Heel hard schreeuwen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
En wat dacht deze lulletjesmilitie te gaan doen als ze zo een buitenlander tegen zouden komen?
Het is triester dat het zover moet komen. Dat burgers een probleem gaan oplossen dat gecreëerd is door falend beleid.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
En wat dacht deze lulletjesmilitie te gaan doen als ze zo een buitenlander tegen zouden komen?
Ze gaan iets oplossen?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Het is triester dat het zover moet komen. Dat burgers een probleem gaan oplossen dat gecreëerd is door falend beleid.
100%.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Het is triester dat het zover moet komen. Dat burgers een probleem gaan oplossen dat gecreëerd is door falend beleid.
En terechtquote:Op zondag 8 juni 2025 14:15 schreef Hathor het volgende:
en reken maar dat de politie er dan als de kippen bij is om je in je nekvel te grijpen.
Daar zullen ze, tijdens het nuttigen van enige pintjes, al wel flink over gefantaseerd hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat de beleidsmevrouw net door haar leidsman naar huis is gestuurd.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt dat ze iets op gaan lossen. Dat lijkt me echter sterk.quote:
Foto's maken en ze delen op hun Facebook groep?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit. Voor eigen rechter gaan spelen gaat simpelweg niets oplossen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:15 schreef Hathor het volgende:
Vrij zinloos dit. Ik begrijp het sentiment maar dit is gewoon nutteloos. Dit zou een taak van de overheid moeten zijn maar die geven gewoon geen neuk. Dan kan je wel een geel hesje aantrekken en stoer met een zaklamp gaan lopen zwaaien, maar wat ga je dan doen als je daadwerkelijk een illegaal aantreft? Zodra je tot geweld overgaat ben je zelf strafbaar en reken maar dat de politie er dan als de kippen bij is om je in je nekvel te grijpen.
Kogel door alle buitenlandse koppen jagen natuurlijk, machtig mooiquote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
@DeVerzamelaarquote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kogel door alle buitenlandse koppen jagen natuurlijk, machtig mooi![]()
Of wat als zo'n figuur gaat eisen dat hij in je kofferbak wil kijken en je weigert daar aan mee te werken?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:34 schreef Filosoofert het volgende:
Ik zou er ook niet gediend van zijn om met de familie door zo'n kneuzenbrigade tot stoppen gemaand te worden. Wat doen ze als ik doorrij? Ervoor gaan staan?
Het zijn al een beetje echten.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Filosoofert het volgende:
Hahaha die veel te grote cratex jassen ook echt
Zullen nog wel wat goodies op Temu bestellen dan zijn t net echte
quote:Op zondag 8 juni 2025 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn al een beetje echten.
Bekijk deze YouTube-video
Misschien worden ze ooit nog eens zo professioneel en succesvol als deze groep:quote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Filosoofert het volgende:
Hahaha die veel te grote cratex jassen ook echt
Zullen nog wel wat goodies op Temu bestellen dan zijn t net echte
Europese agenda is duidelijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:42 schreef Nober het volgende:
Grenscontroles Faber leveren weinig op: 'Alsof je met een kanon op een mug schiet'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)bolische-waarde-maar
Tegenwerking is overal zo blijkt.
We hadden/hebben al een totáál incompetente regering, welke aspecten moeten er nog meer worden gekopieerd?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
We hebben gewoon een Trump nodig hier in Europa.
Wimderon filmpjequote:Op zondag 8 juni 2025 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn al een beetje echten.
Bekijk deze YouTube-video
Wanneer ga je beginnen? Dan haal ik vast popcorn in huis.quote:
wat heeft de regering dan gekopieerd van trump dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hadden/hebben al een totáál incompetente regering, welke aspecten moeten er nog meer worden gekopieerd?
Kennelijk de totale incompetentie en het falen op vrijwel elk gebied.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat heeft de regering dan gekopieerd van trump dan?
Misschien wil Alex Soze wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Waarin faalt Trump niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Apotheose het volgende:
Waarin faalt trump dan? Ik zie hem filnk optreden tegen die immigrantjes allemaal. Nu we het hebben over dat asieltuig. Ik zou graag willen dat ze hier ook eens de bezem door het land haalden. Rotzooi opruimen.
Ja dat is precies wat hier het probleem aan is. Escalatie is niet geheel ondenkbaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of wat als zo'n figuur gaat eisen dat hij in je kofferbak wil kijken en je weigert daar aan mee te werken?
Zodat we alleen voor de bühne hard schreeuwen, maar uiteindelijk nog minder uitvoeren dan vorige regeringen?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Ik zelf geen kinderen, maar als je die wel hebt kan ik me het goed voorstellen. Je wilt je kinderen niet in een burgeroorlog laten belanden, of een economische implosie.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp de frustratie maar dit lijkt me dus geen goed idee.
Op zich niet, maar als dit vaker gebeurt helpt het misschien om duidelijk te maken dat er zo langzamerhand daden worden verwacht en geen lulverhalen meer. Ongeacht van welke partij dat komt want uiteindelijk doen ze allemaal het zelfde: Niks.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp de frustratie maar dit lijkt me dus geen goed idee.
Wel ook een van de logische gevolgen van een overheid die het zowel op essentiele gebieden steeds vaker laat afweten, en daarnaast niet echt meer optreedt tegen burgers die zelf het heft gaan hanteren.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat hier het probleem aan is. Escalatie is niet geheel ondenkbaar.
Wat als ze een Turkse of Marokkaanse familie uit de auto proberen te trekken?
Niet dat ik het sentiment niet snap van deze mensen, maar dit is echt een hellend vlak.
Edit: ik bedoel het sentiment van onvrede over de overlast in Ter Apel natuurlijk, niet het sentiment om die familie uit de auto te willen trekken...
quote:
Hoezo worden ze niet opgepakt. Dit soort knuppels zorgen ervoor dat mensen straks ook bij de reguliere politie door gaat rijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef tesssssssss het volgende:
"De actie van zaterdagavond in Rütenbrock liep al snel uit op een opmerkelijk tafereel. Toen de groep een auto uit Duitsland wilde aanhouden, bleek het een busje van de Duitse politie te zijn. De Duitse agenten waren niet gediend van de burgercontrole en sommeerden de actievoerders onmiddellijk het Duitse grondgebied te verlaten. Als ze dat niet deden, zouden hun voertuigen worden weggesleept, kregen ze te horen."
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweld komt altijd van extreemlinks en geradicaliseerden.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik beuk je van de weg als ik je zie staan Nobertje
Dit vind ik nog het engste idee: het is voor het grootste deel onmacht en onkunde en niet eens zozeer onwil.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wel ook een van de logische gevolgen van een overheid die het zowel op essentiele gebieden steeds vaker laat afweten, en daarnaast niet echt meer optreedt tegen burgers die zelf het heft gaan hanteren.
Echt heel raar. Naar mijn weten kun je medeburgers niet dwingen te stoppen, en mee te werken aan een zelfverzonnen controle. Maar ja, handhaven op het gedrag van actievoerders (ik schaar dit er ook maar onder, eigenlijk) die over de schreef gaan gebeurt al een poosje niet heel consequent meer.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoezo worden ze niet opgepakt. Dit soort knuppels zorgen ervoor dat mensen straks ook bij de reguliere politie door gaat rijden.
Kap toch met deze onzin. Het maakt geen ruk uit wie je er neer zet. We hebben niets meer te vertellen. Europa en rechters bepalen en we hebben het maar te slikken.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:47 schreef Hexagon het volgende:
Tja, dat krijg je met minister Faber, die kon niks.
Ja, altijd. Fascisme, nazisme, nationalisme, allemaal extreem links.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweld komt altijd van extreemlinks en geradicaliseerden.
Tsja, complexity hides a lot of corruptionquote:
Waarom lost ze het niet in Europa op dan? En dan bedoel ik niet dat andere EU-landen ons probleem op mogen lossen trouwens.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kap toch met deze onzin. Het maakt geen ruk uit wie je er neer zet. We hebben niets meer te vertellen. Europa en rechters bepalen en we hebben het maar te slikken.
Laten we dat maar niet doen. Bovendien is er al een 'Trump' en die zit in Boedapest.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Niets mis mee. En in Italië, Denemarken, Polen.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Bovendien is er al een 'Trump' en die zit in Boedapest.
Hoe zie je de door jou gewenste staatsgreep voor je?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Echter is het totaal niet nodig om dit te doen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja, precies. Kom maar weer massaal binnen hoor nepvluchtelingenquote:Op zondag 8 juni 2025 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig met volle foto online! Politie kan deze gekke racisten direct oppakken.
Weg met dit soort mafketels.
Ach ja johquote:Op zondag 8 juni 2025 15:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, precies. Kom maar weer massaal binnen hoor nepvluchtelingen![]()
Zodat er geen plek én draagkracht meer is voor echte vluchtelingen.
Stem dan op een overheid die dit probleem fatsoenlijk oplost.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En terecht
Mag wel klaar zijn met eigen rechter tokkies
Droom lekker verder...quote:Op zondag 8 juni 2025 15:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach ja joh
Vandaar dat degenen die hier niet horen direct weggestopt worden in uitzetcentra
De politie is allang op de hoogte en gaat niks doen tegen deze burgergrenswacht:quote:Op zondag 8 juni 2025 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig met volle foto online! Politie kan deze gekke racisten direct oppakken.
Weg met dit soort mafketels.
Waarom zouden ze ook?quote:De Nederlandse politie kwam ook nog een kijkje nemen en heeft medegedeeld dat ze langs de weg mochten staan, maar niet op te weg.
Alle extreem rechtse mensen in een "trainingskamp" stoppen, wapens uitdelen en ze aanmoedigen die te gebruiken? En waar gaan ze dan op schieten?quote:
We zagen de andere partij een hoop oplossen inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2025 15:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Stem dan op een overheid die dit probleem fatsoenlijk oplost.
De mensen die dit soort dingen zeggen?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Apotheose het volgende:
Waarin faalt trump dan? Ik zie hem filnk optreden tegen die immigrantjes allemaal. Nu we het hebben over dat asieltuig. Ik zou graag willen dat ze hier ook eens de bezem door het land haalden. Rotzooi opruimen.
Zijn de Wilders stemmers ook geradicaliseerd, of hoeven we ons dan over hun niet ongerust te maken?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze willen hier zijn. En dat begrijp ik best. We moeten alles op alles zetten om binnen de mogelijkeden zoveel mogelijk vluchtelingen te verwelkomen.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat er meer dan voldoende ruimte is in Estland.
Heb jij inmiddels al een asielzoeker in huis genomen?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zijn de Wilders stemmers ook geradicaliseerd, of hoeven we ons dan over hun niet ongerust te maken?
Maar er wordt ook aangegeven dat als ze auto's gaan aanhouden ze wel ingrijpen.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De politie is allang op de hoogte en gaat niks doen tegen deze burgergrenswacht:
Dat jij je niet bij feiten en on topic kunt houden is inmiddels ook wel een feit.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat er meer dan voldoende ruimte is in Estland.
Omdat jij deze mannen racisten noemt, moeten wij dit als een feit beschouwen?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat jij je niet bij feiten en on topic kunt houden is inmiddels ook wel een feit.
Ik takes two to tango. Heb jij ze in huis genomen?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al een asielzoeker in huis genomen?
waarom zou je dat doen als je ze hier liever niet wilt hebben?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik takes two to tango. Heb jij ze in huis genomen?²
Nee. En ben dit ook niet van plan.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik takes two to tango. Heb jij ze in huis genomen?²
Ik ben blij, dat die PVV stemmers het maar bij roepen en schelden houden en niet doen wat ze beloven. Stel je voor, dat ze allemaal zelf de mensen die ze niet mogen het land uit schoppen. Dan sta ik straks ook op de lijst.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al een asielzoeker in huis genomen?
En dat begrijp ik ook best hoor. Alleen waarom dan anderen de maat nemen?quote:
Dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben blij, dat die PVV stemmers het maar bij roepen en schelden houden en niet doen wat ze beloven. Stel je voor, dat ze allemaal zelf de mensen die ze niet mogen het land uit schoppen. Dan sta ik straks ook op de lijst.
"Apartheid" is eigenlijk een beter woord met wat er aan het gebeuren is. Tweederangs burgers. Maar dat klinkt wel heel negatief. "Discriminatie" kan ook, maar is nogal algemeen. En daar de mensen waar het over gaat vaak een kleurtje hebben, is "racisme" dan het makkelijkste.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat jij deze mannen racisten noemt, moeten wij dit als een feit beschouwen?
Tuurlijk joh. We hebben het in die 'andere discussie' hier al uitgebreid over gehad.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
"Apartheid" is eigenlijk een beter woord met wat er aan het gebeuren is. Tweederangs burgers. Maar dat klinkt wel heel negatief. "Discriminatie" kan ook, maar is nogal algemeen. En daar de mensen waar het over gaat vaak een kleurtje hebben, is "racisme" dan het makkelijkste.
Jaquote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat jij deze mannen racisten noemt, moeten wij dit als een feit beschouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |