Wanneer spelen WE weer?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had nog wel een minuutje door gekund. Maar mazzel dat je nog een punt pakt.
Zondag.quote:
En het nieuwe WR van Duplantis!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondagavond ook de race in Canada.
First world choices.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Royston een groot hoofd bezit.
quote:
Ik zit me af te vragen waarom ze hem, maar ook een Urby Emanuelson analist maken... die hebben echt weinig zinnigs te zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Royston geniet van het leven.
Zouden meer mensen moeten doen.
Plus de andere twee klassespelers zijn niet eens geselecteerd. Reiziger vergeet dat Jong Oranje een opleidingsteam is. Presteren hoort erbij, maar de toekomstige toppers moet ervaring opdoen. Dit gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valente is de beste man op het veld. En die mocht dan bijna niet mee
Deentjes, altijd lastig. Vooral als ze op de fiets komen, dan gaan ze hard.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog lastig zat tegen de Deentjes zondag.
Pogacar lacht hierom.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deentjes, altijd lastig. Vooral als ze op de fiets komen, dan gaan ze hard.
Ja jammer, toch eerst maar F1quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondagavond ook de race in Canada.
First world choices.
Ik vond hem in voetbalpraatprogramma's prima. Misschien ligt dit hem niet of minder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen waarom ze hem, maar ook een Urby Emanuelson analist maken... die hebben echt weinig zinnigs te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |