SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Dat is dan ook het enige waar @ExTec steeds mee komt maar dat wil nog niet zeggen dat Reisner eoa "FSB trekpop" is die aan de leiband van het Kremlin loopt. Dat is van het niveau Swillens een "FSB trekpop" noemen omdat Baudet/FvD banden met Rusland heeft...quote:Op zondag 8 juni 2025 02:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb die hele Reisner nooit gevolgd dus kan daar niets over zeggen, maar het Kremlin heeft wel een enorme vinger i de Oostenrijkse politieke pap.
Heb ook nog niks gezien maar komt vanzelf als het waar is.quote:Op zondag 8 juni 2025 02:41 schreef skysherrif het volgende:
Ben heel benieuwd of dat Locomotief die opgeblazen door Oekraine waar is, maar eerst zien dan geloven, er is vgm nog echt nul beeld materiaal?
Zie ook hier en daar mensen verwijzen dat Russen toegeven, maar heb op mijn telegram feed nog niets van de Russen gezien.
Je verzint gewoon ter plekke dat ik dat beweer of je kunt niet lezen. Maar deze sneer van je slaat werkelijk nergens op. Als die raket in een pod past en je kunt de software compatible maken ben je er eigenlijk al. Want dat zijn de twee grootste uitdagingen. Maar die heb je altijd, ook bij het ontwikkelen van nieuwe raketten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, je kunt dus makkelijker munitie specifiek voor de PULS produceren ja. Dat is wat anders dan een bestaand missile in de PULS launcher duwen zoals @:Ulx beweert. Dat is een beetje het niveau we gaan een Patriot missile in een NASAMS launcher duwen omdat ze middels Link-16 gekoppeld zijn dus kan het.
Nice. Weer een hoge pief gepoft.quote:Following the June 5 strike on Russian Iskander-M missile system positions in Bryansk Oblast, a large group of Russian officers was eliminated — including Lt. Colonel Oleg Podozyorov, commander of a battalion in the 26th Missile Brigade.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lr3llx7ayk2r
Nou ja, ik haal uit onderstaande post dat je het reeds bestaande systeem op een PULS wil gaan zetten en dat is echt niet zo eenvoudig als het allemaal lijkt/verkocht wordt weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:36 schreef Ulx het volgende:
Je verzint gewoon ter plekke dat ik dat beweer of je kunt niet lezen. Maar deze sneer van je slaat werkelijk nergens op. Als die raket in een pod past en je kunt de software compatible maken ben je er eigenlijk al. Want dat zijn de twee grootste uitdagingen. Maar die heb je altijd, ook bij het ontwikkelen van nieuwe raketten.
Maar goed, stel dat het wel zou kunnen dan kan Oekraine dat spul nog steeds beter zelf gebruiken dan het verkopen aan derden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:44 schreef Ulx het volgende:
Nice. Het zou handig zijn als dat ding PULS compatible is te maken.
Geplunderd (mooi woord overigens) door wie?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:21 schreef oheng het volgende:
Er zijn trouwens een hele hoop branden, en de olicharchen zijn nu aan de beurt om geplunderd te worden.
dDe olichachen worden geplunderd door de rechtbanken op basis van verzonnen aanklachten.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:23 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Geplunderd (mooi woord overigens) door wie?
Nee dat klopt niet (meer), Rusland heeft zich in 2023 teruggetrokken uit dat verdrag en kon dus al 2 jaar zijn vliegtuigen verbergen als het dat zou willen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
@:achja
Iets interessants wat ik zojuist hoorde: de Russische Tu 95's die zijn vernietigd waren makkelijk op te sporen en zichtbaar omdat vanuit de START verdragen afgesproken is dat USA en USSR/Rusland deze apparaten zichtbaar maakt zodat het controleerbaar is wat er gebeurt? Klopt dit? Maakt dit sense?
Zonder te lezen wist ik al over welke ‘journalist' dit gingquote:Op zondag 8 juni 2025 15:05 schreef oheng het volgende:
RIA: Dutch journalist criticizes Kyiv for refusing to accept bodies of soldiers
Maar men hield zich er nog wel aan toch?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet (meer), Rusland heeft zich in 2023 teruggetrokken uit dat verdrag en kon dus al 2 jaar zijn vliegtuigen verbergen als het dat zou willen.
Nee, een jaar eerder hadden ze de inspecties vanuit de VS al geweigerd.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar men hield zich er nog wel aan toch?
In elk geval stonden deze toestellen gewoon open en bloot opgesteld zodat controle mogelijk is. Deze actie van Oekraiene noodzaakt Rusland er toe om deze toestellen te verstoppen waardoor er minder transparantie en dus veiligheid is.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, een jaar eerder hadden ze de inspecties vanuit de VS al geweigerd.
Die veiligheid was al weg toen Rusland zich uit het verdrag terugtrok. De transparantie zat hem vooral in de 18 jaarlijkse inspectie ter plaatse die de Amerikanen en Russen bij elkaar mochten uitvoeren.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In elk geval stonden deze toestellen gewoon open en bloot opgesteld zodat controle mogelijk is. Deze actie van Oekraiene noodzaakt Rusland er toe om deze toestellen te verstoppen waardoor er minder transparantie en dus veiligheid is.
Pagina laadt niet, maar is het die Sonja?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Zonder te lezen wist ik al over welke ‘journalist' dit ging
Yup. rusland heeft een groot aantal westerse praatpoppen in dienst.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pagina laadt niet, maar is het die Sonja?
Nmm is het een gezocht argument aangezien de Russen eigenlijk niks in shelters/onder camonetten hebben staan vwb vliegend spul. Komt bij dat je ook wel een shitload aan enorme shelters moet gaan bouwen...quote:Op zondag 8 juni 2025 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
@:achja
Iets interessants wat ik zojuist hoorde: de Russische Tu 95's die zijn vernietigd waren makkelijk op te sporen en zichtbaar omdat vanuit de START verdragen afgesproken is dat USA en USSR/Rusland deze apparaten zichtbaar maakt zodat het controleerbaar is wat er gebeurt? Klopt dit? Maakt dit sense?
Die Sonja zeker?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Zonder te lezen wist ik al over welke ‘journalist' dit ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |