https://www.nu.nl/weerber(...)f-in-het-zuiden.htmlquote:Kans op landelijke hittegolf is erg klein
De Koning durft niet te zeggen of het maandag in het zuiden boven de 30 graden wordt. "Maandag wordt waarschijnlijk een overgangsdag waarbij de wint draait. Het zou kunnen dat we dan de 30 graden niet halen." De kans op tropische temperaturen op maandag is volgens het weermodel van Weerplaza 50 tot 60 procent.
Daar had een "Oxford comma" tussen gemogen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:05 schreef Managarm het volgende:
Ik lees dit anders dan de bedoeling is, niet echt fout, maar wel een vreemde zin.
De 18-jarige dochter van Lynch, een aantal vrienden van hem en de kok van het schip overleefden het ongeluk ook niet.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-de-zee-bij-sicilie
Maar wat heeft die vlinder nou gevonden?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
En een nieuwsbrief van Landschap Noord-Holland.
[ afbeelding ]
Naast dat stille zijn fakkels toch óók vuurwerk?quote:
Staat misschien achter de "Lees meer"-knop.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:42 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Maar wat heeft die vlinder nou gevonden?
Niks, hij is gecremeerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:42 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Maar wat heeft die vlinder nou gevonden?
Stukken goedkoper dan een crematiequote:
Wel erg drastische methode om te zeggen dat je geen grote groepen wiltquote:
Geen idee, maar die heeft een ijsje verdiend 🍡🍦quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Welke mod/user heeft dat ook alweer in zijn sig staan?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel erg drastische methode om te zeggen dat je geen grote groepen wilt
Zwembaden trekken veel tuig aan jaquote:
Heeft Thierry er toch nog een wet doorgekregen?quote:
Heb ik altijd al willen hebben, zo'n ding.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:04 schreef SoS87 het volgende:
Ik keek ff op marktplaats.
Zag een een mooie reistkoker voorbijkomen.
Er was toch al cellentekort? Waarom er geld tegenaan gooien om dat beter of groter te maken?quote:Kamer wil extra geld voor cellentekort
Tim met al die m's.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Welke mod/user heeft dat ook alweer in zijn sig staan?
Moet je eens kijken hoeveel moutenbikes er te koop staan...quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:04 schreef SoS87 het volgende:
Ik keek ff op marktplaats.
Zag een een mooie reistkoker voorbijkomen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:41 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Moet je een kijken hoeveel moutenbikes er te koop staan...
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een moutenbike, wat hop erbij, en hoppaje hebt een Radler
![]()
En zo hebben ze de bierfiets uitgevonden!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een moutenbike, wat hop erbij, en hoppaje hebt een Radler
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Ah, de CIA (Confederazione italiana agricoltori) met geheim agent Giacomo Bond.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:40 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)gastrovino~a7dbebb3/
@DJMOquote:Op zondag 20 juli 2025 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik vind gewone hanen al zo veel lawaai maken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |