Behalve TS dan. Die TT ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb nog niemand gezien die nu weer juicht voor mafklapper Musk.
Andere mafklappers?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:59 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom niet? hij is namelijk "tegen" de grootste vijand aller tijden nu, het is niet voor niets druk in eens met allemaal mensen die hier normaal niet komen om te "gloaten" over wat Elon allemaal zegt over Trump.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:59 schreef Zwoerd het volgende:
De een sluit de ander niet uit, als ik Tesla rijder zou zijn, zou ik een sticker plakken "I bought before Elon and Donald went bitchfighting" waarna ik zo snel mogelijk op zoek zou gaan naar een echte benzine auto.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom niet? hij is namelijk "tegen" de grootste vijand aller tijden nu, het is niet voor niets druk in eens met allemaal mensen die hier normaal niet komen om te "gloaten" over wat Elon allemaal zegt over Trump.
Zal niet lang duren als Elon doorgaat dat de dems weer lovend over hem gaan praten. Misschien Wantie zelfs wel.
Het jeukt nu al bij velen om Elon's goddelijke platform te bezoeken en zijn profiel met F5 te spammen. Als ik zou zoeken op Reddit weet ik zeker dat vele haters nu alweer omgeslagen zijn. Alsof de software in hen koppies herschreven wordt.
Tyf op met deze AI-gegenereerde tyfusmeukquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Elon is tof againbyebye sticker.
Als je ooit een tesla hebt gehad hoor je gewoon op de brandstapel, engnek.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
De een sluit de ander niet uit, als ik Tesla rijder zou zijn, zou ik een sticker plakken "I bought before Elon and Donald went bitchfighting" waarna ik zo snel mogelijk op zoek zou gaan naar een echte benzine auto.
Ik moet binnenmonds kotsen als ik het interieur van een Tesla zie, zouden ze toch iets beter hun best moeten doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je ooit een tesla hebt gehad hoor je gewoon op de brandstapel, engnek.
Chuck Schumer niet gezien? Onder andere…quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:59 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom zou iemand terug in de tijd willen? Jij gaat jouw Miele wasmachine toch ook niet inruilen voor een wasbord?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
De een sluit de ander niet uit, als ik Tesla rijder zou zijn, zou ik een sticker plakken "I bought before Elon and Donald went bitchfighting" waarna ik zo snel mogelijk op zoek zou gaan naar een echte benzine auto.
En bij Miele wasmachine doel je natuurlijk op de prachtige Tesla, en een wasbord elke andere auto in 2025? Cope much lolquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand terug in de tijd willen? Jij gaat jouw Miele wasmachine toch ook niet inruilen voor een wasbord?
Nee, van een BEV terug naar een ouderwetse auto.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
En bij Miele wasmachine doel je natuurlijk op de prachtige Tesla, en een wasbord elke andere auto in 2025? Cope much lol
Nou, je komt wel met een overdreven stap.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, van een BEV terug naar een ouderwetse auto.
Als je hybrides als benzine auto’s telt, wat jij ten onrechte doet. Zo niet verkopen BEV’s ongeveer 2x zo goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, je komt wel met een overdreven stap.
Nog altijd worden er meer auto's op benzine verkocht dan BEV's.
Oh, excuses, ik dacht dat die op benzine reden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je hybrides als benzine auto’s telt, wat jij ten onrechte doet.
Nou, verras me: welke voordelen heeft een BEV?quote:Zo niet verkopen BEV’s ongeveer 2x zo goed.
Eea heeft gewoon alles te maken met geld.
Je hebt rijdt zelf een BEV zeg je, dus tenzij je een hele domme keuze hebt gemaakt (Dacia Spring ofzo) zul je ook vast gemerkt hebben dat een BEV heel veel voordelen heeft tov een benzine.
Dus je hebt echt een Dacia Spring? Hahahahahaha! Cheapass!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, excuses, ik dacht dat die op benzine reden.
My bad.
Die rijden op waterstof?
[..]
Nou, verras me: welke voordelen heeft een BEV?
Mijn ervaring is dat hij qua brandstof goedkoper is per kilometer.
Verder zou ik het niet weten.
Het is een gloednieuwe auto, dus onder garantie etc.
Voordat hij serieus geld gaat kosten qua onderhoud is hij alweer weg.
Nadeel is de beperkte actieradius in combinatie met lange laadtijd, in vergelijking met benzine auto's.
En wat betreft hybride auto's: de meeste kopen die vooral omdat ze die 2 nadelen niet willen hebben. Daarom kiezen ze voor benzine. En dat hij hybride is nemen ze op de koop toe.
Als hybride niet bestond hadden ze voor benzine gekozen, ipv EV.
Leuk rookgordijn om niet te hoeven benoemen in zijn algemeenheid waarom BEV rijden zoveel beter is dan benzine.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus je hebt echt een Dacia Spring? Hahahahahaha! Cheapass!
Jij plaatst ze bij de BEV's.quote:Hybrides rijden afwisselend op brandstof en elektriciteit. Het is dus vrij stupide om ze dan in te delen bij benzine auto’s. En dat doen normaal denkende mensen dan ook niet.
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand terug in de tijd willen? Jij gaat jouw Miele wasmachine toch ook niet inruilen voor een wasbord?
Nee, ik plaats hybrides niet bij BEV’s, het is een aparte categorie. En hybrides zijn populair omdat ze goedkoper te krijgen zijn en hoe goedkoper de aanschaf, hoe gemakkelijker je ze in grote getalen kan afzetten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk rookgordijn om niet te hoeven benoemen in zijn algemeenheid waarom BEV rijden zoveel beter is dan benzine.
Geef daar eens gewoon antwoord op.
[..]
Jij plaatst ze bij de BEV's.
Verder mis je de context.
Waarom kiest iemand voor hybride ipv BEV?
Omdat benzine voordelen kent boven electrisch.
Het is niet het verschil tussen de handwas en Miele.
Die komen 'gloaten' omdat dit schouwspel zeer voorspelbaar was wanneer twee narcisten met grote ego's samenwerken. Het verandert helemaal niets aan de verpeste reputatie van Musk die hem niet alleen zit in het steunen van Trump. Dus stop maar met deze act.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom niet? hij is namelijk "tegen" de grootste vijand aller tijden nu, het is niet voor niets druk in eens met allemaal mensen die hier normaal niet komen om te "gloaten" over wat Elon allemaal zegt over Trump.
Zal niet lang duren als Elon doorgaat dat de dems weer lovend over hem gaan praten. Misschien Wantie zelfs wel.
Het jeukt nu al bij velen om Elon's goddelijke platform te bezoeken en zijn profiel met F5 te spammen. Als ik zou zoeken op Reddit weet ik zeker dat vele haters nu alweer omgeslagen zijn. Alsof de software in hen koppies herschreven wordt.
Nee ik vind het grappig dat ze elkaar aanvallen en dat extreem rechts voor lul staat. Geen haar op mijn hoofd dat erover denkt iets bij deze man te kopen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Met ‘pork’ worden de kadootjes bedoeld die in de wet zitten om stemmen te vergaren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Elon is trouwens boos dat Trump niet genoeg zieke mensen dood laat gaan zonder gezondheidszorg. Niet bepaald iets waar de gemiddelde linkse persoon warme gevoelens bij krijgt.
Ja goede definitie van pork, maar je negeert maanden aan uitspraken van Elon zoals deze:quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Met ‘pork’ worden de kadootjes bedoeld die in de wet zitten om stemmen te vergaren.
Precies dat maakt de Amerikaanse politiek zo verziekt. Iedereen is bought and paid for en de sponsors verwachten het geld wat ze betaald hebben in veelvoud terug.
Allemaal op te hoesten door de belastingbetaler. Zouden ze daarmee stoppen, dan kan ook de VS een fatsoenlijke gezondheidszorg hebben.
Dat is ook te kort door de bocht. Pork is vaak ook bedoeld voor de kiezer in een bepaald district of in een bepaalde staat. Als een bepaalde industrie zorgt voor veel werkgelegenheid in een staat of district zal een afgevaardigde of een senator vaak meer geneigd zijn voordeeltjes voor die industrie in een bill proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Met ‘pork’ worden de kadootjes bedoeld die in de wet zitten om stemmen te vergaren.
Precies dat maakt de Amerikaanse politiek zo verziekt. Iedereen is bought and paid for en de sponsors verwachten het geld wat ze betaald hebben in veelvoud terug.
Allemaal op te hoesten door de belastingbetaler. Zouden ze daarmee stoppen, dan kan ook de VS een fatsoenlijke gezondheidszorg hebben.
Jij legt het negatief uit. Weet je nog dat Hugo 5 miljard kwijt was aan Corona uitgaven? In de VS ging het om honderden miljarden die gestolen zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja goede definitie van pork, maar je negeert maanden aan uitspraken van Elon zoals deze:
Bekijk deze YouTube-video
Nee, Musk is gewoon een echte autist en volledig rechtlijnig. Daarom is hij ook absoluut ongeschikt voor de politiek.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:01 schreef Jippie het volgende:
Het zou mij ook niets verbazen als Musk de ruzie forceert om de aandelen / verkopen Tesla op te krikken.
Trump als zakenman zal dit begrijpen
Ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook te kort door de bocht. Pork is vaak ook bedoeld voor de kiezer in een bepaald district of in een bepaalde staat. Als een bepaalde industrie zorgt voor veel werkgelegenheid in een staat of district zal een afgevaardigde of een senator vaak meer geneigd zijn voordeeltjes voor die industrie in een bill proberen te krijgen.
Musk heeft nog nooit ook maar een seconde aan het belang van iemand anders gedacht behalve dan om er zijn voordeel mee te doen. Hij ziet geen geld om arme mensen in leven te houden, hij ziet geld dat ze beter aan hem kunnen besteden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook.
Maar ik blijf erbij dat de politieke structuur in de VS institutioneel corrupt is. Je kan alleen maar gekozen worden als je heel veel geld uitgeeft. En dat geld krijg je van mensen die daar iets terug voor willen. Dat maakt dat je 1 of enkele broodheren aan het dienen bent, in plaats van het algemeen belang voorop te zetten.
Allemaal voordelen die ik kan beamen, maar niet het verschil tussen een wasbord en een Miele.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik plaats hybrides niet bij BEV’s, het is een aparte categorie. En hybrides zijn populair omdat ze goedkoper te krijgen zijn en hoe goedkoper de aanschaf, hoe gemakkelijker je ze in grote getalen kan afzetten.
En elektrisch rijdt stiller. Je hebt (als je geen Dacia of vergelijkbare brol gekocht hebt) voldoende vermogen die heel efficiënt te gebruiken is. BEV’s gaan minder vaak stuk. BEV’s hebben veel minder onderhoud nodig (al is Tesla kennelijk het enige merk dat zijn klanten niet oplicht met onnodige beurtjes). Je bent veel minder tijd kwijt aan laden dan aan tanken over een geheel jaar gemeten (laden op bestemming kost immers geen tijd). Enz.
Jij moet een eigen topic openen: de dagelijkse verzinsels van een miskend genie!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Musk heeft nog nooit ook maar een seconde aan het belang van iemand anders gedacht behalve dan om er zijn voordeel mee te doen. Hij ziet geen geld om arme mensen in leven te houden, hij ziet geld dat ze beter aan hem kunnen besteden.
Dat was misschien een tikje overdreven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal voordelen die ik kan beamen, maar niet het verschil tussen een wasbord en een Miele.
Dat is teveel eer voor Musk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij moet een eigen topic openen: de dagelijkse verzinsels van een miskend genie!
Die twee zijn maanden dikke mik, ik geloof niet dat dit zo ineens omslaat. Of Trump heeft Musk grandioos voorgelogen, dan kan ik mij dat wél voorstellenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Musk is gewoon een echte autist en volledig rechtlijnig. Daarom is hij ook absoluut ongeschikt voor de politiek.
Trump heeft handig gebruik gemaakt van Musk, en andersom ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die twee zijn maanden dikke mik, ik geloof niet dat dit zo ineens omslaat. Of Trump heeft Musk grandioos voorgelogen, dan kan ik mij dat wél voorstellen
Daar hoef je geen autist voor te zijn.
Denk dat het voornamelijk erin zit dat Elon doorheeft dat hij niets voor elkaar krijgt en zijn ego dit niet kan handelen. Of het is juist een poging om te zien wie nu Trump steunt in de Bill of Elon.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die twee zijn maanden dikke mik, ik geloof niet dat dit zo ineens omslaat. Of Trump heeft Musk grandioos voorgelogen, dan kan ik mij dat wél voorstellen
Doge heeft echter niets gedaan aan federal cuts.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk dat het voornamelijk erin zit dat Elon doorheeft dat hij niets voor elkaar krijgt en zijn ego dit niet kan handelen. Of het is juist een poging om te zien wie nu Trump steunt in de Bill of Elon.
Deze is ook wel interessant, gaat over Reagan era en iemand (Stockman van de tweet hieronder) hetzelfde probeerde als DOGE.
The Education of Elon Musk
The Reagan administration offers a cautionary tale about cost-cutting zeal crashing up against the reality of how government works.
[ x ]
Kortom; Elon zit een doomerfase waarin hij tot realisatie komt dat alles zo vast zit als bewapend beton.
Musk is een uitstekende verkoper. (Of misschien beter gezegd: oplichter, want hij komt zijn beloftes meestal niet na.) Maar hij is daardoor wel heel goed in het binnenhalen van investeringen en subsidies. Daar is hij zo groot mee geworden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verzinsel 2 vandaag.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Musk is een uitstekende verkoper. (Of misschien beter gezegd: oplichter, want hij komt zijn beloftes meestal niet na.) Maar hij is daardoor wel heel goed in het binnenhalen van investeringen en subsidies. Daar is hij zo groot mee geworden.
Als hij zich puur bezig zou houden met het financieren en sturen van zijn bedrijven, dan was iedereen tevreden. Maar hij wil de geschiedenisboeken in als de beste, rijkste en vooral slimste mens ooit. Dankzij alle kontlikkers die hij om zich heen heeft verzameld, denkt hij ook dat hij dat echt is. En zodra hij zich met het technisch/inhoudelijke aspect gaat bemoeien, dan gaat het fout. Daar heeft hij geen kaas van gegeten. Vooral als hij daar over op gaat scheppen.
Tesla doet erg geheimzinnig over hun nieuwe mijlpaal die deze maand uitgerold zou worden.quote:Tesla probeert te verhinderen dat de stad Austin, Texas, openbare documenten aan Reuters verstrekt die te maken hebben met de op handen zijnde introductie van zelfrijdende robotaxi’s door de fabrikant van elektrische voertuigen (EV’s) in de stad deze maand.
Het persbureau diende in februari een verzoek in om inzage te krijgen in de communicatie tussen Tesla en ambtenaren van Austin over de voorbije twee jaar. Het verzoek volgde op de aankondiging van CEO Elon Musk in januari dat Tesla robotaxi’s die tegen betaling rijden op openbare wegen in Austin zou gaan inzetten
[...]
Over de plannen van Tesla in Austin is nog weinig bekend. Het bedrijf heeft aangekondigd aanvankelijk tussen de 10 en 20 volledig zelfrijdende robotaxi’s in geografisch beperkte gebieden van Austin te willen inzetten, zonder deze gebieden openbaar te maken.
In een reactie op Tesla’s brief op 23 april schreef een
Ik zou wel eens een dag in jouw hoofd mee willen lopen. Lijkt me heel interessant.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben geen dem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waar zouden ze anders vandaan moeten komen? In Berlijn maken ze alleen de MY en uit de VS komt alleen nog maar de MS/X (en zelfs die worden voorlopig niet meer verscheept denk ik, want er komt een update aan).quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:55 schreef epicbeardman het volgende:
Eerste week Juni
Tesla Model Y 177 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Tesla Model 3 101 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Als ze zo doorgaan komen ze ongeveer op 1100/1200 nieuwe Tesla's geleverd aan klanten.
Mensen die in November preordered hebben wachten af en toe zelfs nog op levering.
En blijkbaar komen de Model 3's uit China.
Best lachu, je argument tegen Chinese auto's was dat die hierheen verscheept moeten worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:55 schreef epicbeardman het volgende:
Eerste week Juni
Tesla Model Y 177 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Tesla Model 3 101 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Als ze zo doorgaan komen ze ongeveer op 1100/1200 nieuwe Tesla's geleverd aan klanten.
Mensen die in November preordered hebben wachten af en toe zelfs nog op levering.
En blijkbaar komen de Model 3's uit China.
Naja las het op tweakers, wist ik ook niet en lijkt mij ook niet dat dit de gewenste situatie is. Weet wel dat ze fabriek in berlijn aan het uitbreiden zijn dus zal toekomstig wel mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best lachu, je argument tegen Chinese auto's was dat die hierheen verscheept moeten worden.
Blijkt de Model 3 uit China te komen![]()
Anyway, mooie cijfers.
Hopelijk houdt Tesla deze trend vast.
Na de uitbreiding gaat Berlijn ook de Model 3 maken idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja las het op tweakers, wist ik ook niet en lijkt mij ook niet dat dit de gewenste situatie is. Weet wel dat ze fabriek in berlijn aan het uitbreiden zijn dus zal toekomstig wel mogelijk zijn.
En nee, ook voor Tesla vind ik het niet echt done om voertuigen in China te maken en dan naar Europa te verschepen.
Allemaal Musk fans natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Nou ze zijn ook niet zo'n fan van Waymo in LA zo te zien.
Het is nu meer de bevolking tegen de regering geworden dan Trump vs. Musk. Maar misschien is het voor de betogers allemaal 1 pot nat: elektrisch, zelfrijdend: slecht!quote:
Nou, dan ga jij dat toch ook doen? Begin met 10.000 euro, over 5 jaar heb je 3 mio. En dan kun je met pensioen als je een beetje rustig aan doet.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hun geld verdienen, puur door met aandelen Tesla te speculeren. Dat zullen er waarschijnlijk best veel zijn. Wachten totdat de koers weer geklapt is is, kopen, wachten tot hij weer omhoog is gevlogen, verkopen. Je moet er wel continu bovenop blijven zitten, maar dan lijkt een rendement van zo'n 10% per maand me wel haalbaar.
Antifa en ander extreem links gespuis vindt Musk nog altijd een eikel, want iemand die succesvol is, is per definitie een klootzak, zeker als die ook nog hetero, niet trans, man en blank is…quote:
Ik heb nog 800 Euro op mijn spaarrekening staan voor onverwachte gebeurtenissen. Dat is eigenlijk al te weinig. Dus ik heb geen idee hoe ik aan 10.000 Euro zou kunnen komen.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dan ga jij dat toch ook doen? Begin met 10.000 euro, over 5 jaar heb je 3 mio. En dan kun je met pensioen als je een beetje rustig aan doet.
Na 5 jaar is dat 250.000. Na 7 jaar bijna 2,5 mio.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb nog 800 Euro op mijn spaarrekening staan voor onverwachte gebeurtenissen. Dat is eigenlijk al te weinig. Dus ik heb geen idee hoe ik aan 10.000 Euro zou kunnen komen.
Ik heb zo in het verleden al wel eens vaker zitten kijken naar zulke dingen, maar zonder geld doe je niet veel.
De uitdaging is niet enorm in de geldstress te komen. We zijn niet allemaal zo rijk als jij.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Na 5 jaar is dat 250.000. Na 7 jaar bijna 2,5 mio.
De uitdaging is maand na maand 10% winst maken.
Gewoon lenen. Als je 10% per maand maakt, is dat beetje rente dat de kredietboer vraagt natuurlijk verwaarloosbaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb nog 800 Euro op mijn spaarrekening staan voor onverwachte gebeurtenissen. Dat is eigenlijk al te weinig. Dus ik heb geen idee hoe ik aan 10.000 Euro zou kunnen komen.
Ik heb zo in het verleden al wel eens vaker zitten kijken naar zulke dingen, maar zonder geld doe je niet veel.
Ja, en dan bij het eerste foutje onder een brug eindigen. Nee, bedankt.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon lenen. Als je 10% per maand maakt, is dat beetje rente dat de kredietboer vraagt natuurlijk verwaarloosbaar.
Jij zei toch dat 10% per maand makkelijk haalbaar zou moeten zijn?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, en dan bij het eerste foutje onder een brug eindigen. Nee, bedankt.
Nee, ik zei dat me dat wel haalbaar zou lijken. Gewoon, gezien de fluctuaties. Als je van investeren je beroep maakt.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zei toch dat 10% per maand makkelijk haalbaar zou moeten zijn?
Als jij maand op maand 10% winst maakt, dan kom je natuurlijk niet in geldstress.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De uitdaging is niet enorm in de geldstress te komen. We zijn niet allemaal zo rijk als jij.
Dat maak jij er weer van. Ik was er benieuwd naar of veel mensen daar hun geld mee verdienen. De rest is projectie.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij maand op maand 10% winst maakt, dan kom je natuurlijk niet in geldstress.
Mijn punt is dan ook dat jouw stelling dat het (mits je er bovenop zit) eenvoudig is om maand op maand 10% te verdienen talk the talk is. En we zien dat walk the walk ineens wel een probleem is.
Ja, het kan. Juiste momenten kopen en verkopen. Dan hoef je niet veel meer te doen gezien de fluctuaties. Ik ben op tijd ingestapt bij Rheinmetall.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat me dat wel haalbaar zou lijken. Gewoon, gezien de fluctuaties. Als je van investeren je beroep maakt.
Er zijn twee mensen die het onafhankelijk van elkaar anders lezen dan jij nu zegt het bedoeld te hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van. Ik was er benieuwd naar of veel mensen daar hun geld mee verdienen. De rest is projectie.
Dat ze allebei niet kunnen lezen? Ja, dat dacht ik al. Of toch niet zonder de intentie er van geweld aan te doen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn twee mensen die het onafhankelijk van elkaar anders lezen dan jij nu zegt het bedoeld te hebben.
You do the math.
Als jij "de hele wereld is gek behalve ik" theorie aan wil hangen, ook prima.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat ze allebei niet kunnen lezen? Ja, dat dacht ik al. Of toch niet zonder de intentie er van geweld aan te doen.
Toch bijzonder dat Tesla rijders de noodzaak voelen zich te verantwoorden voor hun keuze.quote:
Hier ga ik het mee oneens zijn. Het was jouw vak om dingen zo te interpreteren en voor te stellen, dat ze jouw cliënt in een goed daglicht zetten en tegelijkertijd de andere partij zwart maakten. Daar hou ik ook steeds meer rekening mee.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij "de hele wereld is gek behalve ik" theorie aan wil hangen, ook prima.
De gehele context (veel mensen zullen hier wel hun geld mee verdienen = uitspreken van de verwachting dat het lucratief is) en ook de laatste zin (mits je er bovenop zit verwacht ik een ROI van 10% per maand) laten eigenlijk helemaal niet zoveel ruimte voor een andere conclusie dan wij trokken.
Het verdomme mijn vak geweest om heel precies te ontleden wat iemand zegt/schrijft.
Maar goed, jij geeft jouw ongelijk nooit toe, dus ik had dit net zo goed tegen mijn Tesla kunnen zeggen. Binnenkort heeft dat misschien nog wel zin overigens, want Grok wordt toegevoegd aan Tesla's!
Ik heb tientallen, zo niet ruim 100, berichten in de pers gelezen over Tesla rijders die stickers plakken over Elon. In de praktijk heb ik welgeteld 1 Tesla zien rijden met zo'n sticker (en de bestuurder zag er ook uit als zo'n droeftoeter die daadwerkelijk meent hier iets anders mee te zeggen dan 'ik ben een enorme simp').quote:Op zondag 8 juni 2025 15:10 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat Tesla rijders de noodzaak voelen zich te verantwoorden voor hun keuze.
Koop dan gewoon een sticker met "Ik heb niks met auto's, dus een batterij op wielen volstaat".
Natuurlijk ga je het ermee oneens zijn.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hier ga ik het mee oneens zijn. Het was jouw vak om dingen zo te interpreteren en voor te stellen, dat ze jouw cliënt in een goed daglicht zetten en tegelijkertijd de andere partij zwart maakten. Daar hou ik ook steeds meer rekening mee.
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je het ermee oneens zijn.
Verder snap je denk ik heel weinig van het vak van advocaat. De andere partij zwartmaken helpt niet. Dat moet je vooral aan de andere partij overlaten. Rechters zijn over het algemeen namelijk niet zo simpel om de tuin te leiden.
Nou, voor iemand die niet makkelijk om de tuin te leiden is ga je wel erg vaak mee met de onzin berichten van Wantie over FSD ongevallen.quote:
Ik ben er niet op uit om jou een loer te draaien. Ik post hier voor mijn plezier. En ik vind het leuk om dingen uit te zoeken en uit te leggen. Ik post ook dingen die positief zijn voor Tesla en (in steeds mindere mate) voor Musk. Ere wie ere toekomt.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, voor iemand die niet makkelijk om de tuin te leiden is ga je wel erg vaak mee met de onzin berichten van Wantie over FSD ongevallen.
Maar snap je nu echt niet dat ik ook in dezen eerst jou jezelf 'zwart' heb laten lopen maken? Want toen ik schreef dat je het dan maar gewoon moet doen, omdat je dan eenvoudig rijk kan worden was jouw bezwaar dat je geen geld daarvoor hebt. Het was immers niet de uitdaging om maand op maand 10% te verdienen waar jij een probleem mee zou hebben, het was puur dat jij niet genoeg beginkapitaal zou hebben...
Allemaal zelf gezegd, allemaal hierboven terug te lezen.
Wat maakt Musk een oplichter dan? Want dat zijn sterke woorden en zonder bewijs is het zelf een misdrijf om iemand uit te maken voor een oplichter.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben er niet op uit om jou een loer te draaien. Ik post hier voor mijn plezier. En ik vind het leuk om dingen uit te zoeken en uit te leggen. Ik post ook dingen die positief zijn voor Tesla en (in steeds mindere mate) voor Musk. Ere wie ere toekomt.
Met oplichters heb ik niks, dus Musk scoort steeds minder punten. En Musk is, voor zover ik weet, geen cliënt van je, dus je hoeft hem ook niet te verdedigen, of de mensen die niet positief over hem zijn aan te vallen. Maar we weten ondertussen wat we op dat punt aan je hebben
Klopt, het heeft niets met Musk of Waymo te maken. Dit zijn protesten tegen het harde optreden van ICE.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het is nu meer de bevolking tegen de regering geworden dan Trump vs. Musk. Maar misschien is het voor de betogers allemaal 1 pot nat: elektrisch, zelfrijdend: slecht!
quote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat maakt Musk een oplichter dan? Want dat zijn sterke woorden en zonder bewijs is het zelf een misdrijf om iemand uit te maken voor een oplichter.
Dus ik zie de bewijzen daarvan graag tegemoet. En nee, het verkopen van een FSD pakket met functionaliteiten die in de toekomst pas komen voldoet totaal niet aan het begrip oplichting.
Ah, dus je hebt hem wel als cliënt? Of je zou dat graag willen? En je gaat er nu strikt op toezien dat we hier geen onvriendelijke dingen over hem zeggen?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat maakt Musk een oplichter dan? Want dat zijn sterke woorden en zonder bewijs is het zelf een misdrijf om iemand uit te maken voor een oplichter.
Dus ik zie de bewijzen daarvan graag tegemoet. En nee, het verkopen van een FSD pakket met functionaliteiten die in de toekomst pas komen voldoet totaal niet aan het begrip oplichting.
Het zijn vooral beroepsprovocateurs die wat mij betreft allemaal achter slot en grendel mogen.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, het heeft niets met Musk of Waymo te maken. Dit zijn protesten tegen het harde optreden van ICE.
Dus wederom een onwaarheid van jou. Mooi!quote:Op zondag 8 juni 2025 16:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt hem wel als cliënt? Of je zou dat graag willen? En je gaat er nu strikt op toezien dat we hier geen onvriendelijke dingen over hem zeggen?
Een lijstje maken is vrij nutteloos, als je het meteen afdoet als onzin en vergeet.
Maak me wakker als hij op Mars staat.
Word jij betaald door die gast om zijn pik zo te slobberen of is dit compleet vrijwilligerswerk?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah, je bent al een lijstje aan het maken om me aan te klagen wegens smaad?quote:Op zondag 8 juni 2025 16:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus wederom een onwaarheid van jou. Mooi!
Haha! Nee.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, je bent al een lijstje aan het maken om me aan te klagen wegens smaad?
Wat ga je doen? Een rechtszaak beginnen?quote:Op zondag 8 juni 2025 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Smaad heeft niets meer met kritiek te maken. En voor de goede orde (bizar hoe weinig sommigen snappen van ons rechtssysteem): ik kan alleen maar aangifte doen. Het is het OM die al dan niet vervolgd.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Een rechtszaak beginnen?
Scientology heeft ook zo'n strategie mbt mensen die openlijk kritiek leveren op hun organisatie.
In die zin in de cult of musk natuurlijk wel een soort cult/religie met een pervers mannetje aan de bovenkant die constant onverdedigbare dingen zegt en doet om vervolgens aggressief verdedigd te worden door de cultleden. En als er geen verdediging is, dan maar in de aanval.
Ah. Fatsoen.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Smaad heeft niets meer met kritiek te maken. En voor de goede orde (bizar hoe weinig sommigen snappen van ons rechtssysteem): ik kan alleen maar aangifte doen. Het is het OM die al dan niet vervolgd.
En nee, ik ga geen aangifte doen. Ik vind gewoon dat een beetje fatsoen geen kwaad kan.
Je mag van mij gewoon vinden dat Musk een lul is.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah. Fatsoen.
Zou het denk je fair zijn om Musk het soort fatsoen te gunnen wat hij anderen gunt? Want er is veel veel meer grond voor de beschuldiging aan hem met dat hij schuldig is aan fraude en oplichting met zijn pump en dump schemes dan bijvoorbeeld hoe Musk zelf in juni 2018 een duiker in thailand beschuldigende dat hij pedofiel was. of in september datzelfde jaar dat Unsworth "kinderen neukte" of in 2023 dat Ben Brody een rechts-extremistische bendelid is (waar de rechtszaak nu nog over loopt) of in 2025 waar hij claimde dat Trump in de Epstein files te vinden is en het daarom aan het achterhouden is...
Dus... die man.. die die dingen heeft gedaan bij anderen... wil jij nu dat wij hier (ondanks dat hij het nooit zal lezen) gaan behandelen met fluwelen handschoentjes? Hij verdient nu ineens fatsoen als er legitieme vragen te stellen zijn over zijn modus operandi?
Interessant.
maar je mag van jou dus niet claimen dat hij een oplichter is. ookal heeft musk zelf erger geflikt bij anderen en is er gegronde discussie te voeren over hij praktijken.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag van mij gewoon vinden dat Musk een lul is.
Nee, je mag dat best vinden, maar dan moet je het ook onderbouwen.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
maar je mag van jou dus niet claimen dat hij een oplichter is. ookal heeft musk zelf erger geflikt bij anderen en is er gegronde discussie te voeren over hij praktijken.
zum kotzen wel dat je zo selectief bent in oehh.. bescherm die man.. ALLES SMAAD EN LASTER WAT JULLIE ROEPEN.
Wat een mind-job
er is op dit forum inmiddels genoeg inhoud gegeven over dat wat musk de afgelopen 10 jaar allemaal beloofd en niet gedaan heeft (systematisch) een vorm van fraude en oplichting is.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je mag dat best vinden, maar dan moet je het ook onderbouwen.
En ik heb vaak zat kritiek als Musk domme uitspraken doet, zoals bv met de fittie van een paar dagen terug. Dus je lult maar een eind uit je nek.
Je komt over als een gefrustreerd ventje.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
er is op dit forum inmiddels genoeg inhoud gegeven over dat wat musk de afgelopen 10 jaar allemaal beloofd en niet gedaan heeft (systematisch) een vorm van fraude en oplichting is.
het is klaar met jouw concern-trolling over smaad en laster. basta.
Musk is een oplichter pur sang. de meest succesvolle oplichter in de wereld. een kampioen.
ga maar aangifte doen, laarsen likker
Bron?quote:Op zondag 8 juni 2025 18:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je mag dat best vinden, maar dan moet je het ook onderbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |