SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag best hoor. Het is toch al bijna 00:00quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
Ik zat aan een andere TT te denken, maar waarom iets leuks veranderen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
Ik zat aan een andere TT te denken, maar waarom iets leuks veranderen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik gok dat dit topic voor middernacht dicht gaat, dus die TT staat er nog wel een aantal urenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag best hoor. Het is toch al bijna 00:00![]()
Oja er komt zo een God aan die de boel op slot gooit weerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat dit topic voor middernacht dicht gaat, dus die TT staat er nog wel een aantal uren
Ligt eraan hoeveel we posten natuurlijkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kom danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen jou eens spammen met smileys![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja er komt zo een God aan die de boel op slot gooit weer
F.K.A. SuperwormJim![]()
Tegen Malta is dat wat matigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Blijkbaar is Malta toch beter in verdediging dan in scorenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of Oranje gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar is Malta toch beter in verdediging dan in scoren
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is onze nieuwe bank al binnen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De opmerking die je wist dat die ging komen: doen ze beter dan ikquote:
Je kan wel een knuffel scorenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat die ging komen: doen ze beter dan ik
Nog een leuk vooruitzicht dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een rustige verjaardag![]()
Vier het zondag pas![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:32 schreef mario390 het volgende:
arnautovic heeft meer tore als san marino in 35 jaren![]()
Kan nog veel veranderen in de voorspellingen. Hopelijk heb je een mooie dag, zondag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met mooi weer, al zie ik ook onweer staan![]()
![]()
. Thnx!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan nog veel veranderen in de voorspellingen. Hopelijk heb je een mooie dag, zondag.
Dat weet ik niet hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat komt helemaal goed. Als ik zie hoe die al bij je ligt zo. Het is logisch dat het wennen is voor jullie beiden, maar dat gaat helemaal lukken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het gemis snel over is.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 10-06-2025 22:53:02 ]![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:48 schreef devzero het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Maak het niet te gek he @:lovely en @:aeque![]()
Want ik duik mijn bedje in.![]()
M BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wilde eigenlijk gaan rellen...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:48 schreef devzero het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Maak het niet te gek he @:lovely en @:aeque
Maar oke vooruit, deze keer niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jammer, wel zin in een relletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel aan ons laten zien als je klaar bent, we willen ook meegenietenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geprobeerd maar is gek genoeg niet mijn ding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Met acryl ben ik beter iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
aequacryl?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een aequerel een optie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Geprobeerd maar is gek genoeg niet mijn ding.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
aequacryl?Die is gewoon slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
aequacryl?die wou ik makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
sssssssstttttttttttttttttt!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
We mogen wel lang blijven spelen vandaag in DTS.![]()
De politie staakt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
We mogen wel lang blijven spelen vandaag in DTS.Same shit, different day
SC hopper present![]()
God is soms wat vergeetachtig. Wordt ook al een jaartje ouder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zie de mods meer als scheidsrechters dan als politieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De ene mod is de ander niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef sp3c het volgende:
Ik zie de mods meer als scheidsrechters dan als politie
De een zal scheidsrechter zijn, de ander gedraagt zich als politie.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
De ene mod is de ander niet.
De een zal scheidsrechter zijn, de ander gedraagt zich als politie.
wil wel compensatie vanwege stakende NS in de vorm van langer dtsUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
wil wel compensatie vanwege stakende NS in de vorm van langer dts![]()
![]()
Truequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
De ene mod is de ander niet.
De een zal scheidsrechter zijn, de ander gedraagt zich als politie.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
We mogen wel lang blijven spelen vandaag in DTS.Trust nobody![]()
Jij wordt liever niet bereden?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Sommigen zullen het een fijne aanpak vinden, maar ik sla over.
was uw bolkjes stukquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel van die coronavibes, met sluiting als deze![]()
TrTruequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:57 schreef marc0871 het volgende:
Hij zit waarschijnlijk al met zijn vinger boven de muisknopTrust nobody![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Te goed verstopt, achter de notes en de bans enz.
Trust nobody![]()
Volgens mij zijn we allemaal lief geweest, dus misschien mogen we daarom wat langer 'spelen' in DTS.![]()
![]()
Ik gok op simpelweg vergetenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lief dat je het vraagt.quote:
Mijn moeder is daar nu iig tot morgen ter observatie. Hopelijk dat ze morgen een idee hebben en ze medicatie voor der hebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk niet dat snachts sluiten daarvoor zorgt, iig niet voor lange tijdquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:11 schreef Shii het volgende:
Het kan weleens botsen, maar volgens mij zijn we de laatste week als lammetjes.Trust nobody![]()
Fijn dat ze in goede handen is. Maar blijft dus wel afwachten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Mijn moeder is daar nu iig tot morgen ter observatie. Hopelijk dat ze morgen een idee hebben en ze medicatie voor der hebben![]()
![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Mijn moeder is daar nu iig tot morgen ter observatie. Hopelijk dat ze morgen een idee hebben en ze medicatie voor der hebben
Wat is er gebeurd?Trust nobody![]()
wist je dat het in deze periode hier niet donker wordt? we zitten nu in schemeringUw ADH vitamine Worst
Waar ben je dan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
wist je dat het in deze periode hier niet donker wordt? we zitten nu in schemeringTrust nobody![]()
Ja ze heeft cognitieve problemen dus dan is ze eerst een half uur in foetushouding en constant aandrang om naar de wc te moeten om erna te zeggen dat het best gaat. Hoop dus dat de arts haar alleen ontslaat als er een oplossing is. Maargoed zien t morgen wel, tnx!quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Fijn dat ze in goede handen is. Maar blijft dus wel afwachten.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou het is hier wel donker, maar het duurt wel tot een uurtje of 11 (23.00). Dus bijna langste dag.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
wist je dat het in deze periode hier niet donker wordt? we zitten nu in schemering![]()
Veel sterkte.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ze heeft cognitieve problemen dus dan is ze eerst een half uur in foetushouding en constant aandrang om naar de wc te moeten om erna te zeggen dat het best gaat. Hoop dus dat de arts haar alleen ontslaat als er een oplossing is. Maargoed zien t morgen wel, tnx!![]()
![]()
Korte variant: met moeder bij de 1e hulp omdat ze pijnklachten en constant diarree heeftquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja bijzonder hoe snel het weer licht is ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:21 schreef marc0871 het volgende:
En om 4:30 is het alweer duidelijk lichter![]()
Ah vervelendquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Korte variant: met moeder bij de 1e hulp omdat ze pijnklachten en constant diarree heeft
Hopelijk kunnen ze haar helpenTrust nobody![]()
technisch gezien heet dit niet "donker" , de lucht is niet zo donker als in de winter, vooral als je noordelijke richting kijkt zie je dat de lucht een gloed of blauwig is ipv zwart, heet grijze nachtquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou het is hier wel donker, maar het duurt wel tot een uurtje of 11 (23.00). Dus bijna langste dag.Uw ADH vitamine Worst
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
technisch gezien heet dit niet "donker" , de lucht is niet zo donker als in de winter, vooral als je noordelijke richting kijkt zie je dat de lucht een gloed of blauwig is ipv zwart, heet grijze nachtTrust nobody![]()
Momentje, ik ga even naar buiten kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
technisch gezien heet dit niet "donker" , de lucht is niet zo donker als in de winter, vooral als je noordelijke richting kijkt zie je dat de lucht een gloed of blauwig is ipv zwart, heet grijze nacht![]()
![]()
Sterkte met je moeder.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Korte variant: met moeder bij de 1e hulp omdat ze pijnklachten en constant diarree heeft
En zorg goed voor jezelf.
Als jij onderuit gaat, kan je zelf niet meer zorgen.
Je moeder is onder dak en er wordt op haar gelet.
Put daar rust uit.
Moeilijk. Weet ik.![]()
Interessante weetjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
technisch gezien heet dit niet "donker" , de lucht is niet zo donker als in de winter, vooral als je noordelijke richting kijkt zie je dat de lucht een gloed of blauwig is ipv zwart, heet grijze nacht
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ja maar is het echt pikzwart of toch een lichtere tint?quote:Uw ADH vitamine Worst
Slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De lucht is niet pikzwart, maar ik zie toch weinig nu.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar is het echt pikzwart of toch een lichtere tint?![]()
Welk topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker laten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
Huh dat topic in onzin
Snap er niks van![]()
Tnx man goede adviezen. Ga proberen te slapen iddquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sterkte met je moeder.
En zorg goed voor jezelf.
Als jij onderuit gaat, kan je zelf niet meer zorgen.
Je moeder is onder dak en er wordt op haar gelet.
Put daar rust uit.
Moeilijk. Weet ik.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zeker goede adviezen. Welterusten @StevenHydequote:Op woensdag 11 juni 2025 00:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx man goede adviezen. Ga proberen te slapen idd![]()
![]()
Ik denk drankquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik keek naar buiten net en het zonnetje schijnt niet, de lucht is blauw, teletubbies....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toen dacht ik laat ik gelijk maar een feitje droppen nu het toch nog open isUw ADH vitamine Worst
Raar topic iddquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
ik keek naar buiten net en het zonnetje schijnt niet, de lucht is blauw, teletubbies....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toen dacht ik laat ik gelijk maar een feitje droppen nu het toch nog open is
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Du vollidiotquote:Well, life can be a riot
SudWell, life can be a riot
Ze rolt vooral in het geld.quote:Well, life can be a riot
Die 2e van Links en die rechts daarnaastquote:
Well, life can be a riot
Lekker hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet,de 2 staan nur näher an de kamera![]()
Joris PutmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
UrkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KkkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SwsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Per ongeluk door het slotje gepost
Iedereen woest, toen ben ik eruit gehaald, neem aan volgende ronde weer terugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
aaaaanuuuussssWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: