Heel hard schreeuwen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
En wat dacht deze lulletjesmilitie te gaan doen als ze zo een buitenlander tegen zouden komen?
Het is triester dat het zover moet komen. Dat burgers een probleem gaan oplossen dat gecreëerd is door falend beleid.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
En wat dacht deze lulletjesmilitie te gaan doen als ze zo een buitenlander tegen zouden komen?
Ze gaan iets oplossen?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Het is triester dat het zover moet komen. Dat burgers een probleem gaan oplossen dat gecreëerd is door falend beleid.
100%.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Het is triester dat het zover moet komen. Dat burgers een probleem gaan oplossen dat gecreëerd is door falend beleid.
En terechtquote:Op zondag 8 juni 2025 14:15 schreef Hathor het volgende:
en reken maar dat de politie er dan als de kippen bij is om je in je nekvel te grijpen.
Daar zullen ze, tijdens het nuttigen van enige pintjes, al wel flink over gefantaseerd hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat de beleidsmevrouw net door haar leidsman naar huis is gestuurd.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt dat ze iets op gaan lossen. Dat lijkt me echter sterk.quote:
Foto's maken en ze delen op hun Facebook groep?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit. Voor eigen rechter gaan spelen gaat simpelweg niets oplossen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:15 schreef Hathor het volgende:
Vrij zinloos dit. Ik begrijp het sentiment maar dit is gewoon nutteloos. Dit zou een taak van de overheid moeten zijn maar die geven gewoon geen neuk. Dan kan je wel een geel hesje aantrekken en stoer met een zaklamp gaan lopen zwaaien, maar wat ga je dan doen als je daadwerkelijk een illegaal aantreft? Zodra je tot geweld overgaat ben je zelf strafbaar en reken maar dat de politie er dan als de kippen bij is om je in je nekvel te grijpen.
Kogel door alle buitenlandse koppen jagen natuurlijk, machtig mooiquote:Op zondag 8 juni 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
@DeVerzamelaarquote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kogel door alle buitenlandse koppen jagen natuurlijk, machtig mooi![]()
Of wat als zo'n figuur gaat eisen dat hij in je kofferbak wil kijken en je weigert daar aan mee te werken?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:34 schreef Filosoofert het volgende:
Ik zou er ook niet gediend van zijn om met de familie door zo'n kneuzenbrigade tot stoppen gemaand te worden. Wat doen ze als ik doorrij? Ervoor gaan staan?
Het zijn al een beetje echten.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Filosoofert het volgende:
Hahaha die veel te grote cratex jassen ook echt
Zullen nog wel wat goodies op Temu bestellen dan zijn t net echte
quote:Op zondag 8 juni 2025 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn al een beetje echten.
Bekijk deze YouTube-video
Misschien worden ze ooit nog eens zo professioneel en succesvol als deze groep:quote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Filosoofert het volgende:
Hahaha die veel te grote cratex jassen ook echt
Zullen nog wel wat goodies op Temu bestellen dan zijn t net echte
Europese agenda is duidelijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:42 schreef Nober het volgende:
Grenscontroles Faber leveren weinig op: 'Alsof je met een kanon op een mug schiet'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)bolische-waarde-maar
Tegenwerking is overal zo blijkt.
We hadden/hebben al een totáál incompetente regering, welke aspecten moeten er nog meer worden gekopieerd?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
We hebben gewoon een Trump nodig hier in Europa.
Wimderon filmpjequote:Op zondag 8 juni 2025 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn al een beetje echten.
Bekijk deze YouTube-video
Wanneer ga je beginnen? Dan haal ik vast popcorn in huis.quote:
wat heeft de regering dan gekopieerd van trump dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hadden/hebben al een totáál incompetente regering, welke aspecten moeten er nog meer worden gekopieerd?
Kennelijk de totale incompetentie en het falen op vrijwel elk gebied.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat heeft de regering dan gekopieerd van trump dan?
Misschien wil Alex Soze wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Waarin faalt Trump niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Apotheose het volgende:
Waarin faalt trump dan? Ik zie hem filnk optreden tegen die immigrantjes allemaal. Nu we het hebben over dat asieltuig. Ik zou graag willen dat ze hier ook eens de bezem door het land haalden. Rotzooi opruimen.
Ja dat is precies wat hier het probleem aan is. Escalatie is niet geheel ondenkbaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of wat als zo'n figuur gaat eisen dat hij in je kofferbak wil kijken en je weigert daar aan mee te werken?
Zodat we alleen voor de bühne hard schreeuwen, maar uiteindelijk nog minder uitvoeren dan vorige regeringen?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Ik zelf geen kinderen, maar als je die wel hebt kan ik me het goed voorstellen. Je wilt je kinderen niet in een burgeroorlog laten belanden, of een economische implosie.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp de frustratie maar dit lijkt me dus geen goed idee.
Op zich niet, maar als dit vaker gebeurt helpt het misschien om duidelijk te maken dat er zo langzamerhand daden worden verwacht en geen lulverhalen meer. Ongeacht van welke partij dat komt want uiteindelijk doen ze allemaal het zelfde: Niks.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp de frustratie maar dit lijkt me dus geen goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |