Hopelijk in een parallel universum.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Halsema is een prima burgemeester, zoals Timmermans straks een geweldige minister-President is.
maar niet met de KLM business class he, en ryanair , Tja dat doet een namaak kardashian nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook Touria kan gewoon een dag vrij nemen als ze daar naartoe zou willen.
Helpen is altijd goed. Maar als je specifiek deze zaak wilt helpen, doe dat dan op de plek waar je letterlijk de baas bent(!) en dus een enorme impact kunt maken, in plaats van in je spaarzame tijd naar een plek te reizen waar je werkelijk 0 invloed hebt en slechts van zeer beperkte symbolische waarde.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, je valt mensen aan die meehelpen in een actie om Hongaarse homo's te helpen. Omdat ze zich blijkbaar niet op de homohaters richten die jij belangrijk vind.
Dat komt vooral door jouw politieke voorkeur denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
Als ze gaat heb ik echt 0,0 medelijden en hoop ik van harte dat ze wordt opgepakt en niet wordt gespaard omdat ze een hoge functie in Nederland heeft.
quote:Dear Madam President,
I urge the European Commission to refrain from interfering in the law enforcement affairs of Member States, where it has no role to play.
I also call on the Commission to focus its efforts on the pressing challenges facing the European Union—areas where it does have a clear role and responsibility, and where it has made serious mistakes in recent years, such as the energy crisis and the erosion of European competitiveness.
Respectfully,
Viktor Orbán
Los van mijn politieke voorkeur (die waarschijnlijk anders is dan jij denkt) vind ik gewoon niet de burgemeester van Amsterdam iets te zoeken heeft bij een gay pride in Boedapest; zeker niet als de president van dat land heeft verboden om dat te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat komt vooral door jouw politieke voorkeur denk ik
Dat ben ik helemaal met je eens. Het ging om het "hoop ik van harte" gedeelte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Los van mijn politieke voorkeur (die waarschijnlijk anders is dan jij denkt) vind ik gewoon niet de burgemeester van Amsterdam iets te zoeken heeft bij een gay pride in Boedapest; zeker niet als de president van dat land heeft verboden om dat te doen.
Er is vast wel een parallel universum waar ze gek zijn op slecht politiek theater.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs daar niet, dat wil je de bewoners van dat parallelle universum ook niet aandoen.
quote:Ministerie waarschuwt Nederlandse Pride-gangers voor hoge Hongaarse boetes: 'Houd rekening met gezichtsherkenning'
Den Haag- Het ministerie van Buitenlandse Zaken wijst Nederlanders op het gevaar van hoge boetes voor deelname aan de verboden Pride in Boedapest, waar de Kamer een kabinetsafvaardiging heen heeft gestuurd.
De Hongaarse politie kan bovendien gezichtsherkenning gebruiken, waarschuwt het departement.
Dit Ministerie zou onze burgers niet moeten waarschuwen maar direct in Brussel protesteren wegens ernstige mensenrechten schending, het verzamelen van Biometrische data is een zeer ernstige overtreding van de EU Privacy regeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)enning/74250426.html
Femke gaat op de foto van Orban
Touria ook maar die vind dat wel leuk altijd voor haar INSTA
[..]
Ook niet als de gekozen burgemeester van Boedapest haar uit heeft genodigd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Los van mijn politieke voorkeur (die waarschijnlijk anders is dan jij denkt) vind ik gewoon niet de burgemeester van Amsterdam iets te zoeken heeft bij een gay pride in Boedapest; zeker niet als de president van dat land heeft verboden om dat te doen.
Het zou een mooie les voor haar zijn als ze in een charge van de oproerpolitie belandt. Ze heeft er niks te zoeken en dit soort mensen blijft maar doorgaan tenzij ze opgepakt wordt of van dichtbij meemaakt dat activistje spelen echt niet zo leuk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
Als ze gaat heb ik echt 0,0 medelijden en hoop ik van harte dat ze wordt opgepakt en niet wordt gespaard omdat ze een hoge functie in Nederland heeft.
nou die zijn er voor 10 minuten in de optocht en dan gaan ze lekker shoppen, naar de sauna , daarna diner en terug naar Hotelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zou een mooie les voor haar zijn als ze in een charge van de oproerpolitie belandt. Ze heeft er niks te zoeken en dit soort mensen blijft maar doorgaan tenzij ze opgepakt wordt of van dichtbij meemaakt dat activistje spelen echt niet zo leuk is.
Lekker in een stad gaan protesteren waar het veiliger is voor homo's om hand in hand te lopen dan je eigen stad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:57 schreef Shotty het volgende:
https://nos.nl/l/2572816
Ik hoop dat Halsema voet bij stuk houdt.
Ook interessant dat het bij links progressief ineens A Okay is om de wet te breken van een soevereine staat zolang het voor "de juiste zaak" is. Wat die zaak is, bepalen zij zelf.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:19 schreef Mubassie het volgende:
Aub arresteren dat omhooggevallen loeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook interessant dat het bij links progressief ineens A Okay is om de wet te breken van een soevereine staat zolang het voor "de juiste zaak" is. Wat die zaak is, bepalen zij zelf.
Halsema is de vrouwelijke versie van Raskolnikov uit Misdaad en Straf van Dostoevsky. En:Kun je nagaan als Orban's vriendjes hier mee komen doen met een protest van Pediga. Dan is de wereld te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Rob Jettens zouden steigeren inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Kun je nagaan als Orban's vriendjes hier mee komen doen met een protest van Pediga. Dan is de wereld te klein.
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat die zaak is, bepalen zij zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |