Mwa, ik denk niet dat dit met etnische achtergrond te maken heeft, valt moeilijk nee te zeggen als je samen met je broer als wisselgeld naar Real Madrid mag.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
50 tantes, ooms, neven en nichten die zich ermee bemoeien. Dan wordt je wel gek gemaakt
Mink Peeters .quote:Op maandag 9 juni 2025 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat dit met etnische achtergrond te maken heeft, valt moeilijk nee te zeggen als je samen met je broer als wisselgeld naar Real Madrid mag.
Kijk eens op de jeugdteams op Ajax.nl.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel typisch dat alleen die mocros nog gaan
Ze hebben interesse, hij is er (nog) niet heen.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:23 schreef Makamba_ het volgende:
Eriksen naar die stomme Hollywood club in de Championship. 1 potentieel bejaarde minder voor Ajax.
Elke gekleurde is dus een Marokkaan?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens op de jeugdteams op Ajax.nl.
Zijn nou eenmaal 90% gekleurd.
Wie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:09 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga wil Dave Vos niet in zijn staf, dat kost weer knaken
De talentvolle trainer Vos die slappe persoonlijkheid Heitinga als een (toekomstige) bedreiging ziet voor zijn positie als trainer.quote:
Had liever Dave Vos als trainer gehad dan Domme Johnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De talentvolle trainer Vos die slappe persoonlijkheid Heitinga als een (toekomstige) bedreiging ziet voor zijn positie als trainer.
Geinig, nooit geweten dat al die teams er zo in detail opstonden. Ajax onder 8 is qua namen wel echt een cultteamquote:Op maandag 9 juni 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens op de jeugdteams op Ajax.nl.
Wat een namen johquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Geinig, nooit geweten dat al die teams er zo in detail opstonden. Ajax onder 8 is qua namen wel echt een cultteam
Jones Ampoma
Micah Darko
Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
Loé Lilipaly
Skye Snoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Geinig, nooit geweten dat al die teams er zo in detail opstonden. Ajax onder 8 is qua namen wel echt een cultteam
Jones Ampoma
Micah Darko
Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
Loé Lilipaly
Ik dacht in eerste instantie ook zo, maar blijkbaar wil Vos nu hoofdtrainer worden. Wordt genoemd als opvolger van Simonis bij GAE als die naar Wolfsburg gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:48 schreef Jaeger85 het volge
nde:
[..]
De talentvolle trainer Vos die slappe persoonlijkheid Heitinga als een (toekomstige) bedreiging ziet voor zijn positie als trainer.
Nederlanders doen aan korfbal en hockey, cultuur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat een namen joh. Nederlanders hebben echt geen cultuur hè.
Beter gewoon lekker binnen gamenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nederlanders doen aan korfbal en hockey, cultuur.
terechtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook zo, maar blijkbaar wil Vos nu hoofdtrainer worden. Wordt genoemd als opvolger van Simonis bij GAE als die naar Wolfsburg gaat.
Mwah dat was voor Ajax wel echt een grotere gok geweest dan Heitingaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
terecht
ik had het best met Vos aangedurfd
Als Ziyaad een beetje goed wordt, krijgt hij vast King als bijnaam.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Jones Ampoma
Micah Darko
Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
Loé Lilipaly
dat denk ik ook. Verder geldt Vos al jarenlang als "talent" maar nog bar weinig van gezien. Wilt verder als hoofdtrainer en kennelijk minder vertrouwen in hem van oa heitinga en ook daarboven. Dan is dit een prima oplossing lijkt me (als het klopt)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah dat was voor Ajax wel echt een grotere gok geweest dan Heitinga
Micah is best wel besmet nu sinds RDR2quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:43 schreef belanov het volgende:
[..]
Jones Ampoma
Micah Darko
1 normale voornaam. 1quote:Damin Habchi
D'Shaun Hoffman
Ziyaad Kong
Jax Elion Lilipaly
Lennox Rosendahl
Ceesie Ruurs
Skye Sno
Max Veerman
quote:Loé Lilipaly
Een goedkeurend knikje van de nieuwe hoofdtrainer.quote:Lennox Rosendahl