Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet eens per se, soms wel. Maar antihistaminica zorgt sowieso voor minder jeuk, en daar is het me vooral om te doen.
En als ik 's nachts merk dat ik geprikt ben snel even aanstippen met een afterbite/na-de-beet-pen oid. Hoe sneller hoe beter.
Hopelijk zijn de muggenbeten snel weer wegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij naar me toe was gekomen van dat hij geprikt was, had ik het meteen gebruikt, maar hij zei niks en ik zag niks. Ik vermoed echt dat het op school is gebeurd.
Echt zo irritant. Vorig jaar had ik er 5 op de slaapkamer ik bleef bezig, om ze dood te slaanquote:
Ik zou er in ieder geval geen olifant van proberen te maken, zeker niet als je een porseleinkast in huis hebt!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik vanavond een mug hoor is het jullie schuld
Ga je ook mee naar de mannenstripperstent in Rotterdam als die meet van de grond komt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik vanavond een mug hoor is het jullie schuld
Ben geen 80 dus geen porselein hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval geen olifant van proberen te maken, zeker niet als je een porseleinkast in huis hebt!
Zelfs geen troon?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben geen 80 dus geen porselein hier
LIT / Haiku ketting #24 - Haaaai koe!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En het mag niet over dieren of over het weer gaan of zo?
Hahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
waterfietsmeneer
fietst heel lekker heen en weer
natte frikandel
Zin in een catamaran nu.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
waterfietsmeneer
fietst heel lekker heen en weer
natte frikandel
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
Zacht gezoem bij nacht,
een schaduw langs mijn gezicht
rust verstoord door prik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |