Wat heb ik nou boven de poll in de OP gezet?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind dit soort vragen wat onzinnig eerlijk gezegd. (Kreeg dezelfde vraag van 1Vandaag bij een recente enquete)
Er wordt een soort onafhankelijkheid tussen deze thema's gesuggereerd, terwijl ze allemaal met mekaar verbonden zijn.
Ja, ik vind het klimaat een belangrijk thema, maar dat betekent ook dat ik de woningmarkt belangrijk moet vinden, en dus ook migratie, en dus ook onderwijs, en dus ook de economie, en dus ook veiligheid.
Dat is het punt. Er is geen belangrijkst thema.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou boven de poll in de OP gezet?
Is het voortbestaan van het bijzonder onderwijs dan in gevaar ?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:59 schreef Hanca het volgende:
Maar mijn allerbelangrijkste onderwerpen hebben niet veel met huidige zaken te maken: bescherming van bijzonder onderwijs staat altijd op 1.
Het moet inderdaad minimaal een partij zijn die Hamas als terroristische organisatie betitelt en het recht van Israël om te bestaan erkent.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Bij de vorige verkiezingen heb ik mijn keuze mede bepaald door de standpunten van de partijen aangaande het conflict in de Gazastrook. Ik denk dat ik dat deze keer ook weer bij mijn keuze mee zal laten spelen.
Hoe zit het met de inwoners van de Gazastrook? Behoren die niet ook tot de kwetsbaren en mensen die hulp nodig hebben? Of houdt de christelijke naastenliefde daar ineens op? De partij waar jij lid van bent en waar je waarschijnlijk ook op gaat stemmen heeft zich op dat punt tot nu toe van een niet al te beste kant laten zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:59 schreef Hanca het volgende:
Verder moet de politiek vanuit barmhartigheid en naastenliefde redeneren: dus aandacht voor kwetsbaren en mensen die hulp nodig hebben, inclusief armoedebestrijding.
Ik dacht eerder aan een partij die de IDF als terroristische organisatie betitelt. Inmiddels is daar alle reden toe.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:17 schreef Richestorags het volgende:
Het moet inderdaad minimaal een partij zijn die Hamas als terroristische organisatie betitelt en het recht van Israël om te bestaan erkent.
Uiteraard mag je buitenlandse politiek het belangrijkste vinden. Wel erg ironisch, maar in Amerika hadden ze er geen problemen mee (en uiteindelijk geen schuld, want zo werkt het niet).quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe zit het met de inwoners van de Gazastrook? Behoren die niet ook tot de kwetsbaren en mensen die hulp nodig hebben? Of houdt de christelijke naastenliefde daar ineens op? De partij waar jij lid van bent en waar je waarschijnlijk ook op gaat stemmen heeft zich op dat punt tot nu toe van een niet al te beste kant laten zien.
Als HAMAS de gijzelaars vrijlaat en oprot terug naar Iran, dan is de oorlog overquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe zit het met de inwoners van de Gazastrook? Behoren die niet ook tot de kwetsbaren en mensen die hulp nodig hebben? Of houdt de christelijke naastenliefde daar ineens op? De partij waar jij lid van bent en waar je waarschijnlijk ook op gaat stemmen heeft zich op dat punt tot nu toe van een niet al te beste kant laten zien.
Waarom maak jij je zo druk om dat ene conflict dat het je stemgedrag in Nederland beïnvloedt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een partij die de IDF als terroristische organisatie betitelt. Inmiddels is daar alle reden toe.
Daarnaast ook dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als HAMAS de gijzelaars vrijlaat en oprot terug naar Iran, dan is de oorlog over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |