Ik denk niet dat FOK! het moet hebben van schoolgaande kinderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Deze plannen zouden een definitief einde van FOK! betekenen wanneer het doorgevoerd zouden worden.
Ik vraag mij ook sterk af hoe D66 de interoperabiliteitsverplichting voor zich ziet gezien de exodus naar bluesky, dan willen ze dus dat je in bluesky alsnog twitter berichten kan zien?
Jij zit als millennial nog op de middelbare school?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Deze plannen zouden een definitief einde van FOK! betekenen wanneer het doorgevoerd zouden worden.
Ik vraag mij ook sterk af hoe D66 de interoperabiliteitsverplichting voor zich ziet gezien de exodus naar bluesky, dan willen ze dus dat je in bluesky alsnog twitter berichten kan zien?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FOK! het moet hebben van schoolgaande kinderen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij zit als millennial nog op de middelbare school?
quote:We willen dat er regelgeving komt tegen anonieme accounts
DM je naam maar, dan weet ik wie je bent, ben jij dus niet meer anoniem, en zit je goed.quote:
Doubt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef probeer het volgende:
[..]
DM je naam maar, dan weet ik wie je bent, ben jij dus niet meer anoniem, en zit je goed.
Precies. Maar dat is dus aan de school, en niet aan de regering.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat nodig is voor de les... Dan wel. Op dat moment. En zo niet, dan niet. Als je in de klas Excel of zo gaat oefenen, dan heb je een laptop nodig. Maar bij bijvoorbeeld de gymles of zo, dan niet.
Prima voor les of als je in de tussenuur een verslag wil schrijven, maar niet gamen in de pauze zou ik zeggen.quote:
Nou, giet dat maar eens in wetgeving.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Prima voor les of als je in de tussenuur een verslag wil schrijven, maar niet gamen in de pauze zou ik zeggen.
Dat is niet in wetgeving te gieten, wel in een onderwijsakkoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, giet dat maar eens in wetgeving.
Kijk, we zijn er.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is niet in wetgeving te gieten, wel in een onderwijsakkoord.
Het is niet omdat een laptopverbod niet in een wet kan, een smartphoneverbod ook niet kan, natuurlijk.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:06 schreef SilverMane het volgende:
Zie je hoe de politieke opinie bij partijen kan draaien. Als het CDA of CU hiermee een tijdje terug was gekomen dan hadden de huidige voorstanders waarschijnlijk gefoeterd met termen als `spruitjeslucht`etc.
Dat zal voor politici wel een prettige bijwerking zijn dat je privacy verder wordt verkracht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
De industrie dit zelf op laten lossen is een nekschot voor de privacy.
Daar ben ik het niet mee eens. Met enkel een verbod op scholen kom je er ook niet mee. Ouders moeten gaan begrijpen dat het niet ok is voor kinderen om elke dag uren naar dat schermpje te zitten turen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:57 schreef HowardRoark het volgende:
. Met voorlichtingscampagnes ga je niet veel bereiken.
Zeg je nu dat de EU een burocratische moloch is die belangrijke zaken niet snel kan regelen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eens, nadeel is wel dat het dan jaren extra kost. Dus op zich ook wel goed om te kijken wat je alvast nationaal kan doen.
Dat mag allemaal een stuk sneller ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de EU een burocratische moloch is die belangrijke zaken niet snel kan regelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |