SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag best hoor. Het is toch al bijna 00:00quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
Ik zat aan een andere TT te denken, maar waarom iets leuks veranderen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
Ik zat aan een andere TT te denken, maar waarom iets leuks veranderen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik gok dat dit topic voor middernacht dicht gaat, dus die TT staat er nog wel een aantal urenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag best hoor. Het is toch al bijna 00:00![]()
Oja er komt zo een God aan die de boel op slot gooit weerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat dit topic voor middernacht dicht gaat, dus die TT staat er nog wel een aantal uren
Ligt eraan hoeveel we posten natuurlijkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kom danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen jou eens spammen met smileys![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja er komt zo een God aan die de boel op slot gooit weer
F.K.A. SuperwormJim![]()
Tegen Malta is dat wat matigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Blijkbaar is Malta toch beter in verdediging dan in scorenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of Oranje gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar is Malta toch beter in verdediging dan in scoren
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is onze nieuwe bank al binnen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De opmerking die je wist dat die ging komen: doen ze beter dan ikquote:
Je kan wel een knuffel scorenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat die ging komen: doen ze beter dan ik
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: