quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ze nemen geen mensen aan die niets kunnen,
Zelf zou ik het vrij pijnlijk vinden wanneer zou blijken dat dit de (doorslaggevende) reden is dat ik ergens werd aangenomen.quote:
Is duidelijk DEI Antifa.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:48 schreef Kijkertje het volgende:
Conspiracy World Thinks the Musk-Trump Breakup Is a 'Psyop'
As Elon Musk and Donald Trump feuded, conspiracy theorists assured their followers it was all a show. "5D chess at its finest, baby—checkmate!” proclaimed one.
[ afbeelding ]
[..]
Het is allemaal toneelspel!![]()
Ja. Discriminatie in de federale rechtbank niet toestaan. Dat lijkt me een prima idee, en alle 9 Supreme Court rechters zijn het daar ook mee eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want ja, het default is eerlijk. Ze nemen geen mensen aan die niets kunnen, maar helpen wel de scheefheid wat bij te stellen. Heb je een beter idee?
Stel je neemt 50% vrouwen en 50% vrouwen aan van de mensen die solliciteren, mits ze geschikt zijn. Dan hebben beide groepen toch evenveel kans op aangenomen te worden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja. Discriminatie in de federale rechtbank niet toestaan. Dat lijkt me een prima idee, en alle 9 Supreme Court rechters zijn het daar ook mee eens.
'Positieve' discriminatie is ook discriminatie, en daar komt DEI uiteindelijk altijd op neer. Er gaan dus nog meer van zulke rechtszaken volgen, en dat is een goede ontwikkeling. Het is niet zeker dat mensen die allemaal gaan winnen trouwens, dat geldt ook voor deze zaak.
Ja maar das van gisteren en sindsdien weinig meer van Musk gehoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Heftige beschuldigingen van Musk
Hij zal zich realiseren, dat hij wel veel lawaai kan maken, maar verder niet echt veel kan doen om het Trump moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar das van gisteren en sindsdien weinig meer van Musk gehoord.
Dat Trump in de Epstein files voorkomt zegt natuurlijk weinig. Ze waren vrienden maar dat wil nog niet zeggen dat Trump iets strafbaars deed.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Yesterday's newsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Of zijn drugscocktail was uitgewerkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:40 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hij zal zich realiseren, dat hij wel veel lawaai kan maken, maar verder niet echt veel kan doen om het Trump moeilijk te maken.
Trump is geen Starmer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Musk kennende, zal hij nog wel een paar keer los gaan op X, net zoals hij een tijdje geleden bij Starmer deed.
Hier moest ik dan toch wel even om lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:45 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqwvpsf76k2h
[ afbeelding ]
Want?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Trump is geen Starmer.
Musk zal inbinden; hij zal wel moeten.
Trump heeft aanzienlijk meer macht. Tig keer aanzienlijk meer.quote:
Hij is weer actief op X.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat dit het meest voor de hand liggende scenario is inderdaad.
Zegt hij nog iets interessants? Ik heb geen X/Twitter.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is weer actief op X.
Heb altijd nog het idee dat ze die een keer dood vinden hoor.
Dan moeten die 9 rechters opstappen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja. Discriminatie in de federale rechtbank niet toestaan. Dat lijkt me een prima idee, en alle 9 Supreme Court rechters zijn het daar ook mee eens.
'Positieve' discriminatie is ook discriminatie, en daar komt DEI uiteindelijk altijd op neer. Er gaan dus nog meer van zulke rechtszaken volgen, en dat is een goede ontwikkeling. Het is niet zeker dat mensen die allemaal gaan winnen trouwens, dat geldt ook voor deze zaak.
Trump heeft die macht niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Trump heeft aanzienlijk meer macht. Tig keer aanzienlijk meer.
Musks recente tirade heeft Elon zelve alleen maar verlies gebracht.
Als Trump het wil, dan zet hij Musk gewoon op een vliegtuig naar Zuid-Afrika. Kan-ie in Kaapstad op straat frisdrank gaan verkopen. Want voor zijn huidige bedrijven zal dat niet fijn zijn; de aandelen gaan (blijven) kelderen als een lawine van de Everest.
Bovendien zal Elon het bekende advies van John Irving (The Hotel New Hampshire) in acht moeten gaan nemen: keep passing the open windows.
Musk zegt dat ook niet, die zegt dat zijn naam in de files de publicatie verhindert.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat Trump in de Epstein files voorkomt zegt natuurlijk weinig. Ze waren vrienden maar dat wil nog niet zeggen dat Trump iets strafbaars deed.
Dat soort dingen roepen/hopen we hier al 10 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |