Homohaat uit niet-islamitische hoek is marginaal in Nederland. Dat het in het voormalige Oostblok anders is weet ik, maar waarom ik zou 'wegkijken' is mij een raadsel. Rare reactie, kennelijk kan je het inhoudelijk niet weerleggen dat jouw soort mensen behoorlijk hypocriet is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja jij wilt wegkijken van homohaat uit nie-islamitische hoek.
Jawel, je valt mensen aan die meehelpen in een actie om Hongaarse homo's te helpen. Omdat ze zich blijkbaar niet op de homohaters richten die jij belangrijk vind.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Homohaat uit niet-islamitische hoek is marginaal in Nederland. Dat het in het voormalige Oostblok anders is weet ik, maar waarom ik zou 'wegkijken' is mij een raadsel. Rare reactie, kennelijk kan je het inhoudelijk niet weerleggen dat jouw soort mensen behoorlijk hypocriet is.
'Meehelpen'.. right. Die twee dozen doen dat alleen voor zichzelf joh. Mij lijkt het logischer om je bezig te houden met problemen in je eigen stad, i.p.v. de moraalridder uit te gaan hangen in een ander land. En dit weet jij heel goed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, je valt mensen aan die meehelpen in een actie om Hongaarse homo's te helpen. Omdat ze zich blijkbaar niet op de homohaters richten die jij belangrijk vind.
En waar zit die homohaat dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja jij wilt wegkijken van homohaat uit nie-islamitische hoek.
dat business Class gevlieg met KLM en dure hotels op kosten Amsterdam van Groen Links komt me de strot uitquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:36 schreef Middelpunt het volgende:
Waarom er dan weer ophef over moet ontstaan omdat Halsema een vriend gaat bezoeken, is me een raadsel.
Omdat het op persoonlijke titel is, zou het overigens wel belachelijk zijn als de gemeente dit betaald. De gemeente Amsterdam heeft niks te maken met het beleid in het buitenland en/of prive bezoeken van de burgemeester, dus daar hoort geen gemeentelijk belastinggeld naar toe te gaan.
Nou ik kan me leukere hobby's bedenken dan in het buitenland op Pride's gaan lopen en vervolgens verrot gescholden worden door de PVV aanhang.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Meehelpen'.. right. Die twee dozen doen dat alleen voor zichzelf joh. Mij lijkt het logischer om je bezig te houden met problemen in je eigen stad, i.p.v. de moraalridder uit te gaan hangen in een ander land. En dit weet jij heel goed.
Nou bijvoorbeeld bij Orban die wetten invoert om hen te marginaliseren.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:11 schreef Hexagon het volgende:
Dus ze zullen wel inzien dat die deelnemers van die Pride ermee geholpen zijn als er buitenlandse politici meelopen.
Als Femke zou willen shoppen in het buitenland, dan heeft ze daar genoeg mogelijkheden voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ze al heel snel aan het shoppen gaan
vrouwen willen iedere week shoppen, overal en zeker in Budapestquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Femke zou willen shoppen in het buitenland, dan heeft ze daar genoeg mogelijkheden voor.
Tja, als Femke dat graag zou willen dan kan ze daar gewoon een moment vrij voor nemen. Dan is het niet nodig om allerlei IQ-loze scheldkannonades over zich heen te krijgen uit de bekende hoek.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vrouwen willen iedere week shoppen, overal en zeker in Budapest
En ook naar de wereldberoemde sauna daar en daar lunchen, niemand herkent je daar
eerst half uurtje lopen , foto maken en weg wezen
[ afbeelding ]
Het is Touria die alles op haar instagram zet als een echte Kardashianquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, als Femke dat graag zou willen dan kan ze daar gewoon een moment vrij voor nemen. Dan is het niet nodig om allerlei IQ-loze scheldkannonades over zich heen te krijgen uit de bekende hoek.
Ook Touria kan gewoon een dag vrij nemen als ze daar naartoe zou willen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is Touria die alles op haar instagram zet als een echte Kardashian
niet Femke
ik ben bang dat het een dienstreis is, businessclass , dat vind touria tofquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook Touria kan gewoon een dag vrij nemen als ze daar naartoe zou willen.
Ik geloof dat ze een behoorlijk drukke baan heeft, maar dat wil toch niet zeggen dat ze nooit iets voor zichzelf mag doen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:27 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft schijnbaar niks anders te doen in Nederland.
Dat zijn meer GLers. Zoals Pol Pot Rosenmöller...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Halsema is een activiste vermomd als burgemeester.
Dit slaat nergens op. Halsema is een prima burgemeester, zoals Timmermans straks een geweldige minister-President is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat zijn meer GLers. Zoals Pol Pot Rosenmöller...
Klimaatterrorist Wijnand Duyvendak, antisemiet Kauthar Bouchallikht, legaliseren van pedofilie en seks net kinderen Bram van der Lek, oplichtster en kankerfaker Tara Singh Varma...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:01 schreef Toine51 het volgende:
Dat zijn meer GLers. Zoals Pol Pot Rosenmöller...
Het sarcasme is strong in this one...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Halsema is een prima burgemeester, zoals Timmermans straks een geweldige minister-President is.
quote:'Henk Krol verbaasd door actie Femke Halsema'
Femke Halsema gaat op 28 juni naar de door het Hongaarse parlement verboden Pride-mars in Boedapest.
Oud-politicus Henk Krol verbaast zich over de actie van de Amsterdamse burgemeester.
quote:Orbán waarschuwt voor juridische gevolgen voor pride-deelnemers
Boedapest- De Hongaarse premier Viktor Orbán heeft gewaarschuwd dat het meelopen in de pridemars in Boedapest ,,juridische gevolgen" kan hebben.
De mars is door de politie verboden.
Dat kan volgens wetgeving die het parlement in maart heeft aangenomen.
Doel van de mars is discriminatie van lhbtq'ers tegengaan en acceptatie vergroten.
Volgens Orbán kan de politie ingrijpen en de demonstratie beëindigen, maar zal ze dat niet snel doen. Hongarije is een ,,beschaafd land", zei hij op de staatsradio.
De politie zal volgens hem mensen overtuigen om zich aan de wet te houden. ,,
We zijn volwassenen en ik raad iedereen aan om te doen wat hij wil", aldus de premier.
Daarbij waarschuwde hij wel dat mensen die zich niet aan de regels houden ,,de juridische gevolgen zullen moeten dragen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |