Ben er ook wel klaar mee, kijk het eigenlijk ook niet meer. Lees hier wel hoe het afloopt, erger me teveel aan het zeik eromheen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:34 schreef V. het volgende:
Ik ben het gekonkel trouwens best zat. Maak een leuke rls over een verbouwingswedstrijd met af en toe wat gedoe.
Maar dit ben ik echt beu.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat allemaal gegaan is. Volgens Victor was het gewoon een vraag, maar aangezien ze natuurlijk enorm baalden dat de zusjes hadden gewonnen zal het wel een enorme steek onder water zijn geweest.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:51 schreef V. het volgende:
Sorry, maar die vier zijn echt met afstand de ergsten van dit Blok.
De zussen zijn irritant, maar dit niveau slaat echt nergens op.
Die ordinaire fillerkut die al weeeeeken niks anders doet dan schreeuwen, konkelen en klagen die zonder tegenwind hier haar eigen fictie loopt te blèren.
Echt, als je uit gal, kots en stront een mens zou boetseren, krijg je nog altijd iets beters dan deze kamperhork.
Ja, dat is gewoon verhaal halen geweest. En na al die weken van gezuig, kan ik mij voorstellen dat je knapt.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat allemaal gegaan is. Volgens Victor was het gewoon een vraag, maar aangezien ze natuurlijk enorm baalden dat de zusjes hadden gewonnen zal het wel een enorme steek onder water zijn geweest.
Dat dus.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:59 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon verhaal halen geweest. En na al die weken van gezuig, kan ik mij voorstellen dat je knapt.
Zit ik hier in mijn uppiequote:Op maandag 16 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Maar ik ga stoppen met kijken denk ik.
Zonde van mijn hart, mijn tijd en humeur.
Die zusjes zijn ook wel rete irritant soms, maar dit is gewoon pestgedrag (al een tijdje) en buitensluiten.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:16 schreef __Fokker__ het volgende:
Ik kijk soms ook nog
Ben benieuwd of ze nog gaan ingrijpen, dit lijkt meer op pesten en samenspannen. Ben er nog niet uit wie ik sneuer vind, de bully's of de meelopers. Neig toch naar de meelopers, je zou op deze leeftijd toch beter moeten weten. (bij de bully's zit dit gedrag er gewoon in)
Klopt. Ik werd er (ook?) ontoepasselijk van.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Zag ik nou Anouk onder het t-shirt van Naomi over haar rug kriebelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |