Maar als het effect beperkt is, is er dus effect, zij het beperkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit dus. Alsof Rusland hier wel even de publieke opinie aan het sturen is.
Ja dat zijn ze aan doen, met wisselend resultatenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit dus. Alsof Rusland hier wel even de publieke opinie aan het sturen is.
Ik heb ook niet beweerd dat er geen effect is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar als het effect beperkt is, is er dus effect, zij het beperkt.
Invloed is dus 1, niet 0.
Nee maar het klopt dan ook nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:27 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Valt je wel eens op dat alle islam terroristen uit gebieden komen waaroorspronkelijk sovjet georienteerde dictators zaten (syrie, irak, Afghanistan, Tsjetsjenië).
Nu begin je zelf met allerlei complottheorieen. En China? Wat is het belang van China om ons 'kapot te maken'? Die extreem rechtse partijen komen voornamelijk voort uit angst voor massa-migratie, omdat mensen zich niet veilig voelen op straat, omdat hun kinderen geen huis kunnen krijgen. Niet omdat Rusland wil dat daarop gestemd wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:27 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ja rusland en china zijn de partijen die ons kapot willen maken. veel extreem rechtse partijen en extreem linkse partijen bestaan omdat rusland hun geld geeft, helpt opstarten, bots in zet om zaken te normaliseren. al is het stemmen weg te slopen bij niet russische volgzame partijen. Beste voorbeeld Greenpartij in de VS.
Die dictators waren juist vaak seculier en hielden de fundamentalisten eronder. En Irak is altijd gesteund geweest door de VS zolang de Soviet-Unie bestond. Afghanistan heeft naar mijn weten niet of nauwelijks terroristen naar West-Europa gestuurd. De Tsjetsjenen hebben zich juist met hun terreur op Rusland zelf gericht!!quote:Valt je wel eens op dat alle islam terroristen uit gebieden komen waaroorspronkelijk sovjet georienteerde dictators zaten (syrie, irak, Afghanistan, Tsjetsjenië).
Dat resultaat is nu juist de crux van deze discussie. En ik denk dat dat te verwaarlozen is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:33 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze aan doen, met wisselend resultaten
Ook op dit forum. Het is naief om te denken dat er hier geen bots actief zijn
grappig hoeveel accounts rusland weer uit de wind moeten halen.
FOK! is echt volkomen irrelevant, daar wordt heus geen moeite in gestoken. Pas op om niet paranoide te worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:33 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze aan doen, met wisselend resultaten
Ook op dit forum. Het is naief om te denken dat er hier geen bots actief zijn
grappig hoeveel accounts rusland weer uit de wind moeten halen.
Nee, alle partijen willen iets doen met immigratie, zelfs de pvda is niet voor iedereen binnen laten. Maar de extreem rechtse partijen zoals FvD, liga italia zijn duidelijke geldstromingen geweest vanuit rusland in ruil voor pro russische standpunten. Die voorbeelden zijn oneindig. Je kunt als nationalist vidnen dat er eerst geld moet naar land zelf, maar er zijn altijd uitzonderingen waarom een buurland helpen wel gerechtvaardigd is (Meloni, rutte zijn hier goede voorbeelden van).quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu begin je zelf met allerlei complottheorieen. En China? Wat is het belang van China om ons 'kapot te maken'? Die extreem rechtse partijen komen voornamelijk voort uit angst voor massa-migratie, omdat mensen zich niet veilig voelen op straat, omdat hun kinderen geen huis kunnen krijgen. Niet omdat Rusland wil dat daarop gestemd wordt.
[..]
Tetjenen zijn ook vaak messentrekkers en ik zeg niet dat alleen maar uit sovjet pro landen komen.quote:Die dictators waren juist vaak seculier en hielden de fundamentalisten eronder. En Irak is altijd gesteund geweest door de VS zolang de Soviet-Unie bestond. Afghanistan heeft naar mijn weten niet of nauwelijks terroristen naar West-Europa gestuurd. De Tetjenen hebben zich juist met hun terreur op Rusland zelf gericht!!
Ik en onze ministerie van defensie, navo, cia, aivdn Mivd,mi6 etc vinden allemaal van niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat resultaat is nu juist de crux van deze discussie. En ik denk dat dat te verwaarlozen is.
Gaat het niet om. Punt is dat mensen op extreem-rechts stemmen vanwege de massa-migratie en de gevolgen hiervan. Als je daar tegen bent ga je niet GL/PVDA stemmen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee, alle partijen willen iets doen met immigratie, zelfs de pvda is niet voor iedereen binnen laten.
Hier kan ik je niet meer goed volgen, weet niet wat je bedoeld.quote:Maar de extreem rechtse partijen zoals FvD, liga italia zijn duidelijke geldstromingen geweest vanuit rusland in ruil voor pro russische standpunten. Die voorbeelden zijn oneindig.
Je kunt als nationalist vidnen dat er eerst geld moet naar land zelf, maar er zijn altijd uitzonderingen waarom een buurland helpen wel gerechtvaardigd is (Meloni, rutte zijn hier goede voorbeelden van).
Geen pijl was een standpunt wat puur alleen maar op de agenda kwam over een non onderwerp voor heel nederland maar russische geld zorgde dat een simpel handelsverdrag tot een groot onderwerp werd uitvegroot, puut door russisch geld. en zo zijn er meer voorbeelden.
Ptima. Kun jij een voorbeeld noemen van een grandioos succes van Russische online beïnvloeding, waarbij de publieke opinie tegen alle feiten in ten faveure van Rusland is?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik en onze ministerie van defensie, navo, cia, aivdn Mivd,mi6 etc vinden allemaal van niet.
MH17quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ptima. Kun jij een voorbeeld noemen van een grandioos succes van Russische online beïnvloeding, waarbij de publieke opinie tegen alle feiten in ten faveure van Rusland is?
wat snap je niet aan het feit dat die pro russissche partijen die standpuntne de atmosfeer in gooien in opdracht van het kremlin.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Punt is dat mensen op extreem-rechts stemmen vanwege de massa-migratie en de gevolgen hiervan. Als je daar tegen bent ga je niet GL/PVDA stemmen.
[..]
Hier kan ik je niet meer goed volgen, weet niet wat je bedoeld.
Jou voorbeeld hier is precies wat russische beinvloeding doet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ptima. Kun jij een voorbeeld noemen van een grandioos succes van Russische online beïnvloeding, waarbij de publieke opinie tegen alle feiten in ten faveure van Rusland is?
Het gaat niet om de inhoud maar om je formulering, de spelfouten, de kromme zinsconstructies. Ik kan er geen chocolade van maken. Het is gewoon heel warrigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:57 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het feit dat die pro russissche partijen die standpuntne de atmosfeer in gooien in opdracht van het kremlin.
Vliegvelden/vliegtuigen tellen daar in die zin niet echt in mee. Het gaat de Russen om NAVO grondgebied.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:04 schreef Ulx het volgende:
Dus het NAVO-is-een-gevaar verhaaltje van de Russen klopt niet.
https://t.me/army_14reg/371quote:💥 SBS operators destroyed the Russian Buk-M3 along with ammunition
Fighters of the 14th Separate Air Defense Regiment of the SBS, (https://t.me/army_14reg) in cooperation with the aerial reconnaissance of the 74th ORB, discovered and destroyed the Buk-M3 air defense missile system launcher.
The operation became a model of coordinated work of the units . First, with the help of UAVs, the operators of the Altair group of the 14th regiment immobilized the target, which was “highlighted” by the pilots of the 74th ORB. After that, the fighters of the Charlie company of the 14th OP BpAK delivered a precise strike, which caused the detonation of the ammunition and the complete destruction of the installation.
The Buk-M3 air defense system is a modern Russian air defense system capable of intercepting air targets at a distance of up to 70 km. The destruction of such installations causes millions of losses to the enemy and opens up airspace for further operations by the Ukrainian Defense Forces.
Ook dat nog een keer. Als we het in daadwerkelijke effecten gaan benaderen zou zelfs het omgekeerde waar zijn aangezien de steun aan Oekraine nog nooit zo groot is geweest, de NATO is uitgebreid met Finland en Zweden, de NATO het BNP defensie voor de lidstaten zelfs op 5% heeft gezet en de steun voor defensie is nog nooit zo groot geweest als nu... Tot zover de "Russische beinvloedingscampage"...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:57 schreef LXIV het volgende:
En anders gaan denken is nog niet direct een effect.
Huh, maar tegelijkertijd is tot nader bericht veruit het grootste land qua steun gestopt met leveren van nieuwe steun (Amerika uiteraard), heeft een ander enorm b elangrijk land (Polen) een veel minder Oekraiens gezinde regering, is Slowakije van Pro Oekraine naar Pro Rusland gegaan, over een paar maanden gaat er een Pro Russische Tsjech de verkiezingen winnen. In Roemenie zijn "we" net ontsnapt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook dat nog een keer. Als we het in daadwerkelijke effecten gaan benaderen zou zelfs het omgekeerde waar zijn aangezien de steun aan Oekraine nog nooit zo groot is geweest, de NATO is uitgebreid met Finland en Zweden, de NATO het BNP defensie voor de lidstaten zelfs op 5% heeft gezet en de steun voor defensie is nog nooit zo groot geweest als nu... Tot zover de "Russische beinvloedingscampage"...
Maar is dat het gevolg van Russische beinvloedingscampagnes online? Dat is de essentie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh, maar tegelijkertijd is tot nader bericht veruit het grootste land qua steun gestopt met leveren van nieuwe steun (Amerika uiteraard), heeft een ander enorm b elangrijk land (Polen) een veel minder Oekraiens gezinde regering, is Slowakije van Pro Oekraine naar Pro Rusland gegaan, over een paar maanden gaat er een Pro Russische Tsjech de verkiezingen winnen. In Roemenie zijn "we" net ontsnapt.
Niet helemaal waar. Ze zijn hier wel degelijk actief geweest en als ze dat nog zijn verstoppen ze het goedquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
FOK! is echt volkomen irrelevant, daar wordt heus geen moeite in gestoken. Pas op om niet paranoide te worden.
Beweren dat beinvloeding door een statelijke actor complex is en beperkt effectief heeft toch niks te maken met Rusland uit de wind halen? Want als het gaat om conventionele wapens dan moet je altijd zeggen dat Rusland effectief niks kan, maar online moet je ze dan onrealistisch macht toekennen?
Waarom kan er hier zo moeilijk gewoon een objectieve analyse van de situatie gemaakt worden en daarover gediscussieerd, zodat we allemaal meer inzicht krijgen, ipv heen-en-weer gegil dat de ander vast een bot is?
Ik zou als Oekraiene nu niet mengen in de hele LGBT en aanverwante discussies. Je kan het alleen maar fout doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Ik weet wel wat je met die protestanten mag doen, er is nog ruimte in pokrovsk![]()
Kun je daar een voorbeeld van geven? Van een Russische bot?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ze zijn hier wel degelijk actief geweest en als ze dat nog zijn verstoppen ze het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |