abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:29:10 #201
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217905069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit zijn mensen die compassie verdienen, hardwerkende Amerikanen die hun levenswerk vernietigd zien worden omdat illegalen en sympathisanten aan het rellen zijn.
Vreselijk natuurlijk voor deze mensen. Dat was allemaal niet gebeurd als die oranje papzak en zijn ICE-Gestapo gewoon normaal hadden gedaan :N

#ETTD...ook small business :N
pi_217905092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:29 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Vreselijk natuurlijk voor deze mensen. Dat was allemaal niet gebeurd als die oranje papzak en zijn ICE-Gestapo gewoon normaal hadden gedaan :N

#ETTD...ook small business :N
Lol, dit was allemaal niet gebeurt als Trump de wet niet probeerde te handhaven. Het is hier echt de wereld op z’n kop.
pi_217905105
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:25 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het verzet is niet omdat er illegalen uitgezet worden, het verzet is omdat de democratie wordt gesloopt
Ik zie die relschoppers die met Mexicaanse vlaggen zwaaien echt niet roepen om democratie.
pi_217905122
Je ziet wel meer niet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_217905124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie die relschoppers die met Mexicaanse vlaggen zwaaien echt niet roepen om democratie.
*demonstranten
pi_217905156
quote:

[..]
Gelukkig dan maar dat in de fabeltjesfuik de 6 januari mensen met heel vreemde federale en ander rascistisch aan te merken vlaggen zwaaiden en vreedzaam protesteerden. En die onterecht door biden opgesloten burgers nu tenminste gratie van trumpgod gekregen hebben :')
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:37:41 #207
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217905157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol, dit was allemaal niet gebeurt als Trump de wet niet probeerde te handhaven. Het is hier echt de wereld op z’n kop.
Je staat echt alleen met je mening en met die kennis zou je eens in de spiegel mogen kijken om je eigen "analyses" eens tegen het licht te houden.
Je mag uiteraard vinden wat je vindt maar de rest mag je ook gewoon voor wap verklaren..en dat is wat er dan ook dagelijks gebeurd :Y

Dat jij de wereld hier op de kop vind staan, is omdat je zelf op je kop bent gaan staan...wij staan enkel "verwonderd" naar je te kijken ;)
pi_217905167
quote:

[..]
Dit heeft ook weinig met democratie te maken

Dit lijkt een beetje op de soort deportaties die we kennen van de jaren 30......

en dat verbaast me niets

trump die regels probeert na te leven? de man is een kinderverkrachter
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin dinsdag 10 juni 2025 @ 20:41:15 #209
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217905185
Ik snap echt nier waarom dit gesprekje keer op keer gevoerd wordt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217905190
Nu ben ik weer even weg. Succes met de notoire dwarsligger.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:51:52 #211
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217905299
quote:

[..]
Leg nog een keer uit waarom Trump zich moet bemoeien met demonstranten in Californië? Een aangelegenheid van de staat Californië dus? Heeft de staat Californië daarom gevraagd? Is de staat Californië in gevaar?

Ik meen me te herinneren dat jij bij een andere discussie, waar ging dat ook alweer over? Oh ja abortus! Was je toen niet heel erg ervoor dat staten zelf zeggenschap zouden moeten hebben?

Leg nog 1 keer uit waarom dit anders is? Ik begrijp het niet zo goed.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 juni 2025 @ 20:52:36 #212
862 Arcee
Look closer
pi_217905318
https://x.com/SenBillCassidy/status/1932193937349075077
Tag werkt niet :{w

Cassidy stemde voor de benoeming van RFK als die beloofde geen leden van ACIP te ontslaan.

Hij ontsloeg ze gisteren allemaal.

Nu gaat hij er voor zorgen dat RFK niet alle leden door viruswappies zoals RFK zelf gaat vervangen.

Dream on!

Wat een treurigheid. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217905338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Veiligheid, hij heeft daar het volste recht toe als het uit de hand loopt.
Feit is dat Newsom tijdens de summer of love heeft bewezen een incompetente bestuurder te zijn die relschoppers hun gang laten gaan.
Trump is de veroorzaker en ophitser van deze rellen.

Dat toont pas de incompetentie van zijn bestuur.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Efficiënt? Ik vind niet dat je mensen die je terugstuurt aan de grens moet meerekenen.
Catch and release was onder beiden presidenten aan de orde van de dag.
Feit is dat er nu nauwelijks nog mensen de grens oversteken en dat er nu actief jacht word gemaakt op illegale criminelen.
Nee, die rekenen we inderdaad niet mee.
Dan was het verschil nog groter geworden.
Heb je cijfers van de instroom?
En zijn die betrouwbaar?
Gezien het fiasco op dat gebied met Doge.

Met angst en terreur kun je inderdaad afschrikken.
En dat heeft neerwaarts effect op de Amerikaanse economie.
Bijvoorbeeld toerisme vanuit het buitenland is scherp afgenomen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 juni 2025 @ 20:54:12 #214
862 Arcee
Look closer
pi_217905345
nvm
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217905495
quote:

[..]
Dat probeert hij niet.
Dat is juist de grap.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:29:36 #216
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217905775
NWS / Trump struikelt op trappen van Air Force One

Krijg je met zo’n bejaarde. Kan niet eens fatsoenlijk een trap oplopen. /s

See what I did there?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217906129
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat gebeurde veel efficiënter onder Biden en Obama, zonder dat het land in opstand kwam.
Trump is dan ook wel de befaamde rode lap. Zoveel mensen heb ik Biden en Obama niet zien doodwensen (of de meest gehate persoon voor iemand in hun hele leven). Lichte correctie, Biden is na 7 oktober misschien niet helemaal accuraat :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217906274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Trump is dan ook wel de befaamde rode lap. Zoveel mensen heb ik Biden en Obama niet zien doodwensen (of de meest gehate persoon voor iemand in hun hele leven). Lichte correctie, Biden is na 7 oktober misschien niet helemaal accuraat :7
Trump is helemaal geen rode lap.
Trump is iemand die continu zelf de confrontatie zoekt.
Wie zaait zal oogsten.
Obama was een verbinder.
En die had daarmee een lastige taak met tegenover zich het racisme van Trump en andere Republikeinen.
pi_217906294
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:29 schreef Gunner het volgende:
NWS / Trump struikelt op trappen van Air Force One

Krijg je met zo’n bejaarde. Kan niet eens fatsoenlijk een trap oplopen. /s

See what I did there?
En dat aan het begin van zijn presidentschap.
Ik ben benieuwd wanneer Maga gaat toegeven dat Trump niet langer geschikt is voor het presidentschap.
Ik denk nooit.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:18:25 #220
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217906347
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat aan het begin van zijn presidentschap.
Ik ben benieuwd wanneer Maga gaat toegeven dat Trump niet langer geschikt is voor het presidentschap.
Ik denk nooit.
En dan moet zijn derde termijn nog komen :')
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_217906424
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump is helemaal geen rode lap.
Trump is iemand die continu zelf de confrontatie zoekt.
Wie zaait zal oogsten.
Obama was een verbinder.
En die had daarmee een lastige taak met tegenover zich het racisme van Trump en andere Republikeinen.
Inderdaad. Toch niet zo lastig? Niemand ontkent toch dat het aan de persoon ligt en dat dit onder elke president theoretisch (let op het begin van de zin) had kunnen gebeuren. Dat is nou éénmaal de Amerikaanse maatschappij. Al sinds 9/11 word je daar als kleurling bij binnenkomst standaard uit de lijn gehaald. Het was wachten tot iemand misbruik van zou maken van dat systeem en de macht.

Overigens kan ik wel begrijpen dat je Biden hier even buiten laat, want dat was vrij lastig geworden.
pi_217906520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Inderdaad. Toch niet zo lastig? Niemand ontkent toch dat het aan de persoon ligt en dat dit onder elke president theoretisch (let op het begin van de zin) had kunnen gebeuren. Dat is nou éénmaal de Amerikaanse maatschappij. Al sinds 9/11 word je daar als kleurling bij binnenkomst standaard uit de lijn gehaald. Het was wachten tot iemand misbruik van zou maken van dat systeem en de macht.

Overigens kan ik wel begrijpen dat je Biden hier even buiten laat, want dat was vrij lastig geworden.
Nee, Biden maakt het niet lastiger.

Dit beleid dat Trump uitvoert had onder elke president tot rellen geleid.

Maar andere presidenten voeren niet een dergelijk desastreus beleid uit.

Niemand is tegen het uitzetten van illegale migranten.
Dat gebeurt al jaren.
Met grotere aantallen dan nu.

Maar niet op een onwettige wijze die tot rellen leidt.
pi_217906538
quote:

[..]
Weer een glasharde leugen van je. Trump 'handhaaft' de wet helemaal niet. Onder zijn bewind is ice omgevormd tot een gestapo die rücksichtslos mensen oppakt en zonder enige vorm van proces opsluit en uitzet. Dus zonder ook maar te kijken of ze daadwerkelijk schuldig zijn aan wat jij beweert. Je bent een wandelende Godwin geworden met je 'de wet handhaven'.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217906576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap echt nier waarom dit gesprekje keer op keer gevoerd wordt.
Ik wel. Do you wanna know more?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217906587
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Biden maakt het niet lastiger.

Dit beleid dat Trump uitvoert had onder elke president tot rellen geleid.

Maar andere presidenten voeren niet een dergelijk desastreus beleid uit.

Niemand is tegen het uitzetten van illegale migranten.
Dat gebeurt al jaren.
Met grotere aantallen dan nu.

Maar niet op een onwettige wijze die tot rellen leidt.
Nogmaals, waar hebben we het over.

En Biden was natuurlijk wel wat lastiger omdat nogal wat (linkse) groeperingen hem ook graag dood zien vanwege Gaza. Maar dat is natuurlijk elke (mogelijke) Amerikaanse leider van de afgelopen 1,5 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')