Spannend. Haïti voor het laatst in 1974 op een WK. Destijds ook maar één Afrikaans land. Zaïre. Die werden door de dictator daarna net niet aan de krokodillen gevoerd. Wel record nederlaag tegen Joegoslavië.quote:Op woensdag 11 juni 2025 01:30 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb nu Haiti Curacao opstaan @:tong80 Dick Advocaat ziet dat het goed is, 1-3 met 20 min te gaan.
Doe Jeroen de groeten van mij makker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 07:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spannend. Haïti voor het laatst in 1974 op een WK. Destijds ook maar één Afrikaans land. Zaïre. Die werden door de dictator daarna net niet aan de krokodillen gevoerd. Wel record nederlaag tegen Joegoslavië.
Goeiemorgen.
Zo naar Jeroen Bosch ziekenhuis. Geen loog maar een internist.
Doe ik. Kijken of zoete lieve Gerritje er ook is. Hopen dat m'n oud-ploeggenoot in het eerste de taxichauffeur is. Hij was links ik rechtsbuiten. Nog bij RKC gespeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 07:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe Jeroen de groeten van mij makker.
Wat een topscorequote:Op woensdag 11 juni 2025 07:22 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1453 3/6
⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1249 3/6
⬛⬛🟨🟨🟨🟩
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen! Goed Woordle dagje voor mij
Dit gaat je echt steeds beter afquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:32 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb Mark Rutte benaderd met het verzoek het voorwoord te schrijven in mijn eerste managementboek "sturen zonder stuur"
Dit doe je echt heel leuk!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:32 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb Mark Rutte benaderd met het verzoek het voorwoord te schrijven in mijn eerste managementboek "sturen zonder stuur"
Bloodhound Gang goden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef Anneloos het volgende:
Ik had Flammkuchen voor lunch. Was nom.
In ander nieuws @:Drizzt_DoUrden Fire Water Burn blaast door de speakers. Volgens mij heb jij mij die ooit voor het eerst laten horen of ben ik in de war?
The Offspringquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef Anneloos het volgende:
In ander nieuws @:Drizzt_DoUrden Fire Water Burn blaast door de speakers. Volgens mij heb jij mij die ooit voor het eerst laten horen of ben ik in de war?
Amerika is zo erg nog niet buiten Trump...........quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef Anneloos het volgende:
Poeh, dat zou best kunnen, maar ik weet nog wel dat je dankzij mij helemaal verslaafd raakte aan "That's All" van Genesisquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef Anneloos het volgende:
Wraps met krokante kip zoete paprika honing mosterdsaus sla en pijnboompittenquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Goorlelquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Roesjesjager het volgende:
Spaghetti met geraspte kaas
Stokbrood 1/4de kruidenboter 2/4de hagelslag met boter en kaas. 1/4de pindakaas.
Opmerkelijke combinatie, maar ok.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Roesjesjager het volgende:
Stokbrood 1/4de kruidenboter 2/4de hagelslag met boter en kaas. 1/4de pindakaas.
Welk stukje val je over?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Opmerkelijke combinatie, maar ok.
Dat zou heel goed kunnen, lekker nummertjequote:Op woensdag 11 juni 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Poeh, dat zou best kunnen, maar ik weet nog wel dat je dankzij mij helemaal verslaafd raakte aan "That's All" van Genesis
Interessante reactie. Ik volg het verband nog niet helemaalquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amerika is zo erg nog niet buiten Trump...........
Bekijk deze YouTube-video
Geen plakjes?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Roesjesjager het volgende:
Frietjes dippen in champignonsaus of pepersaus is goden combi though.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:36 schreef Roesjesjager het volgende:
Was laatst in een restaurant waar je frietjes als bijlage kreeg, bij de champignon saus tagliatelle.dat vond ik pas een vreemde combinatie.
Een verband en/of logica zoeken in posts van Tongquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Interessante reactie. Ik volg het verband nog niet helemaal![]()
Self Esteem is de klassieker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Minder bekend mee. Welk nummer moet ik luisteren?
I Wanna Be Sedatedquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Minder bekend mee. Welk nummer moet ik luisteren?
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Frietjes dippen in champignonsaus of pepersaus is goden combi though.
Ook een heerlijk nummertjequote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
I Wanna Be Sedated
Uit de film Idle Hands (waar ook Jessica Alba bekend door werd boh)
Is geen pokemon theme songquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
I Wanna Be Sedated
Uit de film Idle Hands (waar ook Jessica Alba bekend door werd boh)
quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden,
Maak er met dit mooie weer een prachtige dag van. Jullie zijn allemaal mijn zonnetje.
Groetjes,
Dombo
Ik vind het altijd zo raar als users die normaal "mijn" muziek niet luisteren komen met the Ramones of Bad Religion. Of als Kate Bush plots in de hitlijsten staat. Is er een serie of zo, of een of ander game.quote:
Gewoon weer Preston Palacequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
@:alpeko fijne vakantie. Volgende keer weer thuis voor de buis.
We willen detailsquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:53 schreef alpeko het volgende:
Kleine burgeroorlog uitgevochten met Fransen gasten in het hotel hier. Zeer onsympathieke vrouwen van middelbare leeftijd met kort en pittig kapsel. Ze hebben verloren denk ik want ze zouden de directie erbij halen. Niks meer van gehoord.
Naar balkoniequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
@:alpeko fijne vakantie. Volgende keer weer thuis voor de buis.
De besjes hadden handdoeken neerlegd bij het zwembad. Nota bene het kinderbad. Toen we na 3 uur nog niemand hadden gezien hebben hebben we van één van hun bedjes de handdoek afgehaald om zelf nog een plekje te hebben.quote:
Ik hoop op käsespätzle of een schnitzeltje en Wereldgozer hoopt vooral op Apfelstrudel. We gaan het meemaken..quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Bommetje, maar dan ook bommetje volquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik hoop op käsespätzle of een schnitzeltje en Wereldgozer hoopt vooral op Apfelstrudel. We gaan het meemaken..
Eetsmakelijk!
Moeten er weer aan gelovenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sorry. Volgende week weer streng regime @:anneloos
Ook op vakantie in Duitsland?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik hoop op käsespätzle of een schnitzeltje en Wereldgozer hoopt vooral op Apfelstrudel. We gaan het meemaken..
Eetsmakelijk!
Hemels voer, echt waarquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bommetje, maar dan ook bommetje vol
@:Kukelecucktsju10 zou trots zijn
Schijthekel aan zulke aso'squote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
De besjes hadden handdoeken neerlegd bij het zwembad. Nota bene het kinderbad. Toen we na 3 uur nog niemand hadden gezien hebben hebben we van één van hun bedjes de handdoek afgehaald om zelf nog een plekje te hebben.
Ging ze los in het Frans tegen ons. Toen wees ik er haar op dat we niet in Frankrijk zijn (vooruit in het Frans). Ze sprak de taal van haar land waar ze wilde. En ze ging dus de directie inschakelen. Toen ik haar wees op dat ze dan de regels moet lezen, droop ze af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Strike 2: al twee dagen stomme scores.-
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:14 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1455 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1251 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩Toch wel bijzonder dat je het woord met zes letters niet hebt geraden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Strike 2: al twee dagen stomme scores.
Vaker doen!
Woordle6 1251 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1455 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Viel spaß. Waar eindigen jullie? Hier de laatste dag. Morgen vliegen we terug. In sept reizen we ook door Duitsland en overnachten we daar meerdere dagen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nein, maar we reizen er vandaag wel doorheen. Is dat jou nog vakantie dan?
Fereydoon --> Feyenoordquote:Ook meldt het staatspersbureau IRNA de dood van natuurkundige Mohammad Tehranchi, kernwetenschapper Fereydoon Abbasi en generaal Gholam Ali Rashid.
Uhm je hebt mijn spoiler gelezen? En niet te interessant doen met je 6/6.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat je het woord met zes letters niet hebt geraden!
Vaker doen!
Woordle6 1251 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1455 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Danku! In nederland hoop ik, maar vandaag door Duitsland heen en ergens halverwege overnachten. Jij ook veel plezier je laatste dagje!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Viel spaß. Waar eindigen jullie? Hier de laatste dag. Morgen vliegen we terug. In sept reizen we ook door Duitsland en overnachten we daar meerdere dagen.
Die zag ik te laat!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Uhm je hebt mijn spoiler gelezen? En niet te interessant doen met je 6/6.![]()
Daar gaat het al mis.quote:
Ik dacht dat jij voor Ajax wasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:19 schreef tong80 het volgende:
Toch lief van m'n beste maat. Dit in de brievenbus vinden...........
[ afbeelding ]
Daar gaat het al mis.quote:
Vind je 'haat' niet wat ver gaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
Ik haat jullie
(behalve Chevy die kan er niks aan doen)
Ja misschien welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind je 'haat' niet wat ver gaan?
Eet smakelijk ouwe reus. Bijna gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb overigens appeltaart gehaald voor vanavondDan ga ik bij m'n stiefmoeder eten en ik ben bijna jarig vandaar
@:kingroland
Omdat het zo warm is of omdat je ook bijna jarig bent?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:33 schreef Coco het volgende:
Ik heb ijs gehaald![]()
@:oriente
Waterijs of roomijs?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:33 schreef Coco het volgende:
Ik heb ijs gehaald![]()
@:oriente
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het zo warm is of omdat je ook bijna jarig bent?
Jaquote:
Freek ging toch uit elkaar ?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws. Suzan en Freek gaan weer optreden.
Ik ben enorm fan van hun muziek.
Is ook niet als leuk bedoeld. Niks mis met een beetje "humor" op het randje. Trouwens GGMM, heb je gehoord dat Hazes weer bij elkaar komt?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook niet als leuk bedoeld. Niks mis met een beetje "humor" op het randje. Trouwens GGMM, heb je gehoord dat Hazes weer bij elkaar komt?
Dan was het een zeer geslaagde post.quote:
Eens. Maar dan moet het wel echt grappig zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:46 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met een beetje "humor" op het randje. Trouwens GGMM
Wat een trolquote:
Als jij gaat bepalen wat grappig is, zie ik de toekomst van grappig Nederland somber in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was het een zeer geslaagde post.
[..]
Eens. Maar dan moet het wel echt grappig zijn.
Mooi dat je me attendeert.quote:
Ik wil hem wel in Jip en Janneke-taal naar je doorsturen. Miep is immers een Bommelse.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik ga het meteen lezen
Aldus niemand
Wat zou Tong zonder de nietszeggende FP zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je me attendeert.Wat zou de FP zonder Tong zijn ?
Jij had de smaak echt goed te pakken de laatste tijd, gooi het niet zo makkelijk weg!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zou Tong zonder de nietszeggende FP zijn?
Als je aan Freek komt kom je aan mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij had de smaak echt goed te pakken de laatste tijd, gooi het niet zo makkelijk weg!
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je aan Freek komt kom je aan mij.
Ach, die FP werd ooit gekozen tot nieuwssite van het jaar. Het bagataliseren ligt in Neerlands bloed. Wat zou jij zijn als je geen niks zeggende reacties op mijn posts zou kunnen plaatsen. Bij jouw username gaat bij niemand een lampje branden. Je bent nog te dom om een gemakkelijke username te bedenken. Maar volgens mij ben je wel lief. Voor een domme olifant.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zou Tong zonder de nietszeggende FP zijn?
Kiek em goanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, die FP werd ooit gekozen tot nieuwssite van het jaar. Het bagataliseren ligt in Neerlands bloed. Wat zou jij zijn als je geen niks zeggende reacties op mijn posts zou kunnen plaatsen. Bij jouw username gaat bij niemand een lampje branden. Je bent nog te dom om een gemakkelijke username te bedenken. Maar volgens mij ben je wel lief. Voor een domme olifant.
[ afbeelding ]
Hij durft de strijd aan te gaan. Een strijd die hij nooit kan winnen. Het siert hem.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij had de smaak echt goed te pakken de laatste tijd, gooi het niet zo makkelijk weg!
Wij houden van emoties!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij durft de strijd aan te gaan. Een strijd die hij nooit kan winnen. Het siert hem.
Ik haat weekends en mooi weer. Ik ben ooit achter een trein gesprongen, qua ontspoord. Ik haat de wereld en de rest.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit ontspoorde snel zeg.
Laten we er allemaal een prachtig mooi weekend van maken
Achquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1456 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1252 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Dat krijg je als Ijzeren Rinus roestig wordt.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Niet meer, let je even opquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen aan Woordle deed
We kunnen weer concluderen dat we in een individualistische maatschappij leven makkerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het niemand iets boeit wat jij doet
Wat voor interesse zoek je dan? Het is geen datingplatform?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:26 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik heb zowaar 4 volgers op insta maar de kans is groot dat ook zij geen interesse in mij hebben.
Doe eens niet zo serieus!quote:Op zondag 15 juni 2025 08:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat voor interesse zoek je dan? Het is geen datingplatform?
Pics van je stiefmoeder.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb overigens appeltaart gehaald voor vanavondDan ga ik bij m'n stiefmoeder eten en ik ben bijna jarig vandaar
@:kingroland
biefstuk!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Imam Bayildiquote:Op zondag 15 juni 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Je ziet het al. Geen goedemorgen wensen van mij en Wereldgozer. Wij moeten weer aan het werk
Wellicht kan je mensen met wie je een speciale band hebt een mention sturen als je de woordles post.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Je ziet het al. Geen goedemorgen wensen van mij en Wereldgozer. Wij moeten weer aan het werk
Volgens mij ontbijten ze nog altijd samen.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan je mensen met wie je een speciale band hebt een mention sturen als je de woordles post.
Voor je weet met zn drieënquote:Op maandag 16 juni 2025 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij ontbijten ze nog altijd samen.
Ik kom niet in die 'stad'quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Patrick (53) brengt de Febo terug naar Arnhem: 'We weten hoe we kroketten moeten bakken'
@:Caland zal met zijn vadsige lijf vast wel een keertje afreizen naar Arnhem. @:yats @:sked @:raybar180
Lekker. Ik ga zeker een keertje langs bij die feboquote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Patrick (53) brengt de Febo terug naar Arnhem: 'We weten hoe we kroketten moeten bakken'
@:Caland zal met zijn vadsige lijf vast wel een keertje afreizen naar Arnhem. @:yats @:sked @:raybar180
@Sked is druk, zit midden in een verhuizing.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Biefstuk!quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met sperziebonen en een visje.
Oh jammer ik had eindelijk een leuke avondvulling gevonden maar ik begrijp hetquote:Op maandag 16 juni 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier heb ik geen tijd voor, sorry.
Restjes Imam Bayildiquote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met sperziebonen en een visje.
We praten hier niet over voetbalquote:Op maandag 16 juni 2025 19:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wilde NAC feliciteren met het behalen van eredivisievoetbal, maar er zijn blijkbaar geen NAC fans, want toen ik de zoekfunctie gebruikte kreeg ik alleen 8 topics over de Nacompetitie.
Ach NAC
dat snap ik, maar bij gebrek aan NAC topic wilde ik het toch maar hier proberen ipv een nieuw topic te startenquote:
Fok! is dood, sorry maatquote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat snap ik, maar bij gebrek aan NAC topic wilde ik het toch maar hier proberen ipv een nieuw topic te starten
Deed ik toch ook?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan je mensen met wie je een speciale band hebt een mention sturen als je de woordles post.
Lekker, ik heb dit recept gemaakt met een lekkere salsa verde https://miljuschka.nl/sne(...)en-mango-en-avocado/quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plaatpizza en dorito's.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een pech, Dolf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijdens het hardlopen heeft een vogel VOL in mijn nek gekakt.
Gelukkig ben ik dol op de natuur.
Met plakken kaas?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Met plakken kaas zeker, goorlap.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker met plakken kaas, geniet er van.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker met plakken kaas, geniet er van.
Ik eet biefstuk.
Gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je mij en Dombo nog even een like geven omdat we hebben gezegd wat we eten?
De enige firma’s die dat tot nu toe 100% op orde hebben gehad zijn bij mij de IKEA en de Media Markt/Saturn als ik iets direct moest hebben, die delen hun voorraad gewoon direct live op hun site ipv een refresh om de zoveel uur waarbij je net in het tijdvak aan kan komen dat je gewenste product dan nét uitverkocht is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bedrijven die volgens hun website op locatie x voorraad hebben en dit volgens niet zo blijk te zijn. Die bedrijven gun ik een faillissement.
KarweiGoden ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De enige firma’s die dat tot nu toe 100% op orde hebben gehad zij bij mij IKEA en de Media Markt/Saturn als ik iets direct moest hebben, die delen hun voorraad gewoon hun live op hun site ipv een refresh om de zoveel uur waarbij je net in het tijdvak aan kan komen dat je gewenste product dan nét uitverkocht is.
Gisteren sinds lange tijd ook weer eens pizza op. Met alles er op en er aan. Natuurlijk veel plakken kaas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:55 schreef Roesjesjager het volgende:
Pizza salami met champignons en paprika. Uiteraard met plakken kaas.
Ik mot heel die Advocaat niet. Conservatieve anti-voetbal Jodukus. Tevens zonder een greintje humor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 02:21 schreef 3rr0r het volgende:
Dick met een wegwerpgebaar richting de vrouwelijke scheids bij Curacao - El Salvador na een gele kaart @:tong80
(Gold Cup)
Netjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:35 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1460 3/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
1256 4/6
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen @:scrummie @:GGMM @:Wereldgozer
Veldwachter @GGMM en hulpje @onlogisch worden altijd een beetje krampachtig als er een vrouw meepost.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:onlogisch buigt direct onder opperbevelhebber @:ggmm
Check dit @:rambodirk
Pasta Pesto met kipquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.quote:
Die @klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @shmoopy en Hermien?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:31 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe @:klaasweetalles is uit in NWS boys.
klaasweetalles in NWS / Conflict Israël - Iran #40
Klaas is een product van VBL en Feyenoord.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die @:klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @:shmoopy en Hermien?
Je bent een zwijn, een heel goor zwijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.
@:GGMM
Ik ben de naam kwijt, maar er is een Groningse FOK!er wiens moeder Nienke heet, en net zo oud is als ik iets mee "had" toen ik in een studentenflat een weekend sliep met the Nozems die daar in Simplon speelden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die @:klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @:shmoopy en Hermien?
Simplon goatedquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de naam kwijt, maar er is een Groningse FOK!er wiens moeder Nienke heet, en net zo oud is als ik iets mee "had" toen ik in een studentenflat een weekend sliep met the Nozems die daar in Simplon speelden.
Bami van de keurslager, met uitje, paprika en champignons uit eigen koekenpan en keuken.
Cool, de VERA is ook tof.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simplon goated
Ga ik binnenkort ook eens heen bro
Ben ik laatst ook geweest. Is ook mooi venue'tje.quote:
Ik heb jarenlang hun krantje ontvangen terwijl ik in Gelderland woon. Alleen de postzegel betaalde ik. Ze waren daar als eerste met nieuwe bandjes. Van Nirvana tot Dinosaur jr alles speelde daar als eerste of stond in hun alternatieve album TOP-30. Peter Weening de beste programmeur van Nederland. Er is/was ook een kelder met kleine of akoestische muziek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben ik laatst ook geweest. Is ook mooi venue'tje.
Punkrock beneden. Dansfeest boven. (ik ging maar naar het dansfeest) (lol)
Goede stuff maat. Zieke heritage hebben ze.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang hun krantje ontvangen terwijl ik in Gelderland woon. Alleen de postzegel betaalde ik. Ze waren daar als eerste met nieuwe bandjes. Van Nirvana tot Dinosaur jr alles speelde daar als eerste of stond in hun alternatieve album TOP-30. Peter Weening de beste programmeur van Nederland. Er is/was ook een kelder met kleine of akoestische muziek.
Geniet er maar even goed vanquote:
Jij buigt direct onder mij, opperbevelhebber @Anneloos. Dus wat zeg je precies?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:onlogisch buigt direct onder opperbevelhebber @:ggmm
Check dit @:rambodirk
Zo oud is de kleine toch niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.
Dat is geen geheimquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij buigt direct onder mij, opperbevelhebber @:Anneloos. Dus wat zeg je precies?
Jij hebt een zeer gezonde zoon.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zitten een paar steekjes los.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Els_rechts is van partij gewisseld @:Caland @:GGMM
https://x.com/Els_rechts/status/1935407802500980766
Al besprokenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Els_rechts is van partij gewisseld @:Caland @:GGMM
https://x.com/Els_rechts/status/1935407802500980766
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |