quote:Goalkeepers: Tristan van den Heuvel (Club Brugge), Calvin Raatsie (Excelsior), Robin Roefs (NEC)
Defenders: Neraysho Kasanwirjo (Rangers), Rav van den Berg (Middlesbrough), Ryan Flamingo (PSV), Jorrel Hato (Ajax), Ian Maatsen (Aston Villa), Bjorn Meijer (Club Brugge), Devyne Rensch (AS Roma), Anass Salah-Eddine (AS Roma), Wouter Goes (Alkmaar)
Midfielders: Ezechiel Banzuzi (OH Leuven), Antoni Milambo (Feyenoord), Youri Regeer (Ajax), Kenneth Taylor (Ajax), Luciano Valente (Groningen)
Forwards: Thom van Bergen (Groningen), Myron van Brederode (Düsseldorf), Million Manhoef (Stoke), Noah Ohio (Utrecht), Ernest Poku (Alkmaar), Ruben van Bommel (Alkmaar)
Ik dacht dat Meerdink 1 wedstrijdje straf kreeg, maar ze hebben hem dus helemaal niet meegenomenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef ISVV het volgende:
Jammer dat we met Reiziger zo'n matige coach hebben. Valente, Goes (laatstgenoemden in eerste instantie) en Meerdink thuislaten
Waardeloos selectiebeleid, wordt nog gered door wat blessures. Zeker in deze leeftijd selecteer je gewoon de beste en ga je niet types als Kasanwirjo en Ohio meenemen omdat ze er van het begin af aan bij waren en het o zo leuk deden terwijl er gasten rondlopen die op dit moment 2 klassen beter zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef ISVV het volgende:
Jammer dat we met Reiziger zo'n matige coach hebben. Valente, Goes (laatstgenoemden in eerste instantie) en Meerdink thuislaten
Emegha is geblesseerd dacht ik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Meerdink 1 wedstrijdje straf kreeg, maar ze hebben hem dus helemaal niet meegenomen
Emegha had ook nog meegekund.
Portugal ook nog steeds nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook Frankrijk zit niet op scoren.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 0-0 blijft, kunnen we dan stellen dat dit geen saaie 0-0 was?
Geen UEFA.TV in ieder geval.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Cavalier het volgende:
Alleen op ziggo te zien of ook nog andere legale opties?
Afrika Cup zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit moet gewoon op Eurosport zijn met commentaar van Frank Kramer
Spanje (TVE) zendt ook uit vnl op streams maar wel een VPN nodigquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Cavalier het volgende:
Alleen op ziggo te zien of ook nog andere legale opties?
Zouden ze die hier nog kennen ?quote:
Ik vermoed dat Xavi Simons niet weet wie het is.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Xavi Simons niet weet wie het is.
Laat dan maar ziten. Dood topic genot verder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo Free werkt niet. Turken provider.
Ziggo Free Palestine?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo Free werkt niet. Turken provider.
Nareizigerquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Reiziger neem je troep maar mee.
En mensen probeerden hem naar Ajax te praten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Reiziger neem je troep maar mee.
Geen idee maar klinkt als een hybride van Emile Schelvis en Teun de Boer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit voor matige commentator trouwens?
Commentator -21quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit voor matige commentator trouwens?
Waarschijnlijk in Nederland.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik dacht dat dit Oranje titelkandidaat was?
Alle elftallen zijn matig op dit toernooi. Er is niemand met een echt goeie selectie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Denk dat er weinig spelers van dit team dan bij het Nederlands Elftal zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk niet dat we in 2030 het WK gaan winnen, wat jullie?
Eens, maar ja wie wel?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig spelers van dit team dan bij het Nederlands Elftal zitten.
Rustogggggquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maatsenquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig spelers van dit team dan bij het Nederlands Elftal zitten.
Dan had ie fatsoenlijke spelers moeten selecteren en wat minder vriendjesquote:
Maatsen, Hato, v Bommel, Meerdi.... oh wachtquote:
Dat die andere Meerdink ooit Oranje heeft gehaald is al lachwekkend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maatsen, Hato, v Bommel, Meerdi.... oh wacht
Een paar spelers waar we het nu niet van verwachten die ineens een soortgelijke ontwikkeling hebben als Reijnders/Dumfries en nog wat spelers die nu vooral in de jeugd spelen en dan doorbreken. En veel spelers die nu al in het Nederlands Elftal spelen zijn er dan nog bij.quote:
Maatsen en van Bommel die mede verantwoordelijk waren voor de finse goals. En Regeerquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maatsen, Hato, v Bommel, Meerdi.... oh wacht
Volgens mij is Reiziger ook wel echt de enige coach ter wereld die regeer op zou stellen met wat er op de bank zit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maatsen en van Bommel die mede verantwoordelijk waren voor de finse goals. En Regeer
Incidenten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maatsen en van Bommel die mede verantwoordelijk waren voor de finse goals. En Regeer
Meevoetballer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Incidenten.
Behalve Regeer, die kan er HE LE MAAL niks van
Regeren is vooruitzienquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Incidenten.
Behalve Regeer, die kan er HE LE MAAL niks van
Stukje prednisonhoofdquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Royston is ladderzat. Niet te verstaan en te volgen.
Allemaal bezig met drugstransporten. De ene is de leeuw op de pakketjes en de andere de beer. Walgelijke generatiequote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Deze gasten gunnen elkaar ook maar weinig heb ik het idee...
Mex Meerdink niet meenemen is ook wel een flaterquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valente is de beste man op het veld. En die mocht dan bijna niet mee
Het begon al met Reiziger aanstellenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mex Meerdink niet meenemen is ook wel een flater
Reiziger is een eigenwijze man.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mex Meerdink niet meenemen is ook wel een flater
Weer teveel gehyped vooraf.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet het idee dat Nederland nog gaat scoren. Wat een afgang
Heeft ie al iets goed gedaan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maatsen speelt echt een heel slechte wedstrijd.
Ging in ieder geval over de keeper heenquote:
Wanneer spelen WE weer?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had nog wel een minuutje door gekund. Maar mazzel dat je nog een punt pakt.
Zondag.quote:
En het nieuwe WR van Duplantis!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondagavond ook de race in Canada.
First world choices.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Royston een groot hoofd bezit.
quote:
Ik zit me af te vragen waarom ze hem, maar ook een Urby Emanuelson analist maken... die hebben echt weinig zinnigs te zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Royston geniet van het leven.
Zouden meer mensen moeten doen.
Plus de andere twee klassespelers zijn niet eens geselecteerd. Reiziger vergeet dat Jong Oranje een opleidingsteam is. Presteren hoort erbij, maar de toekomstige toppers moet ervaring opdoen. Dit gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valente is de beste man op het veld. En die mocht dan bijna niet mee
Deentjes, altijd lastig. Vooral als ze op de fiets komen, dan gaan ze hard.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog lastig zat tegen de Deentjes zondag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |