Ik snap de rest ook niet hoor, Mark en Heidy zijn denk allang blij dat ze maatjes kunnen zijn met Victor. Die Edith en vent zeggen niks (in de groep) Faisel trekt nog wel zijn mond open maar ja verder heb je er ook niet veel aan.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Pffff het gaat maar door. Victor kan het niet aan dat Marit voor de tweede keer gewonnen heeft. En nu krijgt ze alle wrok over zich heen. Maurits is helemaal een sukkel.
Zag ik nou Anouk onder het t-shirt van Naomi over haar rug kriebelen?
Ja zo is het inderdaad. Maar als enig weerlegpuntje: Marit heeft veel van de anderen gekregen (materiaal, advies) maar wat heeft zij gegeven?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap de rest ook niet hoor, Mark en Heidy zijn denk allang blij dat ze maatjes kunnen zijn met Victor. Die Edith en vent zeggen niks (in de groep) Faisel trekt nog wel zijn mond open maar ja verder heb je er ook niet veel aan.
Niemand die het opneemt voor Marit, en Roelie is ook de klos.
Recht van overpad.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja zo is het inderdaad. Maar als enig weerlegpuntje: Marit heeft veel van de anderen gekregen (materiaal, advies) maar wat heeft zij gegeven?
Het recht van overpad ging verre van harte. Ze moest wel. En ik bedoel gewoon, over en weer dingen vragen en uitlenen.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:52 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Recht van overpad.
Materiaal is volgens de regels een non-issue, zodra je eigen spullen meeneemt komen die in de gezamenlijke poel.....
Ze laat Faisel douchen, zo zijn er vast meer dingen die we niet zien.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het recht van overpad ging verre van harte. Ze moest wel. En ik bedoel gewoon, over en weer dingen vragen en uitlenen.
Ja, waar een aantal stellen op tegen waren omdat ze het gezeur al aan voelden komen toch? (Hint dit waren ook Marit en Roelie.) Toen werd het erdoorheen gedrukt en nu is het opeens een probleem.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:52 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Recht van overpad.
Materiaal is volgens de regels een non-issue, zodra je eigen spullen meeneemt komen die in de gezamenlijke poel.....
Ja absoluut maar dat hele gezeur ook over dat Marit van mening is dat je iemands geleende spullen niet terug hoeft te brengen is ook een fabeltje, dat is hoe Naomi het tegen Victor vertelde en verdraaide een ietsie pietsie Marits woorden. Marit zou ook niet mijn vriendin zijn hoor maar wat er nu gebeurd is echt te zot voor woorden. Ze zitten allemaal buiten aan de borrel min tweequote:Op maandag 16 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja zo is het inderdaad. Maar als enig weerlegpuntje: Marit heeft veel van de anderen gekregen (materiaal, advies) maar wat heeft zij gegeven?
Ook al sta ik nu achter Marit, ik blijf erbij dat ze in het groepsgebeuren een steek heeft laten vallen. Faisal mag er douchen ik denk omdat hij haar erg geholpen heeft.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ze laat Faisel douchen, zo zijn er vast meer dingen die we niet zien.
En wat kun je terugverwachten van een noob die advies komt vragen? Niet veel en dat weet je van tevoren.
Dit is gewoon puur zieken terwijl ze zelf dingen niet handig aan pakken(geef er wat kleur aan, en je wint misschien gewoon wel).
Ja, eens. Het is stuitend.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja absoluut maar dat hele gezeur ook over dat Marit van mening is dat je iemands geleende spullen niet terug hoeft te brengen is ook een fabeltje, dat is hoe Naomi het tegen Victor vertelde en verdraaide een ietsie pietsie Marits woorden. Marit zou ook niet mijn vriendin zijn hoor maar wat er nu gebeurd is echt te zot voor woorden. Ze zitten allemaal buiten aan de borrel min twee
Je bedoelt Victor? Degene die zo trots was dat hij zo perfect z'n badkamer had opgeleverd? Die klaagde over Marit&Roelie dat die niet alles hadden afgewerkt? Dezelfde Victor die in de aflevering van vandaag dan "eindelijk" dan de wc-pot aan het afkitten was...quote:Op maandag 16 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:
De afwerkgigant kan nu geen "EZ" meer roepen en daar kan hij niet zo goed tegen
Eens. Vooral dat gigantisch dwars doen over het overpad terwijl dat een recht is en geen gunst en dat Faisal op elk moment mag binnenlopen om te douchen zelfs als ze liggen te slapen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ook al sta ik nu achter Marit, ik blijf erbij dat ze in het groepsgebeuren een steek heeft laten vallen. Faisal mag er douchen ik denk omdat hij haar erg geholpen heeft.
Ja dat ging vanaf het begin al heen en weer, overpad gedoe en toen mochten ze het koffie apparaat niet meer gebruiken. Er is wel een aardig gekonkel geweest tussen de twee dames Naomi/Anoek (sinds de winnende badkamer) sindsdien zetten de zusjes ook hun poot wel dwars. Maar ook al was de gang al dan niet expres een zootje, het mocht wel. En dat dat in overleg gaat is logisch ze denderen anders constant door je werkplek.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:19 schreef Elleska het volgende:
[..]
Eens. Vooral dat gigantisch dwars doen over het overpad terwijl dat een recht is en geen gunst en dat Faisal op elk moment mag binnenlopen om te douchen zelfs als ze liggen te slapen.
Expres die gang niet opruimen zodat mensen hun benen breken. Terwijl ik dan denk in de tijd dat de gezamenlijke ruimtes moesten worden opgeruimd om een bouwstop te voorkomen hadden zij ook hun eigen gang kunnen aanpakken met als reden dat de helft van de koppels daar doorheen moet. Dan hadden ze die tijd mooi in hun eigen appartement kunnen besteden en punten scoren bij de rest.
Was dat overleg mogelijk dan? Dat idee had ik niet want dat vragen om toestemming stoorde al teveel en dat was niet enkel gericht op Naomi&Anouk.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ging vanaf het begin al heen en weer, overpad gedoe en toen mochten ze het koffie apparaat niet meer gebruiken. Er is wel een aardig gekonkel geweest tussen de twee dames Naomi/Anoek (sinds de winnende badkamer) sindsdien zetten de zusjes ook hun poot wel dwars. Maar ook al was de gang al dan niet expres een zootje, het mocht wel. En dat dat in overleg gaat is logisch ze denderen anders constant door je werkplek.
Ja zo kwam het wel over, nogmaals die zusjes zetten ook hun hakken in het zand. Ook niet ok, maar het haalt het niet bij het onvolwassen gedrag van de rest. Vergeet niet dat ze imo vanaf het begin al de pik op die meiden hadden.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:36 schreef Elleska het volgende:
[..]
Was dat overleg mogelijk dan? Dat idee had ik niet want dat vragen om toestemming stoorde al teveel en dat was niet enkel gericht op Naomi&Anouk.
Heidy had pas een levering waarbij ze vooraf had overlegd en toen de mannen met de spullen voor de deur stonden kwam het niet uit en moest het maar later. Uiteindelijk mocht het wel als zij dan even de gang ging opruimen waarop die mannen zeiden dat het zo wel kon en gingen al hink-stap-sprong met materiaal op hun nek door die gang.
Ik ben het er volledig mee eens.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo kwam het wel over, nogmaals die zusjes zetten ook hun hakken in het zand. Ook niet ok, maar het haalt het niet bij het onvolwassen gedrag van de rest. Vergeet niet dat ze imo vanaf het begin al de pik op die meiden hadden.
Het Blok is een bouw en klusprogramma. Hallo dat zegt Harm elke dag tegen ons!quote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
Waar heb ik in de vredesnaam naar gekeken?
Dat lijkt me heel plausibel.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
Laten we wel wezen: hadden Broer Konijn en Barbie Botox in dat appartement gezeten met recht van overpad, dan had onze zelfbenoemde 'koning' die doorgang vanaf dag 1 dichtgestuukt. En als Moffel en Piertje er hadden gezeten was iedere overtocht van een ander begeleid met een scheldkanonnade door de 'interim-manager in de zorg'.
Heel dat recht van overpad is ook een ding vanuit productie geweest om maar drama te creëren. Want je kunt mij niet wijsmaken dat ze voordat de opnames begonnen geen stabiele trap in het pand hadden kunnen plaatsen of een bouwlift konden voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |