quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon Heineken halen. Dat is gewoon prima.
Hangt er vanaf welkequote:Op woensdag 11 juni 2025 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb je nog steeds wat met die knappe griet?
Mja niet zo'n heel grote fan van eerlijk gezegd. Had wel makkelijk geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ja ik kan me vaag een foto herinneren, maar is wel alweer wat jaartjes geleden.quote:
Maar dan rijst weer de vraag; is die met aardappels of met graan gemaakt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef herverwijderd het volgende:
Ook weer zoiets waar je een mening over moet hebben die nooit goed is. Vermoeiend drankje man.
Ik ga voor de wodka.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
staubsauger geficktquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:48 schreef Roesjesjager het volgende:
@:doug_heffernan
Spezi getrunken und
Not sure if trolling...quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
In dat geval, neequote:Op woensdag 11 juni 2025 17:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja ik kan me vaag een foto herinneren, maar is wel alweer wat jaartjes geleden.
Snap niet waarom Grolsch wel in iedere uithoek van de wereld te koop is maar je bij het overgaan van de Nederlandse grens al moeite hebt om nog een deftige Jan te vindenquote:
Geen idee. Net gebeld om te vragen maar ik denk dat ze m'n nummer geblokkeerd heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Spijtig om te horen. Is ze vrijgezel?
Een man mag blijven hopen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Net gebeld om te vragen maar ik denk dat ze m'n nummer geblokkeerd heeft.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:07 schreef simonblue het volgende:
Geen Ariana of Zagorka? Meestal wel grote flessen, ook al zijn ze van plastic.
Dat zal allemaal wel, maar HJ is de koning van de Pils. Dus ja, je kan ook lauwe pis in je mik laten gieten voor 20 cent minder, maar aan te raden is het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:16 schreef knoopie het volgende:
Zijn er geen Tschechische of Slovenische bieren te koop in Bulgarije? Lijkt me een beetje overbodig om bier helemaal uit het dure Nederland te importeren als landen dichterbij ook prima bier hebben.
Alsof ze in Tsjechië geen lekker bier hebben. Ik wil hier geen welles-nietes discussie van maken of HJ of iets anders de beste is, maar bijvoorbeeld Kozel of Starobrno is toch echt wel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar HJ is de koning van de Pils. Dus ja, je kan ook lauwe pis in je mik laten gieten voor 20 cent minder, maar aan te raden is het niet.
Als je echt een lekker biertje wil, koop je sowieso geen pils, maar een IPA of een Porter.
De VS is letterlijk de uitvinder van school-shootings.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:56 schreef knoopie het volgende:
Tsjechië is letterlijk de uitvinder van pils.
Dat klopt. Daarom zijn ze er ook zo goed in.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
De VS is letterlijk de uitvinder van school-shootings.
Duitser gespot.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef star_gazer het volgende:
Hertog Jan is geen bier. Het voldoet niet aan het reinheitsgebot omdat ze erMais
in flikkeren. Het is eigenlijk toch ook wel weer lekker, maar bier mag het niet heten.
Neen. Louter iemand met respect voor de biertraditie van onze Germaanse buurman.quote:
Je wordt doodgegooid met Duits en Tsjechisch bier maar ik heb er helemaal niets meequote:Op donderdag 12 juni 2025 12:16 schreef knoopie het volgende:
Zijn er geen Tschechische of Slovenische bieren te koop in Bulgarije? Lijkt me een beetje overbodig om bier helemaal uit het dure Nederland te importeren als landen dichterbij ook prima bier hebben.
Naar ik heb begrepen is het zomervakantie voor de winkel, voor meneer en mevrouw niet zo zeer. In die periode verkopen ze in Sunny Beach.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:34 schreef nostra het volgende:
Doet goede zaken die winkelmeneer met zo'n vakantie.
Nou, hebben we in Nederland dus niks mee te maken. Bier is bier.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Neen. Louter iemand met respect voor de biertraditie van onze Germaanse buurman.
Kan je geen deal met ze sluiten om (letterlijk) op de winkel te passen voor ongelimiteerd Hertog Jan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:34 schreef Dven het volgende:
Wil ik verder nog wel begrijpen, Sofia stroomt in de zomer leeg en in Sunny Beach ( ) wordt genoeg gedronken. Maar vind dan in ieder geval iemand om ook de winkel in Sofia open te houden
Leffe is om mee te kokenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:07 schreef simonblue het volgende:
De Billa heeft Leffe in de aanbieding, toch weer wat anders dan Bulgaars, Duits en Tsjechisch bier.
M'n lever vindt dit geen uitstekend ideequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Kan je geen deal met ze sluiten om (letterlijk) op de winkel te passen voor ongelimiteerd Hertog Jan?
Als je Kozel en Staro niet lekker vindt, dan kan ik je ook niet meer van dienst zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt doodgegooid met Duits en Tsjechisch bier maar ik heb er helemaal niets mee
Budweiser (budvar), Starobrno, Gambrinus, Kozel, Staropramen, Radegast, Bernard... Ik kan geen Tsjechisch bier meer zien
Stairway to heaven. Over iets meer dan drie maanden weer beschikbaar. Uiteraard vrij om even langs te lopen om een buiging te maken naar het blikje dat uitdagend voor het raam gezet is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef simonblue het volgende:
En ik ben nu wel benieuwd waar die winkel met Hertog Jan nu precies is.
Connoisseurtje gespot hoor, nou poeh, toe maar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:55 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die helemaal episch gaan doen over Hertog Jan
Ik dacht dat jij hier de connaisseur was met Hertog Jan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Connoisseurtje gespot hoor, nou poeh, toe maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |