Zeker. Ik was op amateur niveau extreem goed. Het blijft een raadsel dat ik nooit prof ben geworden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, oké, dat lijkt me wel een aardige graadmeter
Je kunt natuurlijk zijn technische en fysieke kwaliteiten wel beoordelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan wel naar staren? Nu is het dus een beetje hopen dat hij er bij een betere ploeg meer gaat maken? Uiteindelijk beoordeel je een buitenspelers toch op zijn doelpuntencontributie en dat is toch gewoon ontzettend matig? Op welk niveau hij dan speelt is niet relevant, want de zekerheid dat hij een niveau hoger ineens x4 gaat is er toch niet?
Dan ben ik wel benieuwd wat die zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk zijn technische en fysieke kwaliteiten wel beoordelen.
Voor de datafetisjisten zou het zelfs nog te kwantificeren zijn door bijvoorbeeld een xD (expected Dribbles) en een vA(virtual Assists) variabele te construeren.
Neuh, daar valt inderdaad op die manier niets over te zeggen, maar ik neem aan dat de scouting hem een aantal maal heeft bekeken en op basis van wat ze van hem zagen een potentiële versterking en potentieel kapitaal in hem zien.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat die zeggenHet zou verder best een prima speler kunnen zijn hoor. Maar de uitspraak: hij maak bij degradatiekandidaat x 5 doelpunten dus dan maakt hij er bij Ajax wel 15 gaat er bij mij nooit zo in. Dat is gewoon hoopschaak spelen.
Ondertussen geil worden van de Italiaanse Lang terwijl die nog slechtere stats heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan wel naar staren? Nu is het dus een beetje hopen dat hij er bij een betere ploeg meer gaat maken? Uiteindelijk beoordeel je een buitenspelers toch op zijn doelpuntencontributie en dat is toch gewoon ontzettend matig? Op welk niveau hij dan speelt is niet relevant, want de zekerheid dat hij een niveau hoger ineens x4 gaat is er toch niet?
Hij speelt in een van de sterkste competities van Europa, dat speelt wel een rol. Je hebt er gewoon een extra buitenspeler bij naast Godts, Traore en Edvardsen die toch wel goed moet zijn voor minimaal 3/4 goals en 5 assists in een Eredivisie-seizoen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 plusjes ookOp basis van welke statistiek dan in godsnaam? in 63 wedstrijden 6 doelpunten en 9 assists.
En kom dan niet met: hij speelt bij een degradant. Want als dat de reden is om iemand het voordeel van de twijfel te geven dan kan je iedereen er neerzetten.
genoeg gescout volgens mij en bij jong spanje ook bij dit ek wel gezien dat die er wel wat van kan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor de statistiekfetishisten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat met een team dat nauwelijks aan aanvallen toekwam.
zelfde stats als nico williams zo te zien in de competitie. Kan er dan ook geen zak van natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelt in een van de sterkste competities van Europa, dat speelt wel een rol. Je hebt er gewoon een extra buitenspeler bij naast Godts, Traore en Edvardsen die toch wel goed moet zijn voor minimaal 3/4 goals en 5 assists in een Eredivisie-seizoen.
Grootste probleem bij Ajax afgelopen seizoen was met name dat je hoofdspits niet productief was, 4 goals voor Brobbey zijn er echt minimaal 6/7 te weinig en dan zit je nog aan de onderkant van de marge.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zelfde stats als nico williams zo te zien in de competitie. Kan er dan ook geen zak van natuurlijk.
Ringo zal wel weggaan daar zeker? Nu John Stegeman coach wordt was het wel leuk geweest als ze ook nog een Paul en een George hadden gehaald.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor een van de matigste LaLiga-teams in de afgelopen jaren heeft Raul Moro prima dribbelstatistieken. Kijk, je hebt ook een Ringo Meerveld bij Willem II die als de Messi van de Lage Landen wordt neergezet en ook mee werd gezogen in het Tilburger Moeras. Zijn enige hoogtepunt was een goal bij FC Dordrecht-uit in de play-offs.
Er valt verder niet veel te zeggen en te voorspellen. Te meer omdat Ajax een trainer heeft aangesteld wiens stempel vooral buiten de velden ligt, en niet op het veld.
Geil.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor de statistiekfetishisten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat met een team dat nauwelijks aan aanvallen toekwam.
6/7?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Grootste probleem bij Ajax afgelopen seizoen was met name dat je hoofdspits niet productief was, 4 goals voor Brobbey zijn er echt minimaal 6/7 te weinig en dan zit je nog aan de onderkant van de marge.
Mokerdomme Sjonnie gaat Wijndal toch aan het voetballen krijg?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tagliafico terughalen nu Lyon is teruggezet naar League 2?
oh jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjonnie gaat Wijndal toch aan het voetballen krijg?
heitinga kan dat willen maar gaat niet gebeuren. Beste is echt om te kijken of je die kan slijten maar wie wil hem + die verdiend vorstelijk dus daar zitten we gewoon nog aan vast ben ik bang.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjonnie gaat Wijndal toch aan het voetballen krijg?
Dat zal zeker niet gebeuren, inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heitinga kan dat willen maar gaat niet gebeuren. Beste is echt om te kijken of je die kan slijten maar wie wil hem + die verdiend vorstelijk dus daar zitten we gewoon nog aan vast ben ik bang.
Die hadden we ook niet zomaar weg moeten doen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef BEFEM het volgende:
Is Moro niet te vegelijken met toen Conceicao werd gehaald? Lijkt hetzelfde type speler te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |