Daar gaat het al mis.quote:
Ik dacht dat jij voor Ajax wasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:19 schreef tong80 het volgende:
Toch lief van m'n beste maat. Dit in de brievenbus vinden...........
[ afbeelding ]
Daar gaat het al mis.quote:
Vind je 'haat' niet wat ver gaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
Ik haat jullie
(behalve Chevy die kan er niks aan doen)
Ja misschien welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind je 'haat' niet wat ver gaan?
Eet smakelijk ouwe reus. Bijna gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb overigens appeltaart gehaald voor vanavondDan ga ik bij m'n stiefmoeder eten en ik ben bijna jarig vandaar
@:kingroland
Omdat het zo warm is of omdat je ook bijna jarig bent?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:33 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb ijs gehaald![]()
@:oriente
Waterijs of roomijs?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:33 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb ijs gehaald![]()
@:oriente
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het zo warm is of omdat je ook bijna jarig bent?
Jaquote:
Freek ging toch uit elkaar ?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws. Suzan en Freek gaan weer optreden.
Ik ben enorm fan van hun muziek.
Is ook niet als leuk bedoeld. Niks mis met een beetje "humor" op het randje. Trouwens GGMM, heb je gehoord dat Hazes weer bij elkaar komt?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook niet als leuk bedoeld. Niks mis met een beetje "humor" op het randje. Trouwens GGMM, heb je gehoord dat Hazes weer bij elkaar komt?
Dan was het een zeer geslaagde post.quote:
Eens. Maar dan moet het wel echt grappig zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:46 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met een beetje "humor" op het randje. Trouwens GGMM
Wat een trolquote:
Als jij gaat bepalen wat grappig is, zie ik de toekomst van grappig Nederland somber in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was het een zeer geslaagde post.
[..]
Eens. Maar dan moet het wel echt grappig zijn.
Mooi dat je me attendeert.quote:
Ik wil hem wel in Jip en Janneke-taal naar je doorsturen. Miep is immers een Bommelse.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik ga het meteen lezen
Aldus niemand
Wat zou Tong zonder de nietszeggende FP zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je me attendeert.Wat zou de FP zonder Tong zijn ?
Jij had de smaak echt goed te pakken de laatste tijd, gooi het niet zo makkelijk weg!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zou Tong zonder de nietszeggende FP zijn?
Als je aan Freek komt kom je aan mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij had de smaak echt goed te pakken de laatste tijd, gooi het niet zo makkelijk weg!
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je aan Freek komt kom je aan mij.
Ach, die FP werd ooit gekozen tot nieuwssite van het jaar. Het bagataliseren ligt in Neerlands bloed. Wat zou jij zijn als je geen niks zeggende reacties op mijn posts zou kunnen plaatsen. Bij jouw username gaat bij niemand een lampje branden. Je bent nog te dom om een gemakkelijke username te bedenken. Maar volgens mij ben je wel lief. Voor een domme olifant.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zou Tong zonder de nietszeggende FP zijn?
Kiek em goanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, die FP werd ooit gekozen tot nieuwssite van het jaar. Het bagataliseren ligt in Neerlands bloed. Wat zou jij zijn als je geen niks zeggende reacties op mijn posts zou kunnen plaatsen. Bij jouw username gaat bij niemand een lampje branden. Je bent nog te dom om een gemakkelijke username te bedenken. Maar volgens mij ben je wel lief. Voor een domme olifant.
[ afbeelding ]
Hij durft de strijd aan te gaan. Een strijd die hij nooit kan winnen. Het siert hem.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij had de smaak echt goed te pakken de laatste tijd, gooi het niet zo makkelijk weg!
Wij houden van emoties!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij durft de strijd aan te gaan. Een strijd die hij nooit kan winnen. Het siert hem.
Ik haat weekends en mooi weer. Ik ben ooit achter een trein gesprongen, qua ontspoord. Ik haat de wereld en de rest.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit ontspoorde snel zeg.
Laten we er allemaal een prachtig mooi weekend van maken
Achquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1456 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1252 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Dat krijg je als Ijzeren Rinus roestig wordt.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Niet meer, let je even opquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen aan Woordle deed
We kunnen weer concluderen dat we in een individualistische maatschappij leven makkerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het niemand iets boeit wat jij doet
Wat voor interesse zoek je dan? Het is geen datingplatform?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:26 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik heb zowaar 4 volgers op insta maar de kans is groot dat ook zij geen interesse in mij hebben.
Doe eens niet zo serieus!quote:Op zondag 15 juni 2025 08:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat voor interesse zoek je dan? Het is geen datingplatform?
Pics van je stiefmoeder.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb overigens appeltaart gehaald voor vanavondDan ga ik bij m'n stiefmoeder eten en ik ben bijna jarig vandaar
@:kingroland
biefstuk!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Imam Bayildiquote:Op zondag 15 juni 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Je ziet het al. Geen goedemorgen wensen van mij en Wereldgozer. Wij moeten weer aan het werk
Wellicht kan je mensen met wie je een speciale band hebt een mention sturen als je de woordles post.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Je ziet het al. Geen goedemorgen wensen van mij en Wereldgozer. Wij moeten weer aan het werk
Volgens mij ontbijten ze nog altijd samen.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan je mensen met wie je een speciale band hebt een mention sturen als je de woordles post.
Voor je weet met zn drieënquote:Op maandag 16 juni 2025 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij ontbijten ze nog altijd samen.
Ik kom niet in die 'stad'quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Patrick (53) brengt de Febo terug naar Arnhem: 'We weten hoe we kroketten moeten bakken'
@:Caland zal met zijn vadsige lijf vast wel een keertje afreizen naar Arnhem. @:yats @:sked @:raybar180
Lekker. Ik ga zeker een keertje langs bij die feboquote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Patrick (53) brengt de Febo terug naar Arnhem: 'We weten hoe we kroketten moeten bakken'
@:Caland zal met zijn vadsige lijf vast wel een keertje afreizen naar Arnhem. @:yats @:sked @:raybar180
@Sked is druk, zit midden in een verhuizing.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |