abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217927587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 23:12 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ik denk dat als ze in financiële problemen zaten dat we het dan al lang hadden gehoord. Zulke sappige verhalen laten de Engelstalige media niet links liggen als het gaat om dat land.
Dus in dat geval is het "sensatiebericht" eigenlijk enkel dat China nu ook fatsoenlijke betaaltermijnen verplicht gaat stellen, zodat leveranciers niet eeuwig op hun geld hoeven te wachten.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217927593
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 00:44 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

30 mil views voor zo'n tweetje..
Waarom zou je wieldoppen willen hebben die over de wangen van je banden heen gaan?
pi_217927694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef knoopie het volgende:

[..]
Waarom zou je wieldoppen willen hebben die over de wangen van je banden heen gaan?
Dat doen ze niet, de banden zijn meegespoten in de kleur van de wieldoppen.
pi_217927705
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Er rijden trouwens blijkbaar al Cybercabs rond in Austin, wel opvallend dat het 4 deurs is achterkant wat moeilijk te zien is lijkt niet op een Juniper Model Y, wat overigens helemaal niet zo gek is als je 4 man Cybercab wil bestellen of zelfs met 5 man erin proppen dat een Model Y je komt ophalen. Uiteindelijk kan je zelfs naar 6 of meer. 3 voorin.

2 man is leuk maarja.. ook niet handig
Er is aangekondigd dat ze de proef doen met model Y
pi_217927745
Ondertussen heeft de Model S en X een kleine refresh gekregen. Niet heel spectaculair. Wat goed nieuws is voor als je nog geen 3 maanden geleden een nieuwe Plaid gekocht hebt, maar een beetje jammer als je jezelf had wijsgemaakt dat ze nu 1,500 pk in de Plaid gingen duwen (wat de auto niet beter had gemaakt overigens, wel meer bragging rights).

Ik voorzie geen nieuwe verkooprecords.
pi_217927771
Ps: de vernieuwing bestaat uit nieuwe voor- en achterbumper voor de Plaid. Nieuwe kleur beschikbaar (frosty blue). Andere velgen.

Interieur heeft nu ambient lighting.

Verder iets efficiënter. Nog stiller binnen. Onderstel is iets verbeterd.

Verschillen zijn echter klein.
pi_217927798
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ps: de vernieuwing bestaat uit nieuwe voor- en achterbumper voor de Plaid. Nieuwe kleur beschikbaar (frosty blue). Andere velgen.

Interieur heeft nu ambient lighting.

Verder iets efficiënter. Nog stiller binnen. Onderstel is iets verbeterd.

Verschillen zijn echter klein.

Gave kleur.
Komt die ook in Nederland beschikbaar?
pi_217927807
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 00:44 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

30 mil views voor zo'n tweetje..
Dus die tweezitter zonder stuur is een Cybercab en een gewone vierzitter met stuur die zelf rijd is een Cybertaxi? Of is het een Cybertaxi als je er andere mensen mee gaat vervoeren? Net zoals een Uber?

Het heeft allemaal een hoog PR gehalte.
pi_217927814
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Gave kleur.
Muisgrijs?
pi_217928227
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:36 schreef Wantie het volgende:

Gave kleur.
Ja, want alle Model S en X worden geproduceerd in Fremont.

Website in Nederland zal wel snel aangepast worden.
pi_217928257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Muisgrijs?
Nee, lichtblauw.
pi_217928439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, want alle Model S en X worden geproduceerd in Fremont.

Website in Nederland zal wel snel aangepast worden.
Klein fabriekje, of maken ze daar ook andere modellen?
pi_217928632
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat doen ze niet, de banden zijn meegespoten in de kleur van de wieldoppen.
Zou ook kunnen, het is moeilijk te zien op die filmpjes. Het ziet er in ieder geval nogal nep uit.

Daarnaast snap ik ook niet helemaal waarom altijd die trend richting banden met een zo laag mogelijke wang. Zeker die cybertaxi is niet gemaakt voor het circuit, toch?
pi_217928758
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 11:06 schreef knoopie het volgende:

[..]
Zou ook kunnen, het is moeilijk te zien op die filmpjes. Het ziet er in ieder geval nogal nep uit.

Daarnaast snap ik ook niet helemaal waarom altijd die trend richting banden met een zo laag mogelijke wang. Zeker die cybertaxi is niet gemaakt voor het circuit, toch?
Ik heb laatst een review geplaatst, daarin was duidelijk gezien dat de helft van de wangen in goud was meegespoten..
Dat was volgens mij ook in Austin. De reviewer mocht een ritje maken met de robottaxi.
pi_217928822
quote:

[..]

Dat vinden mensen mooi. Maar je moet er niet op willen rijden en heel voorzichtig zijn met drempels en stoepranden. 16 inch rijd veel beter dan 20 inch banden.
pi_217929077
Het grote Tesla Levering topic #2 Vorige deel Overzicht

Zo te lezen erg chaotisch met de Tesla leveringen die continue verspringen qua datums.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217929425
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 10:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Klein fabriekje, of maken ze daar ook andere modellen?
Ook andere modellen.
pi_217929452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 11:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat vinden mensen mooi. Maar je moet er niet op willen rijden en heel voorzichtig zijn met drempels en stoepranden. 16 inch rijd veel beter dan 20 inch banden.
Nou, dat is wel erg kort door de bocht... Het rijdt comfortabeler. Maar ik ben blij met mijn 21" wielen (gek genoeg is de set voor het circuit dan weer 20", maar die banden zijn weer heel stijf). Ook prima comfortabel.
pi_217929457
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 12:14 schreef epicbeardman het volgende:
Het grote Tesla Levering topic #2 Vorige deel Overzicht

Zo te lezen erg chaotisch met de Tesla leveringen die continue verspringen qua datums.
De fabrieken draaien nog altijd niet op volle capaciteit, dat is duidelijk.
pi_217929500
quote:

[..]

Nee, maar het zou zomaar eens kunnen dat de productieversie net wat anders is. Bovendien lijkt de wang lager dan deze werkelijk is.

Ik verwacht dat het 18" wielen gaan worden in de praktijk, aangezien dat de kleinste variant is die Tesla gebruikt. met 45 hoogte is dat prima.
pi_217930247
Intermezzo:

Boys will be boys.

Een drag race tussen de snelste uitvoering van elk model.

Bekijk deze YouTube-video
pi_217933269
OK, vandaag voor het eerst een Cybertruck gezien. (in .be waar deze niet toegelaten is, dus geen idee hoe die hier is gekomen).

Ik ben buiten de persoon van Elon Musk best wel iemand die de Model S en 3 kan appreciëren, de Y wat minder want de proporties zijn daar wat raar. De Cybertruck daarentegen is... tjah ik versta wel dat dit zal floppen. Heb wat foto's genomen naast typische Europese auto's en het is zo buiten proportie. (de Hummer H2 is ook een mooi vergelijkingspunt)

Pluspunt:
Is uit een bepaalde hoek 3/4 vooraan best wel een cool design en imposant, maar na de punt van de driehoek is het gewoon lelijk.

Negatieve kanten:
-het is gewoon te groot voor onze wegen, vooral de breedte en de lengte, de hoogte valt wel mee
-panelgaps: waar ik de heisa rond de panelgaps van andere teslamodellen niet echt volg, is dit bij deze echt wel zichtbaar. Alles krom en scheef, alles golft.
-de hoeken vooraan zijn echt messcherp, dit komt no-way door een homologatie.
-het interieur voelt zo cheap en plastic, zeer teleurstellend.

Ik heb er niet mee gereden, dat zal wel snor zitten, maar echt geen 100k wagen zou ik zo zeggen.

pi_217933355
Stond hij daar te koop?
pi_217933542
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 19:07 schreef VEM2012 het volgende:
Stond hij daar te koop?
Neine, op doortocht naar een andere bestemming.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 22:15:44 #75
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217935884
Het is niet te geloven he die car factorys in China
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')