krijgen
Jammer maar Faisel maakt er ook een enorme puinhoop van. Ik denk wel dat ze sterk hadden kunnen staan en dat misselijke viertal een poepie hadden kunnen laten ruiken. Maar Mark en Heidy zitten al te ver in zijn reet.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Faisel was de enige die zei, ophoepelen dan maar, doen we het zelf wel. Maar ja, die kreeg niet zoveel vertrouwen van de rest om iets af te kunnen maken. Eigenlijk hadden ze allemaal moeten gaan staken, zo van, steek dat appartement maar in jullie productiehol.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:58 schreef __Fokker__ het volgende:
Ja ook heel appart ja, gaf Victor nou een zoen?
Wat vond jij van de kamer van Edith en Wilfred?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, net alles teruggelezen en (gelukkig,) ik ben niet de enige die er zo over denkt![]()
Ik kijk het wel per dag aan of hier naar blijf kijken, moet ik eerlijk zeggen. Ik ga niet voor mijn lol kijken naar hoe mensen naar de kloten worden geholpen door achterbakse, asociale klootzakken. Dat gebeurt al vaak genoeg in het echt....![]()
Anyway: hier nog de beloofde screenshots van de Fucking Four:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeloper zit hier als een soort cuck bij terwijl z'n Grote Held zijn vrouw bepoteltquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, net alles teruggelezen en (gelukkig,) ik ben niet de enige die er zo over denkt![]()
Ik kijk het wel per dag aan of hier naar blijf kijken, moet ik eerlijk zeggen. Ik ga niet voor mijn lol kijken naar hoe mensen naar de kloten worden geholpen door achterbakse, asociale klootzakken. Dat gebeurt al vaak genoeg in het echt....![]()
Anyway: hier nog de beloofde screenshots van de Fucking Four:
Ik zie dit niet als "flauw doen" en "soms doordraven".... ik schrik er echt van dat je er zo makkelijk over denkt.....quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:42 schreef d.k. het volgende:
Over de ruzies: ja de groep doet flauw en draaft soms door, maar Marit kan heel goed slachtoffer spelen. En ze bespeelt Faisel en die goedzak denkt echt dat hij de vredestichter kan zijn. Voor mij heeft Marit ook wel afgedaan toen ze bij ray stond te drammen over die bouwdroger. Iets wat door anderen al gebruikt wordt kan je dus niet lenen, punt.
Die winnende eyecatcher moest toch in het gezamenlijke appartement?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat bankje wat Anouk en Bimbo en Edith hadden uitgezocht, dat is een soortgelijk bankje als waar Marit en Roelie de eerste opdracht mee wonnen, die ‘eyecatcher’, alleen zij hadden hem in het groen. 😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |