Dat bepaald de bevolking hier (nog) dmv democratische besluitvorming en wat binnen de wettelijke kaders toelaatbaar wordt geacht. Het in stand willen houden van sociale cohesie is de mens eigen, ongeacht welke groep mensen het betreft.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar afremmen wat precies en tot hoever en nogmaals door wie?
vewrdraagzaamheid voor verschillen in de maatschappij, de intollerantie paradox.
Want in jou oorspronkelijke filmpje wordt gepleit voor intollerantie, om de cohesie te behouden anders valt de maatschappij (of het volk zoals de nazis het noemde).
Klopt. daarom ook open grenzen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:52 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat bepaald de bevolking hier (nog) dmv democratische besluitvorming en wat binnen de wettelijke kaders toelaatbaar wordt geacht. Het in stand willen houden van sociale cohesie is de mens eigen, ongeacht welke groep mensen het betreft.
4 mensen, is duidelijk hoe nederlanders denken. En stel ze vinden vier auto's met nederlanders die vluchtelingen binnen smokkelen is dat dan hoe nederlanders denken?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
Geweldig initiatief en duidelijk signaal hoe de mensen in Nederland denken. Het moet eens afgelopen zijn met de massa invasie uit islamitische landen.
Het gaat om het gebaarquote:Op maandag 9 juni 2025 12:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
4 mensen, is duidelijk hoe nederlanders denken. En stel ze vinden vier auto's met nederlanders die vluchtelingen binnen smokkelen is dat dan hoe nederlanders denken?
We zitten inmiddels vol. Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:51 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Die andere ook, ze geven het gebaar dat asielzoekers welkom zijn en het volk hun welkom heet.
Meer mensen uit Ethiopië wn Eritrea bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
We zitten inmiddels vol. Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.
dat vindt niet iedereen, er is nog plaatst volgens heel veel nederlanders, menswaardigheid voor op.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
We zitten inmiddels vol. Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.
Bijzonder. Normaal gesproken is de term vol niet echt open voor interpretatie.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.
Neequote:Op maandag 9 juni 2025 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer mensen uit Ethiopië wn Eritrea bedoel je?
Menswaardigheid door moslims op de nemen die alle niet-moslims als mensonwaardig zienquote:Op maandag 9 juni 2025 12:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dat vindt niet iedereen, er is nog plaatst volgens heel veel nederlanders, menswaardigheid voor op.
En illegale migranten zijn vaak niet moslims, maar afrikanen (wie heel vaak christen zijn, aangezien afrika de grootste christelijke continent is).
We zitten ook vol wat betreft kansarme gevaarlijke islamitische gekken. Dit is gewoon een feit en iedereen die niet z'n eigen kop in z'n reet heeft snapt dit. Ik wil best mooie blonde Oekranische vrouwen opnemen of mooie Arabische schoonheden die de onderdrukking van de islam willen ontsnappen.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder. Normaal gesproken is de term vol niet echt open voor interpretatie.
Dat zou een bepaald gedeelte van de bevolking toch wel moeten weten. Vol=vol was het toch?
Als eerste pakken? Waarmee zouden ze mij moeten pakken dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee
[..]
Menswaardigheid door moslims op de nemen die alle niet-moslims als mensonwaardig zien
[..]
We zitten ook vol wat betreft kansarme gevaarlijke islamitische gekken. Dit is gewoon een feit en iedereen die niet z'n eigen kop in z'n reet heeft snapt dit. Ik wil best mooie blonde Oekranische vrouwen opnemen of mooie Arabische schoonheden die de onderdrukking van de islam willen ontsnappen.
Maar als je daadwerkelijk in 2025 nog denkt dat het een goed idee is om tikkende tijdbommen zoals islamitische mannen in dit land op te nemen dan ben je knettergek en heb ik niks tegen je te vertellen behalve dat ik hoop dat ze jou en jouw dochters als eerste pakken.
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als eerste pakken? Waarmee zouden ze mij moeten pakken dan?
Over knettergek gesproken...quote:Op maandag 9 juni 2025 13:00 schreef SuperNeger het volgende:
Maar als je daadwerkelijk in 2025 nog denkt dat het een goed idee is om tikkende tijdbommen zoals islamitische mannen in dit land op te nemen dan ben je knettergek en heb ik niks tegen je te vertellen behalve dat ik hoop dat ze jou en jouw dochters als eerste pakken.
Jij ook Elliot Rodger.quote:
Jij hebt er dus duidelijk helemaal niks van begrepen.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
Geweldig initiatief en duidelijk signaal hoe de mensen in Nederland denken. Het moet eens afgelopen zijn met de massa invasie uit islamitische landen.
Hoezo? De mensen die het hardst roepen voor meer van dit soort volk zijn ook de mensen die er het meest van af staan. Het zou eerlijker zijn als de mensen die dit hebben veroorzaakt er ook direct mee geconfronteerd worden.quote:
Ik snap de link nietquote:
Hoe haal je uit mijn woorden dat ik daar 'voor' ben? Ik wijs alleen op je hypocrisie omtrent het vol zitten van Nederland. Behalve wanneer je incelmindset om de hoek komt kijken als mooie vrouwen binnengelaten kunnen wordenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoezo? De mensen die het hardst roepen voor meer van dit soort volk zijn ook de mensen die er het meest van af staan. Het zou eerlijker zijn als de mensen die dit hebben veroorzaakt er ook direct mee geconfronteerd worden.
[..]
Ik snap de link niet
Denken dat dat iets met incelshit te maken heeftquote:Op maandag 9 juni 2025 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe haal je uit mijn woorden dat ik daar 'voor' ben? Ik wijs alleen op je hypocrisie omtrent het vol zitten van Nederland. Behalve wanneer je incelmindset om de hoek komt kijken als mooie vrouwen binnengelaten kunnen worden
Hence Elliot
Dan heb je het dus niet over user Fok-it,maar toch hoop je dat hem wat wordt aangedaan. Dus ja, dan ben je dus knettergek.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoezo? De mensen die het hardst roepen voor meer van dit soort volk zijn ook de mensen die er het meest van af staan. Het zou eerlijker zijn als de mensen die dit hebben veroorzaakt er ook direct mee geconfronteerd worden.
[..]
Ik snap de link niet
Nee ik hoop niet dat hem wat wordt aangedaan, ik heb gezegd als er iets gebeurt dan liever de mensen die deze shit in stand houden dan de mensen die altijd al fel tegen waren.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet over user Fok-it,maar toch hoop je dat hem wat wordt aangedaan. Dus ja, dan ben je dus knettergek.
En trouwens, ook als dat wel op user Fok-it zou slaan is de je wens dat hem wat wordt aangedaan knettergek.
Je letterlijke woorden:quote:Op maandag 9 juni 2025 13:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet dat hem wat wordt aangedaan, ik heb gezegd als er iets gebeurt dan liever de mensen die deze shit in stand houden dan de mensen die altijd al fel tegen waren.
Dat is hoe rechtvaardigheid werkt.
quote:behalve dat ik hoop dat ze jou en jouw dochters als eerste pakken
Hoe wordt dit door ons in stand gehouden? Volgens mij heb ik nog nooit een baantje in politiek Den Haag gehad.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet dat hem wat wordt aangedaan, ik heb gezegd als er iets gebeurt dan liever de mensen die deze shit in stand houden dan de mensen die altijd al fel tegen waren.
Dat is hoe rechtvaardigheid werkt.
Begrijpend lezen blijft lastig. Misschien moet je even naar de context kijken.quote:
Omdat jij dus zo'n linkse rukker bent die vindt dat we iedereen moeten opnemen. Dus ook Syrische islamitische gekken die hier misdaden plegen. Dan verdien JIJ dus de ellende hier van te ervaren en niet de mensen die altijd al tegen waren en niet de mensen die bijvoorbeeld alleen niet-moslims of vrouwen willen opnemen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wordt dit door ons in stand gehouden? Volgens mij heb ik nog nooit een baantje in politiek Den Haag gehad.
Zelfs al zou ik iedereen en zijn moeder willen opnemen houd ik het alsnog niet zelf in stand. Al 15 jaar rechts beleid dus mijn stem doet er niet in die zin weinig toequote:Op maandag 9 juni 2025 13:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft lastig. Misschien moet je even naar de context kijken.
[..]
Omdat jij dus zo'n linkse rukker bent die vindt dat we iedereen moeten opnemen. Dus ook Syrische islamitische gekken die hier misdaden plegen. Dan verdien JIJ dus de ellende hier van de ervaren en niet de mensen die altijd al tegen waren en niet de mensen die bijvoorbeeld alleen niet-moslims of vrouwen willen opnemen.
Rechts beleid? Leef jij in Nederland?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik iedereen en zijn moeder willen opnemen houd ik het alsnog niet zelf in stand. Al 15 jaar rechts beleid dus mijn stem doet er niet in die zin weinig toe
Ja. Tenzij je VVD links noemt natuurlijk maar dan zijn we sowieso uitgepraatquote:Op maandag 9 juni 2025 13:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Rechts beleid? Leef jij in Nederland?
Goeie grap man.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je VVD links noemt natuurlijk maar dan zijn we sowieso uitgepraat
Uitstekende onderbouwing. Ik ben onder de indrukquote:
Ik vroeg me wel eens af wie zijn nou al die gekken die er jaren lang voor gezorgd hebben dat we nu met deze ellende zitten.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitstekende onderbouwing. Ik ben onder de indruk
Je hoopt dat een user wat wordt aangedaan maar je snapt niet dat dat knettergek is.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft lastig. Misschien moet je even naar de context kijken.
[..]
Omdat jij dus zo'n linkse rukker bent die vindt dat we iedereen moeten opnemen. Dus ook Syrische islamitische gekken die hier misdaden plegen. Dan verdien JIJ dus de ellende hier van te ervaren en niet de mensen die altijd al tegen waren en niet de mensen die bijvoorbeeld alleen niet-moslims of vrouwen willen opnemen.
Althans zo zou dat werken in een eerlijke wereld.
VVD-stemmers?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vroeg me wel eens af wie zijn nou al die gekken die er jaren lang voor gezorgd hebben dat we nu met deze ellende zitten.
Doe je nou expres alsof je dom bent om een punt te maken? Want ik heb het nog eens teruggelezen en er staat toch duidelijk wat ik bedoel. De mensen die voor de ongeremde instroom van criminele islamitische gekken zijn, die verdienen het inderdaad om hier de last van te dragen. Dat lijkt me meer dan redelijk, eerlijk en rechtvaardig ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hoopt dat een user wat wordt aangedaan maar je snapt niet dat dat knettergek is.
Het maakt mij niet uit hoe het heet, het gaat mij om de trend dat de sociale cohesie verdwijnt als het onderling begrip verdwijnt door botsende kernwaarden en normen binnen een bevolking en de gevolgen waar dat toe kan leiden. Hoe dit binnen een bevolking is verdeeld door homogeniteit speelt een rol, maar is een andere discussie.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Klopt. daarom ook open grenzen.
Want sociale cohesie en homogeniteit is niet het zelfde.
Je verward sociale cohesie met homogeniteit
VVD is hartstikke links op een paar kleine economische puntjes na.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VVD-stemmers?
Protip. Dat ben ik niet als ik een 'linkse rukker' ben
Het is eerder een primitieve en knettergekke gedachte.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Doe je nou expres alsof je dom bent om een punt te maken? Want ik heb het nog eens teruggelezen en er staat toch duidelijk wat ik bedoel. De mensen die voor de ongeremde instroom van criminele islamitische gekken zijn, die verdienen het inderdaad om hier de last van te dragen. Dat lijkt me meer dan redelijk, eerlijk en rechtvaardig ja.
Ja?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is eerder een primitieve en knettergekke gedachte.
Hahaquote:Op maandag 9 juni 2025 13:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
VVD is hartstikke links op een paar kleine economische puntjes na.
Er is heel veel wat jij niet snapt.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de link niet
Jij lijkt niet te snappen dat we in Nederland wonen en niet in een tribaal en wetteloos gebied in oost Congo.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja?
ZIJ zijn verantwoordelijk voor deze mensen, dus ZIJ moeten de consequenties dragen.
Hoe snap jij dit niet?
Pot/ketelquote:Op maandag 9 juni 2025 13:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Doe je nou expres alsof je dom bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |