Het Gelders bevrijdingsleger.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker in je vrije tijd in een reflecterend hesje en een zaklamp KEIHARDE CONTROLES uitvoeren. Sinds jiskefet niet meer bestaat is dit het beste wat we als alternatief hebben
Ik weet zeker dat ze van tevoren "300" kijken. Die film van Koning Leonidas en zijn Spartanen om zo helemaal in de stemming te komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker in je vrije tijd in een reflecterend hesje en een zaklamp KEIHARDE CONTROLES uitvoeren. Sinds jiskefet niet meer bestaat is dit het beste wat we als alternatief hebben
Nee maar daar lopen hele volksstammen van rond. En je mag ze dan ook nog niet eens in een bepaalde hoek gooien, dusja. Bezorgde burger zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kleine dingetjes iets verdraaid, maar voor een linkse krant niet verkeerd. Toen ik zei zwarten, rolde haar ogen bijna op de tafel🤣🤣🤣 Van mij hoeven echt niet alle buitenlanders eruit! 85% eruit is voldoende.
Deze gast is echt niet goed.
Net zo kneuterig als die krijsende XR gekkies.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ow, kun je het niet winnen op inhoud dan ga je maar lekker mensen shamen met ongerelateerde zaken!quote:Op maandag 9 juni 2025 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe haal je uit mijn woorden dat ik daar 'voor' ben? Ik wijs alleen op je hypocrisie omtrent het vol zitten van Nederland. Behalve wanneer je incelmindset om de hoek komt kijken als mooie vrouwen binnengelaten kunnen worden
Hence Elliot
Minus het racistisch puntje dan toch.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Net zo kneuterig als die krijsende XR gekkies.
Ik sprak eens met iemand die de film in de bioscoop had gezien en het meer als een docu zag oid. (Bij een saaiere waarheidsgetrouwe docu zou hij in slaap zijn gevallen)quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze van tevoren "300" kijken. Die film van Koning Leonidas en zijn Spartanen om zo helemaal in de stemming te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |