abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2025 @ 19:00:41 #176
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_217914171
quote:
83s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:42 schreef Momo het volgende:

[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zoekers-aan-a4896384

Je kan niet zo maar als burger mensen achtervolgen omdat ze een kleurtje hebben.
:') Och Jezus, Huzen is weer uit zijn graf gekropen. Ik zou haast even een rondje gaan rijden met mijn Egyptische stiefvader, even kijken wat er gebeurt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 11 juni 2025 @ 19:11:05 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217914324
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:42:32 #178
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217918337
Een Duitse journalist verteld mij zojuist dat het inmiddels ook rond gaat bij asielzoekers in Duitsland en dat die nu bang zouden zijn om door te reizen richting Nederland. Ze zouden meer angst hebben voor burgers die de grenzen controleren dan voor de politie! En dat terwijl er door de burgers nog geen asielzoeker is mishandeld bij de grens! Dit alles zou weer in verband staan waarom de Duitse politie zo groots uitpakte en de Nederlandse burgers afgelopen zondag ging intimideren.
Duitsland is er niet blij mee dat asielzoekers angst krijgen voor Nederland want daarmee wordt het moeilijker om asielzoekers door te sturen richting Nederland! Tot afgelopen zaterdag was Nederland dus het perfecte landje om asielzoekers vanuit Duitsland hier te gaan dumpen! Ons land zou nu informeel te boek staan als onveilig en dat ten gevolge van de grenscontroles van afgelopen weekend. Lijkt mij wat overdreven, maar goed. Als het effect is dat er minder gelukzoekers komen, prima toch?

Helaas nog niemand mishandeld.
pi_217918366
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een Duitse journalist verteld mij zojuist dat het inmiddels ook rond gaat bij asielzoekers in Duitsland en dat die nu bang zouden zijn om door te reizen richting Nederland. Ze zouden meer angst hebben voor burgers die de grenzen controleren dan voor de politie! En dat terwijl er door de burgers nog geen asielzoeker is mishandeld bij de grens! Dit alles zou weer in verband staan waarom de Duitse politie zo groots uitpakte en de Nederlandse burgers afgelopen zondag ging intimideren.
Duitsland is er niet blij mee dat asielzoekers angst krijgen voor Nederland want daarmee wordt het moeilijker om asielzoekers door te sturen richting Nederland! Tot afgelopen zaterdag was Nederland dus het perfecte landje om asielzoekers vanuit Duitsland hier te gaan dumpen! Ons land zou nu informeel te boek staan als onveilig en dat ten gevolge van de grenscontroles van afgelopen weekend. Lijkt mij wat overdreven, maar goed. Als het effect is dat er minder gelukzoekers komen, prima toch?

Helaas nog niemand mishandeld.
Ach ja, als ze het zelf maar geloven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217918430
quote:
Een Duitse journalist verteld mij zojuist
Deze matige beheersing van de Nederlandse taal is wel een beetje verdacht hoor. Zou controleren, en bij meer fouten subiet wegsturen.
pi_217923724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Nederlandse omgangsvormen... Die worden met de dag asocialer merk ik.
Tsja. Gek he? :') Wonder why :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 13 juni 2025 @ 18:54:12 #182
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217933249
Kleine dingetjes iets verdraaid, maar voor een linkse krant niet verkeerd. Toen ik zei zwarten, rolde haar ogen bijna op de tafel🤣🤣🤣 Van mij hoeven echt niet alle buitenlanders eruit! 85% eruit is voldoende.

Deze gast is echt niet goed.
pi_217951925
quote:
Opnieuw grenscontroles door groep burgers, dit keer bij Groningse Sellingen
Een groep burgers heeft afgelopen avond opnieuw zelf grenscontroles uitgevoerd bij Sellingen in Groningen. De actie was een vervolg op twee eerdere grenscontroles bij Ter Apel, afgelopen week. Daar nam een groep het recht in eigen hand om asielzoekers tegen te houden.

Aan de Hassebergerweg bij Sellingen kwamen ongeveer dertig burgers bijeen. De groep controleerde auto's die richting Duitsland reden. Sommige automobilisten lieten vrijwillig hun auto inspecteren.
https://nos.nl/artikel/25(...)-groningse-sellingen
Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 15 juni 2025 @ 13:45:56 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217951937
Waarom wordt dat shagrokende volk niet gewoon aangehouden?

Wat een waanzin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217952017
we waren een tijdje geleden verontwaardigd over een politicus die een demonstrant aanrijdt, ik denk dat we zoiets binnenkort nog wel een keer in het nieuws gaan lezen
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_217952168
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sommige automobilisten lieten vrijwillig hun auto inspecteren.
quote:
Sommige automobilisten lieten vrijwillig hun auto inspecteren.
Ik kan me inderdaad best voorstellen dat mensen zich geïntimideerd voelen door dit soort idioten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217952614
quote:
De groep controleerde auto's die richting Duitsland reden.
:')_! Uh oké.
Zonder wrijving geen glans
pi_217952708
Hoop dat die gasten een keer iemand aanhouden die ze totaal het ziekenhuis in ramt , dom kut volk
  maandag 16 juni 2025 @ 21:38:14 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217964893
twitter

Klinkt als een gezellig appgroepje waar men zijdelings ook nog vraagt om een kopje suiker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 juni 2025 @ 21:42:57 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_217964933
Ja dit zijn echt niks meer dan ongeruste burgers. Geen sprake van ook maar een greintje racisme
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217965077
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 15:17 schreef Cupfighter het volgende:
Hoop dat die gasten een keer iemand aanhouden die ze totaal het ziekenhuis in ramt , dom kut volk
Daar zitten zowel zij als Geert Wilders op te wachten.

Dit zijn dezelfde lui die vroeger spelers als Romario een pinda noemden en die maar al te graag iemand treiteren als hooligan.

Je zult maar net op weg zijn naar het ziekenhuis als zo'n wappenbrigade aan 'zwarten- en pinda's' spotten doet en gezellig komt zuigen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Beathoven op 16-06-2025 22:07:56 ]
  zaterdag 21 juni 2025 @ 06:59:28 #192
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217998769
quote:
De politie stelde dat het Openbaar Ministerie, de burgemeester en de politie "volstrekt helder" zijn geweest over de eigenhandige controles. "Grenscontroles zijn een exclusieve taak van de Koninklijke Marechaussee. Burgers mogen deze rol niet naar zich toetrekken", schreef de politie eerder op de dag.
De man werd gearresteerd vanwege zogeheten ambtsdwang, omdat hij de overheid er met de controles toe probeerde te bewegen grenscontroles uit te voeren. Dat is volgens de autoriteiten eigenrichting, wat verboden is. De man was eerder al gewaarschuwd.
https://www.nu.nl/misdaad(...)r-uur-weer-vrij.html

Dat is een mooie, meneer, u wordt gearresteerd omdat u probeert de overheid te dwingen om een van haar taken uit te voeren! Volgende week “Man die vuurtje zelf blust gearresteerd wegens ambtsdwang”
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217998890
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 06:59 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat is een mooie, meneer, u wordt gearresteerd omdat u probeert de overheid te dwingen om een van haar taken uit te voeren! Volgende week “Man die vuurtje zelf blust gearresteerd wegens ambtsdwang”
Zou jij gecontroleerd willen worden door XR of je thermostaat op 18 graden staat en of je niet meer dan 15 kuub water per jaar verbruikt?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 08:06:07 #194
284411 crew  heywoodu
pi_217998973
quote:

[..]

Volkomen logisch, wat denkt die man ineens even politieagentje te gaan spelen dan? Op basis waarvan denkt hij enig recht te hebben mensen te controleren op wat dan ook? :D
  zaterdag 21 juni 2025 @ 09:45:16 #195
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217999635
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 08:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Volkomen logisch, wat denkt die man ineens even politieagentje te gaan spelen dan? Op basis waarvan denkt hij enig recht te hebben mensen te controleren op wat dan ook? :D
Arresteer ze dan allemaal voor verstoren van verkeer, impersonatie van politie agenten of dergelijke
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juni 2025 @ 10:12:17 #196
284411 crew  heywoodu
pi_217999904
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 09:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
Arresteer ze dan allemaal voor verstoren van verkeer, impersonatie van politie agenten of dergelijke
Dat zou inderdaad nóg beter zijn, helemaal mee eens.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 10:17:50 #197
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217999962
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat zou inderdaad nóg beter zijn, helemaal mee eens.
Misschien heeft hij die aanklachten ook.. maar staat het niet in het artikel.. Ik vind het ambtsdwang gebeuren vaag.. wat voor dwang kan deze man uitoefenen? Zou anders zijn als hij de minister zou bedreigen, bijv.. maar wmb pakt de politie het hele zooitje van de weg.
pi_218007471
quote:

[..]

Ja die mafkezen achter slot en grendel maar deze snap ik ook niet.

Eigen richting daarentegen weer wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218007525
Mogen we leden van deze burgerbrigade ook controleren en ondervragen als ze hun goedkope pakjes shaq aan de Duitse grens halen?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 22:51:54 #200
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218007665
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 11:54 schreef RotatoR het volgende:
'Het mag schuren' wordt er telkens gezegd over de pally protesten. Dat geldt hier dan ook.
Inderdaad. Lekker in je vrije tijd in een reflecterend hesje en een zaklamp KEIHARDE CONTROLES uitvoeren. Sinds jiskefet niet meer bestaat is dit het beste wat we als alternatief hebben :D
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')