Homohaat uit niet-islamitische hoek is marginaal in Nederland. Dat het in het voormalige Oostblok anders is weet ik, maar waarom ik zou 'wegkijken' is mij een raadsel. Rare reactie, kennelijk kan je het inhoudelijk niet weerleggen dat jouw soort mensen behoorlijk hypocriet is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja jij wilt wegkijken van homohaat uit nie-islamitische hoek.
Jawel, je valt mensen aan die meehelpen in een actie om Hongaarse homo's te helpen. Omdat ze zich blijkbaar niet op de homohaters richten die jij belangrijk vind.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Homohaat uit niet-islamitische hoek is marginaal in Nederland. Dat het in het voormalige Oostblok anders is weet ik, maar waarom ik zou 'wegkijken' is mij een raadsel. Rare reactie, kennelijk kan je het inhoudelijk niet weerleggen dat jouw soort mensen behoorlijk hypocriet is.
'Meehelpen'.. right. Die twee dozen doen dat alleen voor zichzelf joh. Mij lijkt het logischer om je bezig te houden met problemen in je eigen stad, i.p.v. de moraalridder uit te gaan hangen in een ander land. En dit weet jij heel goed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, je valt mensen aan die meehelpen in een actie om Hongaarse homo's te helpen. Omdat ze zich blijkbaar niet op de homohaters richten die jij belangrijk vind.
En waar zit die homohaat dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja jij wilt wegkijken van homohaat uit nie-islamitische hoek.
dat business Class gevlieg met KLM en dure hotels op kosten Amsterdam van Groen Links komt me de strot uitquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:36 schreef Middelpunt het volgende:
Waarom er dan weer ophef over moet ontstaan omdat Halsema een vriend gaat bezoeken, is me een raadsel.
Omdat het op persoonlijke titel is, zou het overigens wel belachelijk zijn als de gemeente dit betaald. De gemeente Amsterdam heeft niks te maken met het beleid in het buitenland en/of prive bezoeken van de burgemeester, dus daar hoort geen gemeentelijk belastinggeld naar toe te gaan.
Nou ik kan me leukere hobby's bedenken dan in het buitenland op Pride's gaan lopen en vervolgens verrot gescholden worden door de PVV aanhang.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Meehelpen'.. right. Die twee dozen doen dat alleen voor zichzelf joh. Mij lijkt het logischer om je bezig te houden met problemen in je eigen stad, i.p.v. de moraalridder uit te gaan hangen in een ander land. En dit weet jij heel goed.
Nou bijvoorbeeld bij Orban die wetten invoert om hen te marginaliseren.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:11 schreef Hexagon het volgende:
Dus ze zullen wel inzien dat die deelnemers van die Pride ermee geholpen zijn als er buitenlandse politici meelopen.
Als Femke zou willen shoppen in het buitenland, dan heeft ze daar genoeg mogelijkheden voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ze al heel snel aan het shoppen gaan
vrouwen willen iedere week shoppen, overal en zeker in Budapestquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Femke zou willen shoppen in het buitenland, dan heeft ze daar genoeg mogelijkheden voor.
Tja, als Femke dat graag zou willen dan kan ze daar gewoon een moment vrij voor nemen. Dan is het niet nodig om allerlei IQ-loze scheldkannonades over zich heen te krijgen uit de bekende hoek.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrouwen willen iedere week shoppen, overal en zeker in Budapest
En ook naar de wereldberoemde sauna daar en daar lunchen, niemand herkent je daar
eerst half uurtje lopen , foto maken en weg wezen
[ afbeelding ]
Het is Touria die alles op haar instagram zet als een echte Kardashianquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, als Femke dat graag zou willen dan kan ze daar gewoon een moment vrij voor nemen. Dan is het niet nodig om allerlei IQ-loze scheldkannonades over zich heen te krijgen uit de bekende hoek.
Ook Touria kan gewoon een dag vrij nemen als ze daar naartoe zou willen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is Touria die alles op haar instagram zet als een echte Kardashian
niet Femke
ik ben bang dat het een dienstreis is, businessclass , dat vind touria tofquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook Touria kan gewoon een dag vrij nemen als ze daar naartoe zou willen.
Ik geloof dat ze een behoorlijk drukke baan heeft, maar dat wil toch niet zeggen dat ze nooit iets voor zichzelf mag doen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:27 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft schijnbaar niks anders te doen in Nederland.
Dat zijn meer GLers. Zoals Pol Pot Rosenmöller...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Halsema is een activiste vermomd als burgemeester.
Dit slaat nergens op. Halsema is een prima burgemeester, zoals Timmermans straks een geweldige minister-President is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat zijn meer GLers. Zoals Pol Pot Rosenmöller...
Klimaatterrorist Wijnand Duyvendak, antisemiet Kauthar Bouchallikht, legaliseren van pedofilie en seks net kinderen Bram van der Lek, oplichtster en kankerfaker Tara Singh Varma...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:01 schreef Toine51 het volgende:
Dat zijn meer GLers. Zoals Pol Pot Rosenmöller...
Het sarcasme is strong in this one...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Halsema is een prima burgemeester, zoals Timmermans straks een geweldige minister-President is.
quote:'Henk Krol verbaasd door actie Femke Halsema'
Femke Halsema gaat op 28 juni naar de door het Hongaarse parlement verboden Pride-mars in Boedapest.
Oud-politicus Henk Krol verbaast zich over de actie van de Amsterdamse burgemeester.
quote:Orbán waarschuwt voor juridische gevolgen voor pride-deelnemers
Boedapest- De Hongaarse premier Viktor Orbán heeft gewaarschuwd dat het meelopen in de pridemars in Boedapest ,,juridische gevolgen" kan hebben.
De mars is door de politie verboden.
Dat kan volgens wetgeving die het parlement in maart heeft aangenomen.
Doel van de mars is discriminatie van lhbtq'ers tegengaan en acceptatie vergroten.
Volgens Orbán kan de politie ingrijpen en de demonstratie beëindigen, maar zal ze dat niet snel doen. Hongarije is een ,,beschaafd land", zei hij op de staatsradio.
De politie zal volgens hem mensen overtuigen om zich aan de wet te houden. ,,
We zijn volwassenen en ik raad iedereen aan om te doen wat hij wil", aldus de premier.
Daarbij waarschuwde hij wel dat mensen die zich niet aan de regels houden ,,de juridische gevolgen zullen moeten dragen".
Hopelijk in een parallel universum.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Halsema is een prima burgemeester, zoals Timmermans straks een geweldige minister-President is.
maar niet met de KLM business class he, en ryanair , Tja dat doet een namaak kardashian nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook Touria kan gewoon een dag vrij nemen als ze daar naartoe zou willen.
Helpen is altijd goed. Maar als je specifiek deze zaak wilt helpen, doe dat dan op de plek waar je letterlijk de baas bent(!) en dus een enorme impact kunt maken, in plaats van in je spaarzame tijd naar een plek te reizen waar je werkelijk 0 invloed hebt en slechts van zeer beperkte symbolische waarde.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, je valt mensen aan die meehelpen in een actie om Hongaarse homo's te helpen. Omdat ze zich blijkbaar niet op de homohaters richten die jij belangrijk vind.
Dat komt vooral door jouw politieke voorkeur denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
Als ze gaat heb ik echt 0,0 medelijden en hoop ik van harte dat ze wordt opgepakt en niet wordt gespaard omdat ze een hoge functie in Nederland heeft.
quote:Dear Madam President,
I urge the European Commission to refrain from interfering in the law enforcement affairs of Member States, where it has no role to play.
I also call on the Commission to focus its efforts on the pressing challenges facing the European Union—areas where it does have a clear role and responsibility, and where it has made serious mistakes in recent years, such as the energy crisis and the erosion of European competitiveness.
Respectfully,
Viktor Orbán
Los van mijn politieke voorkeur (die waarschijnlijk anders is dan jij denkt) vind ik gewoon niet de burgemeester van Amsterdam iets te zoeken heeft bij een gay pride in Boedapest; zeker niet als de president van dat land heeft verboden om dat te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat komt vooral door jouw politieke voorkeur denk ik
Dat ben ik helemaal met je eens. Het ging om het "hoop ik van harte" gedeelte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Los van mijn politieke voorkeur (die waarschijnlijk anders is dan jij denkt) vind ik gewoon niet de burgemeester van Amsterdam iets te zoeken heeft bij een gay pride in Boedapest; zeker niet als de president van dat land heeft verboden om dat te doen.
Er is vast wel een parallel universum waar ze gek zijn op slecht politiek theater.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs daar niet, dat wil je de bewoners van dat parallelle universum ook niet aandoen.
quote:Ministerie waarschuwt Nederlandse Pride-gangers voor hoge Hongaarse boetes: 'Houd rekening met gezichtsherkenning'
Den Haag- Het ministerie van Buitenlandse Zaken wijst Nederlanders op het gevaar van hoge boetes voor deelname aan de verboden Pride in Boedapest, waar de Kamer een kabinetsafvaardiging heen heeft gestuurd.
De Hongaarse politie kan bovendien gezichtsherkenning gebruiken, waarschuwt het departement.
Dit Ministerie zou onze burgers niet moeten waarschuwen maar direct in Brussel protesteren wegens ernstige mensenrechten schending, het verzamelen van Biometrische data is een zeer ernstige overtreding van de EU Privacy regeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)enning/74250426.html
Femke gaat op de foto van Orban
Touria ook maar die vind dat wel leuk altijd voor haar INSTA
[..]
Ook niet als de gekozen burgemeester van Boedapest haar uit heeft genodigd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Los van mijn politieke voorkeur (die waarschijnlijk anders is dan jij denkt) vind ik gewoon niet de burgemeester van Amsterdam iets te zoeken heeft bij een gay pride in Boedapest; zeker niet als de president van dat land heeft verboden om dat te doen.
Het zou een mooie les voor haar zijn als ze in een charge van de oproerpolitie belandt. Ze heeft er niks te zoeken en dit soort mensen blijft maar doorgaan tenzij ze opgepakt wordt of van dichtbij meemaakt dat activistje spelen echt niet zo leuk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
Als ze gaat heb ik echt 0,0 medelijden en hoop ik van harte dat ze wordt opgepakt en niet wordt gespaard omdat ze een hoge functie in Nederland heeft.
nou die zijn er voor 10 minuten in de optocht en dan gaan ze lekker shoppen, naar de sauna , daarna diner en terug naar Hotelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zou een mooie les voor haar zijn als ze in een charge van de oproerpolitie belandt. Ze heeft er niks te zoeken en dit soort mensen blijft maar doorgaan tenzij ze opgepakt wordt of van dichtbij meemaakt dat activistje spelen echt niet zo leuk is.
Lekker in een stad gaan protesteren waar het veiliger is voor homo's om hand in hand te lopen dan je eigen stad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:57 schreef Shotty het volgende:
https://nos.nl/l/2572816
Ik hoop dat Halsema voet bij stuk houdt.
Ook interessant dat het bij links progressief ineens A Okay is om de wet te breken van een soevereine staat zolang het voor "de juiste zaak" is. Wat die zaak is, bepalen zij zelf.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:19 schreef Mubassie het volgende:
Aub arresteren dat omhooggevallen loeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook interessant dat het bij links progressief ineens A Okay is om de wet te breken van een soevereine staat zolang het voor "de juiste zaak" is. Wat die zaak is, bepalen zij zelf.
Halsema is de vrouwelijke versie van Raskolnikov uit Misdaad en Straf van Dostoevsky. En:Kun je nagaan als Orban's vriendjes hier mee komen doen met een protest van Pediga. Dan is de wereld te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Rob Jettens zouden steigeren inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Kun je nagaan als Orban's vriendjes hier mee komen doen met een protest van Pediga. Dan is de wereld te klein.
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat die zaak is, bepalen zij zelf.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook interessant dat het bij links progressief ineens A Okay is om de wet te breken van een soevereine staat zolang het voor "de juiste zaak" is. Wat die zaak is, bepalen zij zelf.
Halsema is de vrouwelijke versie van Raskolnikov uit Misdaad en Straf van Dostoevsky. En:Nou hoe kut sommige linkse partijen ook zijn, wat jij hier schetst is onzin natuurlijk. Hongarije schendt met hun nieuwe regels EU wetgeving. Gaat dus wel iets verder dan 'bepalen zij zelf'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, die wil ik je geven. Alsnog valt het buiten de jurisdictie van een lokaal bestuurstertje (hoewel zij niks bestuurt, ze heeft de hele stad verneukt) om daarmee aan de slag te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:09 schreef wpor het volgende:
[..]
Nou hoe kut sommige linkse partijen ook zijn, wat jij hier schetst is onzin natuurlijk. Hongarije schendt met hun nieuwe regels EU wetgeving. Gaat dus wel iets verder dan 'bepalen zij zelf'.
Eens ja, heeft daar echt helemaal niks te zoeken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oké, die wil ik je geven. Alsnog valt het buiten de jurisdictie van een lokaal bestuurstertje (hoewel zij niks bestuurt, ze heeft de hele stad verneukt) om daarmee aan de slag te gaan.
Ze wachten even tot Sigrid Kaag klaar is met de wederopbouw.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:41 schreef Tarado het volgende:
Ik kan niet wachten tot Femke en Franske naar de Gaza gay pride gaan.
Als ik haar ketting zie lijkt me dat ze denkt dat ze in New Orleans is met carnavalquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Daar staat ze dan op het podium.
[ afbeelding ]
Toen was hij nog minister van BuZa. Logisch dat de man dus ook in het buitenland kwam.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:51 schreef hondonspain het volgende:
Timmermans ging in 2013 naar Oekraïne, spreken bij protesten, wat kon er gebeuren maar blijkbaar nu met regeringsvliegtuig vanwege een staatssecretaris en die loopt niet mee. Wat zal het geintje gekost hebben en wie weet het dinsdag nog.
Bij protesten was hij spreker en dat is dan logisch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen was hij nog minister van BuZa. Logisch dat de man dus ook in het buitenland kwam.
En dat mag niet ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:08 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Bij protesten was hij spreker en dat is dan logisch?
Man, voor het recht om lief te hebben zou iedereen die kant op moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen heeft de aanwezigheid van Halsema een nare bijsmaak.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Man, voor het recht om lief te hebben zou iedereen die kant op moeten gaan.
Zowel politiek als persoonlijk is gaan gewoon iets wat toe te juichen is.
Was het een competitie dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 00:16 schreef Gimmick het volgende:
Fijn dat het vreedzaam is verlopen. Groot succes voor de letter gemeenschap en nederlaag voor Orban.
Nederlaag?quote:Op zondag 29 juni 2025 00:16 schreef Gimmick het volgende:
Fijn dat het vreedzaam is verlopen. Groot succes voor de letter gemeenschap en nederlaag voor Orban.
Ik denk dat het meer een nederlaag voor Orban zou zijn, als het uit de hand zou zijn gelopen.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:16 schreef Gimmick het volgende:
Ja, maar dat is niet het soort homofobie waar men zich druk over maakt. Homo's die in elkaar worden geslagen of bespuugd door mensen met een migratieachtergrond en of moslims is niet belangrijk. Dat moeten we vooral 'begrijpen'.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:03 schreef Mylene het volgende:
Ik zou haar pas een heldin vinden als ze met een regenboogvlag en een paar gays zou gaan rondlopen in haar eigen stadsdeel Amsterdam West. Niet kijk mij eens deugen om het deugen.
Ze zijn maar 1 ding... en dat is pro-aandachtquote:Op zondag 29 juni 2025 07:42 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, en wie was er ook aanwezig in Boedapest? Jawel hoor, Greta Thunberg. Het blijft bijzonder die klimaatbeweging: anti-Westen, antikapitalisme, pro-Hamas, pro-Hezbollah, pro-migratie, pro-Islam én pro-lhbt.
En mocht je nu denken: 'Huh, maar dit slaat nergens op. Dit is allemaal enorm tegenstrijdig.' Dat klopt, maar dat hebben ze zelf schijnbaar nog niet door.
[ twitter ]
Orban heeft kennelijk de tactiek van het negeren toegepast zodat het gebleven is bij een optochtje van aandachttrekkers zonder ze ook maar een strobreed in de weg te leggen. Weg is de munitie van alle aandachtshoeren.quote:Op zondag 29 juni 2025 05:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een nederlaag voor Orban zou zijn, als het uit de hand zou zijn gelopen.
En de alfabet familie zag dat het goed was (Queers for Palestine!).quote:
Dat valt allemaal onder de paraplu van het communisme en destabilisatie.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:42 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, en wie was er ook aanwezig in Boedapest? Jawel hoor, Greta Thunberg. Het blijft bijzonder die klimaatbeweging: anti-Westen, antikapitalisme, pro-Hamas, pro-Hezbollah, pro-migratie, pro-Islam én pro-lhbt.
En mocht je nu denken: 'Huh, maar dit slaat nergens op. Dit is allemaal enorm tegenstrijdig.' Dat klopt, maar dat hebben ze zelf schijnbaar nog niet door.
[ twitter ]
Ik zie op de foto die jij deelt inderdaad weinig Palestijnse vlaggen, prima. Zo zie je maar het effect van beleid dat migranten uit Islamitische landen buiten weet te houden. Palestijnse vlaggen hebben per definitie ook niets te zoeken op een Pride.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:53 schreef Gimmick het volgende:
Er is nauwelijks een Palestijnse vlag te zien en toch gaan vrijwel alle opmerkingen daarover. Zuurpruimen.
https://www.google.com/se(...)ON4234M&vssid=mosaic
Nee, omdat de hoge baas van het land heeft gezegd dat hij het niet wil.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als de gekozen burgemeester van Boedapest haar uit heeft genodigd?
Die Halsema kan haar eigen zoon niet in eens beteugelen, laat staan een hele stad. Dan is de aanval wellicht de beste verdediging zal ze denken en dus ga je maar schreeuwen richting Hongarije.quote:
Bij de omgang van de moslimgemeenschap met homoseksuelen (dat zijn immers de doelpalen in dit topic) krijg je echt niet te horen dat je dat moet accepteren.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, omdat de hoge baas van het land heeft gezegd dat hij het niet wil.
Het is ook een beetje dubbel. Ik heb zelf heel veel moeite met de moslimgemeenschap hier om hoe ze met vrouwen omgaan (geen handen geven, heel erg 'alfa' tegenover vrouw etc), dat past niet bij onze Westerse normen. Dan krijg ik hier constant te horen: dat is hun cultuur, dat moet je accepteren.
Maar als 'hun cultuur' zegt dat ze geen gay pride willen dan gaan wij met een afvaardiging daar naartoe om het ze door de strot te douwen.
Hoe vaak denk je dat Halsema op die brug staat? Het zijn hoofdzakelijk bezorgde Hongaren. Die blij waren met de steun uit Europa.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, omdat de hoge baas van het land heeft gezegd dat hij het niet wil.
Het is ook een beetje dubbel. Ik heb zelf heel veel moeite met de moslimgemeenschap hier om hoe ze met vrouwen omgaan (geen handen geven, heel erg 'alfa' tegenover vrouw etc), dat past niet bij onze Westerse normen. Dan krijg ik hier constant te horen: dat is hun cultuur, dat moet je accepteren.
Maar als 'hun cultuur' zegt dat ze geen gay pride willen dan gaan wij met een afvaardiging daar naartoe om het ze door de strot te douwen.
Nee dat klopt, dan krijg je te horen dat ze aan de hoogste boom moeten.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:46 schreef Weird- het volgende:
[..]
Bij de omgang van de moslimgemeenschap met homoseksuelen (dat zijn immers de doelpalen in dit topic) krijg je echt niet te horen dat je dat moet accepteren.
Daarnaast heeft Hongarije als EU-lid zich te houden aan het europese mensenrechtenverdrag
All in good fun.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:05 schreef William_Papadin het volgende:
[ x ]
Geen idee of dit echt is, maar indien waar, dan staat Halsema naast iemand die een hitlergroet brengt. Niet zo fraai gezicht.
Nee dit is AI want extreemlinkse Groenlinks hebben niets met nazi's van de Nationaal Sociaalistische Duitse Volkspartij.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:05 schreef William_Papadin het volgende:
[ x ]
Geen idee of dit echt is, maar indien waar, dan staat Halsema naast iemand die een hitlergroet brengt. Niet zo fraai gezicht.
Dat gaat jou geen voordeel opleveren , want jij staat als ongelovige ook op het extreme ayatolla dodenlijstjequote:Op zondag 29 juni 2025 14:20 schreef Nober het volgende:
En nu graag weer over Israël kapot bombarderen.
Dood ging ik toch al.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat gaat jou geen voordeel opleveren , want jij staat als ongelovige ook op het extreme ayatolla dodenlijstje
quote:Op zondag 29 juni 2025 01:57 schreef Jeo_Boden het volgende:
Ditzelfde geldt voor[x]https://twitter.com/Peekessoep/status/1938986174384668927[/x] Halalsema en haar puinhoop in Amsterdam
[ x ]
Dat kind wordt ook met de dag vervelender.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:42 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Jongste 22-jarige ooit.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat kind wordt ook met de dag vervelender.
Het is een beetje de Paris Hilton van het activisme geworden. Die werd ook overal en nergens voor ingehuurd om wat publiciteit te genereren.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat kind wordt ook met de dag vervelender.
Het is zoals ze zelf al zei: they stole our future. Alleen zijn degenen die haar toekomst hebben gestolen niet de boze rechtse mensen, maar de links-extremistische mensen die ook al kinderen inzetten voor hun eigen gewin.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is een beetje de Paris Hilton van het activisme geworden. Die werd ook overal en nergens voor ingehuurd om wat publiciteit te genereren.
De marxistische clownshow in De Stopera moedigt het ook impliciet aan door daders niet te willen benoemen en door niet te willen handhaven.quote:
Maar Amsterdam maakt niet landelijk beleid.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De marxistische clownshow in De Stopera moedigt het ook impliciet aan door daders niet te willen benoemen en door niet te willen handhaven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |