Ze wachten even tot Sigrid Kaag klaar is met de wederopbouw.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:41 schreef Tarado het volgende:
Ik kan niet wachten tot Femke en Franske naar de Gaza gay pride gaan.
Als ik haar ketting zie lijkt me dat ze denkt dat ze in New Orleans is met carnavalquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Daar staat ze dan op het podium.
[ afbeelding ]
Toen was hij nog minister van BuZa. Logisch dat de man dus ook in het buitenland kwam.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:51 schreef hondonspain het volgende:
Timmermans ging in 2013 naar Oekraïne, spreken bij protesten, wat kon er gebeuren maar blijkbaar nu met regeringsvliegtuig vanwege een staatssecretaris en die loopt niet mee. Wat zal het geintje gekost hebben en wie weet het dinsdag nog.
Bij protesten was hij spreker en dat is dan logisch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen was hij nog minister van BuZa. Logisch dat de man dus ook in het buitenland kwam.
En dat mag niet ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:08 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Bij protesten was hij spreker en dat is dan logisch?
Man, voor het recht om lief te hebben zou iedereen die kant op moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Los van mijn politieke voorkeur (die waarschijnlijk anders is dan jij denkt) vind ik gewoon niet de burgemeester van Amsterdam iets te zoeken heeft bij een gay pride in Boedapest; zeker niet als de president van dat land heeft verboden om dat te doen.
Ja klopt, alleen heeft de aanwezigheid van Halsema een nare bijsmaak.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Man, voor het recht om lief te hebben zou iedereen die kant op moeten gaan.
Zowel politiek als persoonlijk is gaan gewoon iets wat toe te juichen is.
Was het een competitie dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 00:16 schreef Gimmick het volgende:
Fijn dat het vreedzaam is verlopen. Groot succes voor de letter gemeenschap en nederlaag voor Orban.
Nederlaag?quote:Op zondag 29 juni 2025 00:16 schreef Gimmick het volgende:
Fijn dat het vreedzaam is verlopen. Groot succes voor de letter gemeenschap en nederlaag voor Orban.
Ik denk dat het meer een nederlaag voor Orban zou zijn, als het uit de hand zou zijn gelopen.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:16 schreef Gimmick het volgende:
Ja, maar dat is niet het soort homofobie waar men zich druk over maakt. Homo's die in elkaar worden geslagen of bespuugd door mensen met een migratieachtergrond en of moslims is niet belangrijk. Dat moeten we vooral 'begrijpen'.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:03 schreef Mylene het volgende:
Ik zou haar pas een heldin vinden als ze met een regenboogvlag en een paar gays zou gaan rondlopen in haar eigen stadsdeel Amsterdam West. Niet kijk mij eens deugen om het deugen.
Ze zijn maar 1 ding... en dat is pro-aandachtquote:Op zondag 29 juni 2025 07:42 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, en wie was er ook aanwezig in Boedapest? Jawel hoor, Greta Thunberg. Het blijft bijzonder die klimaatbeweging: anti-Westen, antikapitalisme, pro-Hamas, pro-Hezbollah, pro-migratie, pro-Islam én pro-lhbt.
En mocht je nu denken: 'Huh, maar dit slaat nergens op. Dit is allemaal enorm tegenstrijdig.' Dat klopt, maar dat hebben ze zelf schijnbaar nog niet door.
[ twitter ]
Orban heeft kennelijk de tactiek van het negeren toegepast zodat het gebleven is bij een optochtje van aandachttrekkers zonder ze ook maar een strobreed in de weg te leggen. Weg is de munitie van alle aandachtshoeren.quote:Op zondag 29 juni 2025 05:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een nederlaag voor Orban zou zijn, als het uit de hand zou zijn gelopen.
En de alfabet familie zag dat het goed was (Queers for Palestine!).quote:
Dat valt allemaal onder de paraplu van het communisme en destabilisatie.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:42 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, en wie was er ook aanwezig in Boedapest? Jawel hoor, Greta Thunberg. Het blijft bijzonder die klimaatbeweging: anti-Westen, antikapitalisme, pro-Hamas, pro-Hezbollah, pro-migratie, pro-Islam én pro-lhbt.
En mocht je nu denken: 'Huh, maar dit slaat nergens op. Dit is allemaal enorm tegenstrijdig.' Dat klopt, maar dat hebben ze zelf schijnbaar nog niet door.
[ twitter ]
Ik zie op de foto die jij deelt inderdaad weinig Palestijnse vlaggen, prima. Zo zie je maar het effect van beleid dat migranten uit Islamitische landen buiten weet te houden. Palestijnse vlaggen hebben per definitie ook niets te zoeken op een Pride.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:53 schreef Gimmick het volgende:
Er is nauwelijks een Palestijnse vlag te zien en toch gaan vrijwel alle opmerkingen daarover. Zuurpruimen.
https://www.google.com/se(...)ON4234M&vssid=mosaic
Nee, omdat de hoge baas van het land heeft gezegd dat hij het niet wil.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als de gekozen burgemeester van Boedapest haar uit heeft genodigd?
Die Halsema kan haar eigen zoon niet in eens beteugelen, laat staan een hele stad. Dan is de aanval wellicht de beste verdediging zal ze denken en dus ga je maar schreeuwen richting Hongarije.quote:
Bij de omgang van de moslimgemeenschap met homoseksuelen (dat zijn immers de doelpalen in dit topic) krijg je echt niet te horen dat je dat moet accepteren.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, omdat de hoge baas van het land heeft gezegd dat hij het niet wil.
Het is ook een beetje dubbel. Ik heb zelf heel veel moeite met de moslimgemeenschap hier om hoe ze met vrouwen omgaan (geen handen geven, heel erg 'alfa' tegenover vrouw etc), dat past niet bij onze Westerse normen. Dan krijg ik hier constant te horen: dat is hun cultuur, dat moet je accepteren.
Maar als 'hun cultuur' zegt dat ze geen gay pride willen dan gaan wij met een afvaardiging daar naartoe om het ze door de strot te douwen.
Hoe vaak denk je dat Halsema op die brug staat? Het zijn hoofdzakelijk bezorgde Hongaren. Die blij waren met de steun uit Europa.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, omdat de hoge baas van het land heeft gezegd dat hij het niet wil.
Het is ook een beetje dubbel. Ik heb zelf heel veel moeite met de moslimgemeenschap hier om hoe ze met vrouwen omgaan (geen handen geven, heel erg 'alfa' tegenover vrouw etc), dat past niet bij onze Westerse normen. Dan krijg ik hier constant te horen: dat is hun cultuur, dat moet je accepteren.
Maar als 'hun cultuur' zegt dat ze geen gay pride willen dan gaan wij met een afvaardiging daar naartoe om het ze door de strot te douwen.
Nee dat klopt, dan krijg je te horen dat ze aan de hoogste boom moeten.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:46 schreef Weird- het volgende:
[..]
Bij de omgang van de moslimgemeenschap met homoseksuelen (dat zijn immers de doelpalen in dit topic) krijg je echt niet te horen dat je dat moet accepteren.
Daarnaast heeft Hongarije als EU-lid zich te houden aan het europese mensenrechtenverdrag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |