abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2025 @ 20:32:15 #226
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217964429
Wat fluisterden Anouk en Druiplip nou tegen elkaar in het begin.?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 16 juni 2025 @ 20:34:51 #227
136 V.
pi_217964443
Ik ben het gekonkel trouwens best zat. Maak een leuke rls over een verbouwingswedstrijd met af en toe wat gedoe.

Maar dit ben ik echt beu.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964473
Oei flinke ruzie geweest dus, jammer dat de camera ploeg net weg was.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 16 juni 2025 @ 20:39:29 #229
136 V.
pi_217964476
En wat een slachtoffers zijn die kakkers en die twee proleten trouwens.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964484
Afglijden tot chantage -O-
Briljant!
pi_217964499
Hoe vaak doet iemand die spuit in haar lip, het is weer dikker.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217964519
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:34 schreef V. het volgende:
Ik ben het gekonkel trouwens best zat. Maak een leuke rls over een verbouwingswedstrijd met af en toe wat gedoe.

Maar dit ben ik echt beu.
Ben er ook wel klaar mee, kijk het eigenlijk ook niet meer. Lees hier wel hoe het afloopt, erger me teveel aan het zeik eromheen.
De agent en de soldaat wonnen vorig seizoen alles, maar die waren niet zo irritant, ja ok, die prutsers met olivia-nowee, maar dat was een andere manier van ergeren, dat was gewoon onkunde, niet elkaar naaien.
pi_217964535
Ik loop wat achter, maar ik zou zeggen prima Vic en Mau dan pakt iemand anders het op en die 1000 euro gaat dan ook niet door. :W
  maandag 16 juni 2025 @ 20:51:02 #234
136 V.
pi_217964549
Sorry, maar die vier zijn echt met afstand de ergsten van dit Blok.
De zussen zijn irritant, maar dit niveau slaat echt nergens op.
Die ordinaire fillerkut die al weeeeeken niks anders doet dan schreeuwen, konkelen en klagen die zonder tegenwind hier haar eigen fictie loopt te blèren.

Echt, als je uit gal, kots en stront een mens zou boetseren, krijg je nog altijd iets beters dan deze kamperhork.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964572
Denk niet dat dit de bekendheid is die ze voor ogen had met het meedoen van dit programma :D :D :D
pi_217964584
quote:
8s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:51 schreef V. het volgende:
Sorry, maar die vier zijn echt met afstand de ergsten van dit Blok.
De zussen zijn irritant, maar dit niveau slaat echt nergens op.
Die ordinaire fillerkut die al weeeeeken niks anders doet dan schreeuwen, konkelen en klagen die zonder tegenwind hier haar eigen fictie loopt te blèren.

Echt, als je uit gal, kots en stront een mens zou boetseren, krijg je nog altijd iets beters dan deze kamperhork.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat allemaal gegaan is. Volgens Victor was het gewoon een vraag, maar aangezien ze natuurlijk enorm baalden dat de zusjes hadden gewonnen zal het wel een enorme steek onder water zijn geweest.
  maandag 16 juni 2025 @ 20:59:57 #237
136 V.
pi_217964612
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat allemaal gegaan is. Volgens Victor was het gewoon een vraag, maar aangezien ze natuurlijk enorm baalden dat de zusjes hadden gewonnen zal het wel een enorme steek onder water zijn geweest.
Ja, dat is gewoon verhaal halen geweest. En na al die weken van gezuig, kan ik mij voorstellen dat je knapt.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964628
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:59 schreef V. het volgende:

[..]
Ja, dat is gewoon verhaal halen geweest. En na al die weken van gezuig, kan ik mij voorstellen dat je knapt.
Dat dus.
  maandag 16 juni 2025 @ 21:02:48 #239
136 V.
pi_217964644
En nog even, het zijn uiteraard typische PVV-ers.
Zelf de regels buigen en breken en voor je onvree zondebokken zoeken.

Victor met zijn "we zetten onze mannetjes er weer op" en "effe 300 euro van het budget stukslaan in een restaurant."
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964663
Plus dat ze die zusjes met meer dingen hebben zitten dwarspissen, die Bakwagen inpikken, de twee dames die Roelie expres buitensluiten terwijl zij ook verantwoordelijk is voor de inrichting. Het begon allemaal na de badkamer en sindsdien zitten die vier te stoken.
  maandag 16 juni 2025 @ 21:07:03 #241
136 V.
pi_217964677
Het zijn gewoon ordinaire plebejers.
Het niet waard om tegen ze aan te pissen als ze in de fik staan.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 16 juni 2025 @ 21:10:06 #242
136 V.
pi_217964696
Maar ik ga stoppen met kijken denk ik.
Zonde van mijn hart, mijn tijd en humeur.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217964705
Ja leuk Edith, maar trek je smoel dan open bij de vergadering. Pfffff........
pi_217964709
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Maar ik ga stoppen met kijken denk ik.
Zonde van mijn hart, mijn tijd en humeur.
Zit ik hier in mijn uppie -O-
pi_217964742
Ik kijk soms ook nog ;)

Ben benieuwd of ze nog gaan ingrijpen, dit lijkt meer op pesten en samenspannen. Ben er nog niet uit wie ik sneuer vind, de bully's of de meelopers. Neig toch naar de meelopers, je zou op deze leeftijd toch beter moeten weten. (bij de bully's zit dit gedrag er gewoon in)
pi_217964760
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:16 schreef __Fokker__ het volgende:
Ik kijk soms ook nog ;)

Ben benieuwd of ze nog gaan ingrijpen, dit lijkt meer op pesten en samenspannen. Ben er nog niet uit wie ik sneuer vind, de bully's of de meelopers. Neig toch naar de meelopers, je zou op deze leeftijd toch beter moeten weten. (bij de bully's zit dit gedrag er gewoon in)
Die zusjes zijn ook wel rete irritant soms, maar dit is gewoon pestgedrag (al een tijdje) en buitensluiten.
pi_217964778
Volgend seizoen beter casten en sowieso geen professionals mee laten doen, al was die man van Femke vorig seizoen van het zolder appartement ook een timmerman ofzo toch?
pi_217964813
Ik snap wel dat Naomi en Anoek Edith erbij willen hebben. Die trekt haar mond toch niet open en vind alles prima. :')
Oh achteraf kan ze wel haar mening geven (voor de camera zonder die twee miepen)
  maandag 16 juni 2025 @ 21:33:57 #249
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217964857
Pffff het gaat maar door. Victor kan het niet aan dat Marit voor de tweede keer gewonnen heeft. En nu krijgt ze alle wrok over zich heen. Maurits is helemaal een sukkel.

Zag ik nou Anouk onder het t-shirt van Naomi over haar rug kriebelen?
pi_217964896
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Zag ik nou Anouk onder het t-shirt van Naomi over haar rug kriebelen?
Klopt. Ik werd er (ook?) ontoepasselijk van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')