Denk eerder dat hij dat heeft gedaan met het frantic wisselbeleid wat hij voerde. Iedere keer wisselen van spelers en systeem, dan heb je aan het einde van het seizoen niets om op terug te vallen in tijden van stress. Geen vastigheden, geen fundament in je spel, geen automatismen, geen regelmaat. Enige vastigheid die we hadden was dat Brobbey werd gewisseld in de 60ste minuut.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:24 schreef Wotte het volgende:
Heeft Farioli zichzelf niet in de poot hebben geschoten door te gokken op een andere club?
Heeft hebben ?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:24 schreef Wotte het volgende:
Heeft Farioli zichzelf niet in de poot hebben geschoten door te gokken op een andere club?
Kan gebeuren hoor. Ik mix het met Korsakow.quote:
Het window is nog niet open en Ajax moet sowieso wachten op de restjes van de toplanden, tenzij het iemand uit de eredivisie is. Dan heb je nog wat spelers op de loonlijst staan die er af moeten, door verkoop of anders verhuur, het is niet alleen aankopen maar ook die balans op je loonlijst vinden.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:39 schreef manny het volgende:
Het is te stil. En vertrouwen op Kroes is een beetje lastig geworden na de laatste transferwindows...
dat interview gaf wel vertrouwen iddquote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het window is nog niet open en Ajax moet sowieso wachten op de restjes van de toplanden, tenzij het iemand uit de eredivisie is. Dan heb je nog wat spelers op de loonlijst staan die er af moeten, door verkoop of anders verhuur, het is niet alleen aankopen maar ook die balans op je loonlijst vinden.
Kroes heeft het niet makkelijk.
Wel positief dat die financieel directeur waar ik naam even kwijt van ben Baboeram Panday liet weten dat Ajax niet hoeft te verkopen en er ook budget is voor aankopen.
https://www.ajax.nl/artik(...)er-vetlaag-opbouwen/
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:24 schreef Wotte het volgende:
Grote kans.quote:
Dat hou je toch en dat gaat ook niet minder worden, als je eerste elftal spelers gaat betalen wat Real al aan "jong" elftal spelers betaalt, dan weet je dat dit soort dingen vaker gaan voorkomen.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grote kans.
Maar zonde voor de financiën van Ajax. Over een jaar of 2 hadden we een mooie som bij kunnen schrijven.
Kennelijk gaat zijn oudere broer ook mee.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hou je toch en dat gaat ook niet minder worden, als je eerste elftal spelers gaat betalen wat Real al aan "jong" elftal spelers betaalt, dan weet je dat dit soort dingen vaker gaan voorkomen.
Kan allemaal, daar kan je niet tegenop concurreren, maar Ajax doet dat zelf natuurlijk ook met jeugdspelers oa in Nederland en België.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk gaat zijn oudere broer ook mee.
Wel typisch dat alleen die mocros nog gaanquote:Op maandag 9 juni 2025 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grote kans.
Maar zonde voor de financiën van Ajax. Over een jaar of 2 hadden we een mooie som bij kunnen schrijven.
50 tantes, ooms, neven en nichten die zich ermee bemoeien. Dan wordt je wel gek gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2025 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel typisch dat alleen die mocros nog gaan
Mwa, ik denk niet dat dit met etnische achtergrond te maken heeft, valt moeilijk nee te zeggen als je samen met je broer als wisselgeld naar Real Madrid mag.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
50 tantes, ooms, neven en nichten die zich ermee bemoeien. Dan wordt je wel gek gemaakt
Mink Peeters .quote:Op maandag 9 juni 2025 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat dit met etnische achtergrond te maken heeft, valt moeilijk nee te zeggen als je samen met je broer als wisselgeld naar Real Madrid mag.
Kijk eens op de jeugdteams op Ajax.nl.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel typisch dat alleen die mocros nog gaan
Ze hebben interesse, hij is er (nog) niet heen.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:23 schreef Makamba_ het volgende:
Eriksen naar die stomme Hollywood club in de Championship. 1 potentieel bejaarde minder voor Ajax.
Elke gekleurde is dus een Marokkaan?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens op de jeugdteams op Ajax.nl.
Zijn nou eenmaal 90% gekleurd.
Wie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:09 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga wil Dave Vos niet in zijn staf, dat kost weer knaken
De talentvolle trainer Vos die slappe persoonlijkheid Heitinga als een (toekomstige) bedreiging ziet voor zijn positie als trainer.quote:
Had liever Dave Vos als trainer gehad dan Domme Johnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De talentvolle trainer Vos die slappe persoonlijkheid Heitinga als een (toekomstige) bedreiging ziet voor zijn positie als trainer.
Geinig, nooit geweten dat al die teams er zo in detail opstonden. Ajax onder 8 is qua namen wel echt een cultteamquote:Op maandag 9 juni 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens op de jeugdteams op Ajax.nl.
Wat een namen johquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Geinig, nooit geweten dat al die teams er zo in detail opstonden. Ajax onder 8 is qua namen wel echt een cultteam
Jones Ampoma
Micah Darko
Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
Loé Lilipaly
Skye Snoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Geinig, nooit geweten dat al die teams er zo in detail opstonden. Ajax onder 8 is qua namen wel echt een cultteam
Jones Ampoma
Micah Darko
Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
Loé Lilipaly
Ik dacht in eerste instantie ook zo, maar blijkbaar wil Vos nu hoofdtrainer worden. Wordt genoemd als opvolger van Simonis bij GAE als die naar Wolfsburg gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:48 schreef Jaeger85 het volge
nde:
[..]
De talentvolle trainer Vos die slappe persoonlijkheid Heitinga als een (toekomstige) bedreiging ziet voor zijn positie als trainer.
Nederlanders doen aan korfbal en hockey, cultuur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat een namen joh. Nederlanders hebben echt geen cultuur hè.
Beter gewoon lekker binnen gamenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nederlanders doen aan korfbal en hockey, cultuur.
terechtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook zo, maar blijkbaar wil Vos nu hoofdtrainer worden. Wordt genoemd als opvolger van Simonis bij GAE als die naar Wolfsburg gaat.
Mwah dat was voor Ajax wel echt een grotere gok geweest dan Heitingaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
terecht
ik had het best met Vos aangedurfd
Als Ziyaad een beetje goed wordt, krijgt hij vast King als bijnaam.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Jones Ampoma
Micah Darko
Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
Loé Lilipaly
dat denk ik ook. Verder geldt Vos al jarenlang als "talent" maar nog bar weinig van gezien. Wilt verder als hoofdtrainer en kennelijk minder vertrouwen in hem van oa heitinga en ook daarboven. Dan is dit een prima oplossing lijkt me (als het klopt)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah dat was voor Ajax wel echt een grotere gok geweest dan Heitinga
Micah is best wel besmet nu sinds RDR2quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Jones Ampoma
Micah Darko
1 normale voornaam. 1quote:Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
quote:Loé Lilipaly
Een goedkeurend knikje van de nieuwe hoofdtrainer.quote:Lennox Rosendahl
CEESIE!!quote:Ceesie Ruurs
Ceeeeeeesie is een kakkerlakquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat deze gaat doorbreken.
5 dagen geleden overgestapt naar Feyenoord![]()
Shit!quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat deze gaat doorbreken.
5 dagen geleden overgestapt naar Feyenoord![]()
Hij heeft er toch een heleboel ingeknald daar bij City, en kan rennen als een paard. Je zou toch zeggen dat een Farioli achtige trainer daar wel wat uit weet te halen. Maar wij hebben Jon, en die zie ik niet als een maniak met zijn staf voor elke linie een detailplan maken zodat elke speler precies weet wat ie moet doen...quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie nog vertrouwen in Carlos Forbs jongens?
Hoe bedoel je 'nog'? Carlos Forbs kan niet voetballen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carlos kan er inderdaad helemaal niks van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'nog'? Carlos Forbs kan niet voetballen.
Het blijft wel een bijzonder mannetjequote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag hem gisteren weer eens bij Portugal U21. Het was echt een lachwekkende domme draver.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'nog'? Carlos Forbs kan niet voetballen.
In het land van Vitinha, Neves, Mendes, Fernandes en vele anderen is het toch helemaal bespottelijk dat hij uberhaupt nog opgeroepen wordt?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren weer eens bij Portugal U21. Het was echt een lachwekkende domme draver.
U21, als je daar op je 21e nog speelt behoor je doorgaans niet tot de grotere talenten van een land.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In het land van Vitinha, Neves, Mendes, Fernandes en vele anderen is het toch helemaal bespottelijk dat hij uberhaupt nog opgeroepen wordt?
U21 he?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In het land van Vitinha, Neves, Mendes, Fernandes en vele anderen is het toch helemaal bespottelijk dat hij uberhaupt nog opgeroepen wordt?
Maar hij deed het echt heel goed in de jeugd PL!quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren weer eens bij Portugal U21. Het was echt een lachwekkende domme draver.
Je zou Mislintat nog eens moeten aanklagen dat daar zoveel geld aan uit is gegeven, die kan echt alleen maar rennenquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:56 schreef Black-Death het volgende:
Forbs heeft geen toekomst bij Ajax.
Hopelijk hebben ze het hek van het stadion opengezet voor hem, zit geen rem op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou Mislintat nog eens moeten aanklagen dat daar zoveel geld aan uit is gegeven, die kan echt alleen maar rennen
Alleen prietprater @Wotte vindt dit een goede voetballer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij deed het echt heel goed in de jeugd PL!
We moeten mensen verbieden om ook maar één volzin te schrijven over professioneel jeugdvoetbal.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen prietprater @:wotte vindt dit een goede voetballer.
Hij heeft inderdaad net iets meer veld nodig dan gewenst is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het hek van het stadion opengezet voor hem, zit geen rem op.
Ja, gelukkig is de rest van de selectie een stuk beterquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou Mislintat nog eens moeten aanklagen dat daar zoveel geld aan uit is gegeven, die kan echt alleen maar rennen
Aankopen van Mislintatquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is de rest van de selectie een stuk beter
Ik tel zo al 9 miskopen. Ramaj vind ik 1 van de beste versterkingen van dit rijtje, maar die mocht dan weer wieberen omdat Remko Pasveer zo goed kan coachen.quote:1. Josip Sutalo: 20,5 miljoen
2. Georges Mikautadze: 16 miljoen - 13 miljoen
3. Carlos Forbs: 14 miljoen
4. Gastón Ávila: 12,5 miljoen
5. Chuba Akpom: 12,3 miljoen
6. Borna Sosa: 8 miljoen
7. Benjamin Tahirovic: 7,5 miljoen - 3,5 miljoen
8. Sivert Mannsverk: 6 miljoen
9. Diant Ramaj: 5 miljoen - 5 miljoen
10. Anton Gaaei: 4,5 miljoen
11. Jakov Medic: 3 miljoen
12. Branco van den Boomen: Transfervrij
De meest bizarre is toch wel Avila, dat was helemaal geen voetballerquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aankopen van Mislintat
[..]
Ik tel zo al 9 miskopen. Ramaj vind ik 1 van de beste versterkingen van dit rijtje, maar die mocht dan weer wieberen omdat Remko Pasveer zo goed kan coachen.
In Antwerpen komen ze nog steeds niet bij van het lachen om het bedrag dat Mislintat ervoor heeft betaald. Waanzin.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
De meest bizarre is toch wel Avila, dat was helemaal geen voetballer
Dan snap ik nog meer dat je in een ren je rot speler uit de jeugd PL trapt.
Mooi vreemdelingenlegioen ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aankopen van Mislintat
[..]
Ik tel zo al 9 miskopen. Ramaj vind ik 1 van de beste versterkingen van dit rijtje, maar die mocht dan weer wieberen omdat Remko Pasveer zo goed kan coachen.
Ik heb er daadwerkelijk kijk op in tegenstelling tot de meesten hier. Snappietoch.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen prietprater @:wotte vindt dit een goede voetballer.
@fetX is ook een vriend van mij maar ik sta achter jou in dit conflict.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er daadwerkelijk kijk op in tegenstelling tot de meesten hier. Snappietoch.
Ik ben er wel echt in gaan geloven sinds die bijna juiste voorspelling(en).quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:fetx is ook een vriend van mij maar ik sta achter jou in dit conflict.
Ik begin mij echt zorgen om je te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 00:36 schreef Wotte het volgende:
Overigens zie ik het allemaal niet geheel somber in vriend @:Tjacka
Gewoon kampioen.
Gaat alles wel goed met je? Misschien kan je ook en keer de drank laten staan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben er wel echt in gaan geloven sinds die bijna juiste voorspelling(en).
User @:fetx is overigens best te pruimen. Die had me wel bij de poot met die Chris Woerts grap van 'm. Potver.
Ik was eerst fan, maar je begint gelijk te krijgen. Ook zijn bizarre selectiebeleid.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:19 schreef Jaeger85 het volgende:
We mogen in ieder geval blij zijn dat we niet voor Reiziger als trainer zijn gegaan. Die kan er echt niets van.
Gelukkig hebben we het nu beterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was eerst fan, maar je begint gelijk te krijgen. Ook zijn bizarre selectiebeleid.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 00:36 schreef Wotte het volgende:
Overigens zie ik het allemaal niet geheel somber in vriend @:Tjacka
Gewoon kampioen.
Stemt mij wel positief dat ze de pijlen weer volledig op talentontwikkeling hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:15 schreef tong80 het volgende:
Ajax is tot een mondeling akkoord gekomen met Eloi Gómez, zo verzekert De Telegraaf zaterdag. De middenvelder, afkomstig uit de jeugdopleiding van FC Barcelona, tekent na het afronden van het papierwerk voor drie seizoenen in Amsterdam. Het Spaanse Sport meldde afgelopen week al dat de pas zestienjarige speler op weg is naar Ajax.
Gómez viel vorig jaar al op bij de scouts van Ajax. Op het Marveldtoernooi van 2024 in Groenlo speelde de Spanjaard in de halve finale tegen Ajax. Barça won de wedstrijd met 1-0 en uiteindelijk ook het hele toernooi.
De talentvolle middenvelder werkte in september vorig jaar een oefenduel af op De Toekomst, het trainingscomplex van Ajax. Na die ontmoeting hoorde de Ajax-leiding dat Gómez over een aflopende verbintenis beschikt bij Barcelona en liever niet wilde verlengen bij de Catalanen.
De jeugdinternational van Spanje stond open voor de stap naar Ajax en voegt nu dus de daad bij het woord. In principe sluit Gómez, die via Instagram afscheid nam van Barcelona, in de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan bij Ajax Onder 17.
Ajax richt daarnaast de pijlen op Marvyn Muzungu, een zeventienjarige linksbenige centrumverdediger van AJ Auxerre. Het Franse talent, 1.92 meter lang, was onlangs op proef in Amsterdam en liet een goede indruk achter.
Muzungu wordt in Frankrijk gezien als een groot talent. Hij beschikt over een aflopende verbintenis in Auxerre, waardoor Ajax de centrale verdediger transfervrij naar Nederland kan halen.
De komst van Gómez en de concrete interesse in Muzungu maken deel uit van de operatie 'kwaliteitsinjectie', een initiatief van technisch directeur Alex Kroes en directeur voetbalzaken Marijn Beuker. Het duo kwam na het doorlichten van de jeugdopleiding tot de conclusie dat er op diverse plaatsen binnen de opleiding een kwaliteitsimpuls nodig is.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt1b0e5b5b500b4133
Onder de mat heb je er ook niet zoveel aanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax bereikt akkoord met Liverpool én Jaros
Weer een jaar zonder structurele oplossing onder de mat.
De T heeft zijn lek die altijd levert weer te pakken.quote:''Ook omdat de voetbalvisies van Slot en Heitinga grotendeels overeenkomen''
Hmm, is alleen om plaats te maken in Jong voor anderen. Deed het begin vorig jaar niet slecht, maar raakte buiten beeld door een blessure en speelde daarna meer naar achteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Rijkhoff naar Almere. Huur zonder koop optie. Hij mag het daar een jaar laten zien.
Ik krijg vast en zeker de Rotterdamse vrienden op mijn dak maar de 'Slot' visie is gewoon een iteratie van de speelwijze die geboren werd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
[..]
De T heeft zijn lek die altijd levert weer te pakken.
Kun je dit nader toelichten?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik krijg vast en zeker de Rotterdamse vrienden op mijn dak maar de 'Slot' visie is gewoon een iteratie van de speelwijze die geboren werd in Amsterdam.
te licht denk ik. Hopelijk gaat ie daar een mooi succesvol jaar tegemoet maar voor Ajax 1 zie ik het niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, is alleen om plaats te maken in Jong voor anderen. Deed het begin vorig jaar niet slecht, maar raakte buiten beeld door een blessure en speelde daarna meer naar achteren.
Mag zichzelf mooi in de kijker spelen dus.
Hij is verder dan Konadu, daarin zie ik maar weinig toekomst. Denk dat Rijkhoff prima op zijn plek is in de top van de Jupiler League. Zal wel keer stapje omhoog gaan maken naar onderaan de Eredivisie, en dan falen omdat ze het verkeerde systeem spelen.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
te licht denk ik. Hopelijk gaat ie daar een mooi succesvol jaar tegemoet maar voor Ajax 1 zie ik het niet meer gebeuren
Die passage over 'kwaliteitsinjectie' slaat toch nergens op, of de journalist heeft het verkeerd opgeschreven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stemt mij wel positief dat ze de pijlen weer volledig op talentontwikkeling hebben
Natuurlijk is dat zo, daar is toch ook geen twijfel over, tenminste niet als je al wat langer meeloopt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik krijg vast en zeker de Rotterdamse vrienden op mijn dak maar de 'Slot' visie is gewoon een iteratie van de speelwijze die geboren werd in Amsterdam.
Ik blijf het zeggen, opleiden is overrated, goed scouten belangrijker en dat ze wat kwaliteitsspelers halen is wel goed, al blijft het natuurlijk afwachten of die spelers die laatste stappen zetten.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die passage over 'kwaliteitsinjectie' slaat toch nergens op, of de journalist heeft het verkeerd opgeschreven.
Hoe kan het aantrekken van 2 spelers van buitenaf nou een kwaliteitsinjectie zijn voor je jeugdopleiding. Een kwaliteitsinjectie is zorgen dat je je eigen opleiding van boven naar beneden goed inricht met de juiste mensen, staf- en kaderleden. Niet 2 spelertjes van buitenaf halen en dan doen alsof je opleiding ineens een stuk beter is geworden.
De basisprincipes van de Hollandse school zie je duidelijk terug in het voetbal van slot. Dominant op balbezit gestoeld aanvallend voetbal met hoge pressing en het bespelen willen van de ruimtes tussen de linies. Die principes zagen voor een groot gedeelte het daglicht in Amsterdam onder Reynolds, Michels en Cruijff maar ook deels in de balkan bij Dynamo Kiev.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |