Heeft ie al iets goed gedaan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maatsen speelt echt een heel slechte wedstrijd.
Ging in ieder geval over de keeper heenquote:
Wanneer spelen WE weer?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had nog wel een minuutje door gekund. Maar mazzel dat je nog een punt pakt.
Zondag.quote:
En het nieuwe WR van Duplantis!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondagavond ook de race in Canada.
First world choices.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Royston een groot hoofd bezit.
quote:
Ik zit me af te vragen waarom ze hem, maar ook een Urby Emanuelson analist maken... die hebben echt weinig zinnigs te zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Royston geniet van het leven.
Zouden meer mensen moeten doen.
Plus de andere twee klassespelers zijn niet eens geselecteerd. Reiziger vergeet dat Jong Oranje een opleidingsteam is. Presteren hoort erbij, maar de toekomstige toppers moet ervaring opdoen. Dit gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valente is de beste man op het veld. En die mocht dan bijna niet mee
Deentjes, altijd lastig. Vooral als ze op de fiets komen, dan gaan ze hard.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog lastig zat tegen de Deentjes zondag.
Pogacar lacht hierom.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deentjes, altijd lastig. Vooral als ze op de fiets komen, dan gaan ze hard.
Ja jammer, toch eerst maar F1quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondagavond ook de race in Canada.
First world choices.
Ik vond hem in voetbalpraatprogramma's prima. Misschien ligt dit hem niet of minder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen waarom ze hem, maar ook een Urby Emanuelson analist maken... die hebben echt weinig zinnigs te zeggen
Of als ze terug geroepen worden van vakantie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deentjes, altijd lastig. Vooral als ze op de fiets komen, dan gaan ze hard.
Ik zie nog steeds die afgrijselijke Taylor.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:28 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd of het met deze opstelling beter gaat
Wel een mooie voorbeweging van van Bommel. Maar daarna.............quote:
Die speelt echt heel kut. Die kan echt zoveel beter.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer zo'n domme fout van Salah-Eddine
Wat doet die op het middenveld. En in de basis, zonder wedstrijdritme. 2e wedstrijd al waar Reiziger torren in zijn kop heeft.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die speelt echt heel kut. Die kan echt zoveel beter.
Ik kijk dat niet eens, kwam alleen even buurten in het live topic.quote:
Emegha is geblesseerd toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zitten Meerdink en Emegha thuis.
Speelt toch ook helemaal niet op zijn eigen positie? Reiziger maakt er gewoon een chaos van.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die speelt echt heel kut. Die kan echt zoveel beter.
Salah-Edine heeft prima wedstrijden als middenvelder gespeeld bij Twente toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Speelt toch ook helemaal niet op zijn eigen positie? Reiziger maakt er gewoon een chaos van.
Same here.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet eens, kwam alleen even buurten in het live topic.
Ik vond en vind hem als linksback echt stukken beter. Is positioneel gewoon niet zo goed op het middenveld.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salah-Edine heeft prima wedstrijden als middenvelder gespeeld bij Twente toch?
Het feit dat die sinds begin maart al niks gespeeld heeft zou al genoeg moeten zijn om hem hier niet op te stellen. Misschien als wissel, maar that's it.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salah-Edine heeft prima wedstrijden als middenvelder gespeeld bij Twente toch?
Ik had zelf Hato linksback gezet en Goes samen met Flamingo achterin. Milambo ipv Salah-Edine.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Het feit dat die sinds begin maart al niks gespeeld heeft zou al genoeg moeten zijn om hem hier niet op te stellen. Misschien als wissel, maar that's it.
Als Reiziger rare shit wil doen, zet Flamingo dan op het middenveld, daar speelde hij altijd, Goes rechts achterin. Veel logischer.
Dit betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef Durmada het volgende:
Heitinga was nog een betere coach geweest voor dit Jong Oranje.
Dat teringwijf van hem daarentegen...quote:
Het is echt ongekend hoe slecht deze gasten staan.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oranje speelt zonder verdediging?
Ja dit hoor. Eeuwig zonde van een hartstikke leuk toernooi in potentie. We hebben prima materiaal maar hij negeert het of doet er gekke dingen mee.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat doet die op het middenveld. En in de basis, zonder wedstrijdritme. 2e wedstrijd al waar Reiziger torren in zijn kop heeft.
Hij heeft gewoon middenvelders meegenomen, stel ze dan ook gewoon op. Middenvelders op het middenveld, stel je voor.
De reden waarom ze Drenthe daar steeds neerzetten is me onduidelijk. Er zal vast en zeker wel een betere analist met een kleurtje te vinden zijn lijkt me zo.quote:
Castelen?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De reden waarom ze Drenthe daar steeds neerzetten is me onduidelijk. Er zal vast en zeker wel een betere analist met een kleurtje te vinden zijn lijkt me zo.
Het Ajax-gehalte is best hoog.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Lang en slopend seizoen gehad'
En daar hebben die spelers van de tegenstander geen last van natuurlijk.
Weet hij ondertussen al dat Resink een zes is?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Denen wisselen.
Ondertussen kijkt Reiziger toe en ziet dat het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |