Wijndal ook echtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokkerdomme Sjon gaat het wel regelen hoor.. manmanman dit jaar wordt een deceptie. janken
Misschien kan Urby linksback gezet worden..quote:Terugkeer Emanuelson bij Ajax aanstaande
Urby Emanuelson lijkt definitief de derde assistent van hoofdtrainer John Heitinga te worden. De oud-speler van de Amsterdammers zou akkoord zijn gegaan met een contract voor twee seizoenen. De 39-jarige Emanuelson was als assistent van Frank Peereboom bij Jong Ajax al werkzaam binnen de Eredivisionist. De oud-international is momenteel als tv-analist aanwezig op het EK onder 21 in Slowakije. (Bron: De Telegraaf)
Meer vertrouwen in dan in Wijndal.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Misschien kan Urby linksback gezet worden..
OSSENWORST OSSENWORST OSSENWORSTquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Misschien kan Urby linksback gezet worden..
Ik heb nog meer vertrouwen in Forbs op linksback dan Wijndal. @Wottequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in dan in Wijndal.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Seizoen al over en het is nog niet eens juli.
SjonOssenworstgod .
Gaat het goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OSSENWORST OSSENWORST OSSENWORST
Uitstekende tactische omzetting natuurlijk maar spelers als Forbs kun je in feite overal neerzetten in het stadion.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:48 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Forbs op linksback dan Wijndal. @:Wotte
Hansworst Stegeman zit nu toch bij Willem II?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OSSENWORST OSSENWORST OSSENWORST
Maar de beste worst hebben ze bij Ajax . Ries Wietsge kan het ook alweer ruiken na de rondo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hansworst Stegeman zit nu toch bij Willem II?
Koning Ossenworstgenotquote:Een 'bliksembezoek' van Alex Kroes aan Spanje lijkt voor een doorbraak te hebben gezorgd in de onderhandelingen rondom Raúl Moro. De Telegraaf weet dat Ajax de 22-jarige aanvaller spoedig lijkt te kunnen verwelkomen en een vaste transfersom van 9,5 miljoen euro gaat betalen, plus 2,5 miljoen aan bonussen.
Ajax, dat al sinds afgelopen winter achter Moro aan zit, bereikte recent al een persoonlijk akkoord met de buitenspeler. De onderhandelingen tussen de Amsterdammers en Real Valladolid zaten echter in 'een impasse', zo schrijft De Telegraaf. Daar heeft Kroes met een bliksembezoek aan Spanje nu verandering in weten te brengen. Er ligt nu een akkoord op hoofdlijnen tussen de clubs en het lijkt een kwestie van tijd totdat Moro gepresenteerd wordt in Amsterdam. Dinsdag of woensdag kan een definitief akkoord al bereikt zijn, waarna alleen het gereedmaken van de contracten en de medische keuring nog zullen volgen.
De Telegraaf weet ook dat Ajax relatief diep in de buidel moet tasten. De Amsterdammers gaan een totaalbedrag van 12 miljoen euro betalen, bestaande uit een vaste som van 9,5 miljoen en 2,5 miljoen aan bonussen. In de Johan Cruijff Arena ligt een contract tot de zomer van 2030 klaar voor Moro, die zaterdag op het EK onder 21 met Jong Spanje werd uitgeschakeld door Engeland.
Dat Ajax Moro zo goed als binnen heeft, was aanvankelijk geen zekerheid. Doordat de jeugdinternational indruk maakte op het jeugd-EK, nam de interesse snel toe en kregen de Amsterdammers concurrentie van 'niet de minste clubs' uit Engeland en Spanje. Als Ajax deze week niet tot een akkoord was gekomen, was Kroes doorgeschakeld naar Plan B. Het lijkt echter in het voordeel van Ajax dat het afgelopen winter ook al concreet was voor Moro, zo klinkt het. Toen ketste een transfer af door een sleutelbeenbreuk van de dribbelaar.
Moro is in totaal twee jaar uitgekomen voor Valladolid: één als huurspeler, één als eigen speler. Afgelopen seizoen was de kleine linksbuiten, die ook op de rechterflank uit de voeten kan, goed voor vier goals en vijf assists in competitieverband. Hij wist Valladolid echter niet te behoeden voor degradatie. Bij Ajax treft Moro met Lucas Rosa, die afgelopen winter nog overkwam van Valladolid, een bekende. Eerder speelde Moro in de jeugd van Espanyol en FC Barcelona, waarna hij de overstap maakte naar SS Lazio. De Italianen verhuurden hem vervolgens aan Ternana, Real Oviedo en uiteindelijk Valladolid, dat hem dus ook definitief overnam.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
eens hoor. Wel vertrouwen in als het helemaal rond is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Moro binnen lijkt me in ieder geval een goede kwaliteitsimpuls qua assists en potentiële goals voorin
3 plusjes ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Moro binnen lijkt me in ieder geval een goede kwaliteitsimpuls qua assists en potentiële goals voorin
4 en 5. Dat zijn Brobbey cijfers.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Behalve dat Brobbey een centrumspits is, en dit is een buitenspeler.quote:
Dit is een zeer valide waarneming. Benieuwd met welk antwoord user @tong80 terug gaat komen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Behalve dat Brobbey een centrumspits is, en dit is een buitenspeler.
Wat is dit voor actquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is een zeer valide waarneming. Benieuwd met welk antwoord user @:tong80 terug gaat komen.
Pardonquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is een zeer valide waarneming. Benieuwd met welk antwoord user @:tong80 terug gaat komen.
Dit is gewoon de nieuwe Messi. Dat is toch volstrekt duidelijk?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd) Verder maakte "onze" spits in het eerste er een stuk of 20 waarbij ik het merendeel van de voorzetten gaf. Deze kleine dribbelaar heeft 5 voorzetten. Verder is ie buiten vorig jaar nergens geslaagd en afgelopen seizoen gedegradeerd. Waar is al het optimisme op gebaseerd
![]()
Lijkt een leuke dribbelaar met in ieder geval nog overzicht voor de voorzet. Valladolid kwam natuurlijk het afgelopen jaar weinig aan voetballen toe dus dan is het lastig om als aanvaller behoorlijke statistieken bij elkaar te spelen, daar zou ik me dan ook niet op blindstaren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd) Verder maakte "onze" spits in het eerste er een stuk of 20 waarbij ik het merendeel van de voorzetten gaf. Deze kleine dribbelaar heeft 5 voorzetten. Verder is ie buiten vorig jaar nergens geslaagd en afgelopen seizoen gedegradeerd. Waar is al het optimisme op gebaseerd
![]()
Maar waar moet je dan wel naar staren? Nu is het dus een beetje hopen dat hij er bij een betere ploeg meer gaat maken? Uiteindelijk beoordeel je een buitenspelers toch op zijn doelpuntencontributie en dat is toch gewoon ontzettend matig? Op welk niveau hij dan speelt is niet relevant, want de zekerheid dat hij een niveau hoger ineens x4 gaat is er toch niet?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt een leuke dribbelaar met in ieder geval nog overzicht voor de voorzet. Valladolid kwam natuurlijk het afgelopen jaar weinig aan voetballen toe dus dan is het lastig om als aanvaller behoorlijke statistieken bij elkaar te spelen, daar zou ik me dan ook niet op blindstaren.
Nee, oké, dat lijkt me wel een aardige graadmeterquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd)
Daar heb je eigenlijk gelijk in. Ik kap met me negatief te uiten over Ajax. Ik ga gewoon doen alsof het momenteel het oude Ajax is. Schijt aan God en z'n ouwe moer. Wij zijn Ajax.........!quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit is gewoon de nieuwe Messi. Dat is toch volstrekt duidelijk?
Zeker. Ik was op amateur niveau extreem goed. Het blijft een raadsel dat ik nooit prof ben geworden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, oké, dat lijkt me wel een aardige graadmeter
Je kunt natuurlijk zijn technische en fysieke kwaliteiten wel beoordelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan wel naar staren? Nu is het dus een beetje hopen dat hij er bij een betere ploeg meer gaat maken? Uiteindelijk beoordeel je een buitenspelers toch op zijn doelpuntencontributie en dat is toch gewoon ontzettend matig? Op welk niveau hij dan speelt is niet relevant, want de zekerheid dat hij een niveau hoger ineens x4 gaat is er toch niet?
Dan ben ik wel benieuwd wat die zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk zijn technische en fysieke kwaliteiten wel beoordelen.
Voor de datafetisjisten zou het zelfs nog te kwantificeren zijn door bijvoorbeeld een xD (expected Dribbles) en een vA(virtual Assists) variabele te construeren.
Neuh, daar valt inderdaad op die manier niets over te zeggen, maar ik neem aan dat de scouting hem een aantal maal heeft bekeken en op basis van wat ze van hem zagen een potentiële versterking en potentieel kapitaal in hem zien.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat die zeggenHet zou verder best een prima speler kunnen zijn hoor. Maar de uitspraak: hij maak bij degradatiekandidaat x 5 doelpunten dus dan maakt hij er bij Ajax wel 15 gaat er bij mij nooit zo in. Dat is gewoon hoopschaak spelen.
Ondertussen geil worden van de Italiaanse Lang terwijl die nog slechtere stats heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan wel naar staren? Nu is het dus een beetje hopen dat hij er bij een betere ploeg meer gaat maken? Uiteindelijk beoordeel je een buitenspelers toch op zijn doelpuntencontributie en dat is toch gewoon ontzettend matig? Op welk niveau hij dan speelt is niet relevant, want de zekerheid dat hij een niveau hoger ineens x4 gaat is er toch niet?
Hij speelt in een van de sterkste competities van Europa, dat speelt wel een rol. Je hebt er gewoon een extra buitenspeler bij naast Godts, Traore en Edvardsen die toch wel goed moet zijn voor minimaal 3/4 goals en 5 assists in een Eredivisie-seizoen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 plusjes ookOp basis van welke statistiek dan in godsnaam? in 63 wedstrijden 6 doelpunten en 9 assists.
En kom dan niet met: hij speelt bij een degradant. Want als dat de reden is om iemand het voordeel van de twijfel te geven dan kan je iedereen er neerzetten.
genoeg gescout volgens mij en bij jong spanje ook bij dit ek wel gezien dat die er wel wat van kan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor de statistiekfetishisten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat met een team dat nauwelijks aan aanvallen toekwam.
zelfde stats als nico williams zo te zien in de competitie. Kan er dan ook geen zak van natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelt in een van de sterkste competities van Europa, dat speelt wel een rol. Je hebt er gewoon een extra buitenspeler bij naast Godts, Traore en Edvardsen die toch wel goed moet zijn voor minimaal 3/4 goals en 5 assists in een Eredivisie-seizoen.
Grootste probleem bij Ajax afgelopen seizoen was met name dat je hoofdspits niet productief was, 4 goals voor Brobbey zijn er echt minimaal 6/7 te weinig en dan zit je nog aan de onderkant van de marge.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zelfde stats als nico williams zo te zien in de competitie. Kan er dan ook geen zak van natuurlijk.
Ringo zal wel weggaan daar zeker? Nu John Stegeman coach wordt was het wel leuk geweest als ze ook nog een Paul en een George hadden gehaald.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor een van de matigste LaLiga-teams in de afgelopen jaren heeft Raul Moro prima dribbelstatistieken. Kijk, je hebt ook een Ringo Meerveld bij Willem II die als de Messi van de Lage Landen wordt neergezet en ook mee werd gezogen in het Tilburger Moeras. Zijn enige hoogtepunt was een goal bij FC Dordrecht-uit in de play-offs.
Er valt verder niet veel te zeggen en te voorspellen. Te meer omdat Ajax een trainer heeft aangesteld wiens stempel vooral buiten de velden ligt, en niet op het veld.
Geil.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor de statistiekfetishisten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat met een team dat nauwelijks aan aanvallen toekwam.
6/7?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Grootste probleem bij Ajax afgelopen seizoen was met name dat je hoofdspits niet productief was, 4 goals voor Brobbey zijn er echt minimaal 6/7 te weinig en dan zit je nog aan de onderkant van de marge.
Mokerdomme Sjonnie gaat Wijndal toch aan het voetballen krijg?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tagliafico terughalen nu Lyon is teruggezet naar League 2?
oh jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjonnie gaat Wijndal toch aan het voetballen krijg?
heitinga kan dat willen maar gaat niet gebeuren. Beste is echt om te kijken of je die kan slijten maar wie wil hem + die verdiend vorstelijk dus daar zitten we gewoon nog aan vast ben ik bang.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zal zeker niet gebeuren, inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heitinga kan dat willen maar gaat niet gebeuren. Beste is echt om te kijken of je die kan slijten maar wie wil hem + die verdiend vorstelijk dus daar zitten we gewoon nog aan vast ben ik bang.
Die hadden we ook niet zomaar weg moeten doen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef BEFEM het volgende:
Is Moro niet te vegelijken met toen Conceicao werd gehaald? Lijkt hetzelfde type speler te zijn.
Is het niet tijd dat jij iets anders gaat doen met de ****** opmerkingen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik vrij inhoudelijk op de vraag of we Tagliafico moeten halen. Ik zou dat een welkome versterking vinden, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet tijd dat jij iets anders gaat doen met de ****** opmerkingen?
Gaat me meer om je benaming voor de trainer,quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik vrij inhoudelijk op de vraag of we Tagliafico moeten halen. Ik zou dat een welkome versterking vinden, maar ik zie het niet gebeuren.
Tsja ik mag hier op een forum toch mijn mening geven? Ik sta ook gewoon te juichen als Ajax wint hoor, ongeacht de trainer. Maar ik ben gewoon totaal niet onder de indruk van Heitinga en ik vind het bizar dat hij is aangesteld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat me meer om je benaming voor de trainer,
waar heb je tegenstanders voor nodig als je je eigen trainer al zo noemt...............
Mokerdomme Sjon lijkt me een vrij accurate beschrijving, anders.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat me meer om je benaming voor de trainer,
waar heb je tegenstanders voor nodig als je je eigen trainer al zo noemt...............
quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjon lijkt me een vrij accurate beschrijving, anders.
Mwa hij lijkt me net wat slimmer dan De Wolf, dus houden we het op dom, of hij ooit een goeie trainer gaat worden betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjon lijkt me een vrij accurate beschrijving, anders.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa hij lijkt me net wat slimmer dan De Wolf
Hoeft ook niet als je tactisch meesterbrein hoe heet ie ook alweer op de bank heeft zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa hij lijkt me net wat slimmer dan De Wolf, dus houden we het op dom, of hij ooit een goeie trainer gaat worden betwijfel ik.
In de eredivisie kom je nog wel met een boel weg, ook als je geen tactisch meesterbrein bent.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je tactisch meesterbrein hoe heet ie ook alweer op de bank heeft zitten.
Arne Slot? Maar die gaat niet meequote:Op woensdag 25 juni 2025 17:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je tactisch meesterbrein hoe heet ie ook alweer op de bank heeft zitten.
Dat zie je wel aan Boszquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de eredivisie kom je nog wel met een boel weg, ook als je geen tactisch meesterbrein bent.
Hij zal heus wel wat opgestoken hebben, maar de tacticus in het team van Slot is Hulshoff, dus ik denk niet dat Johnnie daar veel direct bij de betrokken was, wel bij individuele benadering van spelers.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne Slot? Maar die gaat niet mee
Heeft Sjon wel mee gewerkt, schijnt.
Je zag hem tijdens de wedstrijden toch vooral met Sipke lullen inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal heus wel wat opgestoken hebben, maar de tacticus in het team van Slot is Hulshoff, dus ik denk niet dat Johnnie daar veel direct bij de betrokken was, wel bij individuele benadering van spelers.
Die rol zie ik Gio ook wel goed kunnen vervullen.
Slot zijn visie leunt grotendeels op de in Amsterdamse gebouwde fundamenten. Heitinga was dus eigenlijk, als kind van de club, de belichaming van het Amsterdamse gedachtegoed en derhalve grotendeels verantwoordelijk voor het succes van Slot. De keuze voor Heitinga is logisch zodra je het begrijpt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne Slot? Maar die gaat niet mee
Heeft Sjon wel mee gewerkt, schijnt.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slot zijn visie leunt grotendeels op de in Amsterdamse gebouwde fundamenten. Heitinga was dus eigenlijk, als kind van de club, de belichaming van het Amsterdamse gedachtegoed en derhalve grotendeels verantwoordelijk voor het succes van Slot. De keuze voor Heitinga is logisch zodra je het begrijpt.
Laten we nu wel allemaal lachen jongons.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slot zijn visie leunt grotendeels op de in Amsterdamse gebouwde fundamenten. Heitinga was dus eigenlijk, als kind van de club, de belichaming van het Amsterdamse gedachtegoed en derhalve grotendeels verantwoordelijk voor het succes van Slot. De keuze voor Heitinga is logisch zodra je het begrijpt.
Slot is ontegenzeggelijk een discipel van de Amsterdamse Messias. Zal hij niet luidop uitspreken maar iedereen weet het. In ieder geval iedereen die niet tijdens wedstrijden een middagdutje doet onder het mom van voetbal kijken of een IQ van 75 heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we nu wel allemaal lachen jongons.
Dus jij weet dit helemaal nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 01:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slot is ontegenzeggelijk een discipel van de Amsterdamse Messias. Zal hij niet luidop uitspreken maar iedereen weet het. In ieder geval iedereen die niet tijdens wedstrijden een middagdutje doet onder het mom van voetbal kijken of een IQ van 75 heeft.
Getest en gedocumenteerd op 78 maat. Wie zou hier in de middagdutjes categorie vallen denk je?quote:Op donderdag 26 juni 2025 01:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus jij weet dit helemaal niet
In elk geval niet op mokerdomme Sjon.quote:
wiequote:Op donderdag 26 juni 2025 17:19 schreef SwebbeSensje het volgende:
Is Mallejan nog in beeld als versterking in de achterhoede ?
ah ok, Magallan. Lijkt me niet in beeld nee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:56 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Die Argentijn, lissandro Mallejan
Ik had wel 10-15 afgetikt voor Smit denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:07 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mijn observaties als amateur scout voor o19;
Die keepert Heerkens kunnen we prima ophalen. Prima keeper, zit nog rek in. En lijkt ook wel wat "over mijn lijk oostblok slagersmentaliteit" te hebben opgepikt. Jaartje laten rijpen met Pasveer als mentor en beetje Tsjechisch lullen met Jaros.
Janse kan best een degelijke CV worden, maar laten we hem vooral nooit meer linksback zetten.
Ugwu zou toch wel mooi zijn als hij verlengt. Mega ultra groot talent? Niet echt, maar zou toch wel fijn zijn om hem nog een paar jaartjes aan te zien en kijken of die zich ontwikkeld.
Smit is wel echt een fijne speler, 15 miljoen die AZ wil is natuurlijk veel te veel, maar als Taylor gaat voor een flink bedrag mogen ze wat mij betreft er wel een deel van naar Alkmaar sturen. Daar zit wel serieus voetbal in. En doet het vuile werk ook, duikt regelmatig ook op met verdedigende acties.
Konadu, tsja, ik zie er niet zoveel in. Het is het allemaal net niet, beetje zoals mijn grote vriend Banel.
En Verkuijl, dat gaat hem niet worden. Dat is FC Zwolle in een jaartje of 2.
Gaat natuurlijk nooit niet gebeuren, dat AZ hem voor een dergelijk bedrag naar een concurrent laat gaan. Kloesoe zou mijn zegen ook wel hebben om hem voor 10-15 op te halen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had wel 10-15 afgetikt voor Smit denk ik.
Waarschijnlijk heb je gelijk en het is Kees zijn eigen schuld. Het is sportief en financieel een domme keuze geweest om dat contract open te breken. 19 is een prima leeftijd om een stap naar de top drie te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit niet gebeuren, dat AZ hem voor een dergelijk bedrag naar een concurrent laat gaan. Kloesoe zou mijn zegen ook wel hebben om hem voor 10-15 op te halen.
Keesie is al sinds zijn vroege jeugd geïndoctrineerd door het enge volk in de jeugdopleiding van AZ.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk en het is Kees zijn eigen schuld. Het is sportief en financieel een domme keuze geweest om dat contract open te breken. 19 is een prima leeftijd om een stap naar de top drie te maken.
Speel je om de prijzen in een fatsoenlijk stadion en in de Champions League. Contract gaat naar 2-2,5 miljoen in plaats van een 7/8 ton bij AZ.
De enige winnaar in die verlenging is AZ die kunnen nu vragen wat ze willen. Kees spoelt in de tussentijd zo'n beetje een miljoen of vijf door de plee voordat er een buitenlandse club komt.
Hobbelt ondertussen in een winderig stadion dat alleen uitverkocht is als Ajax langskomt. Kees kan beter een andere zaakwaarnemer zoeken als je het mij vraagt.
ik ken hem niet verder maar een basisklant bij oranje onder 19. Klinkt als een gekke transfer. Niet goed genoeg dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:07 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ugwu dus de deur uitgelopen naar Volendam.
Teveel jonge CV's op dit moment bij Ajax die beter zijn dan hem. Misschien dat je hem in seizoen 2026-2027 dan eens in de selectie zou kunnen inpassen en dan over 2-3 jaar eens een basisplek zou kunnen geven, dat is te laat voor zo'n jongen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ken hem niet verder maar een basisklant bij oranje onder 19. Klinkt als een gekke transfer. Niet goed genoeg dan?
Concurrent, dat is de fout die AZ zelf ook maakt, de topclubs zijn geen concurrent, maar gewoon een stap hoger. Neemt niet weg dat die jongen zich aardig in de kijker heeft gespeeld op een positie die bij AZ niet de zijne was, dus ze mogen die bondscoach wel bedanken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit niet gebeuren, dat AZ hem voor een dergelijk bedrag naar een concurrent laat gaan. Kloesoe zou mijn zegen ook wel hebben om hem voor 10-15 op te halen.
Ik bekeek het even vanuit hun perspectief inderdaad, de manier waarop zij zichzelf als top-4 club zien is regelmatig op het gênante af.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Concurrent, dat is de fout die AZ zelf ook maakt, de topclubs zijn geen concurrent, maar gewoon een stap hoger. Neemt niet weg dat die jongen zich aardig in de kijker heeft gespeeld op een positie die bij AZ niet de zijne was, dus ze mogen die bondscoach wel bedanken.
Koude clubquote:Alex Kroes heeft zeven spelers van Ajax via een WhatsApp-bericht te kennen gegeven dat zij niet meer welkom zijn bij het eerste elftal. Dat meldt Mike Verweij van De Telegraaf. De technisch directeur wil hen verkopen zodat er geld beschikbaar komt om de selectie verder te versterken.
Het gaat om Chuba Akpom, Carlos Forbs, Borna Sosa, Kristian Hlynsson, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen. Ajax gaat ver met de maatregelen. “Ze mogen pas gebruikmaken van het veld en de sportschool als het eerste elftal heeft geluncht”, schrijft Verweij.
“Heeft John Heitinga een dubbel programma, dan mag het zevental pas De Toekomst op als de tweede training is afgelopen. Op de parkeerplaats voor het eerste elftal en de staf is geen plek meer voor de auto’s van de uit de gratie geraakte voetballers. En voor hen is nog maar één fysiotherapeut beschikbaar.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |