Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet eens per se, soms wel. Maar antihistaminica zorgt sowieso voor minder jeuk, en daar is het me vooral om te doen.
En als ik 's nachts merk dat ik geprikt ben snel even aanstippen met een afterbite/na-de-beet-pen oid. Hoe sneller hoe beter.
Hopelijk zijn de muggenbeten snel weer wegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij naar me toe was gekomen van dat hij geprikt was, had ik het meteen gebruikt, maar hij zei niks en ik zag niks. Ik vermoed echt dat het op school is gebeurd.
Echt zo irritant. Vorig jaar had ik er 5 op de slaapkamer ik bleef bezig, om ze dood te slaanquote:
Ik zou er in ieder geval geen olifant van proberen te maken, zeker niet als je een porseleinkast in huis hebt!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik vanavond een mug hoor is het jullie schuld
Ga je ook mee naar de mannenstripperstent in Rotterdam als die meet van de grond komt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik vanavond een mug hoor is het jullie schuld
Ben geen 80 dus geen porselein hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval geen olifant van proberen te maken, zeker niet als je een porseleinkast in huis hebt!
Zelfs geen troon?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben geen 80 dus geen porselein hier
LIT / Haiku ketting #24 - Haaaai koe!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En het mag niet over dieren of over het weer gaan of zo?
Hahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
waterfietsmeneer
fietst heel lekker heen en weer
natte frikandel
Zin in een catamaran nu.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
waterfietsmeneer
fietst heel lekker heen en weer
natte frikandel
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
Zacht gezoem bij nacht,
een schaduw langs mijn gezicht
rust verstoord door prik.
Mevrouwtje oeps van 2022quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
O btw, wanneer mag jij een weekendje weg met je beste vriendin?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mevrouwtje oeps van 2022
zo scherp als een mes
maar zonder een snee
Haha zal ik haar dat vragen als ze weer thuis is?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
O btw, wanneer mag jij een weekendje weg met je beste vriendin?
why wait?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu écht zin in een catamaran!![]()
Misschien dat ik morgen dat concept eens uit moet gaan leggen aan de vetboer hier 100 meter verderop.
Voornamelijk omdat ik al gegeten heb en het een beetje overkill zou zijn nu. En ik ben taffusmoequote:
Dat is een andere naam voor een waterfiets toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu écht zin in een catamaran!![]()
Misschien dat ik morgen dat concept eens uit moet gaan leggen aan de vetboer hier 100 meter verderop.
Wat goed van jou! Ik keek even in de app en kom er nu dus achter dat ze morgen ipv maandag komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
MafKeesje![]()
hoe moet dat nou met de kliko maandag?
oei! snel dan!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat goed van jou! Ik keek even in de app en kom er nu dus achter dat ze morgen ipv maandag komen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is een andere naam voor een waterfiets toch?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Met extra beestjes die houden van feestjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht al wat een top dag vandaag.
Maar het is dus gewoon BlauweBakAanStraatZetDag!
Toe maar, meer dan één bolkon!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat het donker wordt. Ik had eigenlijk vandaag op de planning staan om de balkons een beetje op te ruimen.
Morgen nog een dag
Ja 1 voor (zuidoost) en 1 achter (noordwest). Luxe leef. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toe maar, meer dan één bolkon!![]()
#pauperleefhiermetkleinkutbolkon
Mijn moeder had een tas met een vorm van een pistool erinquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vervelend nou voor Omer![]()
Ma Baker?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn moeder had een tas met een vorm van een pistool erin
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vervelend nou voor Omer![]()
Geen goed dagje..?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo maar gewoon mijn bed in denk ik.
Dat is op tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
Oh jawel hoor, maar was gisteren erg vroeg gaan slapen omdat ik niet goed in orde was. Was midden in de nacht wakker. Beetje uit mijn ritme. En nu nog steeds niet 100%.quote:
Zeer goed gewandeld welquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is op tijd
Wel goed gewandeld?
niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ah dat is fijnquote:
Goed bezig! Morgen weer de stairmeister op?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah dat is fijn
Ik pak zo nog een rondje yoga
Dan douchen en naar bed
Ah zo. Dan is nu op tijd wel slim idd. Mits je niet midden in de nacht wakker wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar was gisteren erg vroeg gaan slapen omdat ik niet goed in orde was. Was midden in de nacht wakker. Beetje uit mijn ritme. En nu nog steeds niet 100%.
Ja is wel het planquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen weer de stairmeister op?
Dat is mijn favoriete instrument!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja is wel het plan
Borst trainen en daarna cardio
Lilak's borst?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete instrument!
Links of rechts is dan de vraagquote:
Laap slekker KW.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ik ga lekker mijn bed in. Fijne avond allen
Gewoon weg rennen in plaats van antwoord gevenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
Linksquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon weg rennen in plaats van antwoord geven
Goede oplossing
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Links of rechts is dan de vraag
Of die onder in het midden
Trusten!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
Allemaal is natuurlijk het enige goede antwoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon weg rennen in plaats van antwoord geven
Goede oplossing
Ja lach maar, de tattoerder heeft werk gehad ermeequote:
Wedden dat je zonder wekker rond zeven wakker wordt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
Kreeg net te horen dat mijn dochter morgenochtend vroeg niet ergens heen hoef te brengen, dus lekker eens zonder wekker uitslapen op zaterdagochtend. Heerlijk vooruitzicht
Tijd voor een kouwe zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
Kreeg net te horen dat mijn dochter morgenochtend vroeg niet ergens heen hoef te brengen, dus lekker eens zonder wekker uitslapen op zaterdagochtend. Heerlijk vooruitzicht
Ja dat gaat sowieso gebeuren. Maar hopelijk daarna nogwel wat korte slaapjes dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wedden dat je zonder wekker rond zeven wakker wordt?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk dat ik maar eens kijk of ik een lekkere Leffe Blond in huis heb ja. Goeie
quote:
Onverwachts uitslapen dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja lach maar, de tattoerder heeft werk gehad ermee
quote:
Nu nog zien of het lukt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, dat zijn altijd fijne meevallers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |