Zelfs RamboDirk heeft deze avond niks geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Antman is de enige aanvaller die wat probeert.
Komt de pakketbezorger ook via achter?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik betreed en verlaat mijn huis altijd via de achterdeur.
Maxquote:
Een avondje Oranje zonder Davids pollquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs RamboDirk heeft deze avond niks geprobeerd.
Dat is Gordonquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt de pakketbezorger ook via achter?
En met ronde ballen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
De Nederlandse opbouw zonder lange ballen blijft geweldig.
Billenknijpen zijn we wel gewend hier op FOK!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Gordon achter je staat is het al te laat.
Oké Lubbersquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Billenknijpen zijn we wel gewend hier op FOK!
waaromquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel leuk zijn als Finland er nog eentje maakt.
Omdat Nederland het de hele tijd op 30% probeert te doen en het is wel leuk als dat nog een beetje wordt gestraft.quote:
Dan worden error en woud boos.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel leuk zijn als Finland er nog eentje maakt.
Woud slaapt alquote:
Nou zeg wat leuk. Verder gewoon verstandig om je einde seizoen niet over te belasten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland het de hele tijd op 30% probeert te doen en het is wel leuk als dat nog een beetje wordt gestraft.
Moe van het seizoenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 goals in 6 wedstrijden op een dag waar Malta, San Marino, Andorra, Nederland en Engeland spelen.
Wat karig zeg
Dit soort interlands begin juni zijn ook gewoon extreem kut. Geen enkele voetballer zit daar nu nog op te wachten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 goals in 6 wedstrijden op een dag waar Malta, San Marino, Andorra, Nederland en Engeland spelen.
Wat karig zeg
Jij ook fijne dagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal zeer prachtige Pinksterdagen.
Maar wat ga je nou doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal zeer prachtige Pinksterdagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |