Je bent een zwijn, een heel goor zwijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.
@:GGMM
Ik ben de naam kwijt, maar er is een Groningse FOK!er wiens moeder Nienke heet, en net zo oud is als ik iets mee "had" toen ik in een studentenflat een weekend sliep met the Nozems die daar in Simplon speelden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die @:klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @:shmoopy en Hermien?
Simplon goatedquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de naam kwijt, maar er is een Groningse FOK!er wiens moeder Nienke heet, en net zo oud is als ik iets mee "had" toen ik in een studentenflat een weekend sliep met the Nozems die daar in Simplon speelden.
Bami van de keurslager, met uitje, paprika en champignons uit eigen koekenpan en keuken.
Cool, de VERA is ook tof.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simplon goated
Ga ik binnenkort ook eens heen bro
Ben ik laatst ook geweest. Is ook mooi venue'tje.quote:
Ik heb jarenlang hun krantje ontvangen terwijl ik in Gelderland woon. Alleen de postzegel betaalde ik. Ze waren daar als eerste met nieuwe bandjes. Van Nirvana tot Dinosaur jr alles speelde daar als eerste of stond in hun alternatieve album TOP-30. Peter Weening de beste programmeur van Nederland. Er is/was ook een kelder met kleine of akoestische muziek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben ik laatst ook geweest. Is ook mooi venue'tje.
Punkrock beneden. Dansfeest boven. (ik ging maar naar het dansfeest) (lol)
Goede stuff maat. Zieke heritage hebben ze.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang hun krantje ontvangen terwijl ik in Gelderland woon. Alleen de postzegel betaalde ik. Ze waren daar als eerste met nieuwe bandjes. Van Nirvana tot Dinosaur jr alles speelde daar als eerste of stond in hun alternatieve album TOP-30. Peter Weening de beste programmeur van Nederland. Er is/was ook een kelder met kleine of akoestische muziek.
Geniet er maar even goed vanquote:
Jij buigt direct onder mij, opperbevelhebber @Anneloos. Dus wat zeg je precies?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:onlogisch buigt direct onder opperbevelhebber @:ggmm
Check dit @:rambodirk
Zo oud is de kleine toch niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.
Dat is geen geheimquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij buigt direct onder mij, opperbevelhebber @:Anneloos. Dus wat zeg je precies?
Jij hebt een zeer gezonde zoon.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zitten een paar steekjes los.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Els_rechts is van partij gewisseld @:Caland @:GGMM
https://x.com/Els_rechts/status/1935407802500980766
Al besprokenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Els_rechts is van partij gewisseld @:Caland @:GGMM
https://x.com/Els_rechts/status/1935407802500980766
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |