Vreselijk natuurlijk voor deze mensen. Dat was allemaal niet gebeurd als die oranje papzak en zijn ICE-Gestapo gewoon normaal hadden gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit zijn mensen die compassie verdienen, hardwerkende Amerikanen die hun levenswerk vernietigd zien worden omdat illegalen en sympathisanten aan het rellen zijn.
Lol, dit was allemaal niet gebeurt als Trump de wet niet probeerde te handhaven. Het is hier echt de wereld op z’n kop.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Vreselijk natuurlijk voor deze mensen. Dat was allemaal niet gebeurd als die oranje papzak en zijn ICE-Gestapo gewoon normaal hadden gedaan
#ETTD...ook small business
Ik zie die relschoppers die met Mexicaanse vlaggen zwaaien echt niet roepen om democratie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het verzet is niet omdat er illegalen uitgezet worden, het verzet is omdat de democratie wordt gesloopt
*demonstrantenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zie die relschoppers die met Mexicaanse vlaggen zwaaien echt niet roepen om democratie.
Gelukkig dan maar dat in de fabeltjesfuik de 6 januari mensen met heel vreemde federale en ander rascistisch aan te merken vlaggen zwaaiden en vreedzaam protesteerden. En die onterecht door biden opgesloten burgers nu tenminste gratie van trumpgod gekregen hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zie die relschoppers die met Mexicaanse vlaggen zwaaien echt niet roepen om democratie.
Je staat echt alleen met je mening en met die kennis zou je eens in de spiegel mogen kijken om je eigen "analyses" eens tegen het licht te houden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, dit was allemaal niet gebeurt als Trump de wet niet probeerde te handhaven. Het is hier echt de wereld op z’n kop.
Dit heeft ook weinig met democratie te makenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leg nog een keer uit waarom Trump zich moet bemoeien met demonstranten in Californië? Een aangelegenheid van de staat Californië dus? Heeft de staat Californië daarom gevraagd? Is de staat Californië in gevaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump is de veroorzaker en ophitser van deze rellen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Veiligheid, hij heeft daar het volste recht toe als het uit de hand loopt.
Feit is dat Newsom tijdens de summer of love heeft bewezen een incompetente bestuurder te zijn die relschoppers hun gang laten gaan.
Nee, die rekenen we inderdaad niet mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Efficiënt? Ik vind niet dat je mensen die je terugstuurt aan de grens moet meerekenen.
Catch and release was onder beiden presidenten aan de orde van de dag.
Feit is dat er nu nauwelijks nog mensen de grens oversteken en dat er nu actief jacht word gemaakt op illegale criminelen.
Dat probeert hij niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, dit was allemaal niet gebeurt als Trump de wet niet probeerde te handhaven. Het is hier echt de wereld op z’n kop.
Trump is dan ook wel de befaamde rode lap. Zoveel mensen heb ik Biden en Obama niet zien doodwensen (of de meest gehate persoon voor iemand in hun hele leven). Lichte correctie, Biden is na 7 oktober misschien niet helemaal accuraatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat gebeurde veel efficiënter onder Biden en Obama, zonder dat het land in opstand kwam.
Trump is helemaal geen rode lap.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trump is dan ook wel de befaamde rode lap. Zoveel mensen heb ik Biden en Obama niet zien doodwensen (of de meest gehate persoon voor iemand in hun hele leven). Lichte correctie, Biden is na 7 oktober misschien niet helemaal accuraat
En dat aan het begin van zijn presidentschap.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:29 schreef Gunner het volgende:
NWS / Trump struikelt op trappen van Air Force One
Krijg je met zo’n bejaarde. Kan niet eens fatsoenlijk een trap oplopen. /s
See what I did there?
En dan moet zijn derde termijn nog komenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat aan het begin van zijn presidentschap.
Ik ben benieuwd wanneer Maga gaat toegeven dat Trump niet langer geschikt is voor het presidentschap.
Ik denk nooit.
Inderdaad. Toch niet zo lastig? Niemand ontkent toch dat het aan de persoon ligt en dat dit onder elke president theoretisch (let op het begin van de zin) had kunnen gebeuren. Dat is nou éénmaal de Amerikaanse maatschappij. Al sinds 9/11 word je daar als kleurling bij binnenkomst standaard uit de lijn gehaald. Het was wachten tot iemand misbruik van zou maken van dat systeem en de macht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump is helemaal geen rode lap.
Trump is iemand die continu zelf de confrontatie zoekt.
Wie zaait zal oogsten.
Obama was een verbinder.
En die had daarmee een lastige taak met tegenover zich het racisme van Trump en andere Republikeinen.
Nee, Biden maakt het niet lastiger.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch niet zo lastig? Niemand ontkent toch dat het aan de persoon ligt en dat dit onder elke president theoretisch (let op het begin van de zin) had kunnen gebeuren. Dat is nou éénmaal de Amerikaanse maatschappij. Al sinds 9/11 word je daar als kleurling bij binnenkomst standaard uit de lijn gehaald. Het was wachten tot iemand misbruik van zou maken van dat systeem en de macht.
Overigens kan ik wel begrijpen dat je Biden hier even buiten laat, want dat was vrij lastig geworden.
Weer een glasharde leugen van je. Trump 'handhaaft' de wet helemaal niet. Onder zijn bewind is ice omgevormd tot een gestapo die rücksichtslos mensen oppakt en zonder enige vorm van proces opsluit en uitzet. Dus zonder ook maar te kijken of ze daadwerkelijk schuldig zijn aan wat jij beweert. Je bent een wandelende Godwin geworden met je 'de wet handhaven'.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wel. Do you wanna know more?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap echt nier waarom dit gesprekje keer op keer gevoerd wordt.
Nogmaals, waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Biden maakt het niet lastiger.
Dit beleid dat Trump uitvoert had onder elke president tot rellen geleid.
Maar andere presidenten voeren niet een dergelijk desastreus beleid uit.
Niemand is tegen het uitzetten van illegale migranten.
Dat gebeurt al jaren.
Met grotere aantallen dan nu.
Maar niet op een onwettige wijze die tot rellen leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |