quote:Goalkeepers: Tristan van den Heuvel (Club Brugge), Calvin Raatsie (Excelsior), Robin Roefs (NEC)
Defenders: Neraysho Kasanwirjo (Rangers), Rav van den Berg (Middlesbrough), Ryan Flamingo (PSV), Jorrel Hato (Ajax), Ian Maatsen (Aston Villa), Bjorn Meijer (Club Brugge), Devyne Rensch (AS Roma), Anass Salah-Eddine (AS Roma), Wouter Goes (Alkmaar)
Midfielders: Ezechiel Banzuzi (OH Leuven), Antoni Milambo (Feyenoord), Youri Regeer (Ajax), Kenneth Taylor (Ajax), Luciano Valente (Groningen)
Forwards: Thom van Bergen (Groningen), Myron van Brederode (Düsseldorf), Million Manhoef (Stoke), Noah Ohio (Utrecht), Ernest Poku (Alkmaar), Ruben van Bommel (Alkmaar)
Ik dacht dat Meerdink 1 wedstrijdje straf kreeg, maar ze hebben hem dus helemaal niet meegenomenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef ISVV het volgende:
Jammer dat we met Reiziger zo'n matige coach hebben. Valente, Goes (laatstgenoemden in eerste instantie) en Meerdink thuislaten
Waardeloos selectiebeleid, wordt nog gered door wat blessures. Zeker in deze leeftijd selecteer je gewoon de beste en ga je niet types als Kasanwirjo en Ohio meenemen omdat ze er van het begin af aan bij waren en het o zo leuk deden terwijl er gasten rondlopen die op dit moment 2 klassen beter zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef ISVV het volgende:
Jammer dat we met Reiziger zo'n matige coach hebben. Valente, Goes (laatstgenoemden in eerste instantie) en Meerdink thuislaten
Emegha is geblesseerd dacht ik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Meerdink 1 wedstrijdje straf kreeg, maar ze hebben hem dus helemaal niet meegenomen
Emegha had ook nog meegekund.
Portugal ook nog steeds nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook Frankrijk zit niet op scoren.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 0-0 blijft, kunnen we dan stellen dat dit geen saaie 0-0 was?
Geen UEFA.TV in ieder geval.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Cavalier het volgende:
Alleen op ziggo te zien of ook nog andere legale opties?
Afrika Cup zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit moet gewoon op Eurosport zijn met commentaar van Frank Kramer
Spanje (TVE) zendt ook uit vnl op streams maar wel een VPN nodigquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Cavalier het volgende:
Alleen op ziggo te zien of ook nog andere legale opties?
Zouden ze die hier nog kennen ?quote:
Ik vermoed dat Xavi Simons niet weet wie het is.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Xavi Simons niet weet wie het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |