Dus aan de ene kant heb je een MAGA bron en aan de andere kant de politie van LA, en jij kiest de MAGA bron te geloven boven de politie?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vreedzaam met molotovcocktails en winkels die worden geplunderd? Wat denk je zelf vrolijke vriend? Zijn molotovcocktails gooien, auto’s in brand steken, agenten aanvallen en winkels plunderen vormen van vreedzaam protest?
quote:Op zondag 8 juni 2025 10:49 schreef V. het volgende:
Wanneer de LAPD vind dat je te fascistisch bent...
[ afbeelding ]
Capitoolquote:Op zondag 8 juni 2025 11:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij de aanval op het witte huis was het toch ook een vreedzame bijeenkomst van maga mensen. Nu niet zo selectief worden en vooral alleen maga kanalen blijven gebruiken vanuit je boze bubbel
Het is prima hoor, maar geef dan gewoon toe dat je voor fascisme bent. Je hoeft het echt niet te ontkennen. Als Het Witte Huis elke keer ook nog eens gaat treiteren bij uitzetting, en je te zien krijgt dat kinderen en vrouwen behandeld worden als terroristen, dan komt er vroeg of laat een opstand. Dit is een fascistische regering, die volgens het fascismeboekje inmiddels is aanbeland bij een van de belangrijkste stappen. Het leger sturen bij een protest van je eigen bevolking. Vervolgens die neerzetten als vijand van het volk. 'Good people at both sides' op 6 januari en dan die mensen ook nog eens een pardon geven, terwijl je je eigen burgers als honden behandelt....quote:Op zondag 8 juni 2025 11:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Damned if you do damned if you dont.
De summer of love heeft ons geleerd dat relschoppers hun gang laten gaan er niet voor zorgt dat de rust wederkeert.
Zeg je mij nu dat ik mijn ogen niet moet geloven maar moet vertrouwen op een politiek gemotiveerde statement van de lapd?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:17 schreef Vis1980 het volgende:
'The mayor should be happy, we are making the city safer'....
Nee, heel duidelijk te zien dat het een stuk veiliger is zo.
Ook leuk dat de 2nd amandement-mensen nu ineens voor een tirannieke government zijn....
Ah de LAPD liegt dus? MAGA niet?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeg je mij nu dat ik mijn ogen niet moet geloven maar moet vertrouwen op een politiek gemotiveerde statement van de lapd?
[ x ]
Ja er is een naam voor dat soort mensen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, sommige mensen lopen ook echt te soppen dat de nationale garde ingezet gaat worden tegen demonstranten
Gravy Seals! Beetje zoals Catturd...snufje bruinhemd hier, snufje Incel daar...quote:Op zondag 8 juni 2025 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja er is een naam voor dat soort mensen.
Ik kies bewegend beeld boven een politiek statement van de LAPD.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:24 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus aan de ene kant heb je een MAGA bron en aan de andere kant de politie van LA, en jij kiest de MAGA bron te geloven boven de politie?
[..]
Ik zie alleen Chivaz, maar die is nog steeds legion.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, sommige mensen lopen ook echt te soppen dat de nationale garde ingezet gaat worden tegen demonstranten
Il Conformista. Totdat ze zelf aan de beurt zijn.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja er is een naam voor dat soort mensen.
Een aantal jaar geleden was ik hier niet, probeer het nog eens?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kies bewegend beeld boven een politiek statement van de LAPD.
Waarom geloof je die beelden niet? Een aantal jaar geleden waren in dit topic ook figuren zoals jij die wat een ieder kan zien glashard zaten te ontkennen of bagatelliseren.
Je moet zelf weten hoor of je het gelooft of niet, het komt alleen nogal idioot over om te ontkennen wat een ieder met ogen kan zien.
Ho ho, ik zit hier niet te soppen. Ik vind het wel komisch dat bij Trump 2.0 er lessen zijn getrokken uit de vorige periode.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zie alleen Chivaz, maar die is nog steeds legion.
Ik zie alleen deleted staan. Erg overtuigend.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeg je mij nu dat ik mijn ogen niet moet geloven maar moet vertrouwen op een politiek gemotiveerde statement van de lapd?
[ x ]
Je fellow travelers ieder geval wel. Maar nogmaals waarom geloof je die beelden niet?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden was ik hier niet, probeer het nog eens?
Zoals idioten die met aanmoediging van de verliezer van verkiezingen, met Trump vlaggen de zetel van de Amerikaanse overheid binnendringen met het expliciet uitgesproken doel om bepaalde mensen te vermoorden omdat die loser niet tegen zijn verlies kan, wegzetten als vreedzame bezoekers?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je moet zelf weten hoor of je het gelooft of niet, het komt alleen nogal idioot over om te ontkennen wat een ieder met ogen kan zien.
Dat ligt aan FOK!, de tweet staat er gewoon. Of de inhoud van die tweet overtuigend is, is een tweede.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:37 schreef V. het volgende:
[..]
Ik zie alleen deleted staan. Erg overtuigend.
Nee, en dit zou onder Biden ook mogelijk geweest zijn (mits hij zou reageren zoals Trump).quote:Op zondag 8 juni 2025 11:34 schreef Janneke141 het volgende:
Maar de vraag of het op commando van de President inzetten van de Nationale Garde tegen burgers een goed idee is, is toch niet politiek afhankelijk? Daarvoor maakt het toch niet uit of je rood of blauw bent?
Dus deze relschoppers krijgen ook allemaal een pardon en de tekst 'the country let them down'?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals idioten die met aanmoediging van de verliezer van verkiezingen, met Trump vlaggen de zetel van de Amerikaanse overheid binnendringen met het expliciet uitgesproken doel om bepaalde mensen te vermoorden omdat die loser niet tegen zijn verlies kan, wegzetten als vreedzame bezoekers?
Zodra je het RT-icoontje ziet staan weet je eigenlijk al dat je te maken hebt met zorgvuldig geknipte clipjes die een bepaald doel hebben. Welk doel dat is, mag je zelf bedenken.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
En daar is de whataboutism, in ieder geval erken je wel dat er rellen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals idioten die met aanmoediging van de verliezer van verkiezingen, met Trump vlaggen de zetel van de Amerikaanse overheid binnendringen met het expliciet uitgesproken doel om bepaalde mensen te vermoorden omdat die loser niet tegen zijn verlies kan, wegzetten als vreedzame bezoekers?
Nou ja, voor nu ga ik ervan uit dat die beelden nep zijn. Anders heeft de LAPD een iets andere inschaling van vreedzaam dan de gemiddelde mens (wat best kan, want we hebben het hier over een Amerika schaal wat betreft geweld).quote:Op zondag 8 juni 2025 11:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho, ik zit hier niet te soppen. Ik vind het wel komisch dat bij Trump 2.0 er lessen zijn getrokken uit de vorige periode.
Relschoppers worden terecht aangepakt ipv dat men het op z’n beloop laat. En geheel voorspelbaar word het hier wederom glashard ontkent dat er überhaupt rellen plaatsvinden want de LAPD is met een statement gekomen lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |