Denk eerder door zijn standpunt inzake transmensen (spoiler alert voor links) waardoor de alfabet familie niet trapt in zijn huidige ommekeer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Newsom heeft zijn kandidatuur al de nek omgedraaid door op te komen voor illegale immigranten.
Ja, je maakt een garpje, maar als die snel is, kan die 1000USD verdienen door naar die parade te gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Chivaz is wél welkom op de picknick van het Witte huis.
Wat is dit? Een screenshot.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik zie maar 1 oplossing voor dit probleem.....
"Flat fee in crypto currency"quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je maakt een garpje, maar als die snel is, kan die 1000USD verdienen door naar die parade te gaan.
Want het interesseert niemand wat, dus huren ze maar mensen in om daar te verschijnen.
[ afbeelding ]
https://washingtondc.crai(...)june/7857143452.html
nee, instagramquote:
Lijkt mij fake. Ook de tegenstanders van Trump kunnen zoiets plaatsen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je maakt een garpje, maar als die snel is, kan die 1000USD verdienen door naar die parade te gaan.
Want het interesseert niemand wat, dus huren ze maar mensen in om daar te verschijnen.
[ afbeelding ]
https://washingtondc.crai(...)june/7857143452.html
Dat gaat de user boven je in ieder geval niet vertellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb het voorstukje geloof ik even gemist. Welke wet heeft Padilla hier overtreden?
Oei, dat lijkt mij een grove schending van het uiten van je mening.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat gaat de user boven je in ieder geval niet vertellen.
Edit: deze senator werd opgepakt omdat hij het durfde om kritische vragen te stellen aan Noem.
Hoe durft ie. Direct afvoeren naar Gitmo die gast.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat gaat de user boven je in ieder geval niet vertellen.
Edit: deze senator werd opgepakt omdat hij het durfde om kritische vragen te stellen aan Noem.
Je moet ook de juiste goedgekeurde mening hebben he.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:58 schreef Friggles het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt mij een grove schending van het uiten van je mening.
Welke law?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:40 schreef Nober het volgende:
No one is above the law
[ x ]
https://x.com/BillyRickiBob/status/1933228662163165563
Bekijk deze YouTube-video
Precies. Waterboarden die handel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe durft ie. Direct afvoeren naar Gitmo die gast.
Waarschijnlijk dezelfde als die waarom Newsom gearresteerd zou moeten worden omdat... hij gouverneur is.quote:
Ja, dat is onbeschoft (en onverstandig, in die functie) - maar geen wetsovertreding. En uit dit filmpje kan ik ook niet halen dat hij gearresteerd zou zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:13 schreef -XOR- het volgende:
Padilla riep dingen dwars door de persconferentie van Noem heen, op zich is het dan ook weer niet zo heel raar dat ie verwijderd wordt:
Hij werd alleen verwijderd en hij gaat hier zo een persverklaring geven:quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat is onbeschoft (en onverstandig, in die functie) - maar geen wetsovertreding. En uit dit filmpje kan ik ook niet halen dat hij gearresteerd zou zijn.
Verwijderd met handboeien om.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij werd alleen verwijderd en hij gaat hier zo een persverklaring geven:
Maar volgens Leavit mogen ze gewoon demonstreren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:18 schreef Vis1980 het volgende:
Ook leuk dat men nog steeds zegt 'het leger wordt helemaal niet gestuurd naar 'vredige protesten', terwijl Trump een paar dagen geleden nog aangaf het leger te sturen naar mensen die op zaterdag gaan demonstreren. Precies de dag dat er een groot protest op de agenda staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |