Of als ze terug geroepen worden van vakantie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deentjes, altijd lastig. Vooral als ze op de fiets komen, dan gaan ze hard.
Ik zie nog steeds die afgrijselijke Taylor.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:28 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd of het met deze opstelling beter gaat
Wel een mooie voorbeweging van van Bommel. Maar daarna.............quote:
Die speelt echt heel kut. Die kan echt zoveel beter.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer zo'n domme fout van Salah-Eddine
Wat doet die op het middenveld. En in de basis, zonder wedstrijdritme. 2e wedstrijd al waar Reiziger torren in zijn kop heeft.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die speelt echt heel kut. Die kan echt zoveel beter.
Ik kijk dat niet eens, kwam alleen even buurten in het live topic.quote:
Emegha is geblesseerd toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig zitten Meerdink en Emegha thuis.
Speelt toch ook helemaal niet op zijn eigen positie? Reiziger maakt er gewoon een chaos van.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die speelt echt heel kut. Die kan echt zoveel beter.
Salah-Edine heeft prima wedstrijden als middenvelder gespeeld bij Twente toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Speelt toch ook helemaal niet op zijn eigen positie? Reiziger maakt er gewoon een chaos van.
Same here.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet eens, kwam alleen even buurten in het live topic.
Ik vond en vind hem als linksback echt stukken beter. Is positioneel gewoon niet zo goed op het middenveld.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salah-Edine heeft prima wedstrijden als middenvelder gespeeld bij Twente toch?
Het feit dat die sinds begin maart al niks gespeeld heeft zou al genoeg moeten zijn om hem hier niet op te stellen. Misschien als wissel, maar that's it.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salah-Edine heeft prima wedstrijden als middenvelder gespeeld bij Twente toch?
Ik had zelf Hato linksback gezet en Goes samen met Flamingo achterin. Milambo ipv Salah-Edine.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Het feit dat die sinds begin maart al niks gespeeld heeft zou al genoeg moeten zijn om hem hier niet op te stellen. Misschien als wissel, maar that's it.
Als Reiziger rare shit wil doen, zet Flamingo dan op het middenveld, daar speelde hij altijd, Goes rechts achterin. Veel logischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |