Ik ben geen dem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom niet? hij is namelijk "tegen" de grootste vijand aller tijden nu, het is niet voor niets druk in eens met allemaal mensen die hier normaal niet komen om te "gloaten" over wat Elon allemaal zegt over Trump.
Zal niet lang duren als Elon doorgaat dat de dems weer lovend over hem gaan praten. Misschien Wantie zelfs wel.
Het jeukt nu al bij velen om Elon's goddelijke platform te bezoeken en zijn profiel met F5 te spammen. Als ik zou zoeken op Reddit weet ik zeker dat vele haters nu alweer omgeslagen zijn. Alsof de software in hen koppies herschreven wordt.
Waar zouden ze anders vandaan moeten komen? In Berlijn maken ze alleen de MY en uit de VS komt alleen nog maar de MS/X (en zelfs die worden voorlopig niet meer verscheept denk ik, want er komt een update aan).quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:55 schreef epicbeardman het volgende:
Eerste week Juni
Tesla Model Y 177 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Tesla Model 3 101 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Als ze zo doorgaan komen ze ongeveer op 1100/1200 nieuwe Tesla's geleverd aan klanten.
Mensen die in November preordered hebben wachten af en toe zelfs nog op levering.
En blijkbaar komen de Model 3's uit China.
Best lachu, je argument tegen Chinese auto's was dat die hierheen verscheept moeten worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:55 schreef epicbeardman het volgende:
Eerste week Juni
Tesla Model Y 177 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Tesla Model 3 101 nieuwe kenteken registraties.
[ afbeelding ]
Als ze zo doorgaan komen ze ongeveer op 1100/1200 nieuwe Tesla's geleverd aan klanten.
Mensen die in November preordered hebben wachten af en toe zelfs nog op levering.
En blijkbaar komen de Model 3's uit China.
Naja las het op tweakers, wist ik ook niet en lijkt mij ook niet dat dit de gewenste situatie is. Weet wel dat ze fabriek in berlijn aan het uitbreiden zijn dus zal toekomstig wel mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best lachu, je argument tegen Chinese auto's was dat die hierheen verscheept moeten worden.
Blijkt de Model 3 uit China te komen![]()
Anyway, mooie cijfers.
Hopelijk houdt Tesla deze trend vast.
Na de uitbreiding gaat Berlijn ook de Model 3 maken idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja las het op tweakers, wist ik ook niet en lijkt mij ook niet dat dit de gewenste situatie is. Weet wel dat ze fabriek in berlijn aan het uitbreiden zijn dus zal toekomstig wel mogelijk zijn.
En nee, ook voor Tesla vind ik het niet echt done om voertuigen in China te maken en dan naar Europa te verschepen.
Allemaal Musk fans natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Nou ze zijn ook niet zo'n fan van Waymo in LA zo te zien.
Het is nu meer de bevolking tegen de regering geworden dan Trump vs. Musk. Maar misschien is het voor de betogers allemaal 1 pot nat: elektrisch, zelfrijdend: slecht!quote:
Nou, dan ga jij dat toch ook doen? Begin met 10.000 euro, over 5 jaar heb je 3 mio. En dan kun je met pensioen als je een beetje rustig aan doet.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hun geld verdienen, puur door met aandelen Tesla te speculeren. Dat zullen er waarschijnlijk best veel zijn. Wachten totdat de koers weer geklapt is is, kopen, wachten tot hij weer omhoog is gevlogen, verkopen. Je moet er wel continu bovenop blijven zitten, maar dan lijkt een rendement van zo'n 10% per maand me wel haalbaar.
Antifa en ander extreem links gespuis vindt Musk nog altijd een eikel, want iemand die succesvol is, is per definitie een klootzak, zeker als die ook nog hetero, niet trans, man en blank is…quote:
Ik heb nog 800 Euro op mijn spaarrekening staan voor onverwachte gebeurtenissen. Dat is eigenlijk al te weinig. Dus ik heb geen idee hoe ik aan 10.000 Euro zou kunnen komen.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dan ga jij dat toch ook doen? Begin met 10.000 euro, over 5 jaar heb je 3 mio. En dan kun je met pensioen als je een beetje rustig aan doet.
Na 5 jaar is dat 250.000. Na 7 jaar bijna 2,5 mio.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb nog 800 Euro op mijn spaarrekening staan voor onverwachte gebeurtenissen. Dat is eigenlijk al te weinig. Dus ik heb geen idee hoe ik aan 10.000 Euro zou kunnen komen.
Ik heb zo in het verleden al wel eens vaker zitten kijken naar zulke dingen, maar zonder geld doe je niet veel.
De uitdaging is niet enorm in de geldstress te komen. We zijn niet allemaal zo rijk als jij.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Na 5 jaar is dat 250.000. Na 7 jaar bijna 2,5 mio.
De uitdaging is maand na maand 10% winst maken.
Gewoon lenen. Als je 10% per maand maakt, is dat beetje rente dat de kredietboer vraagt natuurlijk verwaarloosbaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb nog 800 Euro op mijn spaarrekening staan voor onverwachte gebeurtenissen. Dat is eigenlijk al te weinig. Dus ik heb geen idee hoe ik aan 10.000 Euro zou kunnen komen.
Ik heb zo in het verleden al wel eens vaker zitten kijken naar zulke dingen, maar zonder geld doe je niet veel.
Ja, en dan bij het eerste foutje onder een brug eindigen. Nee, bedankt.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon lenen. Als je 10% per maand maakt, is dat beetje rente dat de kredietboer vraagt natuurlijk verwaarloosbaar.
Jij zei toch dat 10% per maand makkelijk haalbaar zou moeten zijn?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, en dan bij het eerste foutje onder een brug eindigen. Nee, bedankt.
Nee, ik zei dat me dat wel haalbaar zou lijken. Gewoon, gezien de fluctuaties. Als je van investeren je beroep maakt.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zei toch dat 10% per maand makkelijk haalbaar zou moeten zijn?
Als jij maand op maand 10% winst maakt, dan kom je natuurlijk niet in geldstress.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De uitdaging is niet enorm in de geldstress te komen. We zijn niet allemaal zo rijk als jij.
Dat maak jij er weer van. Ik was er benieuwd naar of veel mensen daar hun geld mee verdienen. De rest is projectie.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij maand op maand 10% winst maakt, dan kom je natuurlijk niet in geldstress.
Mijn punt is dan ook dat jouw stelling dat het (mits je er bovenop zit) eenvoudig is om maand op maand 10% te verdienen talk the talk is. En we zien dat walk the walk ineens wel een probleem is.
Ja, het kan. Juiste momenten kopen en verkopen. Dan hoef je niet veel meer te doen gezien de fluctuaties. Ik ben op tijd ingestapt bij Rheinmetall.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat me dat wel haalbaar zou lijken. Gewoon, gezien de fluctuaties. Als je van investeren je beroep maakt.
Er zijn twee mensen die het onafhankelijk van elkaar anders lezen dan jij nu zegt het bedoeld te hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van. Ik was er benieuwd naar of veel mensen daar hun geld mee verdienen. De rest is projectie.
Dat ze allebei niet kunnen lezen? Ja, dat dacht ik al. Of toch niet zonder de intentie er van geweld aan te doen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn twee mensen die het onafhankelijk van elkaar anders lezen dan jij nu zegt het bedoeld te hebben.
You do the math.
Als jij "de hele wereld is gek behalve ik" theorie aan wil hangen, ook prima.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat ze allebei niet kunnen lezen? Ja, dat dacht ik al. Of toch niet zonder de intentie er van geweld aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |