quote:Op zondag 8 juni 2025 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn al een beetje echten.
Bekijk deze YouTube-video
Misschien worden ze ooit nog eens zo professioneel en succesvol als deze groep:quote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Filosoofert het volgende:
Hahaha die veel te grote cratex jassen ook echt
Zullen nog wel wat goodies op Temu bestellen dan zijn t net echte
Europese agenda is duidelijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:42 schreef Nober het volgende:
Grenscontroles Faber leveren weinig op: 'Alsof je met een kanon op een mug schiet'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)bolische-waarde-maar
Tegenwerking is overal zo blijkt.
We hadden/hebben al een totáál incompetente regering, welke aspecten moeten er nog meer worden gekopieerd?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
We hebben gewoon een Trump nodig hier in Europa.
Wimderon filmpjequote:Op zondag 8 juni 2025 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn al een beetje echten.
Bekijk deze YouTube-video
Wanneer ga je beginnen? Dan haal ik vast popcorn in huis.quote:
wat heeft de regering dan gekopieerd van trump dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hadden/hebben al een totáál incompetente regering, welke aspecten moeten er nog meer worden gekopieerd?
Kennelijk de totale incompetentie en het falen op vrijwel elk gebied.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat heeft de regering dan gekopieerd van trump dan?
Misschien wil Alex Soze wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Waarin faalt Trump niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Apotheose het volgende:
Waarin faalt trump dan? Ik zie hem filnk optreden tegen die immigrantjes allemaal. Nu we het hebben over dat asieltuig. Ik zou graag willen dat ze hier ook eens de bezem door het land haalden. Rotzooi opruimen.
Ja dat is precies wat hier het probleem aan is. Escalatie is niet geheel ondenkbaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of wat als zo'n figuur gaat eisen dat hij in je kofferbak wil kijken en je weigert daar aan mee te werken?
Zodat we alleen voor de bühne hard schreeuwen, maar uiteindelijk nog minder uitvoeren dan vorige regeringen?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef Apotheose het volgende:
Ik zelf geen kinderen, maar als je die wel hebt kan ik me het goed voorstellen. Je wilt je kinderen niet in een burgeroorlog laten belanden, of een economische implosie.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp de frustratie maar dit lijkt me dus geen goed idee.
Op zich niet, maar als dit vaker gebeurt helpt het misschien om duidelijk te maken dat er zo langzamerhand daden worden verwacht en geen lulverhalen meer. Ongeacht van welke partij dat komt want uiteindelijk doen ze allemaal het zelfde: Niks.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp de frustratie maar dit lijkt me dus geen goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |